Conducere FSTFR

Noul COMITET DIRECTOR al F.S.T.F.R. ales în urma alegerilor din 02.03.2016  pentru un mandat de 4 ani

Presedinte – Maxim Rodrigo Gabriel

Secretar General – Ceușan Daniel

Primvicepresedinte – Liviu Grab

Primvicepresedinte – Nechita Adrian

Primvicepresedinte – Mincă Daniel

Primvicepresedinte – Petrila Mihai

Primvicepresedinte – Constantin Ion

Vicepresedinte – Manolescu Paul Ion

Vicepresedinte – Chiorean Radu

Vicepresedinte – Palade Iulian

Vicepresedinte – Popa Constantin

Lider zonal S – Paval Marian

Lider zonal N – Isăilă Dumitru

Lider zonal E – Zabava Dumitru

Lider zonal V – Proca Aurelian

7 responses to “Conducere FSTFR

  1. Alte știri din presă

    ,,
    „În momentul apariției operatorilor privați erau 1.757 de trenuri de călători asigurate de CFR Călători, iar când au apărut operatorii privați au rămas la CFR Călători circa 1.300 de trenuri de călători”, spune Rodrigo Maxim.
    Grup Feroviar Român (GFR) este un alt nume care şi-a făcut loc în faţă în industria feroviară.
    Gruia Stoica, proprietarul celui mare operator privat de transport marfă, a intrat pe piaţă în 2002. Avea o firmă cu numai şase angajaţi. În acelaşi an, CFR Marfă casează 3.500 de vagoane vechi, invocând lipsa comenzilor.
    „Au luat contractele cele mai bune şi CFR Marfă a rămas cu contractele cele mai proaste”, spune Rodrigo Maxim. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTjrGVivrKAhVDIpoKHSOQCvcQFggvMAU&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2FStiri%2FDigi24%2FSpecial%2FRomania%2Bfurata%2FROMANIA%2BFURATA%2BTrei%2Bsferturi%2Bdin%2Btrenurile%2BCFR%2Bau%2Bajuns%2Bla%2Bfier%2B&usg=AFQjCNEoPcoPIx5nFqbnzn33lJk6MSQR_A

  2. Mecanic (i)responsabil

    Efect incredibil al „reorganizării” CFR: compania de căi ferate plătește acum bani grei unui SRL obscur din Timişoara, pentru a folosi o bază care i-a aparţinut!
    Anchetă

    Publicat în 15/02/2016 de Ciprian Brindescu CFR SA

    În principiu, ca să ai succes în afaceri, îți trebuie – dincolo de banii necesari investiției – fler, răbdare, curaj decizional etc. Dacă ești născut, însă, sub o stea norocoasă, s-ar putea să fie suficient să repeți de câteva ori rugăciunea din timpul copilăriei – „Eu sunt mic / Tu fă-mă mare!” -, pentru ca afacerea ta să aibă succes chiar din primele clipe de existență a firmei.

    Știm, pare neverosimil, dar, până la proba contrarie, putem presupune că asta s-a întâmplat și în povestea pe care v-o vom relata în cele ce urmează, a cărei protagonistă este o firmă nou apărută în peisajul economic din Timișoara.

    Reorganizare sau devalizare?
    Pentru început, o scurtă incursiune în trecut. În primii ani de după Revoluția din 1989, unul dintre mamuții economiei românești, Căile Ferate Române, a intrat într-un amplu proces de reorganizare. Așa s-a numit pe hârtie, în realitate, n-a fost vorba de reorganizare ci, mai degrabă, de devalizare, dar asta e o altă discuție. În cadrul acelei „reorganizări”, din fosta Societate Națională a Căilor Ferate Române (SNCFR) s-au desprins, printre altele, și întreprinderile de reparații și construcții-montaj, care au preluat de la regionalele CF patrimoniul deținut, inclusiv – atenție! – bazele de montare-demontare care au aparținut SNCFR.

    Au rămas fără o parte din obiectul muncii
    Cu alte cuvinte, urmașul mai debil al SNCFR, pe numele său Compania Națională Căi Ferate CFR SA (CNCF CFR SA), s-a trezit în situația halucinantă de a nu mai dispune de un bun imobil indispensabil pentru propria-i activitate, pe care, până în 1991, îl avea pe inventar. Practic, fără bazele de montare-demontare și depozitare a materialelor de cale (baze dotate cu linii și aparate de cale pentru acces la stațiile CF, precum și cu spații de depozitare și utilaje de încărcare/descărcare materiale de cale CF care sunt utilizate la reparațiile curente și capitale), CNCF CFR SA nu-și poate desfășura activitatea!

    Ei bine, înainte de mai sus menționata „reorganizare”, sucursala Regionala Căi Ferate Timișoara a deținut două asemenea baze, baza Jebel și baza Aurel Vlaicu (amplasată în județul Hunedoara). În anul 2000, baza Jebel ajunge în patrimoniul SC ICIM SA Arad, care peste trei-patru ani a vândut-o unei firme private, iar din acel moment Regionala CF Timișoara și-a mutat toate materialele în baza Aurel Vlaicu, bază care, la rândul ei, a ajuns în proprietatea SC Construcții Feroviare SA Timișoara (SCCF), cu care, volens-nolens, CNCF CFR SA a intrat în relație de afaceri. Finalmente, în urmă cu doi-trei ani, SCCF Timișoara a intrat în faliment și cam tot din acel moment începe efectiv povestea noastră.

    Pasivitate inexplicabilă
    În luna aprilie 2014, baza Aurel Vlaicu este scoasă la licitație publică de lichidatorul companiei SCCF Timișoara, astfel că CNCF CFR SA, respectiv Regionala CF Timișoara, avea ocazia unică de a-și recăpăta bunul pe care-l pierduse în urma „reorganizării” și de care avea nevoie ca de aer! Stupefiant – sau, dimpotrivă, previzibil -, conducerea companiei menționate ignoră această oportunitate nesperată, astfel că baza Aurel Vlaicu este achiziționată de o firmă obscură din Timișoara, SC Tiefbau SRL, contra unei sume infime raportat la valoarea bazei, 138.673 lei, adică vreo 30.000 de euro.

    Evaluare în bătaie de joc
    Rămâne un mister – sperăm, totuși în elucidarea lui, mai devreme sau mai târziu – cum a putut fi evaluată și vândută această bază la un asemenea preț derizoriu, în condițiile în care fostul ei proprietar, SC Construcții Feroviare SA Timișoara, a încasat numai de la CNCF CFR SA – Sucursala Regionala Timișoara, pentru punerea ei la dispoziție, în jur de 3,2 milioane de lei în perioada 2010-2013! Evident, în afară de CNCF CFR SA, proprietarul de până în 2014 al bazei Aurel Vlaicu a avut și alți parteneri de afaceri, de la care a încasat alte sume, deloc neglijabile, pentru folosirea respectivului spațiu.

    Management original
    Să continuăm… Absolut inexplicabil la prima vedere, noua proprietară a bazei Aurel Vlaicu, Tiefbau SRL, o vinde peste câteva zile, în 25 aprilie 2014, unei alte firme timișorene, SC TSC General Construct SRL! Dar nu numai că o vinde aproape instantaneu, dar o cedează la un preț mai mic decât cel cu care a achiziționat-o la licitație, 127.127 lei!!! Pare ilogic, nu-i așa? Vă dezvăluim imediat substratul afacerii, nu înainte de a vă preciza că această a doua societate, TSC General Construct, a fost înființată doar cu o lună înainte de tranzacția de mai sus, în 7 martie 2014!

    Începe distracția…
    Da, v-ați prins, aceasta este firma născută sub o stea norocoasă, de care vă povesteam la începutul articolului… Păi nu e noroc pur să te înființezi în 7 martie 2014, să cumperi apoi, la 25 aprilie 2014, la un preț mult subevaluat, găina cu ouă de aur, iar peste cinci zile să începi „colaborarea” cu Statul Român, care, după cum stau lucrurile, poate continua mulți ani de-aici înainte?!

    Da, în 30 aprilie 2014, SC TSC General Construct SRL a bătut palma cu CNCF CFR SA – Sucursala Regionala CF Timișoara, căreia, contra unei sume de trei ori și jumătate mai mare decât cea plătită în 25 aprilie, 434.000 de lei – bani din bugetul public, adică din buzunarele noastre, ale tuturor! – i-a oferit, pe durata unui an, serviciile de pază, depozitare, gestionare și manipulare a materialelor de cale în baza Aurel Vlaicu.

    Acest contract a luat sfârșit în 30 aprilie 2015, iar în luna mai 2015, TSC General Construct a primit un nou contract, cu același obiect, de această dată în valoare de 358.966 lei. Peste trei luni, la expirarea acestui al doilea contract, TSC General Construct și CNCF CFR SA, prin Sucursala Regionala CF Timișoara, vor încheia, fără doar și poate, o a treia înțelegere, iar această minunată relație de afaceri are toate șansele să continue mulți ani de-aici înainte, cu compania de stat în postura ingrată a consumatorului captiv…

    Afacere în familie
    Și acum haideți să vedem dacă fondatorii firmuliței care ține în captivitate ditamai compania chiar s-au născut sub o stea norocoasă sau ne găsim în prezența unei materializări a zicalei „Norocul ți-l faci cu mâna ta”… Dar, înainte de pătrunderea în culisele firmei TSC General Construct, să aruncăm o privire și asupra celeilalte societăți implicate în această poveste, Tiefbau SRL, și să reținem numele patronilor – Grațiela Minodora Stîngu (52 de ani) și Cristian Stîngu (29 de ani) – și fosta adresă a firmei (acum are un alt sediu) – strada Miorița nr. 10, bl. 7 (nu divulgăm numărul scării și al apartamentului).

    Bun, acum să trecem la vedeta afacerii, TSC General Construct, și să citim adresa: strada Miorița nr. 10, bl. 7 (aceeași scară și același apartament ca în cazul firmei de mai sus!). Coincidență? Nu prea, dacă parcurgem și celelalte detalii aflate în evidența Registrului Comerțului: printre cei patru fondatori ai TSC General Construct se numără și cei doi cu care am făcut deja cunoștință, Grațiela Minodora Stîngu și Cristian Stîngu, care, însă, la această oră, nu mai figurează printre asociații firmei! Cu alte cuvinte, acum înțelegem că, de fapt, în spatele firmei care și-a adjudecat la licitație baza Aurel Vlaicu, Tiefbau, și în spatele celei care a „cumpărat” după doar câteva zile, mai ieftin, respectiva bază de la câștigătoarea licitației, TSC General Construct, s-au aflat aceleași persoane…

    Încă o coincidență
    De ce a fost nevoie atunci de toată această mascaradă și de ce a fost necesară o intermediere în condițiile în care vorbim de firme din aceeași familie? Recunoaștem că nu știm, avem și noi limite, însă mai remarcăm o coincidență. Alături de cei doi asociați de mai sus, printre fondatorii TSC General Construct se numără și un anume Adrian Florin Ciungu; de asemenea, memoria internetului reține că, în urmă cu câțiva ani, directorul economic al SC Construcții Feroviare SA (vă amintiți, fosta proprietară a bazei Aurel Vlaicu, intrată în 2013-2014 în faliment) era numitul… Adrian Ciungu. Nu știm dacă este vorba de una și aceeași persoană, dar, în cazul în care nu ne aflăm în prezența unei noi și tulburătoare coincidențe, atunci devine evident faptul că firma TSC General Construct a fost înființată special pentru a pune mâna pe găina cu ouăle de aur…

    Trenule, mașină mică/ L-ai îmbogățit pe Trică…
    Vă spuneam mai sus că firma TSC General Construct are patru fondatori, dar vă rămăsesem dator cu numele celui de-al patrulea. Ei bine, este vorba despre Adriana Mirela Trică (probabil de la numele Trică, Stîngu și Ciungu vine și acel TSC din denumirea firmei), nimeni alta decât soția lui Ioan Valeriu Trică, fost director general al… CNCF CFR SA (pe vremea când la putere se afla PDL) și fost director al Sucursalei Regionala CF Timișoara, în prezent șef de birou în cadrul respectivei regionale! De altfel, și doamna Trică, pe lângă acțiunile pe care le deține în mai multe firme, îndeplinește și onorabila muncă de consilier juridic în cadrul aceleiași regionale CF Timișoara…

    Cu alte cuvinte, pe de o parte, în calitate de angajator, CNCF CFR SA le plătește celor doi funcționari salariile pentru cele opt ore de muncă la stat, iar pe de altă parte, în calitate de partener de afaceri, aceeași companie virează în conturile întreprinzătoarei familii Trică o sumă mult mai consistentă pentru serviciile neprețuite pe care cuplul respectiv i le oferă…

    Conexiuni (ne)întâmplătoare
    În sfârșit, dar nu în ultimul rând, soții Trică sunt parteneri de afaceri cu celebra fostă „blondă de la Cotroceni”, Elena Udrea, într-o altă firmă, Tim Rail Cargo SRL din Dumbrăvița, care, în 2014, a donat o sumă importantă, 296.000 de lei, Partidului Mișcarea Populară, condus în acest moment de fostul președinte al țării, Traian Băsescu… În concluzie, acum, cunoscând toate aceste detalii, ce credeți: s-au născut patronii firmei care ține în captivitate ditamai compania de stat sub o stea norocoasă sau și-au făcut norocul cu mâna lor?

  3. Maxim Rodrigo Gabriel

    Dacă vă referiți la nepăsarea Șefilor față de situația existentă la Dormitorul Depoului București Călători se vorbește că aceasta va culmina cu aducerea la acest dormitor al Depoului București Călători și a șefilor de tren și a conductorilor pe perioada cât se vor face unele lucrări la Dormitorul din stația Grivița și asta o spun pentru domnul Mecanic Locomotivă care a postat comentariul : ,,Domnule director Iosif Szentes, Domnule presedinte de sindicat Maxim Rodrigo, oare cit timp trebuie sa mai induram noi mecanicii nepasarea sefilor ca noi mecanici atunci cind sosim in Depou Bucuresti Calatori nu avem unde ne odihni dupa remizarea locomotivei in acest depou. …E oare posibil ca dormitorul Depoului BC sa se transforme in camere gratuite pentru tot felul de persoane – popi, femei cu copii, fete ce mai mult ca sigur sint cunostintele unora de prin Regionala sau Minister?
    E musai sa chemam ziarele si televiziunea sa vada aceasta stare de lucruri?
    E necesar sa sezizam DNA-ul pentru a vedea banii cui se cheltuie pentru intretinerea acestor persoane? …Am dori ca noi mecanici ce tinem de urit la bancile acelea de la tura sa stim ce aveti de spus in acest sens si ce masuri veti lua. ,, .
    Referitor la poziția FSTFR despre dormitorul Depoului de Locomotive București Călători este că acesta trebuie să fie aproape în întregime pentru mecanicii de locomotivă și automotor (și în acest sens FSTFR a mai sesizat în scris SNTFC,,CFR Călători,,SA) și o particică pentru sediul FSTFR ce este Federația Sindicală ce reprezintă majoritatea mecanicilor de locomotivă din România .
    Despre faptul că : ,, dormitorul Depoului BC s-a transformat in camere gratuite pentru tot felul de persoane – popi, femei cu copii, fete ce mai mult ca sigur sint cunostintele unora de prin Regionala sau Minister ,, vă precizez că FSTFR nu a fost sesizată în scris de membrii nostri de sindicat pentru ca FSTFR să poată interveni pentru soluționarea situației sesizate de dumneavoastră prin comentariul pe care l-ați făcut fără asumarea acestuia prin precizarea numelui pe care îl aveți …

  4. Maxim Rodrigo Gabriel

    Domnule Mecanic Locomotivă care ați postat comentariul ,,Alo??? Am auzit c-ati facut atitea sedinte de organizare a FSTFR. Oare nu-i timpul sa afisati noua organigrama a conducerii sindicatului/FSTFR? Nu de alta dar, cred ca trbuie sa stie si sindicalistul de rind cine-i sint conducatorii sindicatului/FSTFR din care facem parte. Sa stim si noi cui sa ne adresam cind sint probleme. Si sint destule. ,,
    vă precizez că toți membrii de sindicat ai SUS CFR Călători cunosc cine sunt membrii Consiliului Național de Conducere al Sindicatului pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( cine sunt membrii CNC al SUS CFR Călători ), respectiv îi cunoașteți pentru că CNC al SUS CFR Călători este practic format din președinții celor 21 de sindicate care au fuzionat și au constituit SUS CFR Călători ce are circa 2350 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA , iar CNC-ul Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( CNC-ul FSTFR ) este format din toți Președinții de sindicate afiliate la FSTFR ce au fost aleși fiecare de Adunările Generale ale sindicatelor din care fac parte, la care se mai adaugă de pe SRTFC București : Ilea Mircea, Ciobanu Costel, Chițu Luigi, Tănase Gabriel și în plus mai sunt Liderul Regional pe Tracțiune -domnul Ștefan Ion și Secretarul Zonal-domnul Albu Doru etc. și CNC-ul FSTFR ce reprezintă noua conducere a FSTFR dintre două Adunări Generale este astfel adusă și aceasta la cunoștința tuturor membrilor nostri de sindicat , cu precizarea că au mai rămas a se alege o parte din membrii Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă noua conducere dintre două CNC-uri ale FSTFR .

  5. mecanic locom

    Domnule director Iosif Szentes, Domnule presedinte de sindicat Maxim Rodrigo, oare cit timp trebuie sa mai induram noi mecanicii nepasarea sefilor ca noi mecanici atunci cind sosim in Depou Bucuresti Calatori nu avem unde ne odihni dupa remizarea locomotivei in acest depou. Stiti Dumneavoastra ca trebuie sa asteptam inca trei-patru ore pe banca de la seful de tura ca sa se trezeasca un mecanic ce a sosit mai devreme si a avut norocul sa gaseasca camera si urmeaza sa plece la drum?
    E oare posibil ca dormitorul Depoului BC sa se transforme in camere gratuite pentru tot felul de persoane – popi, femei cu copii, fete ce mai mult ca sigur sint cunostintele unora de prin Regionala sau Minister?
    E musai sa chemam ziarele si televiziunea sa vada aceasta stare de lucruri?
    E necesar sa sezizam DNA-ul pentru a vedea banii cui se cheltuie pentru intretinerea acestor persoane?
    Stiti ca din cele trei etaje construite initial cu destinatia de camere de dormit pentru mecanicii ce trebuiesc sa se odihneasca (pentru ca transporta oameni nu animale) a mai ramas un singur etaj?
    Am dori ca noi mecanici ce tinem de urit la bancile acelea de la tura sa stim ce aveti de spus in acest sens si ce masuri veti lua.

  6. mecanic locom

    Alo??? Am auzit c-ati facut atitea sedinte de organizare. Oare nu-i timpul sa afisati noua organigrama a conducerii sindicatului? Nu de alta dar, cred ca trbuie sa stie si sindicalistul de rind cine-i sint conducatorii sindicatului din care facem parte. Sa stim si noi cui sa ne adresam cind sint probleme. Si sint destule.

  7. Barbulescu Vasile

    Cand aveti timp va rog cititi si daca doriti sa distribuiti,

    http://www.petitieonline.com/votati_pentru_mentinerea_religiei_in_scoli

    https://www.facebook.com/parintipentrureligie/timeline

    Va urez o zi frumoasa.