Mitingul a fost aprobat

Scopul manifestarii îl constituie exprimarea protestului fata decititi aici Articol despre MITINGUL din 28.11.2013

SHARE

159 Responses

  1. Conform CCM 2012-2014 postat aici pe site “Lista semnatarilor CCM pe ani 2012-2014 la AFTF figureaza : Ioan Bolos, Gheorghe Chirita, Constantin Patru, Liviu Grab, Adrian Nechita, Marian Paval.

    In anexa 1 grila de salarizare la clasa 1 scrie 600. Hotararea Guvernului nr. 1051/2008 prevede la Art. 2. – Incepand cu data de 1 ianuarie 2009, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata se stabileste la 600 lei lunar.

    Conform CCM Art. 7 punctul d : Salariul de bază orar sau zilnic se stabileşte având în vedere salariul de bază lunar şi durata normală a timpului de lucru. Deci luna asta am 10 lei/ora luna viitoare 9,5. Un mic exemplu: concediu in februarie 20 zile lucratoare primesc 10000 lei, concediu in martie 23 zile lucratoare primesc tot 10000.

    Art 60 din CCM 2012-2014 :
    (20) Pe durata întreruperii temporare, totale sau parţiale, inclusiv de reducere temporară a activităţii societăţii, fără încetarea raportului de muncă, în special pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, salariaţii „CFR Călători” – SA ale căror contracte individuale de muncă sunt astfel suspendate, beneficiază, în condiţiile legii, de o indemnizaţie, plătită din fondul de salarii, ce nu poate fi mai mică de 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat

    Art.79.- CCM
    In situaţii deosebite, determinate de necesitatea bunei funcţionări a unităţii sau subunităţii, conducerea acesteia poate dispune trecerea temporară în altă muncă a salariatului, cu avizul sindicatului, după caz, pe o perioadă de cel mult un an.

    Art. 44 CCM
    (2) In regimul de muncă zilnic pe bază de grafic de serviciu, în schimburi, tură, turnus, exploatare cf, repausul săptămânal poate fi acordat şi în alte zile ale săptămânii, cu condiţia asigurării, în cursul unei luni, a două repausuri în zilele de sâmbătă sau duminică
    Art 137 Codul munci
    (2) În cazul în care repausul în zilele de sâmbătă şi duminică ar prejudicia interesul public sau desfăşurarea normală a activităţii, repausul săptămânal poate fi acordat şi în alte zile stabilite prin contractul colectiv de muncă aplicabil sau prin regulamentul intern.
    (3) În situaţia prevăzută la alin. (2) salariaţii vor beneficia de un spor la salariu stabilit prin contractul colectiv de muncă sau, după caz, prin contractul individual de muncă.
    (4) În situaţii de excepţie zilele de repaus săptămânal sunt acordate cumulat, după o perioadă de activitate continuă ce nu poate depăşi 14 zile calendaristice, cu autorizarea inspectoratului teritorial de muncă şi cu acordul sindicatului sau, după caz, al reprezentanţilor salariaţilor.
    (5) Salariaţii al căror repaus săptămânal se acordă în condiţiile alin. (4) au dreptul la dublul compensaţiilor cuvenite
    potrivit art. 123 alin. (2)
    Art 123
    (2) Sporul pentru munca suplimentară, acordat în condiţiile prevăzute la alin. (1), se stabileşte prin negociere, în cadrul contractului colectiv de muncă sau, după caz, al contractului individual de muncă, şi nu poate fi mai mic de 75% din salariul de bază.
    http://legislatiamuncii.manager.ro/a/8057/dublul-sporului-ce-salariati-au-acest-drept.html

    Ce ar trebui sa citesc inca odata?

  2. Bogdane, citeste inca odata. Nu sunt jurist dar citeste cu atentie si iti vei raspunde singur.

  3. Domnule Paval Marian vad ca sunteti semnatar al CCM 2012-2014.
    Eu sunt doar membru de sindicat si doresc sa va intreb cum de ati semnat acest CCM in care grila de salarizare pleaca de la un salariu minim valabil in 2009?
    Cum este respectat principiul “la munca egala plata egala” de art. 7 din CCM care spune ca desi fac aceasi munca in fiecare luna sunt platit cu un alt salariu orar.
    De ce nu spuneti ca conform Art 60 punctele 19, 20 si 21 din CCM in zilele de CS trebuia sa fim platiti totusi cu 75%.
    Cum de ati fost de acord cu Art 79 care permite administratiei sa te “sanctioneze” fara a putea contesta pe timp de un an?
    De ce nu spuneti ca Art 44 punctul 2 din CCM respecta doar partial codul munci? Conform Art 137 din codul munci majoritatea orelor festive ar trebui sa beneficieze de un spor de 200% nu doar 100%.
    Si va mai intreb daca Managerul privat va adus acuze incorecte, de ce nu il chemati in instanta?

  4. Mariane, la asta se referea colegul nostru și cred ca liderii trebuiau sa faca primii ce am facut eu.
    Codul muncii: Art. 3. – (1) Libertatea muncii este garantată prin Constituţie. Dreptul la muncă nu poate fi îngrădit.
    (2) Orice persoană este liberă în alegerea locului de muncă şi a profesiei, meseriei sau activităţii pe care urmează să o presteze.
    (3) Nimeni nu poate fi obligat să muncească sau să nu muncească într-un anumit loc de muncă ori într-o anumită profesie, oricare ar fi acestea.
    (4) Orice contract de muncă încheiat cu nerespectarea dispoziţiilor alin. (1)-(3) este nul de drept.
    Art. 4. – (1) Munca forţată este interzisă.
    (2) Termenul muncă forţată desemnează orice muncă sau serviciu impus unei persoane sub ameninţare ori pentru care persoana nu şi-a exprimat consimţământul în mod liber
    pun în pericol viaţa sau condiţiile normale de existenţă ale ansamblului populaţiei ori ale unei părţi a acesteia.
    Art. 5. – (1) În cadrul relaţiilor de muncă funcţionează principiul egalităţii de tratament faţă de toţi salariaţii şi angajatorii.
    (2) Orice discriminare directă sau indirectă faţă de un salariat, bazată pe criterii de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenenţă naţională, rasă, culoare, etnie, religie, opţiune politică, origine socială, handicap, situaţie sau responsabilitate familială, apartenenţă ori activitate sindicală, este interzisă.
    (3) Constituie discriminare directă actele şi faptele de excludere, deosebire, restricţie sau preferinţă, întemeiate pe unul sau mai multe dintre criteriile prevăzute la alin. (2), care au ca scop sau ca efect neacordarea, restrângerea ori înlăturarea recunoaşterii, folosinţei sau exercitării drepturilor prevăzute în legislaţia muncii.
    Art. 6. – (1) Orice salariat care prestează o muncă beneficiază de condiţii de muncă adecvate activităţii desfăşurate, de protecţie socială, de securitate şi sănătate în muncă, precum şi de respectarea demnităţii şi a conştiinţei sale, fără nicio discriminare.
    Legea 62/2011
    : Conflictele individuale de munca
    Art. 208. – Conflictele individuale de munca se solutioneaza de catre instantele judecatoresti
    Art. 209. – Instantele judecatoresti competente sa judece cereri referitoare la solutionarea conflictelor individuale de munca se stabilesc prin lege.
    Art. 210. – Cererile referitoare la solutionarea conflictelor individuale de munca se adreseaza instantei judecatoresti competente in a carei circumscriptie isi are domiciliul sau locul de munca reclamantul.
    Art. 211. – Cererile pot fi formulate de cei ale caror drepturi au fost incalcate dupa cum urmeaza:
    a) masurile unilaterale de executare, modificare, suspendare sau incetare a contractului individual de munca, inclusiv angajamentele de plata a unor sume de bani, pot fi contestate in termen de 45 de zile calendaristice de la data la care cel interesat a luat cunostinta de masura dispusa;
    b) constatarea nulitatii unui contract individual de munca poate fi ceruta de parti pe intreaga perioada in care contractul respectiv se aplica;

    c) plata despagubirilor pentru pagubele cauzate si restituirea unor sume care au format obiectul unor plati nedatorate pot fi cerute in termen de 3 ani de la data producerii pagubei.
    Art. 212. –
    (1) Cererile referitoare la solutionarea conflictelor individuale de munca vor fi judecate cu celeritate
    (2) Termenele de judecata nu pot fi mai mari de 10 zile.
    Art. 213. – Partile sunt legal citate daca citatia le-a fost inmanata cel putin cu 5 zile inaintea judecarii.
    Art. 214. – Hotararile instantei de fond sunt supuse numai apelului.*)
    Art. 215. – Termenul de apel este de 10 zile de la data comunicarii hotararii.*)
    Art. 216. – Dispozitiile prezentei legi referitoare la procedura de solutionare a conflictelor individuale de munca se completeaza in mod corespunzator cu prevederile Codului de procedura civila.
    CCM:
    Art. 2.(4); Art.2.(8); Art.7.(1); Art. 31(1),(2),(3). Art.42.(1). Art.60.(2),(18)
    Luci, la asta te refereai cand spuneai ca trebuie sa respectam legea.

  5. Da Domnule Maxim Rodrigo am protestat au venit oamenii de la sute de km pentru un tel si un ideal ce am realizat ….? Am fost convocati in data de 03-12-2013 pentru ce …?? pentru bataia de joc a unui golan de ”ferentari” jenant domnilor asta sa stie si cei care nu au asistat la un circ trist tinut de un manager care numai atitudine de director general nu a avut ,DOAMNA MINISTRU ne facem de ras cu un asemenea manager cu apucaturi de huligan . Au zis ca respecta legea si hotararile judecatoresti dar nu au ezitat sa ameninte sau sa avertizeze ce vor patii daca executa silit .Mariane se zice ca cel mai destept cedeaza dar un scandal de proportii cred ca putea sa-i aduca sfarsitul ,apropoo fac apel la toti care am fost prezenti in acea sala de sedinta ,daca ati avut careva inspiratia sa inregistrati si vreti sa o facem public pe un post tv ati fi eroul cfr calatori. Marian nu pune la suflet nu merita daca mai ai puterea eu zic sa-l infrunti in continuare nu-i da satisfactia sa creada ca te-a pus la punct ,probabil asta a si urmarit inca o strategie ieftina .Jenant domnule manager jenant si penibil .

  6. Si vrea sa va mai aduc la cunostinta ca abuzurile puse in aplicare la PL FETESTI sunt de ne conceput in secolul xx1 intr-o tara democrata care normal s-ar pedepsi la noi ia amploare, din ordinele celor care ne conduc ,iara noi trebuie sa stam precum iobagii din 1907 si sa vi le enumar – mecanic care pina ieri remorca tren de viteza sparge sarea din vagoane , -mecanic care pina ieri intra cu trenul in gara de nord astazi curata canalul de alimentare in depoul MEDGIDIA ,-monteaza grati la geamuri la birouri si face pe femeia de serviciu la dormitor iar acest MANAGER sta cu acoliti lui si cu staful de conducere la caldura si jubileaza ce lucru maret au infaptuit si atunci LUCIANE ??

  7. Am citit comentariile facute de toti cei care mai au curajul sa il infrunte pe acest zis MANAGER care pe spatele nostru isi incaseaza miile de euro. Le multumesc celor care imi trimit mesaje de incurajare . Pentru domnul LUCIAN PADURET daca din cauza acuzatiilor care mi s-au adus de suparare sau daca nu dadeam dovada de cei 7 ani de acasa si de respect fata de colegi care au venit de la sute de kilometri sa participe la sedinta ma opuneam si faceam al 3 infarct ce sigur imi era fatal raspundea Dorobantu Valentin si mincatorul de rahat Costache Marin ? nu domnule Paduret iara familia mea raminea a nimanui iara tu spui sa avem decenta si sa nu transformam acest site in altceva decit pentru ceia ce a fost creiat imi pare rau a iti scriu acest lucru dar te rog sa scrii tu ce ai fi facut si cum te-ai fi simtit in acele momente . Esti barbat -TATA -SOT -si MECANIC DE LOCOMOTIVA nu vreau sa pozez in victima dar este tare greu sa suporti acuzele unui DICTATOR. Va multumesc inca odata tuturor colegilor si presedintelui FSTF MAXIM RODRIGO GABRIEL pentru sprijinul moral .

  8. Luciane spui ca trebuie sa respectam legea. Dar ce lege respecta directorul sntfc cind ne ameninta liderii la felul cum a facuto? Se poarta cu noi ca proprii sai rindasi. Noi respectam, vrem sa fim respectati. Muncim ca el sa isi ia banii aia multi, iar noua ne da firimiturile de la masa lui. Nu mai sintem in feudalizm. Sintem in secolul xxi si trebuie sa fim respectati. Daca trebuie respectul il vopm gistiga prin forta asa cum face si el. Sabia el a ridicato. Ai respectul meu dar asa nu se mai poate. la forta voi raspunde in forta. Tot tu spui ca este dictatura si nu vrei sa mai traiesti ca inainte. Atunci?
    Domnule Marian mecanicii sunt alaturi de tine si iai aratat ca esti barbat. Ai sa fi ca Arafat al cfr.

  9. Referitor la ce s-a întamplat la sedinta din data 3.12.2013 ,, unde domnul manager si-a aratat muschii ” asa cum spune domnul Paval cel acuzat ca a folosit pe site cuvinte obscene la adresa familiei domnului manager, lucru ce nu este adevarat , cel putin nu am auzit pe cineva ca a citit pe site-ul FSTFR asa ceva.
    Mă bucur că totusi domnul manager citeste site-ul FSTFR si ar trebui să înteleagă că pe acest site al FSTFR nu scriu numai cei ce sunt membrii ai FSTFR . Îi înteleg supărarea domnului manager, dacă întradevăr cineva s-a luat de familia dumnealui, pentru că nu familia dumnealui este vinovată de atitudinea , comportamentul dumnealui și de faptul că vrea să distrugă Calea Ferată ( pentru că prin ceea cea făcut până acum asta a demonstrat).
    Ar mai trebui să știe că marea majoritate a salariatilor CFR călători nu au o părere bună de despre dumnealui .
    Domnul manager ar trebui să se gândească bine că dacă va continua cu această atitudine față de salariatii SNTFC CFR călători , cu metoda acesta de ,, conducere” a SNTFC CFR Călători, va rămane în istoria Căii Ferate ca cel ,, mai diabolic conducător ” al SNTFC CFR Călători.
    Păcat că nu a învățat ceva de la tatăl său, care după cum spun multi, era un om deosebit, care a realizat multe în calea ferată și de care multi pomenesc cu plăcere.

  10. Credeti ca o sa iasa ceva bun din aceste sisteme de intrat pe peroane .Ma intreb oare doamna ministru a cumparat un bilet de tren din Spania (sa zicem) si a calatorit cu trenul acolo au un sistem eficient de combatere a blatistilor , la noi o sa fie ca de obicei praf in ochi si niste bani cheltuiti pentru firma unui baiat destept, lucrare care o sa fie oricum ne operationala dupa scurt timp de la darea in folosinta.Sfatul meu este sa o trimita cineva pe doamna ministru sa vada si sa foloseasca aceste sisteme in tari in care functioneaza acest sistem si pe urma sa ne apucam, pentru ca daca facem o treaba tipic romaneasca sigur nu iese nimic decat bani pentru baieti destepti.Mers de tren trecut da documente secrete demonstreaza ca nu o sa se scimbe nimic pe mosia cfr calatori ca dovada ca doamna ministru nu a facut nimic concret ,sunt trei motive , nu stie, nu vrea , nu o lasa partidul. la primul motiv a fost informata de domnul presedinte al FSTFR , mai raman celelalte doua motive.Asa ca noi strigam ca prosti cine trebuie sa auda sunt foarte surzi ,manageri (PRIVATI ) isi vad de treaba lor nestingheriti la terminarea cai ferate. Ar trebui sa gandim un mod mai eficient de a lupta cu actuala conducere la care sunt afiliati si uni lideri de sindicat ( sau auto numiti lideri la cererea conduceri ).Sa organizam cate un protest pe fiecare luna daca numai asa sta doamna ministru de vorba cu noi ,poate pricepe ceva pana la urma.Ultima gaselnita a domnului manager (PRIVAT ) din primavara urmeaza disponibilizari , daca la ora actuala la nivel de conducere nu se mai respecta instructii ,17RL1 , protectia munci, daca la ora actuala cu personalul de executie care mai este cfr calatori merge din inertie daca mai da afara se alege prafu de tot (ultimul care ramane nu mai are nici lumina sa stinga ). Urez conduceri cfr la sfarsit de an, sarbatori cu bine, cum ne doresc ei noua , le doresc ca de sarbatori cand sunt la restaurant si sarbatoresc spiritul craciunului sa se gandeasca ca undeva acolo pe calea ferata pe care dansi cu onor o conduc sunt niste oameni care si-au lasat familile ( familia este singura care te plange dupa ce nu mai esti) si au venit sa-si faca datoria pentru care nu este platit cum ar trebui,ca dumneavoastra conducerea sa va inbuibati cat mai bine sa va mentineti salarile amarate in euro , va doresc sarbatori fericite ,la multi ani si la anu va doresc furaciuni mai profitabile salari cat mai mari (poate va saturati ),iar muncitorul de rand sa faca cat mai multa munca voluntara in folosul conduceri.

  11. AM PROTESTAT în 28.11.2013 între orele 11.00-13..00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor și am protestat încă de două ori în 6 luni de zile din anul 2013 pentru că am dorit ca FSTFR să atragă atenția Conducerilor Unităților Feroviare de Stat ca să eficientizeze cu adevărat Unitățile Feroviare de Stat pentru că altfel FSTFR va fi ca un Țunami pentru Terminatorii Unităților Feroviare de Stat numiți și impuși de fostul Ministru Relu Fenechiu…

    1. inca n-am innebunit sa mai punem VREODATA stampila la vot pe DEVALIZATORII/PENALII/MINCINOSII USL . au aratat de ce sunt in stare. niste GOLANI pusi pe JAF national :
      “atenţie, noi suntem golani, nu avem nicio jenă, întâi lovim şi după aceea dăm bună ziua, aşadar să nu vă aşteptaţi la nimic bun !”
      ………… HALUCINANTA declaratia purtatorului de cuvant al GUVERNULUI ???!!!
      http://www.criterii.ro/index.php/en/national/7983-avertismentul-lui-mirel-palada-noi-suntem-golani-nu-va-asteptati-la-nimic-bun
      asadar, sa nu va mire ca dorobantu IMPARTE pumni in stanga si in dreapta,comportament TIPIC pentru niste VAGABONZI. asta e tot ce poate un manager frustrat platit cu 10000 euro ,in rest = un ZERO BARAT.
      desteptati-va romani !

  12. AM PROTESTAT în 28.11.2013 între orele 11.00-13..00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor și pentru că ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,, respectiv pentru că Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru operatorii de transport feroviar de călători privati și pentru operatorii de transport feroviar de mărfuri privați. Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu ,, nu s-a sfiit să spună că managerii privaţi numiţi la Căile Ferate Române încheie contracte în mod preferenţial şi pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare. ,, .
    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html#ixzz2ldMV6XYI
    Follow us: @realitatea on Twitter

  13. La Mitingul organizat de ANSF în 28.11.2013 participanții la Miting au spus că au ajuns la concluzia că Managerul privat de la CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu în realitate : ,,Provoacă anarhie si este gata oricând să sară pe ” partenerul ” care nu este de partea sa .De fapt s-a ajuns la concluzia că astă e nivelul lui de EDUCATIE. ,, .

  14. Conducerea Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători afiliat la FSTFR este formată din 18 mecanici de locomotivă și automotor și 9 salariați din alte funcții din SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    În aceste condiții Conducerea Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători este asigurată de mecanicii de locomotive și automotor din Depoul de Locomotive București Călători.

  15. Domnule Protestatar din FSTFR, ca primvicepreședinte al ANSF îmi fac „mea culpa”, că nu am fost la mitingul din 28.11.2013 dar trebuie să-ți spun că am avut motive foarte bine-n temeiate să nu particip. Familia este pe primul plan.Motive medicale a unui membru foarte important al familiei, m-a împiedicat să particip. Nu doresc nici celui mai mare dujman al meu să treacă prin ce trec eu(în al doilea rând financiar).
    Cu asta am spus tot și chiar dacă nu mă simt dator cu explicații, tot am făcuto. La celelalte activități ale FSTFR și ANSF am participat, cu brio pot să spun și asta chiar dacă nu sunt „specialist în relații umane”(pentru necunoscători, scos din producție).
    Părerea mea contează.

  16. Un alt protestar spunea că există “dialog social” purtat de managerul privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu numai cu “prietenii casei managerului privat” si “instabilitatea afirmatiilor managerului privat” in decurs de numai o saptamina, sunt numai doua aspecte care ne demonstreaza inca odata ca zicala batrineasca “cainii latra, ursul merge” este una din “lozincile flamurei manageriale”! ,, .

  17. In 03.12.2013 nu s-a intimplat la fel ca la Dialogul Social ce a avut loc după Mitingul organizat de Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ), dovedindu-se că în realitate “dialogul social” este numai pentru cei ce sunt “specialistii relații sociale de la celelalte Federații sindicale FNFMC și AFTF ( FMLR ) pentru că numai ei sunt cei care pot intelege” nemultumirile echipei manageriale de la CFR Călători si nu pentru reprezentanții FSTFR ce pentru administrație sunt “nespecialistii” care inteleg (asa crede probabil și Directorul General de la CFR Călători- domnul Valentin Dorobanțu ) numai nemultumirile salariatilor!

  18. Domnule Lucian am reținut și faptul că spuneai în comentarile tale că : ,,Dacă legea nu se respectă intr-o tară se ajunge la anarhie. Nu cred ca cineva isi doreste acest lucru.
    Daca eu muncesc cinstit si corect, respect pe toata lumea, doresc acelasi lucru, RESPECT.
    Parerea mea conteaza. ,, și
    ,, Domnilor, indiferent de cum se poartă unul sau altul, noi trebuie să arătăm că avem școală( chiar dacă unii consideră că avem puțină), avem cei 7 ani de acasă, avem bun simț, altfel nu ajungem nicăierea.
    Încă o dată vă rog folosiți un limbaj decent și fără jigniri, chiar dacă sunteți foarte supărați, dealtfel ca și mine. ,, .

  19. Domnilor mecanici de locomotivă ce nu a-ți fost la Mitingul din 28.11.2013, domnilor colegi ce nu a-ți fost la Mitingul din 28.11.2013, domnule Lucian ce nu a-i fost la Mitingul din 28.11.2013 ar trebui să rețineți că : ,,nu degeaba sunteți(suntem) mecanici de locomotivă. Exact ca și în conducerea trenului, trebuie să luăm cele mai bune decizii, în a duce acest „tren” numit SNTFC la destinație.
    Sunt mecanic de locomotivă și părerea mea contează. ,,

  20. Domnilor mecanici de locomotivă ce nu a-ți fost la Mitingul din 28.11.2013, domnilor colegi ce nu a-ți fost la Mitingul din 28.11.2013, domnule Lucian ce nu a-i fost la Mitingul din 28.11.2013 poate pentru că : ,,Se spune că cine ridică sabia, de sabie va pierii.,, am o mare rugăminte la domniile voastre dacă stați pe margine nu ne mai dați și lecții de viață …

  21. ,,Doamnă Ministru-Ramona Mănescu vă întrebăm și noi dacă a-ți analizat activitatea desfășurată de Managerul privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu în anul 2013 ? ,, . Despre sindicate citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CEQQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fpolitic%2Fponta-dialogam-dam-subventii-dar-nu-sindicatele-conduc-cfr-calatori-au-condus-si-nu-a-fost-bine-11277087&ei=02mjUo2SBarzyAPK0oGwDQ&usg=AFQjCNH2MA-9oWD47qzNQkwxBERW-TKtiw&bvm=bv.57752919,d.Yms

  22. ,,Doamnă Ministru-Ramona Mănescu vă întrebăm și noi dacă a-ți analizat activitatea desfășurată de Managerul privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu în anul 2013 ? ,, .
    Doamnă Ministru-Ramona Mănescu citiți și dumneavoastră :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fcadoul-cfr-calatori-pentru-gruia-stoica-107849&ei=rGSjUrXLDIW6yQPSroDoDA&usg=AFQjCNE6ENEuV5lU1cEMtW5Yt1sQUcmU2w

  23. Domnilor mecanici, domnilor colegi, am o mare rugăminte la domniile voastre. Și anume de a nu transforma acest site de opinie, de luare de poziție în ceea ce înseamnă toate necazurile sau bucuriile(deloc, sau mai puține), de comentarii, unde fiecare CFR-ist își poate spune deschis părerea și propunerile, într-un site de ce-a mai joasă spiță( mă exprim elegant și sper din tot sufletul să fiu și înțeles).Se spune că cine ridică sabia, de sabie va pierii. Trebuie să rămânem la/pentru ce a fost creat acest site. Comfruntările personale nu ne interesează(puteți să mă î…… dacă vreți, asta-i părerea mea).
    Domnilor, indiferent de cum se poartă unul sau altul, noi trebuie să arătăm că avem școală( chiar dacă unii consideră că avem puțină), avem cei 7 ani de acasă, avem bun simț, altfel nu ajungem nicăierea.
    Încă o dată vă rog folosiți un limbaj decent și fără jigniri, chiar dacă sunteți foarte supărați, dealtfel ca și mine.
    Singurul lucru pe care trebuie să-l folosim, este LEGEA. Trebuie să avem încredere în justiție și mai devreme sau mai târziu vom avea satisfacție(eu sunt sigur că mai devreme). Forței brute, trebuie să-i răspundem cu inteligența și sunt sigur că o aveți; nu degeaba sunteți(suntem) mecanici de locomotivă. Exact ca și în conducerea trenului, trebuie să luăm cele mai bune decizii, în a duce acest „tren” numit SNTFC la destinație.
    Sunt mecanic de locomotivă și părerea mea contează.

  24. Aflind de convocarea domnului Manager de la “Calatori” facuta catre partea sindicala, m-am gindit ca in urma celor discutate dupa mitingul din 28.11.2013, organizat si sustinut de ANSF, domnia sa cu buna credinta, incearca sa poarte un dialog cu adevarat.
    Trebuie sa recunosc ca m-am inselat din doua motive:
    1. La discutiile respective, de dupa miting, s-a desprins ideea ca la consultarile urmatoare vor fi chemati si reprezentantii salariatilor din cadrul companiei de “Calatori”, liderii membrilor ANSF/FSTF, evitindu-se formele de discriminare indreptate impotriva acestora si promovate mai ales in ultima perioada.
    In 03.12.2013 nu s-a intimplat astfel, dovedindu-se ca “dialogul” e numai pentru “specialistii care pot intelege” nemultumirile echipei manageriale si nu pentru “nespecialistii” care inteleg (asa crede dumnealui probabil) numai nemultumirile salariatilor!
    2. La aceleasi discutii din 28.11.2013, domnul Manager a reactionat vehement la problema disponibilizarilor/ concedierilor din unitatile feroviare, afirmind cu tarie “sa nu mai vorbim din auzite pentru ca la compania de Calatori nu se pun astfel de probleme”.
    Cu toate ca s-a expus cumulul de motive care facea indreptatit protestul impotriva solutiilor de “eficientizare” prin disponibilizari, dumnealui a afirmat ca nu e nici-un motiv sa ne exprimam ingrijorarea si probabil “comentam in lipsa de alte ocupatii”.
    Iata ca la nici o saptamina “comenatriul respectiv” se adevereste comunicindu-se clar si cifra de 1400 de salariati (sau chiar 3000 daca se indrazneste a se cere mariri salariale).
    Un “dialog” purtat numai cu “prietenii casei” si “instabilitatea afirmatiilor” in decurs de o saptamina, sunt numai doua aspecte care ne demonstreaza inca odata ca zicala batrineasca “cainii latra, ursul merge” este una din “lozincile flamurei manageriale”!
    Problemele se vor a fi perpetuate, solutiile vor fi gresite iar vinovatii fara vina vor fi tot salariatii, toti la un loc – aia care mai ramin si cei care sunt “aruncati peste bord”!
    Depinde de noi ce ne dorim! ANSF/FSTF poate fi solutia afirmarii dorintelor noastre si mijlocul transpunerii lor in fapte!

  25. Doamnă Ministru-Ramona Mănescu vă întrebăm și noi dacă a-ți analizat activitatea desfășurată de Managerul privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu în anul 2013 ?
    Sperăm să existați ca Ministru al Transporturilor și sperăm să nu ne dezamăgiți ca Ministru al Transporturilor …
    Doamnă Ministru a Transporturilor -Ramona Mănescu dacă nu faceți nimic și îl lăsați pe Managerul privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu să facă ce vrea , deși noi salariațiin CFR Călători în număr foarte mare credem că este cel mai slab Director General de la CFR din toate timpurile și deși este cel mai bine plătit Director General al CFR Călători din toate timpurile , atunci doamnă Ministru a Transporturilor rețineți că nici PNL, nici PSD și nici USL nu veți avea voturile CFR-iștilor și ale familiilor lor în 2014…

  26. Domnul Lucian a avut curajul de a-și spune punctul dînsului de vedere. Aștept ca toti cei nemultumiti să-i urmeze exemplul și să-și spună fiecare punctul lui de vedere și cred că astfel s-ar rezolva multe probleme si poate domnul manager privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu ar învăta că atât noi cât si dumnealui suntem cetăteti ai acestei țari si avem și drepturi și obligații . Vă aștept pe toți alături de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și cred că împreună și cât mai repede posibil îl vom face să înțeleagă că dacă dânsul nu ne vrea nici noi nu îl vrem ca manager al SNTFC,,CFR Călători,,SA cu precizarea că dânsul nu ne vrea pentru că nu îi place să aibe un partener care să spună adevărul despre cum conduce dânsul CFR Călători și FSTFR nu îl vrea pentru că anulează trenurile de călători ale CFR Călători pe care alți manageri ai operatorilor privati de transport feroviar de călători le consideră rentabile și dispun să se preia aceste trenuri de călători anulate de CFR Călători de către operatorii privati la care sunt manageri, precum și datorită faptului că acest manager privat-domnul Valentin Dorobanțu a refuzat în tot anul 2013 dialogul social cu FSTFR și atunci când a fost forțat să aibă un dialog social cu FSTFR doar a mimat un dialog social cu FSTFR…

  27. Un Mecanic de Locomotivă din Depoul de Locomotive București Călători în comentariul său îi precizează Directorului General -domnul Valentin Dorobanțu că îl așteaptă ,, să vină și la Depoul de Locomotive Bucuresti Călători cum dorește dânsul îmbrăcat sau dezbrăcat pentru ca să ne arătăm cât de barbati suntem fiecare dacă asta dorește dânsul ca Director General . ,, pentru că așa cum se preciza într-un alt comentariu că Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu este considerat de foarte mulți salariați ai CFR Călători că fiind cel care: ,,Provoacă anarhie si este gata oricând să sară la bătaie ca un boschetar .De fapt credem că ăsta e nivelul lui de EDUCATIE. ,, .
    Și este normal ca salariații și cei care au fost invitați la discuții în 03.12.2013 la SNTFC,,CFR Călători,,SA din discuțiile de la acea întâlnire să înțeleagă că Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu este bărbat numai când se află în sediul SNTFC,,CFR Călători,,SA unde este în mijlocul și sub protecția multor salariați TESA pe care personal i-a angajat în anul 2013 sau pe care personal în anul 2013 i-a pus pe diferite funcții de conducere în SNTFC,,CFR Călători,,SA…

  28. Citeam comentariul lui Smart așa … și cred că a vrut să spună că Smart este așa…ca și Costache, respectiv că : ,,Provoacă anarhie si este gata oricând să sară la bătaie ca un boschetar .De fapt asta e nivelul lor de EDUCATIE. ,, .
    Cine se aseamănă se adună…

  29. Ștefan spunea într-un comentariu al său că : ,,Nu-l mai cred pe acest manager privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu ce a fost numit,impus și bagat pe gât salariatilor CFR Călători. Am citit raportul Corpului de Control al Ministrului Transporturilor făcut la CN CF ,,CFR,, SA și cred că este jaf la drumul mare, astept să văd acum și raportul Corpului de Control al Ministrului Transporturilor făcut la SNTFC,, CFR Călători,, SA si aștept să se ia măsurile care se impun. Miroase a PENAL! ,, .
    Ai dreptate Ștefane că ,, acest manager privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu a fost numit,impus și bagat pe gât salariatilor CFR Călători. ,, și se poate observa că de când avem manager privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 , salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA au avut veniturile salariale cele mai mici pentru că nu s-a negociat salarizarea pe anul 2013 așa cum prevedea CCM 2012-2014 și în plus pentru că au fost micșorate artificial salarile lunare prin micșorarea normei lunare 8 din 12 luni și corespunzător a salariului lunar 8 din 12 luni ale anului 2013 și pentru că au fost micșorate salarile lunare ale salariaților prin foarte multe sancțiuni disciplinare pentru diferite motive inventate .
    Întreb și eu : La SNTFC,,CFR Călători,,SA unde s-a angajat în ultimul timp multă TESA- mai ales în Central- în timp ce numărul mecanicilor de locomotivă scade în urma pensionărilor etc. , creșterea personalului TESA este proportional cu creșterea sancțiunilor disciplinare ale salariaților de execuție ? Dacă toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA sunt indisciplinați și în consecință sancționați disciplinar, conducerea CFR Călători nu are nici o vină ? Sau sancțiunile conducerii CFR Călători pentru că au crescut foarte mult sancțiunile disciplinare la salariații CFR Călători în anul 2013 sunt în sensul înmulțirii și angajării în anul 2013 de noi salariați TESA ?
    Domnule Manager Privat aș vrea să știi că pe noi pe foarte mulți din salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ne-ai dezamăgit total și iremediabil prin soluțiile dumneavoastră de eficientizare a SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 și eu cred că aveți să rămâneți în istoria Căilor Ferate Române ca cel mai slab Director General al SNTFC,,CFR Călători,,SA din toate timpurile…

  30. Va multumesc la toti colegii din Depoul Bucuresti Calatori si celorlalti colegi de la alte depouri si sindicate care au participat la sedinta din 3.12.2013 unde domnul manager si-a aratat muschii acuzandu-ma ca am folosit inscrierile mele pe site cuvinte obscene la adresa familiei lui. Inca odata se vede ca domnul manager nu este dispus sa discute cu partenerii de dialog social si se crede in continuare sef pe mosie. Inca odata s-a dat dovada ca noi mecanicii de locomotiva avem bun simt si cei 7 ani de acasa , ceea ce la alte persoane nu exista . Va doresc tuturor Sarbatori fericite si un 2014 cat mai bun alaturi de cei dragi !

  31. Va rog sa il contactati si pe acolitul Dvs. domnul instructor Costache Marin
    care cauta sa racoleze mecanici pentru acest sindicat fantoma.

  32. Domnule Manager privat, la ultima sedinta ati acuzat un coleg ca si-a bagat organele genitale in toata familia Dvs., pentru acest lucru l-ati dat afara si ati inceput sa va dezbracati de haina si ati spus ca daca este barbat sa iasa afara sa rezolvati aceasta problema, eu va spun ca acest coleg este totusi barbat, dar in ultimul timp colegul a fost cam bolnav si nu poate sa va satisfaca aceasta doleanta, dar daca totusi trebuie sa va dea socoteala ii tin eu locul si veniti la depoul Bucuresti calatori imbracat sau dezbracat sa ne aratam barbatiile.

    1. e f grav daca un manager (bolnav ……) provoaca anarhie si sare la bataie ca un boschetar .de fapt asta e nivelul lui de EDUCATIE!…………
      Multumin dna ministru ca PLATITI un ………. cu 10000 euro !

  33. Nu d-le Viorel, nu este vorba ca sunt sau sunt nu multumit, eu nu doresc doar respectarea legii. Daca legea nu se respecta intr-o tara se ajunge la anarhie. Nu cred ca cineva isi doreste acest lucru.
    Daca eu muncesc cinstit si corect, respect pe toata lumea, doresc acelasi lucru, RESPECT.
    Parerea mea conteaza.

  34. Acest manager privat al SNTFC CFR Calatori in fata celor de la Ministerul Transporturilor a sustinut sus si tare ca nu va face disponibilizari la SNTFC CFR Călători in anul ce urmează, iar la sedinta din data de 03.12.2013 a spus că va face disponibilizari ( in anumite conditii).
    Oare acest manager oare are o strategie de conducere a SNTFC CFR Calatori care se bazeaza pe dezinformari , pe amenintari și pe stres , pe lângă șirul mare de decizii gresite si anulari de trenuri care nu duc deloc la REDRESAREA SNTFC CFR Calatori SA.
    Are mare dreptate domnul Lucian când spune ,,că directorul general nu știe și cred cu tărie că o face intenționat, pentru a ne arăta că d-lui este șeful și noi subalternii. Asta chiar o știm și de aceea ne și cunoaștem „lungul nasului” dar trebuie să știe și el, că într-o țară guvernată și încă guvernabiă, cetățenii, angajații, în cazul nostru, au drepturi și nu numai obligații. Pentru aceasta stă garant CONSTITUȚIA ROMÂNIEI, lege după care se ghidează celelalte legi.
    La atr.1.(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.

    Felicitari domnule Lucian că aveti curajul de a vă spune punctul dumneavoastra de vedere. Daca toti cei nemultumiti ar face asta s-ar rezolva multe probleme si poate domnul manager ar invata că si noi si dumnealui suntem cetăteti ai acestei țari si avem aceleasi drepturi .

  35. Domnule Ștefan, mă alătur dumneavoastră și celor de la Fetești, indiferent de consecințe și consider că legea trebuie respectată indiferent cum te numești, sau că ești angajat SNTFC, sau director general.
    După cum am constatat, mai devreme sau mai târziu legea se va impune, indiferent dacă vrem sau nu vrem. Într-un stat de drept, legea trebuie respectată.
    Toate aceste ordine(ultimul este 1/6453/2013) date de directorul general, contravin legii, în ceea ce privește drepturile salariale câștigate în instanțe (decizii date de un complet de judecată). Dar nu cred că directorul general nu știe și cred cu tărie că o face intenționat, pentru a ne arăta că d-lui este șeful și noi subalternii. Asta chiar o știm și de aceea ne și cunoaștem „lungul nasului” dar trebuie să știe și el, că într-o țară guvernată și încă guvernabiă, cetățenii, angajații, în cazul nostru, au drepturi și nu numai obligații. Pentru aceasta stă garant CONSTITUȚIA ROMÂNIEI, lege după care se ghidează celelalte legi.
    La atr.1.(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.
    Restul, să se pronunțe judecătorii. Eu unul am să caut toate căile posibile, pentru recuperarea daunei pricinuite de SNTFC. M-am săturat de dictatori, am trăit și copilărit sub o dictatură, acum la bătrânețe trebuie s-o iau de la capăt? Cosider că nu.
    Părerea mea contează.

  36. La aceste controale vin ai nostri pleaca ai nostri, noi ramanem tot ca prosti. Nu va asteptati la cine stie ce sanctiuni mai degraba la multumiri ale ministrului transporturilor la activitatea menegerilor (PRIVATI) de la c.f.r.Tot cea ce fac acesti oameni nu este decat manipulare, asa ca nu va asteptati la nimic bun din partea lor atata timp cat aceste compani sunt politizate pana in maduva oaselor.Nu observati ca din partea conduceri nu se mai respecta nici o instructie dau ordine toti neaveniti care habar nu au de calea ferata ,iar tu muncitorul de rand esti sanctionat conform instructiei.Deci domnule mecanic (i)responsabil nu vreau sa fiu mama Omida dar foarte sigur aceste controale nu au cum sa se termine decat an cel mai rau caz cu BINE.

  37. Intrucat reprezentantul legal, ca Presedinte, al Sindicatului Salariatilor din Depoul de Locomotive Bucuresti-Calatori care are peste 500 de membrii de sindicat nu a fost invitat in data de 03.12.2013 impreuna cu ceilalti lideri (din depoul BC a fost chemat un sindicat cu 50 de membrii ),noi membrii de sindicat ai SDLBC, consideram ca menegerul numit privat al CFR Calatori nu ne acorda aceiasi atentie ca si celorlanti salariati vom proceda in consecinta si vom uza de toate caile legale de a intra in posesia drepturilor banesti castigate in instanta (executari silite ).

  38. Mai nea Serbane nu sti ca satulul nu-l crede pe cel flamand.

  39. Întreb pe domnul Director General -Valentin Dorobanțu eu ca mecanic de locomotivă cu zilele de CS și cu micșorarea salariului lunar pe octombrie, noiembrie și decembrie 2013, de sărbători ce mănânc și ce sărbători sunt alea fără să ai bani să cumperi ceva să pui pe masă ?

  40. Domnilor colegi, fac o intrebare menegerului privat al CFR Calatori dupa intrunirea din 03.12.2013 cu unii lideri de sindicat( unii nu erau lideri ): de ce nu vine in fata noastra a salariatilor, sa ne prezinte situatia companiei (chiar daca e ca la OTV ), si poate ca intelegeam, daca ne explica de ce face diferente intre salariati, de ce pe unii lideri de sindicat ii favorizeaza, de ce face presiuni si face amenintari catre salariatii care spun adevarul si care isi cere niste drepturi pe care nu i le-a dat numitul menegerul de astazi, de ce anuleaza trenuri, fapt care duce la pierderea locurilor de munca,pentru ce ia acel salariu fabulos (in mii de euro) si multe altele. Asta inseamna sa fii BARBAT sa-ti asumi deciziile,dar ma indoiesc ca acest meneger numit privat sa aiba aceasta calitate. A afirmat in fata celor convocati ca in februarie va disponibiliza 1400 de salariati si daca nu vor mai fi executari va marii salariile. VRAJEALA, seamana cu decembrie 1989! Nu-l mai cred pe acest menager numit,impus,bagat pe gat salariatilor. Am citit raportul corpului de control al ministrului facut la CN CFR SA, jaf la drumul mare, astept pe cel de la CFR Calatori si masurile care se impun. Miroase a PENAL!

  41. scurt tratat de manipulare , într-o formulare pe înţelesul tuturor, cele zece manipulări generale pe care se bazează democraţia occidentală şi pe care el le numeşte strategii ale diversiunii. Ele sunt concepute pentru a dezorienta şi a deturna atenţia mulţimilor de oameni de la manevrele claselor politice şi financiare dar sunt, de fapt, diversiuni cu aplicaţie mondială. Procedura de bază este preluată de la prestidigitatori, care îşi pun în practică numerele de iluzionism canalizând atenţia publicului în direcţii false. Iată cele zece reţete:

    1. Să distragi permanent aten­ţia de la problemele sociale reale, îndreptând-o către subiecte mi­no­re, dar cu mare impact emo­ţio­nal. Poporul trebuie să aibă mereu mintea ocupată cu altceva decât cu problemele lui adevărate.

    2. Să creezi probleme grave, care angajează masiv opinia pu­blică şi tot tu să vii cu soluţii. Un exemplu: să favorizezi violenţa urbană şi apoi să vii tot tu cu gu­ver­narea providenţială care sal­vea­ză naţiunea în temeiul legilor re­presive cerute de popor, cu pre­ţul limitării libertăţilor democratice.

    3. Să aplici toate mă­su­rile dure treptat. Ceea ce ar duce la miş­cări populare, dacă se aplică într-un singur pachet, devine dintr-odată suportabil dacă e livrat în porţii anuale, conform unui program anunţat.

    4. Să obţii acordul de moment al poporului pentru măsuri economice dure din viitor. Omul se obişnuieşte cu ideea şi înghite tot, dacă e prevenit şi amânat.

    5. Să te adresezi oamenilor ca şi cum ar avea cu toţii o gândire infantilă. În felul acesta, îndrepţi mulţimile spre un tip de gândire care nu face legătura dintre cauze şi efecte.

    6. Să faci tot timpul apel la sentimente şi la reacţii glandulare, nu la raţiune. Să încurajezi reacţiile emoţionale, pentru că sunt cel mai uşor de manevrat.

    7. Să ţii poporul în ignoranţă şi în satisfacţii ieftine, dar multe.Un sistem de învăţământ corupt şi nefuncţional este instrumentul ide­al de a tâmpi lumea şi a o controla.

    8. Să încurajezi financiar acele mijloace de comunicare în masă care îndobitocesc pu­bli­­cul şi îl ţin legat de emisiuni şi se­ria­le vulgare, ce trag inteligenţa în jos.

    9. Să stimulezi sentimentul individual de culpă, de fatalitate, de neputinţă. Persoanele care nu mai au impulsul de a se revolta, devin turmă şi sunt uşor de controlat.

    10. Să apelezi la toate cuceri­rile ştiinţelor pentru a cunoaşte punctele slabe din psihologia individului şi a mulţimilor. În acelaşi timp, să discreditezi aceste cunoştinţe prin mass-media, astfel ca poporul să nu creadă în mijloacele şi strategiile statale de manipulare.”

    Acuma nu rămâne decât să vedem dacă ne înscriem în tipar.

  42. PENTRU A EVITA ACCIDENTELE RUTIERE FOLOSITI TRANSPORTUL FEROVIAR DE STAT ,
    ATENTIE … MOS NICOLAE NU VINE LA CEI CARE AU REDUS SALARIILE LA CFR CALATORI !
    SA AVETI PARTE DE CADOURI MINUNATE : PLATA DREPTURILOR SALARIALE CASTIGATE IN INSTANTA, TRANSPUNEREA PE GRILA DE SALARIZARE CA SALARILUI MINIM GARANTAT DE 900, PLATA PRIMEI DE CRACIUN SI DESIGUR BONURI DE MASA …….
    MULT NOROC SI ….ATENTIE LA…SIGURANTA CIRCULATIEI !!

    1. GOGULE,
      LA CEL CARE A REDUS SALARIILE LA CFR CALATORI , MOS NICOLAE VINE IN FIECARE ZI !

  43. Mulți m-au întrebat de ce Maxim Rodrigo Gabriel -președinte al Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători nu a fost invitat la acest prim dialog social din 03.12.2013 între conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA și liderii de sindicat ai sindicatelor afiliate la FSTFR și le-am răspuns că unul din motive a fost și faptul că acum se așteaptă mai întâi atât de Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători și de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, cât și conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA să se pronunțe Curtea de Apel București în Dosarul despre care s-a făcut de Compartimentul Comunicare al SNTFC,,CFR Călători,,SA o INFORMARE în 25.11.2013 către salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA cu adrese de email ceferiste că acțiunea FSTFR a fost respinsă prin Sentința Civilă nr. 7350 din 22.08.2013 și menținută prin Decizia Civilă nr. 105 din 31.10.2013. Precizez că Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România este contestator-apelant în proces cu SNTFC,,CFR Călători,,SA în calitate de intimat în Dosarul despre care făcea referire SNTFC,,CFR Călători,,SA și mai precizez că Instanta de Fond a respins ca neîntemeiată acțiunea FSTFR deoarece SNTFC,,CFR Călători,,SA a susținut în fața Instanței de Fond că SNTFC,,CFR Călători,,SA nu a întreprins nici o măsură asupra nici unui drept sindical al FSTFR , respectiv asupra sediului FSTFR și Maxim Rodrigo Gabriel a susținut la acel moment că este adevărat că SNTFC,,CFR Călători,,SA până la acel moment nu a întreprins nici o acțiune directă asupra acestui drept sindical , respectiv de a avea sediul de sindicat conform Contract de Comodat pe care îl deține.

  44. Mulți m-au întrebat de ce Maxim Rodrigo Gabriel -președinte al Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători nu a fost invitat la acest prim dialog social din 03.12.2013 între conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA și liderii de sindicat ai sindicatelor afiliate la FSTFR și le-am răspuns că Maxim Rodrigo Gabriel -președinte al Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători purtase de asemenea un ,,Dialog Social ,, imediat după Mitingul din 28.11.2013 și în plus atât Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători cât și conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă să se finalizeze verificările la SNTFC,,CFR Călători,,SA-Depoul de Locomotive București Călători, verificări pe care le-a solicitat Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători la Inspectoratul Teritorial de Muncă București. Precizez că Inspectoratul Teritorial de Muncă București referitor la sesizarea înregistrată la ITM București de către Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători , ne-a informat în scris că în momentul finalizării controlului ne va comunica rezultatele acestuia.

Share:

Alte articole