CADOUL CONDUCERII CFR CALATORI LA SFARSIT DE AN = REDUCEREA SALARIULUI PE ULTIMELE TREI LUNI!!!

Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor,  a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și  Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR, organizația sindicală care îi reprezintă!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013,  conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.

SHARE

334 Responses

  1. Dl. Dorobanțu nu-și dă seama cât de mult ar fi avut de căștigat și ce imagine bună ar fi avut în rândul salariaților companiei pe care o conduce dacă ar fi colaborat cu președintele FSTFR, dl. Maxim Rodrigo, care întotdeauna a dorit binele companiei de călători, cărei dacă-i mergea bine, le era bine și angajaților. DAR se pare că pe dl. Dorobanțu nu-l interesează imaginea pe care o are în rândul salariaților și a vrut să-i fie bine doar lui, astfel le-a aruncat un oscior liderilor fnfmc și fmlr și cu ajutorul celor doi ne-a mai cadorisit cu câte una zi de CS timp de trei luni, că și așa o duceam prea bine, iar în preajma sărbătorilor o să mai facem niște credite la bănci pentru a le face copiilor noștri un cadou. VĂ MULȚUMESC DOMNILOR LIDERI FNFMC ȘI FMLR ȘI DUMNEAVOASTRĂ DOMNULE DOROBANȚU!!!!!!!

  2. Alo, d-le manager privat”CFR Călători, compania care efectuează un serviciu strategic de interes național, respectă în toate procedurile de atribuire prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului (OUG) 34/2006”. Întradevăr național (NAȚIONÁL, -Ă, naționali, -e, adj. Care este propriu sau aparține unei națiuni, unui stat, care caracterizează o națiune sau un stat; care se referă la o națiune, la un stat sau le reprezintă; care este întreținut sau instituit de stat;) dar tu l-ai făcut DE INTERES PRIVAT(PRIVÁT adj. 1. individual, particular, personal, propriu. (Proprietate ~.) 2. domestic, intim, particular, personal.) Alo, nu mai folosii cuvinte pe care nu le cunoști. Da m-am enervat. Usturoi a mâncat, dar gura nu-i miroase,

  3. Pentru o corectă informare a salariaților din CFR Călători vă precizez că SNTFC„CFR CĂLĂTORI” SA a dat un COMUNICAT de PRESA cu Precizări referitoare la achiziţiile publice ce are următorul conținut:

    http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/12993

    1. “Negocierea cu publicare prealabilă nu înseamnă că acel contract a fost atribuit în mod direct sau discreționar. Procedura de negociere cu publicare prealabilă asigură aceeaşi transparenţă ca şi o procedură de licitaţie deschisă”.

      FALS, procedura de licitatie deschisa nu va permite NEGOCIEREA PRETULUI DUPA BUNUL PLAC, atata timp cat plicurile sunt sigilate DOMNILOR JMECHERI si nu mai puteti face manevre (vezi doamne sa traga pretul in jos, culmea e ca pretul s-a tras IN SUS :)) prietenii stiu de ce…
      DA CU NEGOCIEREA “FARA” PUBLICARE cu tot cu “suplimentare” , cum e inteligentilor ??? tot transparentă ,nu ?????
      N-O MAI DATI DUPA CIRES CA NU ŢINE

    2. Am auzit că la CFR Călători au angajat avocați… mai prost cu profesori de limba română… Să scrii un comunicat de presă cu greșeli de exprimare! “Considerăm că denumirea acestui de tip de procedură a indus ideea că CFR Călători derulează proceduri de achiziții în mod netrasparent ceea ce este neadevărat.”. De la noi palmașii pe blog…mai merge, dar la ditamai mințile luminate și “Strategice”!!!

  4. Liviu nu te mai consuma din cauza lui COSTACHE nu merita .(in ardeal la astfel de oameni le spune ”lucru slab”

  5. Domnilor colegi daca mai stam si facem tot felul de comentarii asa cum ne pricepem fiecare si asteptam luni si ani ca justitia sa ne faca dreptate daca, si unde se mai face dreptate pentru ca am vazut cu totii ca nici justitia nu-i dreapta peste tot nu vom rezolva nimic ,daca acest Calau care nu stie decat sa taie nu se supune nici in fata ministrei ce mai putem astepta ?? Propun ca pe data de 01-10-2013 la ora 7;00 depoul BC(fara tradatorul de Costache eventual sa-i dati concediu sa nu destabilizeze ) sa inceteze lucrul (uite asa spontan) ,la 7;05 sa se solidarizeze Clujul,7;10 Iasi, 7;15,Brasov …..Oradea…..Sibiu……si uite asa toata tara pana acest Calau si Locotenentii lui vor fi demisi, si cred ca numai asa se va intampla acest lucru.Daca eu gresesc va rog sa veniti cat mai urgent cu solutii mai bune .Cu plangeri , instante, vorbe bune nu mai tine fratilor nu este mosia lui si nici noi nu suntem slugi pe plantatia lui Dorobantu ,am pierdut prime, bonuri ,autorizatii ,salarii taiate cu CS si multe altele unde sunt toate aceste economii de ce nu se redreseaza compania ?de ce merge tot mai rau ?ce mai urmeaza dupa toate astea ??? Cum a putut gandii ca acum in prag de iarna cant toate s-au scumpit si se mai scumpesc sa mai dea CS, cat poti fi de impotent mintal sa nu gandesti mai mult, sa nu gasesti solutii de redresare ,altele decat CS si sa iei din banii oamenilor, desi solutii sunt multe, idea este sa fii cu adevarat manager smart si sa vrei sa faci acest lucru. Astept propuneri mai bune ,(si hai la lupta baieti ).

    1. Aureliane, las-o ușor. Nu-i certa așa tare. Ce s-a stricat în 14-15 ani, nu se va putea repara în câteva zile. Oamenii, angajații SNTFC-ului, și-au pierdut încrederea în sindicat și sindicate, în timp. Tot în timp, vor începe să aibe iar încredere, depinde de faptele noastre următoare(nu vorbe), mă refer la FSTFR aici. Întâi vorbim, apoi ne desfășurăm gândurile,părerile, în scris pe acest site și apoi le vom transpune în fapte. Ușor. Nici ROMA n-a fost construită într-o singură zi.

  6. Domnilor colegi, presedinti de sindicate si catre toti scritori si cititori acestui site, atata timp cat acest manager privat nu este tras la raspundere o sa il doara in varful pantofului ….. singurul lucru care il va afecta intr-un fel este acela cand toate sindicatele vor face parte din FSTF = ANSF atunci isi va face probleme, pana atunci bombardatil cu actiuni in instanta, poate va intelege ca ANSF este organizatie reprezentativa si trebuie sa ne ” ASCULTE “‘ nu doar sa ne” INFORMEZE” PS=-SMLC PALAS-CONSTANTA a inaintat cerere in instanta urmeaza a fie inregistrata printr-o casa de avocatura la tribunalul CONSTANTA pentru CS .

  7. Consider și eu că domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR afiliată la ANSF ce este o organizație reprezentativă la CFR Călători sau pe ANSF ce este o organizație reprezentativă la CFR Călători reprezentată prin Președinte ANSF -Maxim Rodrigo Gabriel, organizații sindicale care îi reprezintă!!!!!

  8. FSTFR nu a fost consultată și nici ANSF ce este organizație sindicală reprezentativă la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA ( la fel cum este și FNFMC și AFTF ) nu a fost consultată ( s-a consultat doar FNFMC și AFTF) și în consecință s-au încălcat prevederile Codului Muncii și solicit ANSF și FSTFR să introducă acțiune în instantă.

  9. Toți mecanicii de locomotive ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt nemulțumiți pentru că desi se fac ore suplimentare și desi nu mai e sezon ,noi muncim tot mai mult pe mai putini bani. Și eu mă întreb de unde se găsesc zeci de mi de Euro lunar pentru Conducerea Privată a CFR Călători în situația când salariaților CFR Călători li se micșorează salariul lunar ?

  10. Referitor la Uniforme pentru salariații CFR Călători propun să lucrăm fiecare în ce avem îmbrăcați pentru că dacă primim vreun cap în gură de la ….să nu murdărim uniformele…

    1. Care uniforme, aceste carpe sintetice care ne dezumanizeaza ? Carpe de sters cumparate la supra pret, ca fiind costume de buna calitate ? Sa imbrace ei, dar nu l-am vazut pe domnul Petrisor si restul revizoratului, Dorobantu, d-na Carmen in costume CFR din material sintetic !!

  11. Citeam un articol de Doamna Oana Pall în care scria : ,, Ce mai contează. ei centrează, ei dau cu capul… iar Mănescu încasează. ,, și mă întreb s-a luat și la nivel înalt exemplul dat de domnul mechanic instructor Costache Marin ?

  12. Mă uimesc ,desi se fac ore suplimentare si desi nu mai e sezon ,noi muncim tot mai mult pe mai putini bani. De unde se găsesc zeci de mi de Euro lunar pentru Conducerea Privată a CFR Călători în situația când salariaților CFR Călători li se micșorează salariul lunar ?

  13. Mă uimesc ,desi se fac ore suplimentare și desi nu mai e sezon ,noi muncim tot mai mult pe mai putini bani. De unde se găsesc zeci de mii de Euro lunar pentru Conducerea Privată a CFR Călători și de unde se găsesc bani pentru avocați cunoscându-se intenția de a se înlocui juriștii cu avocați etc ?

  14. Astia maresc amenzile ,reduc salariile prin orice mijloace,contracte dubioase cu firme din Panama,angajari dubioase a unor case de avocatura,desfiintarea departamentului juridic,anulari de trenuri sau comasarea lor (doi in unu ) chiar nu reuseste nimeni sai dea jos pe oameni astia.Daca nu sa facem cheta sa angajam un ucigas platit (eu unu dau dublu si fara factura)

  15. Domnule Liviu Grab acum înțeleg că amândoi avem o problemă,respectiv după ZVONURI : eu nu mai exist și tu ai trădat.
    Realitatea este alta: EU EXIST și TU NU TRĂDEZI CA DOMNUL COSTACHE MARIN…

  16. Informare pentru Costache Marin… Nu bine am ajuns acasa, ca deja am primit informatii referitor la faptul ca dl Costache Marin face pe zvonacul in depoul BC, cum ca eu as fi vandut administratiei… Vorba aia…”si f….. si cu banii luati!”. Mai domnule Costache, asa mai perceput tu pe mine ca merg unde bate vantul si musc pe la spate?… Dupa parerea mea, eu zic ca mi-am facut cat de cat treaba ca sindicalist, ca reprezentant al salariatilor, ca electrician, ca mecanic ajutor, ca mecanic de locomotiva, acum ca inginer, dar si ca OM. Sa stii ca in viata totul se plateste o data si o data… pana in ultima clipa (asta n-o spun eu, au spus-o cei in cauza inca din cele mai vechi timpuri). Eu nu-mi pun nadejdea si speranta in viata asta trecatoare de chin s-amar, constiinta mea percepe altfel lucrurile si adevaratele valori ale umanitatii, a relatiilor dintre oameni!!! Mie are cine sa-mi faca dreptate… Prietenii stiu de ce!

  17. În condițiile în care Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu a consultat FSTFR referitor la reducerea normei lunare și corespunzător a salariului lunar înseamnă că dispoziția respectivă nu este și pentru majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR ?

  18. ma uimesc ,desi se fac ore suplimentare desi planul de revizi nu scade si desi nu mai e sezon ,noi muncim tot mai mult pe mai putini bani, asa da multa conducere putini cei ce muncesc ,hai sa le mai luam bani ca noi sa avem de unde..

  19. SE CAM INCINGE TREABA CU DOROBANTU , POPESCU CARMEN SI “GASCA”
    PUSCARIA ESTE A LOR ?
    SUNTEM CURIOSI CATA SUSTINERE O SA MAI PRIMEASCA .
    CINE SE BAGA PENTRU EI, SI-O IA …

  20. De ce nu va mai tine_ti gura, ca daca voia D-nul Dorobontu va taia 4 zile pe luna norma de lucru, cu diminuarea salariului corespunzator orelor lucrate
    si atunci ce mai comentati? Daca nu stiti cumva va informam ca legea (una anume), va rog sa va informati, permite.

    1. Bai Agip’u-rbiceanule,…tu crezi ca noi nu cunoastem CM(Legea 53/2003 reactualizata) si art 52 pct.3 din cap IV?… “(3) In cazul reducerii temporare a activitatii, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, pe perioade care depasesc 30 de zile lucratoare, angajatorul va avea posibilitatea reducerii programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana, cu reducerea corespunzatoare a salariului, pana la remedierea situatiei care a cauzat reducerea programului, dupa consultarea prealabila a sindicatului reprezentativ de la nivelul unitatii sau a reprezentantilor salariatilor, dupa caz.”… Dar cum dai tu reducere personalului de locomotiva si personalului de tren, cand acestia au ore suplimentare la greu?…Daca dorobantu(domn nu pot sa-i spun, ca mai domni erau tovarasii comunisti) nu intelege…o sa inteleaga!!! Mai vb. noi peste vre-o cateva zile!!! Prietenii stiu de ce!!!!

  21. Aflăm cu uimire că Contractul de Mandat și cel de management al Managerului Privat de la CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu nu se pune la dispoziția doamnei Ministru Ramona Mănescu sub pretextul că ar putea afla concurența ! Să fie oare interesată Concurența de Contractul de Mandat și cel de management al Managerului Privat de la CFR Călători ? …… Aflăm că se dau afară din consilierii juridici pentru a angaja avocați . Ce vor face în plus avocații în comparatie cu juriștii ? Va fi la fel ca și diferența dintre Director General și Manager Privat ?
    http://www.ziuanews.ro/stiri/ramona-manescu-prizoniera-oamenilor-lui-fenechiu-104112

  22. HALUCINANT ! CITITI SI VA INGROZITI DE TUPEUL unui zero barat in FATA UNEI DOAMNE MINISTRU

    “Când un om al Ramonei Mănescu i-a atras atenţia lui Dorbantu că este ilegală unirea celor două direcţii, managerul “smart” de la CFR Călători a spus sec:”eu sunt manager privat, ştiu ce fac şi fac ce vreau, iar pe mine m-a pus Fenechiu, nu Ramona Mănescu, şi partidul mă susţine , aşa că …nu mă interesează ce spune ministru sau vreun om de al ei”.Ca dovadă că pe Dorobanţu îl doare în cot de noul ministru al Transportuilor este şi faptul că refuză să-i pună la dispoziţie ministrului contractul de mandat şi cel de management sub pretexul că ar putea afla concurenţa. La fel procedează şi managerul privat de la CFR SA , George Micu, omul de încredere şi de suflet al Ancăi Boagiu.”
    http://www.ziuanews.ro/stiri/ramona-manescu-prizoniera-oamenilor-lui-fenechiu-104112

    1. Dle.Maxim facem apel la dna ministru prin intermediul Dvs. sa sesiseze de URGENTA organele abilitate. Paranoia a atins apogeul si numai JUSTITIA mai face DREPTATE.
      incredibil, CE MONSTRII s-au proclamat CU JAPCA STAPANII LUMII

  23. Cred ca cei din conducerea societatii au asteptat sa treaca sezonul si acum incearca sa faca economii pe spinarea salariatilor. Cei din conducere ar trebui sa se gandeasca la un plan de redresare a societatii viabil care sa nu afecteze numai pe cei care isi indeplinesc sarcinile de serviciu ( TALPASII). Politica dusa de conducere de a denigra mecanicul de locomotiva nu are sorti de izbanda. Incet dar sigur, impreuna cu FSTFR , mecanicul de locomotiva trebuie sa ajunga acolo unde ii este locul – sa fie respectat si apreciat pentru munca depusa. De fapt toti salariatii SNTFC ,,CFR CALATORI”S.A. sunt importanti pentru buna desfasurare a activitatii la calea ferata. Cred cu tarie ca numai uniti putem sa ne recastigam demnitatea de ceferist.

  24. „Fraierilor”(așa ne crede administrația) veniți urgent alături de FSTFR, de Maxim Rodrigo, până nu se negociază adiționalul la CCM și pățim ca INFRA,unde sau tăiat K-ile(coeficientul de ierarhizare) și alte foarte multe drepturi. Puneți presiune pe liderii d-tră și alăturațivă singurei federații care mai luptă pentru noi și drepturilor membrilor de sindicat. Alte sindicate au făcuto(vezi Oltenia).
    Și părerea mea contează.

  25. De ce se lansează zvonurile? Să vadă administrația ce zic fraierii.
    Un astfel de zvon a fost lansat în urmă cu o lună, în care se spune că FSTFR NU MAI EXISTĂ, MAXIM RODRIGO NU MAI „EXISTĂ”.
    Ei, uite că este contrariul și FSTFR, MAXIM RODRIGO „a avizat în scris și despre situația actuală de la CFR Călători toți factorii decidenți: Consiliul de Supraveghere din Sistemul Feroviar, Ministerul Transporturilor , Guvernul României , Președintele României, Camera Deputaților , Senatul României etc.”
    Existăm, deci luptăm.Tâc, domnule manager privat.

  26. Și eu cred că mecanicii de locomotivă și automotor , precum și ceilalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt foarte importanți și foarte necesari desfășurării activității SNTFC,,CFR Călători,,SA . Cred și eu că Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să țină cont de faptul că mecanicii de locomotivă și automotor , precum și ceilalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt foarte importanți și foarte necesari desfășurării activității SNTFC,,CFR Călători,,SA . Cred și eu că Conducerea privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să poarte dialogul social și cu reprezentanții FSTFR.

  27. Daca ne luam noi toti C.S. doua saptamani , cata economie se face la bugetul companiei???? asa tov. manager si privata isi poate mari salariul,poate face noi achizitii pentru bunastarea companiei ???? (DOMNILOR CHIAR NU SE GASESTE CINEVA SA LE SPUNA ASTORA DIN CONDUCEREA COMPANIEI CA SUNT NISTE INCOMPETENTI ,CHIAR TOTI ACEI CARE AJUNG LA CONDUCEREA SOCIETATI SAU A UNEI COMPANI DE STAT DEVIN PRACTIC NISTE TAMPITI , CHIAR NU GASESC NISTE SOLUTII VIABILE DE REDRESARE A SOCIETATI .DACA NU ,NU INTELEG DE CE MAI STA LA CONDUCERE ???sau vor sa faca ca femeia din bancul urmator” O femeie este intrebata ce-si doreste .Vreau sa am un baiat care sa se fac fotbalist sa ajunga la un campionat mondial si sa rateze o lovitura de la unsprezece metri,la care interlocutorul o intreaba bine dar de ce sa rateze ,pentru ca intreg stadionul sa-si bage —- in masa” CU ACEASTA FEMEIE SEAMANA CONDUCATORI NOSTRI.

    1. Mai dă-l încolo de CS, să-și ia Dorobanțu și facem economie de 120.00o mii (an)Euro=559200 lei(așa se nasc milionarii), de la o singură persoană(asta da economie), adică 1/3 din cât ne ia la 14000 de angajați, în trei luni de CS.

  28. Mecanicii de locomotivă și automotor , precum și ceilalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt foarte importanți și foarte necesari desfășurării activității SNTFC,,CFR Călători,,SA și Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să țină cont de acest fapt și să poarte dialogul social și cu reprezentanții FSTFR.

  29. Să nu uităm că FSTFR a solicitat Comisia Mixtă Patronat Sindicate pentru că în luna martie 2013 nu s-a negociat Act Adițional pentru mărirea salariului așa cum este prevăzut în CCM 2012-2014 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA etc.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română și această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și a avizat în scris și despre situația actuală de la CFR Călători toți factorii decidenți: Consiliul de Supraveghere din Sistemul Feroviar, Ministerul Transporturilor , Guvernul României , Președintele României, Camera Deputaților , Senatul României etc.

  30. Îmi pun și vă pun întrebarile: De ce credeți că Administrația CFR Călători în colaborare cu FNFMC(și FSRV) și AFTF (FMLR) nu doresc ANSF (FSTFR) la negociere de CCM sau/și Act Adițional la CCM la nivel de CFR Călători ????? De ce se dorește Act Adițional la CCM acum când mai sunt câteva luni până la negocierea noului CCM ????? De ce nu s-a negociat Act Adițional la CCM in luna Martie 2013 ?????

    1. RASPUNS DL. MAXIM :
      CU AIA FAC CE VOR CEI DIN CONDUCERE, ADICA MAI DIRECT “FURA”
      IMPREUNA SI TOATA LUMEA ESTE MULTUMITA ?
      DNA , TREBUIE SA INTERVINA , LA CFR CALATORI ESTE JAF LA DRUMUL MARE ?
      POATE SE INTERESEAZA SI CE PRIVILEGII AU MARII LIDERI(E DREPT , NU TOTI) DE LA “MC” SI “MARFA” MAI MULT CA SIGUR , GATA S-A TERMINAT CU BATAIA DE JOC, NU PUTEA SA MEARGA LA INFINIT.

    2. De ce nu ne doresc la negocieri? Nu ne doresc, în primul rând pentru că suntem mecanici de locomotivă. Nu ne doresc, pentru că NU știm să fim „înțelegători”. Nu ne doresc, pentru că avem coloană vertebrală.Nu ne doresc, pentru că dorim un SNTFC cu care să ne mândrim.Nu ne doresc, pentru că nu ne vindem.Nu ne doresc, deoarece ne opunem renunțării la secții de circulație,ne opunem anulărilor de trenuri. Pentru că vedem cum cu bună știință se dorește falimentarea SNTFC-ului, ptr.că arătăm tuturor membrilor de sindicat, toate contractele de achiziții păguboase SNTFC-ului făcute de mangerul privat, cu știința FNFMC-ului și FML-ului. Pentru că dorim creșterea salarilor(nu au mai fost crescute sau indexate de 4 ani).Pentru că înțelegem lupta sindicală în adevăratul sens al cuvântului. Pentru că FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română.
      De ce se dorește acum un act adițional? Este simplu. Pentru ca să poată prelungii actualul CCM, până la anul,2014 Decembrie. Pentru ca liderii(liberii) federaților semnatare a CCM să-și păstreze drepturile și privilegile în detrimentul celor care spun ei că-i reprezintă (Și chiar să și le mărească).
      Și părerea mea contează.

  31. Majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc , ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR nici nu îl cunosc și nici nu știu cum arată Directorul General al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu, dar toți știu că dânsul este cel care le-a micșorat salariile timp de 8 luni din anul 2013 de când este la Conducerea CFR Călători …

  32. Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu înțelege că FSTFR și membrii săi de sindicat doresc doar să se găsească soluții pentru ca acei călători care în trecut circulau cu trenurile de călători și acum circulă cu operatorii de transport privati de călători rutieri și feroviari să circule din nou cu trenurile de călători ale CFR Călători .
    Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu înțelege că pentru călători este foarte important să nu ai un Mers de Tren pe 2013 orientativ din care să anulezi 150 trenuri de călători/zi în prima jumătate a anului 2013.

  33. Domnul Director General -Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., ceea ce ne face să credem că aceștia sunt nesemnificativi pentru dânsul și Societata CFR Călători, în condițiile în care nu a consultat FSTFR la luarea deciziei de micșorare a salarilor lor lunare în ultimile 3 luni ale anului 2013 , FSTFR ce este organizația sindicală care îi reprezintă pe salariații menționați mai sus !!!!!

  34. Altădată la români salariații de la CFR erau foarte bine plătiți și rezultatele se vedeau și CFR Călători era și cea mai ieftină şi sigură variantă de transport în comun, în prezent salariaților CFR Călători li se micșorează permanent salariile lunare și rezultatele se văd și CFR Călători este și mai scumpă dar tot cea mai sigură variantă de transport în comun.

  35. Altădată călătoria cu trenul pentru români era cea mai ieftină şi sigură variantă de transport în comun, în viitor călătoria cu trenul pentru români va dispărea treptat și dacă Guvernul României nu-și întoarce privirea și spre CFR, mersul cu trenul pentru cei care l-au utilizat va deveni doar o amintire și trenurile de călători vor putea fi văzute doar la Muzee.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română și această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și a avizat în scris despre situația de la CFR toți factorii decidenți: Consiliul de Supraveghere din Sistemul Feroviar, Ministerul Transporturilor , Guvernul României , Președintele României, Camera Deputaților , Senatul României etc.

  36. http://www.gandul.info/financiar/biletele-de-tren-s-au-scumpit-din-cauza-costurilor-cu-energia-si-piesele-cfr-calatori-cumpara-piese-de-1-7-milioane-de-dolari-de-la-un-offshore-din-panama-cu-un-capital-social-de-1-000-de-dolari-11290493
    Nu vă faceți probleme, Managerul Privat și cu Directorul Achiziții, vor decide cât de curând 4 zile de CS, pentru a putea acoperii acest contract de achiziții, în valoare de 1,7 mil.$. Dacă pe o zi de CS dorobanțu, economisește(ne lasă fără lapte la copii) 1,6 miliane lei în decursul a 3 luni; ca să acopere suma de 1,7 mil.$(adică 5.661.000 lei (noi)), ne va da 4 zile CS(să intre în legalitate) unde va „economisii” 6.400.000 lei și chiar va rămâne și cu bani de țigări.
    D.N.A., D.N.A., OARE CINE-L PROTEJEAZĂ PE SMART? Este strigător la CER.
    Părerea mea contează.

    1. “A fost un contract în dolari şi nu i-am mai dat ajustare. Vă daţi seama, chiar dacă e un contract pe trei ani, la un contract în dolari nu se mai dă ajustare. Cum ne-au convins? Probabil că nici noi nu ne-am estimat bine, noi punem preţul cel mai mic”, a încercat să explice directorul de achiziţii al CFR Călători, Carmen Popescu.

      La rândul său, directorul general al CFR Călători are şi el o justificare pentru că preţul final a fost mai mare decât estimarea: “Pentru că este vorba de o estimare”. “Cum estimaţi dvs preţul unei piese puse acum 15 ani? (…). Este un lucru complicat. Comisia de stabilire a preţurilor s-a uitat pe internet, pe site-urile producătorilor, în baza de date. De ce preţul final a fost mai mare decât estimarea? Pentru că este vorba de o estimare”, spune Dorobanţu, uşor iritat.

      DEMISIA PENALILOR

  37. Domnului Director General al CFR Călători -Valentin Dorobanțu îi transmitem că după Registrul Comerţului din Panama la firma Electric & Diesel Locomotiv Corporation , secretar trezorier este Rodrigo Arosemena .

  38. FSTFR nu este de acord cu așa zisa măsură preventivă cu impact social minim gândită și aprobată de Conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care se dispune din nou și tot în anul 2013 reducerea temporară a activității societății , respectiv reducerea programului lunar al salariaților cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013-31.12.2013 CU REDUCEREA CORESPUNZĂTOARE A SALARIULUI.
    FSTFR este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română. Această “locomotivă” FSTFR funcționează în parametrii normali și intervine ori de câte ori este nevoie ca locomotivă împingătoare a Operatorului de Transport Feroviar de Călători de stat.

  39. CITITI SI VA MINUNATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    INCREDIBIL , UNDE AM AJUNS …
    LA 14 000 DE SALARIATI AI CFR CALATORI MANAGERUL “SMART” SI CU SPECIALISTA IN ACHIZITII, LE DIMINUEAZA SALARIUL PE INCA TREI LUNI CU SUME CONSIDERABILE , DAR IN SCHIMB AFLATI MAI JOS UNDE MERG MILIOANE DE EURO DIN BUGETUL SARACIT DE CONDUCEREA “PERFORMANTA”
    CONCLUZIA : SE FURA PE RUPTE LA VEDERE !

    DNA , TREBUIE SA INTERVINA , LA CFR CALATORI ESTE JAF LA DRUMUL MARE ?
    http://www.gandul.info/financiar/biletele-de-tren-s-au-scumpit-din-cauza-costurilor-cu-energia-si-piesele-cfr-calatori-cumpara-piese-de-1-7-milioane-de-dolari-de-la-un-offshore-din-panama-cu-un-capital-social-de-1-000-de-dolari-11290493

    1. cu cine a negociat “inteligenta” popescu carmen atata banet ??? cu zorro, harry potter,tom si jerry ?
      prietenii stiu de ce, cum si cui…
      TUN DUPA TUN

    2. Din ce a declarat D-nul Dorobantu :
      – ” a răspuns cu o ipoteză. “Poate este un trader de piese de schimb, presupun şi eu, nu ştiu. Noi am dat anunţ şi în SEAP şi în Jurnalul Oficial al UE. Teoretic anunţul de licitaţie este văzut de miliarde de firme”, ne-a spus Dorobanţu. ” – Presupun, nu stiu !!! Pai de ce sunteti in varful unei mari companii ? Pentru ce aveti un salariu de aprox 9000 Euro/luna ?
      – Carmen Popescu director achzitii : ” Probabil că nici noi nu ne-am estimat bine, noi punem preţul cel mai mic” ??? Pentru ce luati un salariu destul de mare ?? Daca un mecanic greseste FP de complectat, este chemat la nota de relatii si va fi sanctionat. Dumneavoastra ce sanctiune aveti pentru necunostiinta si delasare ?? Auzim Domna Carmen si D-le Dorobanu ?? Lucram din si cu presupuneri si ipoteze, asa merge treaba la CFR ? Presupunem ca semnalul era verde sau galben ? Presupunem ca a fost limitare de viteza ? Presupunem ca ICL nu este bun ?
      Auzim raspunsul Domnule si Doamna ? Noi platim cu salariul si serviciul prin Codul Etic si fisa postului, dar dumneavoastra cum platiti ? Platim noi, prostii, prin vanatoarea organizata de serviciul SC ?
      Pacat ca nu avem unele drepturi ca altfel, precum in America de Sud pentru ca ati avea dreptul doar la un singur glonte.