Monthly Archives: iunie 2015

Conducerea se schimbă, obiceiul rămâne!

 Cel mai grav este că CFR Călători nu este lăsată de factorii decidenți în ultimii ani să mai facă investiții în material rulant, românii rămânând în continuare condamnați să circule cu trenuri vechi. Neexplicabil este faptul că în ultimii 5-6 ani la CFR Călători deși au existat fonduri aprobate în BVC-urile anuale pentru reparațile mari ale materialului rulant de tracțiune și de la vagoane, totuși acestea nu s-au folosit în întregime… Se pare că din nou se va legaliza o favorizare, respectiv posibilitatea ca operatorii de transport feroviar de călători privați să aibă prețul biletelor de călătorie mult mai mic decât cel al SNTFC CFR Călători SA la trenurile de călători, diferența din nou numai pentu operatorii de transport feroviar de călători privati se pare că se va acoperi cu compensație cât va fi nevoie pentru a avea profitul de 3 % și pentru a avea și majoritatea călătorilor de la SNTFC CFR Călători SA. Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor mai are astfel o idee în acest sens și propune modificări ce prevăd apariția tarifelor maximale la biletele de călătorie pe Calea Ferată Română.

Cititi aici: http://www.sursazilei.ro/romanii-condamnati-sa-circule-cu-trenuri-vechi/

Procedura pentru obţinerea permisului de mecanic de locomotivă

În data de 20 mai 2015 a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Ordinul nr. 615 din 2015 privind aprobarea Procedurii pentru obţinerea permisului de mecanic de locomotivă, Cerinţelor privind procedurile de eliberare şi actualizare a certificatului şi Cerinţelor şi procedurii de recunoaştere a persoanelor şi organismelor.

Ordinul va intra în vigoare de la 19.06.2015