SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos). Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor.
Vor fi invitaţi cei mai importaţi furnizori de material rulant din Europa, dar şi reprezentanţi ai delegaţiei UE şi JASPERS. Principalele solicitări vizează trenuri capabile să circule cu viteze de 120-200 km/h, ERTMS / ETCS nivel 2, trenurile trebuie să fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu două axe, să fie dotate cu sistem de control al vitezei cu memorie permanentă, sistem de înregistrare a consumului, motoare cu tracţiune asincron, etc.
Practic, trennurile trebuie să aibă o eficienţă operaţională foarte bună, să aibă un nivel ridicat de disponibilitate, fiabilitate, interoperabilitate (pe reţeaua europeană). Contractul acord vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .

58 responses to “SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!