COMUNICAT DE PRESA

Vezi aici  Comunicat de presa al FSTFR…

SHARE

109 Responses

  1. Eu am un lider de Federație ales de 3600 de salariați și ca Președinte de Federație- pe Maxim Rodrigo,care a fost ales și ca reprezentant al salariaților în 2012 când se începeau negocierile CCM 2012-2014 la CFR Călători pe care 3600 de salariați l-am mandatat în urma alegerilor ținute cu cei 3600 de salariați al căror procese verbale sunt depuse și la ITM București, sa ma reprezinte și să ne reprezinte in relatia cu administratia, dar și atunci s-a preferat orice formula în care nu apărea Maxim Rodrigo pentru că și Măntescu și Frățică și Buhac știau că Rodrigo se va bate în negocieri pentru salariații CFR Călători și nu pentru conducerea CFR Călători și nici pentru conducerea AFTF(mai exact pentru conducerea FMLR) și nici pentru conducerea FNFMC. Dumnealor nu trebuia și nu mai trebuie sa puna bete in roate FSTFR și nu mai trebuie să incearce eliminarea liderilor incomozi gen RODRIGO prin tradarea acestuia de catre lideri celorlalte sindicate afiliate in cardasie cu administratia, deoarece s-ar putea să nemulțumească atât de mult mecanicii de locomotive și automotor de la CFR Călători, precum și pe șefii de tren, conductorii de vagoane și pe toți ceilalți membrii de sindicat ai FSTFR , încât dacă vor negocia Act Adițional la CCM de la CFR Călători fără reprezentanții FSTFR să procedăm conform legilor în vigoare, respective să ne dea CFR Călători toți banii obținuți în instantă într-o singură tranșă sau îi punem executor judecătorești, vom ieși probabil doar cu locomotivele care corespund conform instrucțiunilor de la CFR, vom lua odihnă doar unde avem dormitoare corespunzătoare, vom acționa în instant absolut pentru orice decizie a administrației care încalcă legiile în vigoare, vom protesta în continuu cât va tine actul additional semnat fără FSTFR, vom face paralele între CFR Marfă unde negociatori au fost FMLR, FNFMC și FSRV și care s-a privatizat și între CFR Călători unde până acum au fost ca negociatori FMLR, FNFMC și FSRV , dar și FSTFR și nu s-a privatizat până acum CFR Călători, dar vom face comparații permanente și cu CFR Călători unde la act aditional vor fi AFTF însă real FMLR, FNFMC însă real FNFMC + FSRV , dar fără FSTFR…Așa că să fie clar eu și membrii de sindicat ai FSTFR nu acceptăm să negocieze pentru noi nici FMLR și nici FNFMC și vom acționa în instant tot ce negociază aceștia fără FSTFR și vom protesta tot timpul cât va exista un Act Adițional la care nu a fost negociator și FSTFR…

  2. Domnule Boby, vezi ca suntem pe aceea-si lungime de unda. Intreaba-i pe cei din FML pentru ce nu doreste ca FSTFR, prin reprezentantii ei semnatari ai CCM,sa participe la negocieri?
    In aceasta intrebare, vei gasii raspunsul la intrebarea dumitale.
    Ai sa vezi ce act aditional la CCM(fara FSTFR), va iesii dupa aceasta asa zisa negociere. Mai vorbim.

  3. Duneata ce vrei domnule Bobby ca federatia noastra să intre sub conducerea FNFMC ca si federatia vagoane care s-ai pierdut de tot indentitatea si care exista decat cu numele este ilegal si ce au facut ei sindicatele din FSRV sau dus la FNFMC dar ele figureaza si in FSRV cea ce este ilegal . Daca tot nu ai inteles ca daca am face asta este ca si cum am face intelegere cu ei si cu administratia si astfel am fi de acord cu ei ca SNTFC sa se vanda pe bucatele.
    Ce nu pricepi FMLR si FNFMC au intelegeri cu administratia pentru a falimenta SNTFC si ce nu intelegi ca FSTFR nu poate fi partasa la asa ceva .
    ASA INTELEGI dumneta ca putem fi UNITI? Ce doresti de fapt ? Vrei să fim prieteni cu cei care doresc raul CFR calatori? Nu intelegi ca daca nu am fost de acord cu ei si am luptat ca CFR calatori sa mai existe de aceea ne-au scos de la negociere ca ei să poata să facă tot felul de intelegeri!

  4. Domnilor colegi, lasati omul in pace. Domnule Boby, eu te inteleg foarte bine si de aceea iti comunic ca sunt alaturi de tine, chiar daca nu sunt de acord cu comentariul dumitale. La fel ca dumneata, sunt foarte multi membrii de sindicat sau nu, care nu mai au incredere in ceea ce reprezinta sindicatul. DAR, pentru ca exista un dar, nu este vina FSTFR-ului pentru tot ceea ce face sau nu face organizatia dumneavoastra sindicala. Daca citesti si vad ca citesti acest site cu atentie, daca esti corect, poti observa ca FSTFR-ul si organizatile sindicale afiliate la federatie, vor sa faca munca sindicala in adevaratul sens al cuvintelor. Daca reusesc sau nu, ramane la latitudinea fiecarui om corect sa ne judece.
    Singura vina a FSTFR, este ca nu-si mediatizeaza destul ceea ce face si pentru cine face.Toate reusitele(pentru ca au fost) sau nereusitele au ramas in interiorul FSTFR. Dar iti promit ca ne vom lauda de acum inaite pe toate canalele posibile si inposibile si atunci poate ca acei sceptici sau suparati pe sindicat, isi vor schimba parerea, sa putem reusi intr-un timp foarte scurt sa ne recuparam toate drepturile pierdute.
    Sunt foarte multi cei ca dumneata, cei care si-au pierdut increderea dar ai sa te convingi ca fstfr-ul este altceva. Ceva ce asteptam de cativa ani buni. Sa schimbe imaginea muncii sindicale perimate si daramate de liderii vanduti administratiei( ca se numeste infra, cfr marfa sau cfr calatori) FNFMC-Fratica&companii si FML-Mantescu&companii.
    Cu ajutorul tuturor CFR-istilor, te asigur ca vom reusi. Hai sa incercam sa vedem ce iese(ce mai avem de pierdut).

  5. O sa vedem concret si dupa mitingul asta…..realizarile dumneavoastra…..Am pierdut tot pe spatele sindicatelor si administratiei….. Suntem cu TOTII feroviari (mecanici de locomotiva, sefi de tren, revizori de vagoane, conductori, reparatori, s.a.m.d), nu ne trebuia …n’spe mii de federatii si sindicate….. Ca sa concretizati ceva trebuie sa fiti uniti TOTI….. Nu fiecare sa isi traga “jar pe turta lui”….. Asata inseamna UNITATE….. Trebuie sa va asezati toti la masa verde si sa stabiliti prioritatile salariatilor respectiv membrilor vostri de sindicat…..Din cauza asta pierdem in continuare si exista “zazanie” intre noi, ca salariati si asta face pe placul administratiei…. Domnule “adevarul” ganditi-va si la lucrul asta….Demonstrati dvs ca sunteti erou facand lucrul acesta de mai sus….. Daca vedeti in continuare ca situatie merge DIN CE IN CE MAI RAU….. nu puteti sa faceti lucrul asta???? O fii oare chiar asa de greu???? Sau sunt alte lucruri ascunse…..????

  6. Aureliane… Cred ca cei ca dl Bobby(nu-l cunosc) nu stiu ca sindicatul nu e liderul, ci membrii din care se compune acel sindicat, iar daca acei membri stau si nu fac nimic, descurajeaza il loc sa-si sustina liderul, sincer as vrea sa-l vad fata in fata cu administratia si ceilalti asa zisi negociatori sa vad cum ar proceda el. De 23 de ani niste fosile cu 10 clase si scoala profesionala sunt aservite administratiei pentru avantajele lor, fiind de acord cu taierile din salariu, pierderea drepturilor in folosul avantajelor lor si afacerilor personale pe care le au cu calea ferata. Verificati pe site-ul ANI () cati din ei si-au depus declaratiile de avere in comparatie cu cei de la FSTFR. http://declaratii.integritate.eu/home/navigare/cautare-avansata.aspx , respectiv ce salarii au …

  7. adevarat le zici nene , ,,nu e nici o barfa”, e multa prostie in mintea unora,ar vrea sa le faca sindicatul de toate ,cand vine vorba sa ajute sindicatul cu ceva,incepem si ne dam ,,filozofi”, mergeti la actiunile organizate de sindicat si cereti-va drepturile,acolo vin televiziunile,ziarele locale,aveti curajul si spuneti ce va doare in vazul lumii,din cauza unora ca voi am ajuns aici,stati ca babele pe la colturile depourilor si carcotiti ca aia e asa si pe dincolo,asa au ajuns sa ne puna astia talpa pe grumaz,si-au facut smecherii legile lor in tara asta si voi stati de ani de zile si va uitati ca la sfintele moaste,daca apare vre-un om mai rasarit care vrea sa ne stranga in jurul lui gata hai sa-i dam la cap,nu mai fiti ipocriti cu postari de doi lei,aveti de spus ceva faceti-o concret,cu probe nu cu vorbe goale…

  8. Mai BOBBY nene si noi sindicalistii adevarati suntem satui de nulitati ca tine ,cu asemenea pomanagii care asteapta totul pe tava si moca nu putem da inainte ,asa ca daca nu poti ajuta fa bine si nici nu pune piedica. Daca nici acum in al doisprezecelea ceas nu putem realiza ca trebuie sa fim uniti sa putem face fata sacalilor care isi joaca ultima carte, atunci ne lasam in voia sorti si ne plangem de mila pentru a le da stisfactie ,ce zici bobby asta vrei ?? .Am mai spus de cateva ori si ma repet ,lideri de sindicat au nevoie de sustinerea membrilor de sindicat au nevoie de ajutorul lor de incurajarea lor trebuie sa intelegeti ca sunt si ei oameni ca si voi cu probleme, necazuri,servici ,familie ,cu atitudini de genul (stelian ,bobby)nu faceti decat sa-i descurajati si nu de asa ceva au nevoie in aceste momente acum trebuie sa fim mai uniti ca oricand .Sau esti si tu cumva un individ infiltrat de administratie pentru dezbinare ??

  9. O intrebare domnule Bobby dumneata ce ai facut ca sa schimbi ceva din cele ce se intampla ? stai pe la colturi si comentezi, ai fost la miting, la greva, ai avut curajul să faci o petite /sesizare la MTI , la Guvern, la SNTFC sau la alte organizatii? Ai spus cu raspundere nemultumirile cuiva ? stai si comentezi sti doar să te plangi de toata lumea ………. daca ai curaj vina la MITINGUL FSTFR unde ai sa vezi ca cei care vor participa vor avea curajul să isi spună nemultumirile, membrii FSTFR sunt oameni curajosi.

  10. Domnule Bobby esti un las si cred ca habar nu ai ce inseamna sindicat cred ca esti/sau ai fost membru FNFMC sau FMLR ca astfel ai fi vazut activitatea FSTFR care nu seamana deloc cu ,, activitatea ” celorlalte asa numite federatii .
    Nu arunca cu noroi in munca FSTFR pentru aceasta federatie decând exista si mai ales decând are ca presedinte pe Maxim Rodrigo s-a opus si se opune in continuare administratiei si celeorlalte federatii care demult au avut si au intelegeri, astfel daca nu era FSTFR SNTFC era demult privatizata sau vanduta privatiilor . Ce nu intelegi ca de aceea FSTFR nu este vazuta cu ochi buni de administratie pentru ca s-a opus si se opune ca trenurile de calatori (care abuziv sunt anulate de managerul privat ) să fie anulate ca salariatii CFR Calatori să mai aibă de lucru. Este greu de cap domnule Bobby!

  11. Mai nene….. Nu e nici o barfa….. E adevarul PUR….. Lumea e satula si de administratie si de sindicate…..

  12. Cum spunea domnul Stelian, mai sus……. SINDICATE (de orice fel) = ZERO BARAT…… Toti sunt niste penali!

    1. Si care e solutia de a schimba imaginea Zeroului Barat? Stand la colturi si barfind? Vrei nu vrei, astea sunt legile in Romanika noastra. Trebuie sa faca cineva si munca asta de sindikkt. Cand s-a obtinut ceva sau au fost impiedicate niste HG de kkt pentru vinderea prestatiei CFR Calatori(vezi HG74/2012) sau pentru aberatia de serviciu continuu maxim admis pe locom care a fost de acord Mantescu si Fratica, apoi in ultima zi intoarsa din comisia de dialog social de catre Rodrigo … mucles toata lumea… Ce usor e de barfit…

  13. Nu domnilor… Dorobantu nu este barbat si ca atare nu-si va da demisia de buna voie….. el trebuie demis. Mantescu si Fratica nu au nici un drept sa negocieze drepturile noastre in special cele ale mecanicilor de calatori ,ei sunt rupti de realitate ,ei traiesc in balonul lor de sapun si habar nu au cu ce ne confruntam noi .Singura lor grija si interes este sa-l pupe in ….. pe Dorobantu pentru a-si apara afacerile lor personale si tocmai de acea sunt de acord cu toate propunerile administratiei si interesul membrilor lor de sindicat nu conteaza ,daca nu stiati mai nou Bolos este si consilier de imagine (frumoasa imagine avem ) ,in aceasta functie si mai ales nu stiu daca asa ceva ne lipsea banuiesc ca trebuia pus un om integru nepatat nu un dalmatian ,nu un om care-si conduce membrii de sindicat prin forta si sub amenintari .Asa se lucreaza in general la FMLR domnilor si……toti lideri lor tac de ce ??? .In schimbul unor avantaje ”personale si sindicale” oferite de Dorobantu si-au vandut si-si vor vinde in continuare membrii de sindicat ,nu domnilor nu ei nu astfel de oameni trebuie sa ne reprezinte interesele, nu astfel de indivizi trebuie sa negocieze pentru noi , nu trebuie lasati sa-si bata joc de noi nu suntem si nu vom fi de acord cu acesti negociatori care nu au nimic in comun cu lupta sindicala . FSTFR nu va disparea Rodrigo nu va fi ingenuncheat miseilor, deci nu va grabiti sa defaceti sampania .

  14. Deci, motivul real a acestei campanii duse impotriva FSTFR, este de fapt scoaterea FSTFR de la negocierea actului aditional la CCM 2012-214,dupa cum se poate concluziona din comunicatul de presa dat de SNTFC. Pentru ca in nenumarate ori s-a cerut introducerea in grila de salarizare la clasa 1, suma de 8oo lei, comform OG privind salariul minim pe economie in 2013, managerul privat a dorit si reusit impreuna cu FML prin d-ul Mantescu, scoaterea de la negocieri a FSTFR, scoaterea reprezentantilor mecanicilor de locomotive de la aceste negocieri. Urmeaza scoaterea din grila de salarizare a ,,K-urilor’’, asa cum s-a intamplat si la CNCF(infra). Nemai avand nicio opozitie din partea sindicatelor,pentru ca cele care negociaza sunt aservite d-lui Dorobantu, vor face tot ceea ce doreste acesta din urma.
    In ceea ce priveste beneficii sau drepturi, cum se numesc in CCM, la care face referire comunicatul de presa, se uita voit sa se arate drepturile federatilor M/C si FML, care de altfel sunt mult mai multe.Uita sa precizeze ca la ultimul sedinta CNC al M/C-ului, I s-a aprobat 3 zile in loc de 2 cum scrie-n CCM. Uita sa precizeze, ca scoaterile din productie sunt in functie de nr. de membrii de sindicat si unde FML-ul la 1000 de membrii, are 9 scoateri din productie, cu masini de serviciu, carburant, telefoane etc. Domnilor mecanici, credeti ca FML-ul ne poate reprezenta?
    FSTFR s-a folosit de aceste drepturi ,doar in scopul apararii drepturilor si informarii la timp a Membrilor de sindicat si nu in scop propriu, administratia sa se ,,spele pe cap cu ele’’. FSTF doreste si va depune in continuare toate eforturile, apararea si recastigarea drepturilor pierdute in ultimii 5 ani.

    Asa intelege managerul privat sa dea communicate, comunicate in care sa demigreze o federatie sindicala in scopul de a nu mai avea nici o opozitie, a face ceea ce doreste, de a face din angajatii SNTFC-ului niste simpli sclavi, niste oameni lipsiti de drepturi si o singura obligatie, aceea de a muncii pe ,,plantatia’’ SNTFC, condusa de el. Spune ca isi respecta toate obligatile ce deriva din CCM, este adevarat? stimati colegi. Acest manager nu cred ca stie ce inseamna un contract si valabilitatea lui. Dar nu face altceva decat ceea ce a facut de cand a fost numit manager, adica sa interpreteze legi si contracte, numai si numai in beneficiu lui. Ii aduc aminte ca pana la expirarea CCM, FSTFR este semnatar de contract, chiar de-I place sau nu.

  15. Amenintari, sanctiuni,ordine de serviciu aberante,crearea unui nou sindicat afiliat lui Mantescu ,domnilor ganditiva bine nu credeti ca toate astea fac parte din strategia JOCURI DE PUTERE , eliminarea unui incomod si pastrarea acelor lideri agreati de administratie.FSTFR reprezinta optiunea mecanicilor de locomotiva si a personalului angajat la CFR Calatori iar domni Mantescu si Fratica din bun simt macar trebuie sa respecte aceasta optiune,eu unu nu consider ca acestia din urma ma reprezinta in relatia cu administratia dansi nu vor decat putere,eu am un lider ales pe care l-am mandatat sa ma reprezinte in relatia cu administratia iar dumnealor nu trebuie sa puna bete in roate FSTFR .Marfa a fost vanduta crede oare domnul Mantescu ca cei de la GFR accepta asocierea angajatilor in sindicat daca se parafeaza vanzarea cfr marfa,eu nu prea cred,in scurt timp domnul Mantescu o sa fie liderul DISPONIBILIZATLOR de acea cauta pe toate caile noi adepti.DOMNILOR COLEGI NU VA LASATI ATRASI IN ACEASTA LUPTA A “JOCURILOR DE PUTERE” nu este menita decat sa aduca profit liderilor nu si muncitorilor,si se incearca eliminarea liderilor incomozi gen RODRIGO prin tradarea acestuia de catre lideri celorlalte sindicate afiliate in cardasie cu administratia.

  16. Cu tot respectul pe care il am pentru sindicatele din Romania , din ultimi 10 ani,(DE STIMA SI CU RESPECT IO VA SCUIP IN OCHIUL DREPT….), inafara de bunastarea lor personala , nu s-au ocupat de nimic, io muncesc pe acelasi salariu din 2008 , si ei semneaza CCM pe 2 ani fara sa intrebe pe nici un membru nimik , acum pling ca le-au luat Administratia masina care nu inteleg de ce o au de la Administratie…?!!! ia intrebati-va putin si voi .Nu mai e nimik de facut decit sa asteptam mila administratiei si sa asteptam ca si cei de la Marfa marea Privatizare ……..

  17. Domnule Director Valentin Dorobantu ne puteti spune ce studii au aliatii dv.Fratica si Mantescu ?

  18. MOMENTUL ADEVARULUI LA CFR CALATORI :
    DOROBANTULE, FI BARBAT, DA-TI DEMISIA !

  19. Domnilor colegi am spus ca nici o conducere nu accepta un lider de sindicat rebel ne aservit puteri ,cel mai mult ma surprinde atitudinea celorlalti lideri de sindicat fata de FSTFR care incearca in coalitie cu conducerea CFR Calatori sa aduca la tacere FSTFR [Nu anteleg am devenit canibali , ne mancam intre noi].FSTFR are un lider care nu trebuie lasat singur , ce incearca menegerul privat acum sunt jocuri de putere ,mizeaza pe neancrederea oamenilor in viitor

  20. Referitor la dezbaterea despre activitatea CFR Călători, din cadrul știrilor de la ANTENA 3- de la ora 9.05 din 16 iulie 2013, la care Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo a avut o intervenție telefonică , precizez că CFR Călători nu respectă prevederile legale în vigoare și intervine indirect în organizarea internă a sindicatelor susținând de exemplu negocierea unui act additional la CCM la care să nu participe și FSTFR ,prin care să stabilească niște obligații pentru FSTFR și sindicatele affiliate la FSTFR ca să le determine pe FSTFR să nu-și mai poată apăra membrii de sindicat și pe sindicatele affiliate la FSTFR să le plătească cotizație celor două Federații: FNFMC și FMLR din cadrul FSTFR pentru că negociază un nou act aditional la CCM, act additional care va fi probabil lipsit de conținut pentru salariații CFR Călători, dar care îi va obliga în continuare să nu facă GREVĂ pentru că există un act aditional la CCM 2012-2014 care este negociat chiar recent și care permite doar acorduri între CFR Călători,FNFMC și FMLR din cadrul AFTF pentru drepturile sindicale ale acestora…

  21. “Fenechiu a plecat din minister, dar vrea să îl conducă din umbră !
    Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, și-a asigurat influența în instituția pe care a părăsit-o lăsând în poziții cheie oameni fideli”
    Nici CFR Calatori nu face exceptie , motiv pentru care Dorobantu trebuie “ajutat” sa plece , ajunge cu aroganta si bataia de joc.

  22. Cât privește încercarea de a încheia un act aditional la CCM valabil 2012-2014 la CFR Călători fără FSTFR ne face să credem că pentru mecanicii de locomotive și automotor din nou nu se va negocia nimic care să le facă viața mai ușoară măcar prin prevederile noului act additional la CCM…
    Putem afirma acest lucru și bazându-se pe faptul că la Ordinul de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotivă care din punctual FSTFR de vedere ar fi jignit din nou mecanicii de locomotivă pentru că conținea ca timpum maxim admis la mecanicii de locomotivă și automotor să fie de 12 ore din care 5 ore să fie timp inactive. , atât domnul Măntescu Iulian cât și domnul Frățică Gheorghe sau prin reprezentant delegat de dânsul au fost de acord cu un Proiect de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotivă care din punctul FSTFR de vedere ar fi jignit din nou mecanicii de locomotivă pentru că conținea ca timpum maxim admis la mecanicii de locomotivă și automotor să fie de 12 ore din care 5 ore să fie timp inactive. FSTFR aflând mai târziu că la Ședința de Dialog Social din cadru Ministerului Transporturilor se va pune spre aprobare un astfel de Proiect de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotivă care așa cum am mai arătat din punctul FSTFR de vedere ar fi jignit din nou mecanicii de locomotivă pentru că conținea ca timpum maxim admis la mecanicii de locomotivă și automotor să fie de 12 ore din care 5 ore să fie timp inactive, a intervenit în ultima zi posibilă din naintea ședinței menționate la domnul Ministru Relu Fenechiu care ascultând argumentele FSTFR a dispus rediscutare Proiectului menționat în subcomisie din care să facă parte și reprezentanții FSTFR și ulterior în Comisia de Dialog Social de la Ministerul Transporturilor și astfel a rezultat un Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotivă semnat de Domnul Ministru relu Fenechiu care prevedea pentru mecanicii de locomotivă și automotor că timpul maxim admis pe locomotivă la mecanicii de locomotivă și automotor de călători să fie de 9 ore din care 7 ore efectiv lucrate și cel mult 2 ore să fie timp de staționare pe locomotiva de remorcare a trenului de călători…

    1. Domnule presedinte, eu Cred ca acum se vad adevaratii sindicalisti, cei care lupta cu adevarat pentru drepturile salariatilor, pentru conditii de munca demne de un salariat al UE, dar cateva fosile comuniste impreuna cu conducerea asa zis privata( a se citi privata din fundul curtii) isi bate joc de adevaratii CFR-isti, pentru interesul lor au vandut salariatii de la CFR Marfa, iar acu incearca pe cei de la Infra si Calatori… Nu zic sa veniti neaparat la FSTFR,( puteti veni direct in ANSF), dar plecati cu totii de la tradatorii vostri FMLR-isti si FNFMC… Pacat ca acolo singurul cat de cat cu capul pe umeri e Istrate Viorel, dar il manipuleaza acarul Paun Fratica!!!

  23. Sindicatele afiliate la FSTFR și la ANSF, precum și FSTFR și ANSF trebuie să fi conștiente că acum când este o perioadă grea pentru salariații CFR Călători care trec prin niște stări interioare care pentru ei sunt oarecum alarmante ținând cont că își puseseră speranța că un manager privat la CFR Călători ar putea schimba situația CFR Călători într-o situație reală ducând CFR Călători pe profit , dar constată că s-au înșelat și starea de nemulțumire îi face să privească spre viitor cu îngrijorare , în mod sigur vor mai fi sindicaliști sau câte un sindicat de la FSTFR care vor ceda promisiunilor făcute de FMLR și FNFMC pentru a trece de partea lor, dar ar fi bine de știut că sunt și mai mulți sindicaliști și mai multe sindicate de la FMLR și de la FNFMC care vor să treacă la FSTFR pentru că aceștia nu promit ,dar fac…Cât privește încercarea de a încheia un act aditional la CCM valabil 2012-2014 la CFR Călători fără FSTFR ne face să credem că pentru mecanicii de locomotive și automotor din nou nu se va negocia nimic care să le facă viața mai ușoară măcar prin prevederi care să ducă la înbunătățirea condițiilor de muncă și dăm aici exemple condițiile de odihnă ale mecanicilor de locomotivă de la dormitorul de la Revizia de Vagoane Craiova etc. Putem spune că s-au înbunătățit condițiile de odihnă de la dormitorul de la Giurgiu, dar acolo s-a făcut acest lucru de către SDLBC afiliat la FSTFR și mai sunt multe alte exemple în care SDLBC afiliat la FSTFR s-a implicat în asigurarea condițiilor de muncă la Turele Depoului București Călători, SELC Basarab și Remiza Automotoare, dar și pentru condițiile de muncă ale personalului TESA de la Depoul București Călători, SELC Basarab și Remiza Automotoare. Sunt de asemenea multe alte sindicate afiliate la FSTFR care s-au implicat în asigurarea condițiilor de muncă și odihnă la cap de secție a membrilor lor de sindicat și toate astea pentru că Administrația CFR Călători condusă de Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu știe doar să ceară și să trimită controale repetate și să crească permanent numărul sancțiunilor salariaților de la CFR Călători din funcțiile de exploatare, dar nu face de regulă nimic pentru înbunătățirea condițiilor de muncă și de odihnă la cap de secție pentru mecanicii de locomotivă și automotor, pentru șefi de tren și conductor, deși prin CCM în vigoare sunt obligați să facă acest lucru…La MITINGUL organizat de FSTFR în Parcul din fața Ministerului Transporturilor în 26.07.2013 între orele 11.00-13.00, salariații CFR Călători vor face public faptul că condițiile lor de muncă și odihnă la cap de secție se înrăutățesc permanent și că mecanicii de locomotivă și automotor , șefii de tren și conductorii se confruntă cu majore problem referitoare la condițiile de muncă și de odihnă la cap de secție , deși acești salariați sunt cei care participă direct la SIGURANȚA CIRCULAȚIEI….Mai mult Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu nu ne-a comunicat și nu a făcut public o strategie pe termen scurt prin care să se arate că în timpul cel mai scurt posibil pentru eficientizarea CFR Călători se vor achiziționa Automotoare noi, Rame Electrice noi și Vagoane noi, pentru că așa cum este situația actuală există posibilitatea să nu avem parcurile de material rulant necesar pentru asigurarea trenurilor de călători ale CFR Călători și chiar dacă acestea se asigură cu Parcurile actuale de material rulant, datorită vechiturilor existente care sunt și mari consumatoare de motorină sau current electric după caz , această situație va duce la pierderile reale de la CFR Călători datorate numai lipsei investiților în achiziționarea de Automotoare noi, Rame Electrice noi și Vagoane noi…

  24. Daca Dorobantu cu acordul lui Mantescu si Fratica vor fi de acord cu concedieri la SNTFC sa treca pe lista de disponibilizari pe toti care indeplinesc conditiile de pensie dar sa inceapa cu bine zis cu ,, PENSIONARII = Fratică de 60 ani; Măntescu de 60 ani ; Chirită de 60 ani ; Boloș de 60 ani …..si altii lideii care se incadreaza ,, Sa plece toti expiratii acestia care negociaza pentru salariatii CFR ca nu mai îi duce mintea nu fac decat intelegeri si si-au negociat prin ACORDUl din 03.07.2013 drepturile lor, asa că ce interese mai au ei sa negocieze pentru oameni, acum nu au decat un interes să tina FSTFR departe de negociere pentru a face jocurile administratiei si pentru a face presiuni pe membrii FSTFR sa plece din aceasta federatie .
    Niste ticalosi JOS MANTESCU JOS FRATICA JOS DOROBANTU

  25. Rodrigo, da bine le-ai mai spus-o. Tine-o tot asa. Mecanicii de locomotive te sustin din toate punctele de vedere. Io ti-o spun pe sleau, vreau lupta sindicala adevarata. Vreau sa fac greva. Io m-am saturat de atatea presiuni si amenintari. Nu mai sint in stare sa duc un tren si tare mie frica sa nu fac vreo prostie,nu cu trenu, cu vre-un sef pus de Dorobantu.Si eu te sustin sit e incurajez. Acum sa-ti vad liderii.

  26. Cand s-a mai intamplat in istoria CFR-ului sa se ia drepturile unei federatii sindicale? Dupa cate cunosc eu, NICIODATA. Asta, da nota ca domnul manager privat Dorobantu se teme de FSTFR. Si bine face, deoarece i se pregateste debarcarea(din trenul numit SNTFC) tocmai de cei care lau numit infunctie(mai putin dl. Fenechiu). Se pare ca aceste presiuni pe care le exercita asupra membrilor de sindicat in general si federatiei FSTFR prin Maxim Rodrigo Gabriel in particular, a suparat tocmai pe acei oameni(politicieni) care i-au acordat incredere si acest salariu(fabulos, ptr. o societate pe pierdere).
    Da comunicate de presa, prin care arata ca nu nu el este cel care a scos FSTFR de la negocierea actului aditional la CCM- in care FSTFR cerea ca clasa 1 de salarizare sa fie comform OG, privind salariul minim pe economie, adica 800 lei+K de la clasa 1 in sus- ci, de vina este FML si Mantescu, adica AFTF. Dar se inseala, pentru ca CFR-isti cunosc adevarul, totul este cusut cu ata alba ca si alianta dintre dl. Dorobantu si prea iubitul autoconducator Mantescu.
    Dl.Maxim Rodrigo, daca ai in continuare acelasi curaj, ca azi la Antena 3, continua dezvaluirile despre ceea ce se petrece la sindicate si CFR.
    Multa bafta si mult respect(cel putin din partea mea). Mai aveti inca 10 ca d-tra?

  27. Domnule Gogu te-ai gândit că la concedierile de la Unitățile Feroviare din 2013/2014 pot fi ,, PENSIONARII = Fratică de 60 ani; Măntescu de 60 ani ; Chirită de 60 ani ; Boloș de 60 ani …..etc ,, . Dar ce va face domnul Valentin Dorobanțu -Managerul Privat de la CFR Călători fără partenerii lui?????? Cine de la organizațiile sindicale îl va mai sprijinii pe domnul Valentin Dorobanțu -Managerul Privat de la CFR Călători ?????

  28. S-a tot comentat pe site-ul http://www.fstf.ro că : ,,CFR Călători va continua să renunţe la secţiile care aduc pierderi, anunţase Fenechiu, care nu excludea o asociere a CFR Călători cu o firmă privată, dacă nu se vor găsi bani pentru achiziţia noi garnituri de tren. Şi cum operatorii feroviari privaţi din România pot fi număraţi pe degetele de la o mână, se poate anticipa uşor cu cine se va bate palma .,, .
    RESTUL ESTE CANCAN ! ….. DA RESTUL ESTE CANCAN!…

  29. La organizarea mitingului fmlr +fnm/c serviciu R.U. nu a trimis spre afisare in condicile S.C. faptul ca FSTFR nu particita la acest mitimg .Oare de ce ????

  30. SA FITI DESTEPTI SI FARA FRICA SI NU UITATI CA TOTI SE SCHIMBA . NE VEDEM PE 26.07.2013

  31. Priveam la ,,mitingul din fata Ministerului Finantelor” si observam ca de fapt era un protest al ,,PENSIONARILOR = fratica 60 ani;mantescu 60 ani ;chirita 60 ani ;bolosi 60 ani …..etc ” cred ca cereau BILETE DE TRATAMENT BALNEOCLIMATERIC …..

  32. Cine e Mantescu? Un asa zis lider al mecanicilor de locomotiva, un lider vandut si vanzator al mecanicilor de locomotiva de la SNTFM si cativa de la SNTFC. Un lider(iah) care nu-si vede decat de interesele lui si ale lui Micu & Dorobanu.
    Unde sunt mecanici de alta data? Unde sunt liderii de alta data?
    Acum mecanicii sunt mai dezbinati ca niciodata, datorita acestui Mantescu care nu vrea decat bani pentru plati compensatorii si protectie sociala.De locuri de munca mentinute si statornice a auzit oare? Alo, colegii, desteptarea. Daca va este frica sa-i ziceti in fata lui Mantescu, cel putin scrieti si voi ca mine pe site-ul asta; cel putin ne citeste cineva si poate isi pleaca urechea la necazurile noastre.
    Dl. Maxim aveti si voi cativa lideri pe la voi, care numai de gura is buni. Aveti grija in cine va incredeti.Din partea mea aveti tot sprijinul si am sa vin la mitingul anuntat de FSTFR.

  33. MITINGUL din 26.07.2013 va face public faptul că MANAGERUL PRIVAT de la CFR CĂLĂTORI-domnul Valentin Dorobanțu , numit în funcție de fostul Ministru al Transporturilor -domnul Relu Fenechiu, are ca singur scop principal al strategiei pentru CFR Călători , destrămarea FSTFR prin fidelizarea liderilor celorlalte organizații sindicale semnatare de CCM la nivel de CFR Călători, respectiv prin fidelizarea liderilor FNFMC și ai FMLR din cadrul AFTF și întoarcerea acestora împotriva FSTFR…

  34. Este bine de știut că FSTFR a solicitat comisie mixtă patronat sindicate la CFR Călători pentru a discuta nerespectările prevederilor CCM în vigoare. A urmat actul AFTF ( FMLR și FSTFR la CFR Călători) prin care se înștiința FSTFR că AFTF a hotărât excluderea FSTFR din AFTF. A urmat apoi mai multe acte ale CFR Călători către FSTFR prin care se dispunea că urmare actului AFTF și a noului acord dintre FNFMC , AFTF (FMLR ) și CFR Călători , FSTFR nu mai are dreptul la nici un lider de sindicat pentru ca să-și reprezinte cei circa 3600 membrii de sindicat pe banii CFR Călători ( cu salarii de la CFR Călători) și astfel prin noul accord menționat s-a dispus de exemplu ca FMLR din cadrul AFTF să aibă dreptul să-și reprezinte membrii de sindicat pe banii CFR Călători ( cu salarii de la CFR Călători) pentru 9 lideri de sindicat ținând cont că FMLR are circa 1000 de membrii de sindicat ca salariați ai CFR Călători…
    Din alt comentariu ,, Directorul General al CFR Călători- domnul Valentin Dorobanțu a mai transmis un act către FSTFR și în 16.07.2013, prin care se preciza că ÎN CAZUL negocierii și încheierii unui Act Adițional la CCM la nivel de unitate CFR Călători pe anii 2012-2014, acesta va fi semnat de AFTF(fără FSTFR) și FNFMC ce sunt reprezentative la nivelul sectorului de activitate,,Transporturi terestre și servicii conexe,, și de cei patru reprezentanți ai salariaților: DOMNUL LIVIU GRAB etc. ,, .

  35. Si cine ne reprezinta la negocieri? E legal sa nu fie acceptati liderii nostri? De ce sa imi negocieze mie drepturile cineva de la miscare sau de la marfa?Nu e drept!Din pacate , noi cei de la calatori ne-am miscat mult prea tirziu si prea incet. Oamenii in continuare cedeaza la 2-3 milioane date de liderul de sindicat de la MC , cel putin asa e la Iasi. Stau incremeniti pe pozitiile pe care le au si apoi se pling ca nu au drepturi.Eu sincer , m-am saturat.Daca se da ordonanta , plec .AS vrea sa vin la miting , ca am fost si la celalalt……….

  36. OARE ,DE CE IL DERANJEAZA PE DOROBANTU, CAND SINDICALISTII ADEVARATI SI TOTI ANGAJATII CFR CALATORI SPUN ADEVARUL DESPRE EL ?
    DL. MAXIM , STIU CA AVETI ” SANGE IN INSTALATIE” MERGETI PANA LA CAPAT , NU VA POATE INGENUNCHIA NIMENI.

  37. Foarte mulți salariați de la CFR Călători ,din funcțiile de mecanici de locomotivă și șefi tren și conductori de bilete, au în permanență o stare de nemulțumire de felul în care este condusă societatea CFR Călători și vor privi și cu mai mare îngrijorare spre viitorul CFR Călători , mai ales când se gândesc că sindicalistul Măntescu Iulian a spart ALIANȚA AFTF , dând o hârtie la Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu ,prin care spunea că o organizație sindicală tip ALIANȚĂ exclude o altă organizație sindicală FSTFR, din cadrul AFTF, iar Directorul General al CFR Călători- domnul Valentin Dorobanțu a transmis rapid un act către FSTFR, în 16.07.2013, prin care se preciza că ÎN CAZUL negocierii și încheierii unui Act Adițional la CCM la nivel de unitate CFR Călători pe anii 2012-2014, acesta va fi semnat de AFTF(fără FSTFR) și FNFMC ce sunt reprezentative la nivelul sectorului de activitate,,Transporturi terestre și servicii conexe,, și de cei patru reprezentanți ai salariaților: DOMNUL LIVIU GRAB etc.
    Toate aceste porniri ale celorlalți doi lideri de Federații: FMLR din cadrul AFTF și FNFMC se datorează faptului că mulți membrii de sindicat din structurile lor organizatorice și-au manifestat dorința de a-i părăsi și a trece la FSTFR și astfel cei doi Lideri AFTF și FNFMC s-au gândit să-i pună pumnul în gură la FSTFR și pe membrii lor de sindicat care vor să treacă la FSTFR să-i amenințe că vor exista liste de concedieri și în 2013 și FSTFR nu-i va putea apăra…

  38. Mantescu in graba lui să isi salveze pielea nu isi da seama ca incalca toate legile in vigoare. Dar tot in graba lui nu si-a dat seama cea pe care a atacat-o este FSTFR condusa de Maxim Rodrigo Gabriel un presedinte care cunoaste legile, nu incalca legea si nu face nici un fel de întelegeri și pentru cei care nu stiu are Facultatea TRANSPORTURI la zi si Facultatea de DREPT . Asa că trebuie să aibe grijă, nu stie cu cine s-a pus.
    Sa nu creada Mantescu că daca a luat de la FSTFR masinile si scoaterile din productie necesare activitatii sindicale (noi nu suntem ca ei care se vand pentru nimic) vom sta si vom plange. NU! Vom lupta in continuare pentru drepturile salariatilor si nu suntem dispusi să facem nici o intelegere. Spre stiinta lui Mantescu si a managerului privat (care cred ca isi face sindicat pentru ca in loc sa se ocupe de SNTFC ,, face activitate sindicală” printre altele, obliga salariati sa plece din FSTFR , dar se indreapta pe un drum gresit nu stie ca este o lege care iti da dreptul să iti alegi sindicatul din care vrei sa faci parte si că este grav ceea ce face) că SINDICATELE AFILIATE LA FSTFR SUNT UNITE și nu se lasă intimidate pentru că stiu un lucru că MAXIM RODRIGO GABRIEL le va sprijini mereu si le va apara impotriva tuturor nedreptatilor și că se bazează că sindicatele afiliate la FSTFR îi vor fi întodeana alaturi., au mai trecut impreuna prin situati ca acestea nu se lasă deloc învinse .

  39. Foarte mulți salariați de la CFR Călători din funcțiile de mecanici de locomotive și șefi tren și conductori de bilete s-au confruntat în prima parte a anului 2013 cu majore probleme de imagine și de demnitate create de Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu și nu le plac deloc acest moment pentru că trec prin niște stări interioare care pentru ei sunt alarmante și îi fac să aibă impresia că toată lumea are ceva cu ei și astfel au în permanent o stare de nemulțumire și privesc cu îngrijorare spre viitorul CFR Călători …

  40. Prin intermediul acestui site http://www.fstf.ro v-am adus la cunoștință că și la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor au fost discuții prin care s-au solicitat să se renunțe la subfinanțarea Infrastructurii Feroviare și să se acorde SNTFC,,CFR Călători,,SA compensația reală pentru prestația efectuată în anul 2013 , compensație care să fie cel puțin la nivelul celei din anul 2011…Discuțiile trebuie să continue și în viitor în direcția aceasta și trebuie completată cu solicitări de investiții în Automotoare noi pentru CFR Călători, în Rame Electrice noi pentru CFR Călători și în vagoane noi pentru CFR Călători și toate pentru asigurarea necesarului de trenuri de călători și a confortului călătorilor cu trenurile de călători ale CFR Călători, pentru micșorarea consumurilor de motorină și curent electric , dar și pentru păstrarea locurilor de muncă ale salariaților CFR Călători etc…

  41. FSTFR si conducerea ei este singura organizatie sindicala feroviară care nu cedeaza presiunilor administratiei CFR Calatori si care apară membrii sai de sindicat contra loviturilor repetate ce se dau salariatilor CFR Călători.
    F.S.T.F.R. EXISTĂ SI APĂRĂ SI VA REPREZENTA PERMANENT INTERESELE MEMBRILOR SAI DE SINDICAT.

  42. Domnilor nu vă lasati intimidati de câteva jocuri de culise ale conducerii FMLR si FNFMC care fac jocul administratiei. FSTFR există si va exista in continuare si va lupta pentru a spune adevarul despre ce face managerul privat care ia un salariu colosal pentru ca să distrugă CFR Călători.
    Pentru că a anulat în 6 luni peste 150 trenuri de călători/zi ale CFR Călători!!!!!!!!!!!! Sau pentru că a micșorat timp de 5 luni salariile lunare ale salariaților CFR Călători!!!!!!!! Sau pentru că se chinuie să ,,demonstreze că CFR Călători nu poate deveni o societate de stat profitabilă ”!? Cea ce face acum managerul privat poate să facă oricine, nu iti trebuie o mare pregatire ! Domnul Director Roseanu a fost înlăturat deoarece a marit numarul de trenuri si care a avut curajul să spună că SNTFC nu a primit și nu primeste compensatia reală si de aceea a ajuns CFR Călători să fie pe pierdere.
    Privatii au primit compensatia aprobată și întotdeauna mai mare decât cea de la CFR Călători . Acum CFR Călători are și un manager bine plătit pentru ca să anuleaze numai trenuri ale CFR Călători cu calatorii cei mai multi, cu navetistit, studentii, elevi , trenuri cu abonamente si binenteles ca acesta ajung ulterior la privati.

    Sa mergem la MITINGUL FSTFR pentru ca să nu mai permitem un astfel de manager să distrugă SNTFC CFR Calatori! JOS DOROBANTU! DEMISIA !

  43. ce socoteala sa-i ceara Ponta lui Dorobantu daca pentru el Fenechiu a fost un ministru excelent, care si- facut treaba.Asa il vede si pe Dorobantu , un manager care si-a facut treaba foarte bine.Asa ca …ce sa-i ceara socoteala?

  44. Domnule Bobby, Dorobanţu asta aşteaptă, să cedăm, face tot posibilul pentru ca noi să credem că suntem neputincioşi în faţa măsurilor luate de el împreună cu clica-i aservită de la FNFMC şi FMLR şi tocmai acum trebuie să fim mai uniţi ca niciodată, să strângem rândurile şi să-i acordăm tot sprijinul domnului Rodrigo care este singurul lider de federaţie care reuşeşte să-i ţină piept managerului privat care ţine cu tot dinadinsul să distrugă compania. Trebuie să participăm în mumăr cât mai mare la mitingul organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 şi să redactăm un document pe care să-l înaintăm primului ministru Ponta, prin care acesta să-i ceară socoteală lui Dorobanţu pentru ce a fost plătit cu 9000 de euro timp de 6 luni.

  45. Pentru ce performanțe câștigă un salariu lunar atât de mare domnul Valentin Dorobanțu ce este Managerul Privat de la CFR Călători????
    Pentru că a anulat în 6 luni peste 150 trenuri de călători/zi ale CFR Călători????? Sau pentru că a micșorat timp de 5 luni salariile lunare ale salariaților CFR Călători???? Sau pentru că gândește acum și o concediere colectivă la CFR Călători????? Sau pentru ca să ne spună că CFR Călători nu poate deveini o societate de stat profitabilă ????…..

  46. Nu cred ca trebuie sa renuntam asa usor la lupta domnule BOBBY ,sa ne adunam un numar cat mai mare la mitingul din 26.07.2013 .Si trebuie sa convingem mai multi cfr -isti care si -au pierdut increderea in sindicat ,ca FSTF chiar se ocupa cu lupta sindicala si nu are alte ” atributii de serviciu “.

  47. Chiar nu vreti sa intelegeti ca nu mai avem nici o sansa…… cu orice sindicat (FSTFR, FMLR, FNFMC, etc), nu ne mai “repara” NIMENI, fratilor….. Sindicalistii sunt numai pentru ei….. iar noi (feroviarii), imi pare foarte rau sa o spun, suntem niste LASI, ca sa nu zic C..ve! Zilele sunt numarate atat pentru SNTFM “CFR Marfa” S.A., cat si pentru SNTFC “CFR Calatori” S.A. O sa asistam la o SUPER-NOVA explozie a acestor doua companii, candva stalpul de rezistenta a Economiei Romaniei…. O sa plecam acasa ca prostii….. Fara salarii compensatorii si drepturile banesti castigate in instanta…. Cu asta ne-au ajutat si adminstratia si sindicatele…. Un fel de bara/bara. Nu se ia atitudine cu NIMIC….. Ma uit cu stupoare la toti liderii de sindicate si ii vad cum se “bat” cu pumnii in piept, ca au facut si au dres….. JALNIC….. Foarte multa “gargara”….. Si cred ca parerea mea este similara miilor de CFR-isti…. Aveti grija ce faceti cu vietile si implicit cu familiile oamenilor si a acestor doua societati, ce acte si hartii semnati cu administratia, domnilor sindicalisti!!!!…. NU uitati ca de acolo din ceruri Va vede…… cine trebuie! O zi buna…!