SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos). Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor.
Vor fi invitaţi cei mai importaţi furnizori de material rulant din Europa, dar şi reprezentanţi ai delegaţiei UE şi JASPERS. Principalele solicitări vizează trenuri capabile să circule cu viteze de 120-200 km/h, ERTMS / ETCS nivel 2, trenurile trebuie să fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu două axe, să fie dotate cu sistem de control al vitezei cu memorie permanentă, sistem de înregistrare a consumului, motoare cu tracţiune asincron, etc.
Practic, trennurile trebuie să aibă o eficienţă operaţională foarte bună, să aibă un nivel ridicat de disponibilitate, fiabilitate, interoperabilitate (pe reţeaua europeană). Contractul acord vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .

58 responses to “SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, A HOTĂRÂT SĂ NU FIE SPECTATOR!

  1. Mecanic (i)responsabil

    Iocan, cand istoria pe care spui tu se va scrie, eu voi fi “istorie,,. Eu traiesc azi si tot azi trebuie sa mananc. Din pacate suntem putini care gandim si facem ce gandim azi si nu dupa ce istoria se va scrie.
    Cati sunt ca tine? Vezi comentarile si cati comenteaza. Istoria va spune ca suntem niste lasi si fricosi, dar eu nu voi mai fi sa citesc, vor fi numai copii mei si ai nostrii ,care ne vor judeca. Vai si-amar de parintii care sunt judecati de copii.
    Parerea mea conteaza( oare mai….?).

  2. Istoria, istoria o sa tina minte si de vremelnici si de samavolnici, si de ei si de urmasi lor. Sa nu uitam ca istoria si-a adus aminte si de “ficior” si de “visinescu” etc. Tot asa, ea istoria, pentru ca este a nimanui, este apolitica si nepartinitoare prin esenta ei, facandu-si datoria, o sa-si aduca aminte si de aceste slugi lugubre a unui sistem care a produs si o sa produca atatea greutati unui stat , unui popor care dorea sa-si inplineasca un simplu ideal, cel al demnitatii. Doar ca atunci, la momentul adevarului o sa fie prea tarziu pentru ei si urmasi lor.
    Ca simplu salariat ma gandesc ca aceste societatii exista de mai mult de un secol, cu bune si cu “rele”, si dupa perioada asta de debusolare politica si cangrena manageriala o sa vina vremuri mai bune in care sa ne mandrim din nou ca suntem C.F.R.-isti. Mai speram.

  3. RAUL VINE DIN INTERIOR
    Valoarea managerilor din cele trei mari companii de stat din domeniul feroviar se observa prin incapacitatea de a reactiona la o piata dinamica, prin lipsa de viziune, prin lipsa de solutii…..
    Companiile private trase de “mercenarii” pe care i-au ademenit de la companiile de stat rup bucatii din ce in ce mai mari din cota de piata din sectorul feroviar de transport atat de marfa cat si de calatori.
    Directorii, pardon (managerii) numiti in mare parte politic (unii sunt “dinozarii-fosile” – repatriati din companii private care refuza sa se multumeasca cu pensia, altii sunt doar nume vremelnice de care nimeni nu isi va mai aminti) au o singura preocupare – sa stranga ca harciogii, sa stoarca cat mai mult, sa profite de vremurile in care sunt, in care taie si spanzura….. Drept dovada – cumpara linistea mandatului mituind “marile familii sindicale” si pe capii lor (aceeasi de ani de zile deprinsi cu traiul bun).
    Ca simplu salariat ma intreb daca mai am vreun viitor intr-una dintre aceste societatii.

  4. DA interesant articol ,mare parte din el este adevar dar eu ca lider nu am avut nimic de castigat in activitatea profesionala de cand ma ocup si de Sindicat.Iar afirmatia ca un mechanic instructor are salar 3500 lei este falsa, sau poate s-a inmultit la doi.

  5. ,, Brambureală generalizată
    Săptămâna trecută a readus în prim plan degradarea controlată în care se zbate transportul feroviar de călători şi marfă din România. Circulaţia feroviară între staţiile Voşlăbeni şi Izvorul Mureşului, în judeţul Harghita, a fost blocată după ce un tren de marfă format din 28 de vagoane încărcate cu ţevi a deraiat de la o osie a locomotivei, în noaptea de joi spre vineri a săptămânii trecute. În urma acestui incident, circulaţia trenurilor a fost dată peste cap mai bine de 12 ore, iar patru trenuri de călători au staţionat cu orele în gările Siculeni, Gheorghieni şi Voşlăbeni. Astfel, trenul IR 1945 (Mangalia – Satu Mare) a rămas în Siculeni de la ora 00.25, trenul IR 1641 (Bucureşti Nord -Dej), tot acolo, de la ora 03.00, trenul IR 1642 (Dej – Bucureşti Nord) a rămas în Gheorghieni de la ora 2.12, iar trenul IR 407-2 (Episcopia Bihor – Braşov) a rămas în Voşlăbeni de la ora 6.33, iar staționările neprevăzute nu au fost deloc scurte. Alte două trenuri (IR 1644 Sighetu Marmaţiei – Bucureşti Nord şi trenul internaţional 366-1 Braşov – Budapesta) au fost deviate pe rute ocolitoare. Modul în care s-a acţionat pentru deblocarea acestei situaţii demonstrează amatorismul managerial şi coordonarea sub orice critică din companiile CFR. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/amatorismul-conducerii-da-peste-cap-cfr-ul-130726

  6. CA LA NOI LA NIMENI?

    Amatorism, explicaţii şi nervi.
    Trenul de marfă a deraiat în jurul orelor 24.00 şi a trebuit să treacă încă vreo 5-6 ore până când un specialist al Autorităţii Feroviare Române (AFER) a făcut constatarea la faţa locului. Abia după aceea, când s-au ivit zorile, au început să se agite și ceferiştii din zonă. Între timp, oamenii din trenurile staţionate au trăit clipe de coşmar. Nimeni nu-i informa despre ce se întâmplă. Le era sete, pieduseră legăturile către alte destinaţii, mulţi dintre ei nu aveau bani de un pahar cu apă. Ce intervenţii prompte? Ce grijă faţă de călători? Poveşti de adormit copiii! Oficialii CFR Marfă se bâlbâiau în explicaţii, cei de CFR SA căutau scuze, iar un director de la CFR Călători încerca să ne convingă la televizor că iarna nu-i ca vara. Nu a existat o coordonare unitară. Nici nu avea cum. De ce?
    Directorul interimar de la CFR Călători, Vasile Secară, era în concediu, cel de la CFR SA, Macarie Moldovan, era şi el ieşit din decor, iar cel de la CFR Marfă, George Buruiană, nu era de găsit.
    Cel care trebuia să coordoneze întreaga operaţiune din zonă, adică directorul Sucursalei de Transport Feroviar de Călători Braşov, Gheorghe Rădulescu, a stat în birou şi se uita la televizor, fără să se implice în deblocarea situaţiei. Poate era preocupat cu salubrizarea gărilor şi a vagoanele CFR, că doar cu aşa ceva se ocupa.
    Abia după aproape 12 ore circulaţia feroviară a fost restabilită, dar nimeni nu a fost tras la răspundere pentru brambureala generată de deraierea marfarului.

  7. Mecanic (i)responsabil

    “ Săptămâna trecută a readus în prim plan degradarea controlată… “
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/amatorismul-conducerii-da-peste-cap-cfr-ul-130726

  8. Ar fi bine ca cei din conducerea SNTFC CFR CALARORI SA sa intocmeasca caietele de sarcini pentru achizitionarea celor 120 rame sau automotoare ,pentru care Guvernul Romaniei a alocat sau o sa aloce fondurile necesare,asta pana cand nu vor fi redirectionate aceste fonduri altora care stiu si vor dezinteresat sa le foloseasca in interesul cetatenilor.

  9. Ar fi normal,ca cei ce se afla in conducerea SCRL Brasov,cei din conducerea FRLR odata cu intrarea in insolventa sau eventual intr-un nedorit faliment a SCRL BV. sa plece acasa sa nu caute sa se intoarca la SNTFC si sa urmeze drumul pe care l-au ales,nu numai muncitorii nevinovati sa plece sa plece ei primi ca sunt responsabili intr-o mare masura de situatia SCRL BV..este de ajuns falimentarea SCRL BV.nu avem nevoie sa falimenteze si SNTFC CFR SA.

  10. „A sosit momentul să luăm în calcul perspectiva unei Europe fără creștere economică, cu șomaj ridicat, și fără soluții pentru o bucată de vreme mult mai lungă decât se preconiza.” Aceasta este concluzia mai rece decât o căldare cu gheață pe care George Friedman o toarnă în capul Occidentului, într-o analiză pentru institutul Stratfor. Așadar, criza care a izbucnit în 2008 este departe, departe de sfârșit! ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.evz.ro/de-ce-nu-se-mai-terminca-criza-a-murit-capitalismul-modelul-chinezesc-ameninta-occidentul.html

  11. NOTA:
    Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, jigniri, trivialitati, injurii aduse cititorilor care au scris unul sau mai multe comentarii sau altor persoane, se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau în funcție de conținut se va sancționa prin stergerea integrală a comentariului . Vă comunicăm că site-ul http://www.fstf.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii și că responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului (comentarilor).

  12. Alt călător reclamă

    Doamna Roșianu Daniela din București ce este un călător de pe ruta București-Brăila reclamă că a achiziționat bilet întreg pentru clasa I pentru data de 15.08.2014 , dar trenul de călători al CFR Călători din 15.08.2014 a fost fără aer condiționat și cu nici o diferență de confort și calitate între clasa I și clasa a-II-a …
    Același ceferist revine la recomandarea către CFR Călători în sensul ca CFR Călători să achiziţioneze mai repede cele 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, vehicule destinate transportului Inter Regio pentru ca să crească confortul și la CFR Călători …

  13. Un călător reclamă

    Domnul Profir Sorin din Galați ce este un călător de pe ruta București-Galați reclamă că trenul de călători al CFR Călători din 14.08.2014 a fost supraaglomerat și cu călători ce stau în picioare și fără aer condiționat …
    Un ceferist recomandă CFR Călători: pentru că trenurile de călători ale CFR Călători sunt pline, consecința este ca CFR Călători să achiziţioneze mai repede cele 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, vehicule destinate transportului Inter Regio pentru ca să crească confortul și la CFR Călători și pentru ca trenurile de călători să nu mai fie atât de supraaglomerate încât să se călătorească și în picioare…

  14. În data de 07.08.2014 Societatea Comercială de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA prin Reprezentat legal Boca Ioan a înaintat la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , Dosarul nr. 4249/62/2014 în Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …În data de 28.08.2014 de la ora 12.00 este primul termen de judecatăla la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , în Dosarul nr. 4249/62/2014 , Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …

  15. Cititi:
    http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/prabusirea-unui-colos-cum-s-a-risipit-cfr-a-doua-armata-a-tarii-in-epoca-vitezei-trenurile-noastre-merg-cu-45-km-ora.html
    Leonidas artă în comentariile sale că ceferiștii ar trebui să înțeleagă că prețul dezastrului de la Calea Ferată Română a fost platit si va fi si in continuare platit numai de catre ei și că în niciu-un caz prețul dezastrului de la Calea Ferată Română nu va fi plătit de catre expertii relații sociale/specialist relații sociale, directori sau guvernanți!
    Ca exemplu la cele afirmate de Leonidas se poate da cazul SCRL Brașov SA ce a fost introdusă în 7.08.2014 în procedura de insolvență și pentru care nici Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (FRLR) și nici TESA din conducerea SCRL Brașov SA nu vor plăti prețul acestui dezastru și să sperăm că nu se vor gândi să sară primii din vaporul care se scufundă pentru că ei ar trebui să rămână și să redreseze situația vaporului SCRL Brașov SA sau să se scufunde cu acest vapor pentru care nu au făcut ce trebuia ca să nu se scufunde…
    Ar fi culmea tupeului ca să încerce să devină angajații SNTFC,,CFR Călători,,SA cei din Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (cei din conducerea FRLR) și TESA din conducerea SCRL Brașov SA , în timp ce salariații ce sunt încadrați ca muncitori la SCRL Brașov SA să fie tot ei cei care plătesc o parte din prețul dezastrului de la Calea Ferată Română , respectiv de dezastrul de la SCRL Brașov SA ce a fost gestionat acum în ultimul timp de cei din Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (cei din conducerea FRLR) și TESA din conducerea SCRL Brașov SA …

  16. ,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate ,, .

  17. PRESA LIBERA arată că Curtea de Conturi a concluzionat: “Începând cu data intrării în vigoare a OUG nr. 51/2013 compania a efectuat plăţi fără respectarea prevederilor legale … ,, .

  18. LILI avertizează : ,,ATENTIE LA NEATENTIE. ,, …

  19. Mecanic (i)responsabil știe că sunt 4 ani de zile ( de cand s-a schimbat conducerea FSTFR), perioadă în care au fost între această conducere și factorii decidenți din România tot felul de discutii și de propuneri (și au fost și tot felul de solutii date de conducerea FSTFR reprezentată legal prin Presedintele Maxim Rodrigo Gabriel) și toate pentru imbunatatirea conditilor de munca ale mecanicului de locomotive și automotor, pentru imbunatatirea confortului pentru călătorul pe care SNTFC CFR Calatori il transportă si care plateste un bilet de călătorie. Important este totuși că Noua Conducere a SNTFC CFR Calatori SA, respectiv Directoratul SNTFC,,CFR Călători,,SA împreuna cu Ministrul Transporturilor (cu Ministerul Transporturilor și cu întreg Guvernul României), s-au hotarat in sfârsit să cumpere material rulant nou ( rame electrice, automotoare)… Speranta mecanicilor de locomotive și automotor este ca aceste bune intentii, să le vedem circuland începând cu anul 2015 pe infrastructura feroviară românească …

  20. Leonidas avertizează pe ceferiști că : ,, Daca vreti sa vedeti pina unde merge dezastrul si cit va fi pretul pe care puteti sa-l platiti, atunci: taceti, fiti spectatori si sustineti-i in continuare pe toti aceia care împreună ne duc la dezastru! ,, …
    Leonidas îndeamnă pe acei ceferiști care :,, totusi, in al 13 lea ceas, le pasa de soarta lor să încerce și altceva și le transmite că aceștia pot veni alaturi ANSF/FSTFR! ,, …

  21. PRESA LIBERA

    IN TIMP CE PENTRU CEI 14 000 DE ANGAJATI S-AU ACORDAT CATE 8(OPT)ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT DE FIECARE, IN TIMP CE DREPTURILE BANESTI CASTIGATE DE ANGAJATI IN INSTANTA SUNT ESALONATE PE ANI DE ZILE, IN TIMP CE BANII SOCIETATII SUNT CHELTUITI PE ACHIZITII INUTILE SI LA PRETURI ASTRONOMICE…

    Bonusuri ILEGALE de peste un milion de euro la MINISTERUL TRANSPORTURILOR .
    Şi director şi administrator
    O situaţie inedită a fost descoperită de auditorii de conturi la companiile feroviare – CFR Călători, CFR Marfă şi CFR SA. La aceste societăţi, directorii au beneficiat, pe lângă remuneraţia de director general, şi de indemnizaţie de membru în Consiliul de Administraţie. Totodată, inspectorii de conturi au constatat că membrii Consiliilor de Administraţie au primit ilegal şi indemnizaţii suplimentare pentru activitatea desfăşurată în cadrul comitetelor constituite în cadrul societăţilor respective. Ingineriile financiare regizate la CFR Călători de către managerul “Smart” Valentin Dorobanţu, şi relatate pe larg de ZIUAnews, au fost descoperite şi de către Curtea de Conturi a României. “Contractul de mandat a lui Valentin Dorobanţu a fost încheiat pe 26.04.2013, (n.r. – adică în timpul mandatului lui Relu Fenechiu), remuneraţia a fost stabilită în cuantum de 7.000 de euro net”, iar “contractele de mandat, prin care a fost stabilită remuneraţia netă a membrilor CA la nivelul sumei de 2.000 de euro şi suplimentar 250 de euro net pentru calitatea de membru în comitetele consultative organizate la nivelul CA, au fost încheiate în data de 24.04.2013”. Ulterior, “prin acte adiţionale la contractul de mandat anterior intrării în vigoare a OUG 51/2013, indemnizaţia lunară a membrilor CA a fost modificată la suma netă de 315 euro”. Mai mult, auditorii de conturi au constatat că “pe lângă bonusul anual care va fi acordat în funcţie de realizarea indicatorilor de performanţă, aceştia urmează să primească o indemnizaţie de performanţă trimestrială în cuantum net de 6.555 de euro”. Referitor la aceste ilegalităţi, Curtea de Conturi a concluzionat: “Începând cu data intrării în vigoare a OUG nr. 51/2013 compania a efectuat plăţi fără respectarea prevederilor legale în valoare brută estimată de 843.556 de lei, la care se adaugă impozitele şi taxele aferente cheltuieilor cu salariile, dobânzilor şi penalităţilor”.

  22. Mecanic (i)responsabil

    Dupa 4 ani de ( de cand s-a schimbat conducerea FSTFR) discutii, de propuneri, de solutii date de conducerea FSTFR ,in special de Presedintele Maxim Rodrigo, pentru imbunatatirea conditilor de munca a mecanicului de locom., de imbunatatir a confortului pentru calatorul pe care SNTFC CFR Calatori il transporta si plateste un bilet, conducerea SNTFC CFR Calatori impreuna cu Ministerul si Ministrul Transporturilor, s-au hotarat in sfarsit sa cumpere material rulant nou( rame electrice, automotoare). Speranta mea, este ca aceste bune intentii, sa le vedem circuland la anul pe infrastructura romaneasca si tot asa sper sa nu fie ca Z6100 si ADH-urile actuale.
    Cer deschis Presedintelui FSTFR sa veghieze asupra acestor contracte, iar daca observa ceva ,, deficiente“ in achizitia si derularea contractelor, sa aduca urgent la cunostinta, organelor competente (pentru a nu mai ajunge sa circule fierul vechi pe linile CFR Infrasructura).
    Parerea mea conteaza.

  23. Leonidas

    “Expertii/specialistii” in prostirea cotizantilor (ca ceferisti nu mai pot fi numiti) impreuna cu maimarii din administratie rasplatiti cu bonusuri ilegale (conform Curtii de conturi), cu acceptul guvernantilor, au dus calea ferata in situatia reala prezentata de putinii oameni de presa interesati de probleme reale (si nu de cancan)!
    Cititi:http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/prabusirea-unui-colos-cum-s-a-risipit-cfr-a-doua-armata-a-tarii-in-epoca-vitezei-trenurile-noastre-merg-cu-45-km-ora.html
    Cotizantii uita ca pretul dezastrului a fost platit si va fi si in continuare platit numai de catre ei, in niciu-un caz de catre experti/specialisti, directori sau guvernanti!
    Daca vreti sa vedeti pina unde merge dezastrul si cit va fi pretul pe care puteti sa-l platiti, atunci: taceti, fiti spectatori si sustineti-i in continuare pe toti acestia! Daca totusi, in al 13 lea ceas, va pasa de voi puteti veni alaturi ANSF/FSTFR!

  24. Rog pe dnul Președinte sa ne spună daca e adevărat ca la SNTFC a venit NUP de la DNA pentru Dorobantu. In central așa sunt zvonurile…

    • ATENTIE LA NEATENTIE.
      LA CE A PRADUIT “SMART” IMPREUNA CU DIRECTOAREA DE ACHIZITII SI CATIVA ACOLITI NU ARE CUM SA PRIMEASCA NUP!

  25. Leonidas

    In timp ce feroviarilor le sunt “servite” surogaturi de acorduri cu valoarea unei cartele de 5 euro, totul garnisit cu “eficientizari” de 2500 de someri si master planuri cu piste de biciclete, cititi ce se mai descopera la : http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/bonusuri-ilegale-de-peste-un-milion-de-euro-la-ministerul-transporturi.
    Daca va faceti iluzii ca gasca lui Fratila (Fratica+Catila) si Mantescu, actuali specialisti si viitori experti, nu stiau de bonusuri va inselati.
    Stiau foarte de bine! De aici si cumetria (tacerea, servilismul, bonusurile si sustinerea) “boierilor” in folosul specialistilor/expertilor.
    Cine plateste “lovelele”?….Cotizantul ceferist (viitor somer), ca doar n-o sa-i dea ai de le-au primit!
    Mai conteaza parerea cuiva?

  26. AURELIAN PROCA

    EXPÉRT ~tă (~ți, ~te) m. și f. 1) Specialist cu o pregătire înaltă; om care posedă cunoștințe fundamentale într-un anumit domeniu de activitate. 2) Specialist însărcinat de un organ de stat să facă o expertiză. /<fr. expert, lat. expertus

    Dupa cum si dictionarul explicativ al limbii romane spune clar ca notiunea de "EXPERT' implica o pregatire inalta ,administratia MTI se incapataneaza sa obtina incadrarea in nomenclatorul de meserii functia de "expert relatii sociale " fosta "specialist relatii sociale" (aceasi marie dar cu alta palarie ),cu umila si simpla conditie sa ai scoala profesionala ,nu diploma de bacalaureat nu o diploma de facultate . De ce ??? pentru a se putea incadra in aceste conditii cei de care administratia se foloseste de atatia ani pentru a semna orbeste si in orice conditii CCM urile,cei carora le ofera multe favoruri in defavoarea salariatilor, membrilor de sindicat pe care acesti experti /specialisti ar trebuii sa-i reprezinte si sa le reprezinte interesele . Pe aceasta cale solicit ANSF si FSTFR ,sa inaiteze acte pentru a nu fi aprobata aceasta solicitare, catre Domnul Ministru ,Ministerul Muncii ,ITM Bucuresti ,de ce nu si DNA pentru ca cea ce se intampla poate fi considerat ca mita sau coruptie la CCM ,iar din partea acestor profitori specialisti/experti poate fi considerat si asa si trebuie perceput ca un genocid impotriva membrilor de sindicat. Deci domnilor colegi si membrii de sindicat cotizanti asteptati-va la ce este mai rau de la noul CCM ,singura federatie care a refuzat aceste functii si a fost impotriva altor avantale oferite de administratie mai marilor si acelorasi lideri de federatii/sindicate este FSTFR

  27. Leonidas

    Salutara intentia conducerii de la Calatori pentru innoirea materialului rulant.Numai sa nu ramina la nivel declarativ.
    Daca se face, mai exista o sansa sa schimbe “reteta rentabilizarii” de la Marfa, unde au fost concediati 2500 de ceferisti.
    Apropo, poate nu stiati ca singura preocupare a gastii specialistilor lui i Fratila si Mantescu (linistiti si fara preocupari fata de concedierile de la Marfa) este sa TRANSFORME functia de specialist in functia de EXPERT RELATII SOCIALE pentru ei.
    Motivul: evitarea unor semnale negative ale ITM in legatura cu pregatirea indivizilor conform cerintelor COR/CAEN (unii fara diploma de bac, ce sa mai vorbim de studii superioare) care sunt “nominalizati specialisti”.
    Si daca tot o fac, or sa aiba grija sa o “motiveze” si mai bine salarial.
    Cu toate ca in COR/CAEN exista DEJA PREVAZUTA functia “Delegat sindical”, pentru membrii gastii lui Fratila si Mantescu nu “cadreaza”…suna mai bine specialist/expert!…Mai ales la CV… una e sa te prezinti “expert” si alta e sa fi “delegat”…
    Despre negocieri, indexari salariale, coeficeinti de ierarhizare, salarii compensatorii, clase, conditii de munca mai e timp pina la calende… se mai amina odata!
    Ca doar s-au obisnuit cotizantii sa fie aminati/dusi cu zaharelul cu surogaturi de “acorduri”!
    Mai conteaza parerea cuiva?

  28. vicentiu

    De ce nu și pe alte rute, care s-ar incadra pentru tipul de transport hibrid. Exemplu: Sibiu – Tg. Jiu, București – Cluj Napoca prin Caracal- Sibiu și multe atele asemenea. Un posibil furnizor de rame hibride : http://www.cotidiantr.ro/la-141-de-ani-remarul-16-februarie-a-lansat-parteneriatul-cu-bombardier-47363.php#.U_Fi003lrZ4

  29. În medie 70% din salariul lunar este dat pe mâncare conform Realitatea TV de la ora 15.18.

  30. La multi ani, Maria! Ingerii sa-ti calauzeasca pasii si Sfanta Fecioara sa-ti lumineze drumul in viata!

  31. ZIUAnews arată că și Curtea de Conturi a constatat că : ,,Operatorii privați primesc subvenții umflate pentru transportul de călători, în timp ce compania de stat se prăbuşeşte. Curtea de Conturi a României a constatat că Ministerul Transporturilor condus de Anca Boagiu, Alexandru Nazare şi Ovidiu Silaghi a decontat, în 2011 şi 2012, către operatorii privaţi de transport persoane subvenţii mult mai mari decât bugetul alocat, în timp ce numărul călătorilor a scăzut foarte mult, riscând astfel ca CFR Călători să între în faliment.

    ZIUAnews a semnalat anul trecut de mai multe ori că actuala conducere a CFR Călători, în frunte cu managerul Valentin Dorobanţu, promovată şi susţinută de către foştii miniştri ai Transporturilor, Ovidiu Silaghi şi Relu Fenechiu, continuă să promoveze interesele operatorilor privaţi de transport persoane. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CD4QFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fcurtea-de-conturi-a-descoperit-nereguli-in-compania-cfr-calatori-condusa-de-valentin-dorobantu-113981&ei=T6jtU_CfJO6y7AbW_YDgAQ&usg=AFQjCNHmu_wRdBePWE28OHgjxOJVM8W_9w

  32. Ziuanews dovedește încă odată că de aproape doi ani de zile a devenit cel mai fin observator al unui sector de activitate foarte important al Economiei Românești și scoate în evidență declarația fostului Ministru al Transporturilor -Dan Șova care spune că: ,,CFR Călători poate fi o companie profitabilă și am încredere că următoarele șase luni vor confirma rezultatele primului semestru”, a scris Dan Șova pe Facebook.
    Ziuanews reamintește că Dan Șova a demisionat în luna iunie din funcția de ministru al Transporturilor, motivând cu necesitatea de a se afla “în prima linie a bătăliei electorale care urmează pentru funcția de președinte al României”.
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fpolitica%2Fsova-cfr-calatori-poate-fi-o-companie-profitabila-128279&ei=xKbtU7f-BKeu0QXm1oG4Cw&usg=AFQjCNEhNWeiojnAG3VVVtZ2WYb-gcOyLw

  33. Felicitări pentru Ziuanews care dovedește că de aproape doi ani de zile a devenit cel mai fin observator al unui sector de activitate foarte important al Economiei Românești, respectiv al Mersului Căii Ferate Române ! Astfel Ziuanews publică un nou articol, respectiv:
    ,,Exclusiv: Ministerul Transporturilor subvenționează ILEGAL operatorii feroviari privați de transport călători
    …………………………Curtea de Conturi a României a constatat că Ministerul Transporturilor “ajută” compania CFR Călători să fie trasă pe linie moartă, dar în schimb subvenţionează ilegal operatorii feroviari privaţi de transport călători. Raportul de audit al Curţii de Conturi privind activitatea Ministerului Transporturilor în anul 2013, finalizat recent, evidenţiază foarte clar devalizarea CFR Călători prin acordarea ilegală de subvenții foarte mari operatorilor privaţi de călători. “Ministerul Transporturilor a aprobat şi contractat servicii publice de transport feroviar, care compun pachetul minim social, fără o temeinică fundamentare şi o cunoaştere reală a nevoii sociale de transport feroviar de călători, fără să procedeze la realizarea unei evaluări privind serviciile de transport public de călători, doar în baza propunerilor operatorilor licenţiaţi”, este concluzia auditorilor Curţii de Conturi a României. Altfel spus, Ministerul Transporturilor a acordat subvenţii mari operatorilor privaţi, mai exact cât au dorit aceştia, în timp ce operatorul de stat – CFR Călători – s-a mulţumit cu ce-a rămas, adică o subvenţie înjumătăţită față de cât au beneficiat transportatorii feroviari privați. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ministerul-transporturilor-subventioneaza-ilegal-operatorii-feroviari-privati-de-transport-calatori-129688

  34. Conform unui articol din Ziuanews : ,,de câteva luni, pe ruta Bucureşti- Ploieşti şi retur au fost introduse peste noapte, cinci perechi de trenuri regio. Însă această rută este operată de CFR Călători, fiind una dintre cele mai rentabile din România. Cu toate acestea, automotoarele firmei clujene controlate de Călin Mitică transportă zilnic între 600 şi 1.000 de călători. Cei care călătoresc cu Transferoviar Grup Cluj-Napoca sunt obligaţi să achite o rezervare de loc, de 1,5 lei, deşi la trenurile regio nu există şi nu se plăteşte rezervarea de loc. Astfel, călătorul, în loc să achite 7,5 lei pentru un bilet Bucureşti-Ploieşti, este obligat să mai dea în plus încă 1,5 lei, adică 9 lei, deşi firma beneficiază de subvenţie. Pe aceeaşi rută, un bilet emis de CFR Călători costă 7,5 lei, dar subvenţia încasată de compania de stat este mult mai mică decât firma clujeană. ,, .
    „Am intervenit la cei abilităţi prin lege să reglementeze aceste situaţii, dar până acum nimic nu s-a întâmplat”, Vasile Secară- preşedintele DIRECTORATULUI SNTFC,, CFR Călători,,SA.
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDYQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fzeci-de-trenuri-private-circula-ilegal-pe-rutele-cfr-calatori-126571&ei=RZ7tU4W1KJDB7AafwoGgAg&usg=AFQjCNFmJcE_ebtWZiNQkPwVvcGNM8umTQ

  35. SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a hotărât să nu fie SPECTATOR pentru că : ,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. ,, .
    Felicitări Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru primul pas spre construirea unui viitor al acestui operator de transport feroviar de stat !!!…