Monthly Archives: august 2014

INSOLVENTA SCRL BRASOV A FOST RESPINSA

Tribunalul Braşov în dosarul nr.4249/62/2014 a respins cererea de intrare în insolvenţă formulată de debitoarea SCRL Braşov SA în data de 28.08.2014.

Un nou act comun al celor șase federații sindicale feroviare,

-Cele șase federații sindicale feroviare  FNFMC, FNDF, FSTFR, FMLR, FSRV și FNE, prezintă ministrului transportului principalele probleme și frământări din domeniul feroviar ce trebuie rezolvate în perioada imediat următoare:

– încheiere de noi CCM-uri care sa asigure în cursul anului 2014 o creștere salarială de minim 10%;

– revenirea treptată la veniturile salariale înregistrate în anul 2009;

– eliminarea restricțiilor referitoare la călătoria gratuită pe calea ferată a salariaților feroviari și membrilor acestora de familie, precum și pensionarii proveniți din sistemul feroviar;

– adoptarea legii privind STATUTUL personalului feroviar;

– achiziționarea de material rulant nou destinat transportului feroviar de pasageri și mărfuri, precum și reabilitarea infrastructurii publice feroviare;

– adoptarea de măsuri care să conducă la îmbunătățirea condițiilor de muncă asigurată lucrătorilor feroviari;

– modificarea legislației cu privire la grupele de muncă ale feroviarilor.

 

SNTFC CFR Călători SA, versus CNCF CFR SA!

La SNTFC CFR Călători SA, părțile au convenit ca Acordul încheiat cu nr.1/2539/30.04.2014 între administrație și organizațiile sindicale la data de 30.04.2014, își menține valabilitatea până la data de 30.09.2014.

SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos). Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor.
Vor fi invitaţi cei mai importaţi furnizori de material rulant din Europa, dar şi reprezentanţi ai delegaţiei UE şi JASPERS. Principalele solicitări vizează trenuri capabile să circule cu viteze de 120-200 km/h, ERTMS / ETCS nivel 2, trenurile trebuie să fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu două axe, să fie dotate cu sistem de control al vitezei cu memorie permanentă, sistem de înregistrare a consumului, motoare cu tracţiune asincron, etc.
Practic, trennurile trebuie să aibă o eficienţă operaţională foarte bună, să aibă un nivel ridicat de disponibilitate, fiabilitate, interoperabilitate (pe reţeaua europeană). Contractul acord vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .

SCRL BRAȘOV SA A HOTĂRÂT SĂ RĂMÂNĂ SPECTATOR

În data de 07.08.2014 Societatea Comercială de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA prin Reprezentat legal Boca Ioan a înaintat la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , Dosarul nr. 4249/62/2014 în Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …
SĂ SPERĂM CĂ FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) VA ÎNDREPTA SITUAȚIA !!!… FRLR A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și acum trebuie să demonstreze salariaților Societății Comerciale de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA de ce câte sunt în stare să facă !!!… FRLR îți dorim multe realizări de bine !!!…