Fara cuvinte!!!

In ziarul Adevarul au aparut doua articole in care se prezinta situatia privatizarii CFR Marfa si despre “sistemul ” care functioneaza la CFR Calatori  …citeste aici ….. si aici!!!

SHARE

102 Responses

  1. nu mai stiu ce sa cred.am turbat toti?sqau ne facem ca ploua??????

  2. După calculele Președintelui FSTFR am înțeles că în urma anulării trenurilor de călători din primele 5 luni ale anului 2013 de la CFR Călători, costurile CFR Călători au crescut de la 22 lei/trKm la peste 30 lei/trKm…Dacă sunt bune calculele respective ale Președintelui FSTFR-domnul Maxim Rodrigo Gabriel, atunci ne putem întreba ce gândește Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu dacă prin anulările de trenuri de călători ale CFR Călători scad și veniturile lunare ale CFR Călători și mai mult de atât cresc și cheltuielile lunare ale CFR Călători? și ,, Ha, ha,ha…..mai domnule Ministru al Transporturilor- Relu Fenechiu, pe ce lume trăiesti omule ? managerul lu” matale-domnul Valentin Dorobanțu numit pe criterii de performanţă !!!! este pus pe distrus….. LA CFR Călători… ,,

  3. Maxim Rodrigo Gabriel spunea:,,Vă precizez că dacă voi obține aprobarea organizării Mitingului despre care vă vorbeam,, DACĂ VOI OBȚINE? dacă se va întâmpla ca Federației de la spitalele CFR, să nu se obțină aprobarea, PROPUNEREA mea este de-a organiza un campionat de cărți(nu de citit) ,,66,, Filcău, Popa Prostu, Roșu Prinde etc. Table, Șah etc. taman în PARCUL CFR, în fața ministerului. Iar acolo când nu ne iese jocul, să vobim cât putem de tare(fără să deranjăm MILIȚIA) de ceea ce se petrece în cadrul SNTFC-ului, adică nemulțumirile.Să formăm echipe de 2,4,20,40,400 sau mai ști, poate chiar de 4000. Este un parc, iar acolo se pot plimba și juca cîți cetățeni doresc. Sper că nu ne vor îngrădii și acest drept ?
    Deci, haideți la o joacă de copii mari.
    Vreau să văd dacă mi se comfirmă sau infirmă comentariul precedent.

  4. Lucian spunea în comentariul său că ,,Această conducere din Era Dorobanțu= DEZAMĂGIRE.,, și că ,,Când vom înțelege că interesul propiei persoane nu contează, ci contează interesul majorității,atunci degeaba administrația, oricare ar fi aia și Managerul Privat, oricare ar fi acesta, ne vor lua în seamă și se vor teme de-a mai lua decizii, împotriva masei de muncitori, respectiv a maselor formate din membrii noștri de sindicat. ,, .
    Eu vă spun că voi propune CNC-ului FSTFR din luna mai 2013 să organizăm un Miting în Parcul din fața Ministerului Transporturilor cât mai curând posibil la care să participle cel puțin jumătate din membrii nostrii de sindicat ( pentru că ceilalți vor fi de serviciu) și la care și-au anunțat participarea și membrii de sindicat de la spitalele CFR, dar și membrii de sindicat de la alte Federații Sindicale Feroviare și sper eu că își vor anunța participarea la organizarea acestui Miting și majoritatea Federațiilor Sindicale Feroviare…Vă precizez că dacă voi obține aprobarea organizării Mitingului despre care vă vorbeam de la CNC-ul FSTFR sunt hotărât ca FSTFR să-l organizeze chiar și în situația când nu vor mai fi și alte Federații Sindicale Feroviare doritoare de a participa la organizarea și desfășurarea Mitingului despre care vorbim…Cred că membrii nostrii de sindicat vor lua atitudine și vor fi alături de conducerea FSTFR și cred că și alți CFR-iști chiar dacă nu sunt membrii de sindicat ai FSTFR vor fi alături de acțiunea organizată de FSTFR etc. …

    1. Urgent trebuie sa facem acest miting Dl. MAXIM, sa vada si acel , frustrat,dorobantu, ca nu conduce niste sclavi gladiatori si sa mai afle pana nu este prea tarziu pentru el ca nu e pe mosia lui .
      Dl. Fenechiu se ingroasa gluma la CFR CALATORI.

  5. Nu stiu ce se intampla/?.Lucian si Rodrigo ,cred si sunt sigur ca pana nu vor pleca acasa toti Mincinosii si stiti voi care sunt ,noi Decreteii,nu vom avea nici un cuvant de spus.

  6. Luciane, membrii de sindicat se vor trezi și vor lua atitudine doar atunci când se vor vedea amenințați în mod direct cu concedierea, numai că atunci va fi prea târziu pentru noi toți.

  7. În 2008, dezamăgit de ceea ce făceau liderii de sindicat din acea periodă, am hotărât să nu-i mai las să-mi hotărască soarta. Am intrat în acest sistem, cu gândul de-a schimba ceva. Pot spune fără falsă modestie, că unele lucruri le-am putut schimba, nu multe dar a fost o schimbare.
    Am plecat la drum cu entuziasmul începutului, dar pe parcursul drumului entuziasmul a început să scadă și asta nu datorită sistemului. Am fost dezamăgit la început de clasa politică, apoi de toate conducerile SNTFC-ului, numite de aceeași clasă politică, apoi și cea mai mare dezamăgire a fost și este, membru, membrii de sindicat.
    – Clasa politică românească, nu știe alceva decât să MINTĂ. Se mint între ei, ne mint pe noi. Noi cei care conștincioși mergem la vot, cu gândul că următorii aleși sunt mai buni, mai cinstiți.DEZAMĂGIRE.
    – Conducerile(cu o singură excepție,Roșeanu) și mai ales această conducere, puse pe distrugere, pe căpătuială,pe minciună (ne mint ca pe copii de țâță), pe umilirea proprilor angajați, pe cedare fără scrupule a Societății, numită SNTFC, operatorilor privați.
    Această conducere din Era Dorobanțu, continuă și chiar duce la perfecțiune, prin toate măsurile de ,,REDRESARE,, a SNTFC-ului, distrugerea. Spun perfecțiune, deoarece după cum puteți vedea, în fiecare punct, virgulă, paranteză din CCM și Legile României găsește o interpretare folositoare(în mintea lui) pentru a-și duce planul până la capăt. Plan( pe care-l cunoașteți toți cei care citiți acest site) care de altfel este realizabil numai cu participarea și acordul celor 2 Federații semnatare de CCM, MC și FML( nu mi-e frică să o spun deschis, să mă dea-n judecată). FSTFR-u l(însemnând membrii de sindicat) este singura federație, din toate federațile, care dorește cu adevărat un SNTFC puternic, cu care să ne putem mândri și care să facă concurență firmelor de transport Private.
    Această conducere din Era Dorobanțu= DEZAMĂGIRE.
    -Cu riscul de a fi înjurat, vă spun că cea mai mare dezamăgire a mea, este membru de sindicat. Acest membru de sindicat care s-a învățat numai să ceară, domnia sa are numai drepturi. Drepturi care dealtfel le cunoaște cel mai bine. De obligații nu cred ca auzit. Obligați sunt numai Liderii de sindicat. Numai atunci când fiecare membru de sindicat, va înțelege că trebuie să facă și el ceva ptr.sindicat, am convingerea că nimeni nu va mai sta îpotriva voinței majorității, împotriva adevăratului sindicat și a ceea ce înseamnă muncă sindicală. Când vom înțelege că interesul ,,propiei mele persoane nu contează,, ci interesul majorității, deabea atunci administrația, oricare ar fi aia, ne va lua în seamă și se vor teme de-a mai lua decizii, împotriva masei de muncitori, a membrilor de sindicat.
    Până atunci DEZAMĂGIRE totală.

    1. Domnule Lucian ,acesti simplii membrii de sindicat sunt manipulati si santajati chiar de liderii lor aflati in functii de conducere si nu-si pot exprima liber opiniile si voturile pentru a-si alege liderii care cu adevarat sa-i reprezinte si sa stopeze abuzurile administratiei.Personal apreciez persoanele aflate in fruntea FSTF si sper ca va incepe adevarata lupta sindicala .Va doresc sanatate si putere de munca.

  8. Senatorul PSD Doina Fedorovici îi cere socoteală lui Relu Fenechiu pentru anularea a două trenuri de pe ruta Botoșani-Verești !!!
    GRUPUL PARLAMENTAR PSD

    INTREBARE

    Adresată: Domnului RELU FENECHIU
    Ministrul Transporturilor
    De către doamna Senator: Doina Elena Federovici
    Grupul parlamentar: PSD
    Şedinţa Senatului din data de: 7.05.2013

    Obiectul întrebării: CFR Călători anulează trenurile care fac legătura între judeţul Botoşani şi Timişoara

    Stimate domnule ministru,

    Pornind de la numeroasele sesizări pe care le-am primit la cabinetul meu parlamentar, probleme sesizate inclusiv în presa locală de cetăţenii judeţului Botoşani, cu privire la măsurile dispuse de CFR Călători, măsuri ce nu au nici o legătură cu serviciul public de transport călători pe care această companie îl asigură în România şi care destabilizează o întreagă reţea feroviară în regiunea de Nord – Est, vă rog să-mi răspundeţi la următoarea întrebare:

    Care este raţionamentul prin care această companie şi-a permis să anuleze începând cu data de 15, respectiv 17 aprilie 2013, trenurile 5584 şi 5581 Botoşani – Vereşti şi retur pentru că raţionamentul economic nu poate fi luat în calcul fiind două trenuri ce nu duceau lipsă de călători ?!

    Practic s-a anulat ramura de Botoşani – Timişoara – vagoanele directe, fiind întreruptă astfel legătura între Botoşani şi Ardeal. Locuitorii acestui judeţ suficient de sărac care vor să circule spre Ardeal trebuie în acest moment să găsească o soluţie pentru a parcurge cei circa 30 de Km până în Vereşti pentru a lua trenul spre Timişoara.
    În timp ce pentru alte rute compania CFR Călători acordă reduceri de până la 50%, din preţul biletului iată că pentru botoşăneni această companie a găsit o soluţie drastică de această dată – să anuleze cele două trenuri.
    În acest context vă rog să apreciaţi dumneavoastră domnule ministru dacă aceste măsuri sunt în concordanţă cu sporirea atractivităţii pentru o gamă cât mai largă de utilizatori, pentru păstrarea competitivităţii cu celelalte mijloace de transport pasageri şi dacă este asigurat accesul unui segment cât mai mare de pasageri spre gama unor astfel de servicii.
    Ar mai fi de adăugat şi următorul aspect – tot aşa a fost anulat şi trenul Botoşani – Braşov cu ceva timp în urmă şi bineânţeles ca nu i-a păsat nimănui.

    In speranta ca cele două trenuri care au fost anulate pe această rută şi care sunt absolute necesare pentru locuitorii judeţului care se deplasează spre Ardeal, vor fi repuse in circulatie solicit raspuns scris din partea dumneavoastra.
    Anexez prezentei întrebări circulara CFR Călători nr. 151/21.03.2013 – Direcţia trafic – Serviciul Mersuri de Tren, prin care s-a dispus anularea acestor trenuri.

    “Care este raţionamentul prin care această companie şi-a permis să anuleze începând cu data de 15, respectiv 17 aprilie 2013, trenurile 5584 şi 5581 Botoşani – Vereşti şi retur pentru că raţionamentul economic nu poate fi luat în calcul fiind două trenuri ce nu duceau lipsă de călători ?!!!!!!”

    care este rationamentul ????? si cum si-au permis sa faca acest lucru ???????
    e simplu: “management SMART al naibii de performant ” prin FALIMENTAREA CFR IN FAVOAREA “nasilor “PRIVATI!!!!!!!! ne intrebam si noi daca relu vs smart mai INTERACTIONEAZA cu lumea reala, dar se pare ca in lumea lor…SCOPUL SCUZA MIJLOACELE…

    p.s. doamna senator, Dvs. nu stiati ca la cfr calatori EXISTA BURICUL TARII dorobantu ???? care imediat va trimite un echipaj SMART , daca-i deranjati traseul………
    stimata doamna , intrebari GRELE “performantilor” de la calatori :))))))))))))

    http://stiri.botosani.ro/stire/53470/Senatorul+Doina+Federovici+%C3%AEi+cere+socoteal%C4%83+lui+Relu+Fenechiu+pentru+anularea+a+dou%C4%83+trenuri+de+pe+ruta+Boto%C8%99ani-Vere%C8%99ti.html

  9. Lucian ,spuneai ca Liderii au ramas singuri?pai da ,daca nu facem curatenie si tinem pe cei care au dezinformat si mintit ani la rand oamenii,ca o sa fie bine si uite unde am ajuns sa ne dea afara ,sa ne ameninte ,sa ne oblige sa ne retragem din sindicat si asta este rodul liderilor vanduti gen aia de 57-60 de ani care stau cu nesimtire pe posturi calde si mai vin prin unitatile CFRsi mai arunca cate o minciuna si ai creste pe incompetenti,corupti,samd.,credeti ca daca ne uneam fortele si dam dovada in timp ca nu suntem de acord cu politica asta de distrugere aCFR si inlaturam liderii care nu mai stiu ce sa minta sa mai treaca un an sa faca matul mare,nu au muncit nici pe sfert cat a muncit RODRIGO si o mana de lideri ai FSTFR,daca luam atitudine si scapam de Dinozauri oamenii poate erau cu noi,dar stiti voi vorba aceia spunemi cu cine esti prieten si-ti spun cine esti si uite asa am ajuns sa orbocaim prin Tribunale pentru drepturile pe care an de an ni lea luat cu stiinta alora care acum cum am mai spus stau la umbra directorilor si le linge ghetele.

  10. Asa cum a spus si Lucian ,membrii de sindicat asteapta Apocalipsa si nu vin sa-si esprime nemultumirile care ai macina incet si sigur.De ce/?Pentru simplul fapt ca unii lideri de rusine gen nemuritorul de la Depoul Ploiesti ia prostit si dezinformat ani la randul si iatane acum ca nu mai da doi bani pe munca si lupta cu un sistem corupt,cu care de ani buni se lupta Rodrigo SI O mana de lideri din FSTFR.Scapati de acei oameni care au pus pe primul plan ,minciuna,coruptia,abuzul de functie,amenintarea si atunci poate daca nu va fi prea tarziu oamenii asi vor recapata increderea in noi .Din pacate eu asa vad lucrurile.In ce priveste Proiectul de restructurare al Companiilor de stat ,mar bucura sa se tina cont de competenta profesionala,dar nu sunt increzator ca o sa ramana tot aia cu actiunea Porbagajul si ne vedem dupa 30 de ani de munca umiliti de niste incompetenti creati si ocrotiti an timp de Lideri de rusine care au acum 57-60 de ani si stau la umbra directorului general.

  11. ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti. experimentul smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători. ,, .

  12. Rudyard Kipling
    IF / DACĂ

    Dacă eşti calm, cînd toţi se pierd cu firea
    În jurul tău, şi spun că-i vina ta;
    De crezi în tine, chiar cînd Omenirea
    Nu crede, dar îi crezi şi ei cumva;
    De ştii s-aştepţi, dar fără tevatură;
    De nu dezminţi minciuni minţind, ci drept;
    De nu răspunzi la ură tot cu ură
    Şi nici prea bun nu pari, nici prea-nţelept;

    Dacă visezi – dar nu-ţi faci visul astru;
    De poţi să speri – dar nu-ţi faci jindul ţel;
    De-ntîmpini şi Triumful şi Dezastrul
    Mereu senin şi în acelaşi fel;
    Dacă suporţi să-ţi vezi vorba sucită
    De şarlatan, ce-ţi spurcă al tău rost;
    De poţi ca munca vieţii, năruită,
    S-o faci de la-nceput precum a fost;

    Dacă-ndrăzneşti agonisita-ţi toată
    S-o pui, făr’a clipi, pe-un singur zar
    Şi, dac-o pierzi, să-ncepi ca prima dată
    Făr-să te plîngi cu un oftat măcar;
    De ştii, cu nerv, cu inimă, cu vînă,
    Drept să rămîi, cînd ele june nu-s,
    Şi stai tot dîrz, cînd nu mai e stăpînă
    Decît Voinţa ce le ţine sus;

    Dacă-ntre Regi ţi-e firea neschimbată
    Ca şi-n Mulţime – nu străin de ea;
    Amic sau nu, de nu pot să te-abată;
    De toţi de-ţi pasă, dar de nimeni prea;
    Dacă ţi-e dat, prin clipa zdrobitoare,
    Să treci şi s-o întreci, mereu bonom,
    atunci: a ta e Lumea asta mare
    şi, mai mult, fiul meu: atunci – eşti Om!

  13. aceasta este promovarea cfr pe siti-ul ,,www.cfrcalatori.ro

  14. ============
    Despre CFR Călători:
    Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A.este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță.
    Politica pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.

  15. Relu Fenechiu: Managerii companiilor de stat au fost numiţi pe criterii de performanţă !!!!
    “Companiile de stat sub guvernarea USL: management privat sau cumetrie de partid ?”.”De când sunt numit ministru al Transporturilor, toţi managerii de la companiile la care a fost numit un management performant au respectat cerinţele din ordonanţa 109 şi nu au fost numiţi decât oameni selectaţi (…) în urma selecţiei realizată de consultant, exclusiv pe criterii de performanţă. Avem astăzi 16 companii sau regii autonome cu management profesionist”, a afirmat Relu Fenechiu .

    ha,ha,ha…..mai nea relu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti. experimentul smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR.

    “Cred cu tărie că, dacă aceste companii ar fi avut de-a lungul anilor un management performant, astăzi ar fost profitabile şi s-ar fi putut angaja într-o competiţie reală cu marile companii europene.”
    “Sunt mândru de ceea ce s-a întâmplat în ultimele patru luni de când conduc Ministerul Transporturilor în ceea ce priveşte ordonanţa 109” . ????????????????
    >>>>fara cuvinte<<<<

    tra,la,la,la,la,la,la, sunteti razna…

    http://www.agerpres.ro/media/index.php/politic/item/193826-Relu-Fenechiu-Managerii-companiilor-de-stat-au-fost-numiti-pe-criterii-de-performanta.html

  16. Vali să înțeleg că ne spui că ,,În luna iunie 2013, Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători vrea să modifice din nou mersul trenurilor și pentru că este Manager Privat înțelege că poate să modifice Mersul de tren pentru anul 2013 în fiecare lună din primele 6 luni ale anului 2013 și pentru că este Manager Privat poate să dispună în luna iunie a anului 2013 editarea unui alt mers al trenurilor pentru jumătatea rămasă de an 2013 pentru parcurs cu trenurile de călători ale CFR Călători care rămân neanulate din bunăvoina Managerului Privat de la CFR Călători. Demersul dispus de Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători va duce la dispariția mai multor trenuri de călători ale CFR Călători care circulă pe rute așa-zis nerentabile pentru operatorul de transport feroviar de călători de stat, dar foarte rentabile pentru operatorii de transport feroviar de călători privați. Vali în comentariul tău dai și citatul „Trasat pentru 49 milioane tren kilometru, noul mers va duce la alungarea multor călători de pe rutele deservite de CFR Călători, fapt care îi va favoriza, din nou, pe operatorii privați.”.
    Vali să înțeleg că mai spui că pentru ca să „grăbească” disponibilizările la CFR Călători, Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători a dispus anularea mai multor trenuri de călători ale CFR Călători și în consecință „Un nou Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA.
    Ar trebui să-ți precizez că Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători prin aprobarea Notei din 29.01.2013 propusă de Director General Adj. …., de Șef Oficiu Juridic…. și de Director Resurse Umane…aproba fraza,,Angajatorul CFR Călători SA consideră oportun aplicarea măsurii preventive cu impact social minim de reducere a programului de lucru cu 1 zi/lună pentru o perioadă de 5 luni între februarie 2013 și iunie 2013, cu reducerea corespunzătoare a salariului lunar, evitându-se concedierile collective de personal,,.

  17. Pot beneficia de prevederile OUG nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protective socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare din cadrul unor societăți naționale, regii autonome, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat etc. , numai persoanele care au încheiat CIM-uri pe durată nedeterminată cu operatorii economici cu cel puțin 36 de luni înainte de data concedierii.

  18. Doamnă PETRONELA, totul depinde de membrii noștri de sindicat, noi nu suntem decât extensia lor, vârful lor de ,,lance,,. Decizia majorității, este ordin ptr. noi.

    1. “La ora actuală, Relu Fenechiu are în subordine căile ferate din structura CFR SA, care cuprinde toate gările din România şi liniile de cale ferată, cu 23.000 de angajaţi, din CFR Călători, cu 14.000 de salariați, și CFR Marfă, cu circa 8.000 de angajaţi. La sfârșitul lunii aprilie, directorul general al CFR Călători a transmis conducerii tuturor subunităţilor o adresă conținând un anunț foarte important pentru ceferişti: „începând cu data de 1 iunie, îndepliniţi condiţiile de înscriere la pensie anticipat parţial”. Astfel, directorii din teritoriu trebuie să stabilească cine pleacă anticipat la pensie, urmând ca, după aceea, să stabilească o listă finală cu toţi cei care vor fi disponibilizaţi. Din cifrele calculate de managerii din Transporturi, de la CFR Călători vor fi disponibilizaţi circa 2.800 de angajaţi.

      Zeci de trenuri anulate

      Ca să „grăbească” disponibilizările, directorul general Valentin Dorobanțu a dispus anularea, începând cu data de 15 mai 2013, a peste 20 de terenuri pe rutele care deserversc zonele Baia Mare, Bistrița, Cluj, Feteşti, Oradea, Ploiești și Târgovişte. De asemenea, vor fi anulate pe durata weekend-ului mai multe garnituri pe rutele către Craiova, Galați, Iași, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu și Suceava.
      În luna iunie 2013, actualul director general, Valentin Dorobanțu, vrea să modifice din nou mersul trenurilor. Demersul va duce la dispariția mai multor trenuri care circulă pe rute așa-zis nerentabile pentru stat. „Trasat pentru 49 milioane tren kilometru”, noul mers va duce la alungarea multor călători de pe rutele deservite de CFR Călători, fapt care îi va favoriza, din nou, pe operatorii privați.”
      Fara comentarii .

  19. Trenul cursă de personae 9340 pe relația Giurgiu-București Nord este un tren care circulă plin cu călători și la care rămân călători mulți pe peroane datorită lipsei de automotoare, circulând în present cu un automotor, precizez că trenul era plin și când era format din două automotoare și nu înțeleg de ce acest tren este propus a se anula? La fel se procedează cu multe alte trenuri de călători ale CFR Călători și nu înțeleg de ce trebuie să vină un Manager Privat ca să le anuleze ? Oare nu sunt alte interese personale? Sau ale cui sunt interesele pentru ca să se anuleze atât de multe trenuri de călători ale CFR Călători? Domnule Președinte puteți să sesizați Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA despre nejustificatele anulări de trenuri de călători ale CFR Călători ce duc la încălcarea art. 60.-(2) din CCM ,,Salariații definitivați se bucură de stabilitate în muncă. ,, pentru că anulând atâtea trenuri de călători ale CFR Călători se vor face până la urmă și concedieri colective nejustificate la CFR Călători…

  20. Doamnă Petronela, vă rog să dezvoltați subiectul, nu de alta dar poate ne va folosii pe viitor.

    1. dl. Lucian , ACUM trebuie sa facem ceva , daca nu , chiar nu mai avem viitor .
      Ne-am saturat de smecheri si aroganti.

  21. Domnule Președinte Maxim Rodrigo Gabriel aveți dreptate trebuie să ne unim și să fim CFR-stii de altă dată ce nu se team de nimic și dacă nu vom rezolva nimic nici după ce am sesizat Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA de încălcarea mai multor articole din CCM-ul în vigoare , atunci este clar că trebuie să protestăm în fata Ministerului Transporturilor și în fața Guvernului României ,non stop, împotriva celor care nu respectă nici măcar CCM-ul la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA în vigoare și împotriva celor care încearcă să distrugă Calea Ferată Română…

  22. Mai frati CORSICANI (TIBERIU ,LUCIAN ,POPA ,RELU_COTROCELU ,LIVIU,DANYsi RODRIGO) in afara de a ne mandri ca suntem ROMANI hai sa ne unim ghindurile sa scoatem (SABIILE ,IATAGANELE, PUMNALE ) si sa starpim AROGANTA ,INDIFERENTA ,PROSTIA JUVENILA facute cu voie sau fara voie de inpelitatii care ne conduc destinele pe corabia numita CFR iar daca ati baut mai mult ROM va da PIRATU o ciorba de peste cu apa de DUNARE casa va reveniti.

    1. “MAMALIGA” O SA EXPLODEZE RAPID LA CFR CALATORI, NU SE MAI POATE, PREA MULTA BATAIE DE JOC , PLUTESTE IN AER ACEST LUCRU.
      PROSTIE SI AROGANTA CU CARUL, ANGAJATII DE BUNA CREDINTA INTELEG CE SPUN.

  23. Dragi cititori si scriitori pe acest site vad si constat cu stupoare ca apar noi elemente in afacerea GFR +CFR=familia Chinde , dar sa nu uitam ca cei ce ar trebui sa ia masuri inpotriva acestora deabea acum se aleg DNA ANI uni si alti si ne mai miram ca la conducerea unui colos (CFR CALATORI ) se afla poate cel mai controversat ministru din ultimi ani care a numit la conducerea CFR CALATORI cel mai (apreciat manager)DOROBANTU VALENTIN.si exmplele pot continua dar cum scria in cronicile vechi suntem un popor (LASI, MINCINOSI. OPORTUNISTI, ETC)care ne vom merita soarta, asa ca draga cititorule daca ne multumim doar cu scrisul , din perioada 01/06/2013 pana la adinci batrineti, o sa tot scriem si o sa tot citim si o sa ne mandrim ca am fost CFR-isti (PE EI PE MAMA LOR DE DISTRUGATORI)

  24. referitor la aceste “bogatii”acumulate de mai marii din transporturi,bineinteles din salariile lor “modeste”si eventuale mosteniri gen “Tamara”,domnul prim ministru PONTA anunta cu surle si trambite confiscarea averilor care nu pot fi justificate,poate dati banutii inapoi la ceferistii pe care ia-ti furat de atatia ani incepand din 1990 si pana in zilele noastre…,se aude domnule VICTOR PONTA ???

  25. Da, întradevăr, toate aceste informații despre privatizarea CFR Marfă, sunt bine venite pe acest site. Asta numai ptr. că este singurul site administrat de o Federație, FSTFR, în/pe care se poate posta informații și comentarii, de interes ptr. toți CFR-iști. Dacă tot sunt informații despre CFR Marfă, aș fi curios să văd și câteva comentarii a angajaților de la Marfă.
    Domnilor și doamnelor (invers), toți cei care ne dau informațile despre Marfă, vor ca noi angajații de la CFR Călători să tragem urgent concluzile. Din punctul meu de vedere ceea ce se face la CFR Marfă, mascat se va întâmpla și la CFR Călători. Singura diferență, statul va rămâne cu buza umflată(la bugetul de stat), pentru că CFR Călători nu se va vinde, SE DĂ PE DEGEABA, băieților deștepți din așa zisa Economie Românească.
    Aștept concluzile, propunerile și comentarile d-tră.

    1. Lucrez la CFR Marfa din 1985 ca r.t.v. Personal cred, si este o opinie personala: sunt de acord cu privatizarea. Sa-mi argumentez opinia:
      1. Ce la mai mari disponibilizari dintre toate companiile de cale ferata, sau facut la CFR Marfa administrata de stat.
      2. CFR Marfa administrata de stat, a ajuns intr-o situatie pe care numai cine lucreaza in cadrul acestei companii o cunoaste: DEZASTRUOASA.
      3. Dintre toate companiile de cale ferata, cele mai grele conditii de munca cred ca sunt la CFR Marfa. Multi dintre dumneavoastra cred ca au vazut un tren de marfa al CFR Marfa si un tren de marfa al operatorilor privati. Sper ca ati facut diferenta. Vagoanele din trenul CFR Marfa sunt descompletate. Piese ca saboti, portsaboti, aparate de legare, distribuitoare de aer, rezervoare de aer, regulatoare SAB etc. lipsesc de la foarte multe vagoane. Procentul de franare se asigura la minim cu multe eforturi. Pentru a asigura procentul de franare minim in cadrul reviziei tehnice la compunere, lucrezi la tren chiar si 4-5 ore, cand procesul tehnologic nu ar trebui sa dureze mai mult de 1 ora. Demontezi piese de la un vagon ca sa le montezi la alte vagoane. Toate aceste lucrari le face o echipa formata de doi r.t.v. sau un r.t.v si un l.m.a.e.t (motator vagoane).
      La un operator privat, dupa ce trenul gareaza in statia de descompunere, r.t.v. efectueaza revizia tehnica la sosire, face inventarul componentelor lipsa si raporteaza mai departe. Dupa ce trenul este scos de la descarcare/incarcare, daca este cazul, soseste o echipa formata din 4-5 persoane, cu piese de schimb (echipament de sudura daca este cazul) si inlocuieste componentele uzate sau completeaza pe cele lipsa. R.t.v. soseste o data cu locomotiva de remorcare, efectueaza revizia tehnica a trenului si proba completa de frana, si trenul pleaca fara intarziere. Cand soseste r.t.v. lucrarile de reparatii sunt deja incheiate. Faceti diferenta.
      4. La CFR Marfa, banuiesc ca este aceeasi situatie si la celelalte companii, personalul TESA este supradimensionat. Avem prea multi taietori de frunza la caini. Sa nu fiu inteles gresit. Nu am nimic cu acest personal si respect munca celor care intr-adevar muncesc. Faceti comparatie cu operatorii privati.
      5. Unul din marile motive pentru care CFR Marfa a ajuns in aceasta situatie, este nepasarea, indoleanta si reaua credinta a celor ce au condus aceasta societate. Poate cineva garanta ca daca nu se privatizeaza, aceasta atitudine se v-a schimba? Eu unul nu cred.
      6. O intrebare pentru liderii de sindicat mai vocali, care infiereaza aceasta privatizare, ce ati facut domnilor lideri cand calea ferata era devalizata, si zeci de mii de muncitori au fost dati afara? Toti fara exceptie, ati ajuns supraponderali financiar, ca ghita din cotet in ajunul Craciunului.
      7. Personal nu-mi este teama de privatizarea CFR Marfa. Asa cum multi colegi de ai mei disponibilizati, lucreaza la privati, asa voi lucra si eu. Privatul lucreaza cu muncitori, nu cu taietori de frunza la caini.

  26. Care sunt companiile care s-au inscris pentru a cumpara 51% din actiunile CFR Marfa/Directorul general al uneia din companiile interesate a fost director comercial la CFR Marfa, iar sotia lui este acum director comercial la CFR Calatori !!!

    GFR
    •Cele mai recente date de la Ministerul de Finante indica faptul ca in 2011, GFR a obtinut o cifra de afaceri de 761,05 milioane lei si un profit net de 28,9 milioane lei. Compania avea in 2011 datorii de 481,3 milioane lei, iar numarul mediu de angajati era de 2386 de salariati. In prezent, directorul general al GFR este Sorin Chinde, fost director comercial al CFR Marfa, potrivit EVZ.
    •Intr-un articol publicat de Ziua in luna ianuarie 2013, se mentiona ca: “Directorul general de la Grup Feroviar Român (GFR), care face parte din grupul Grampet, este un fost director al CFR Călători, Sorin Chinde, iar soţia acestuia – CRISTINA CINTIA CHINDE- este tocmai actualul director comercial al… CFR Călători. Cristina Chinde este cea care face politica de preturi la CFR Călători, iar potrivit informaţiilor detinute de ZIUAnews, face prețurile în aşa fel încât să iasă în câştig… GFR. Atunci când CFR Călători şi GFR participă la vreo licitaţie, GFR ştie dinainte cu ce ofertă urmează să vină cei de CFR Călători. Cristina Chinde este cunoscută în companie şi sub numele de „NASA MARE”, pentru că, deh, cei trei supercontrolori – Florin Truică, Valentin Cioncan şi Gheorghe Cazacu, care de ani de zile colectează şi împart banii de la naşii de tren, sunt sub papucul doamnei director comercial. Trebuie precizat că familia Chinde deţine cinci apartamente şi două terenuri (în total 5.149 mp) în Bucuresti, vreo 15.000 mp la Popeşti-Leordeni, dar şi vreo 180.000 de euro în conturi. Sorin Chinde încasează lunar de la GFR circa 21.000 de lei, adică în jur de 5.000 de euro, iar sotia sa, de la CFR Călători, 6.500 de lei, adică vreo 1.500 de euro”.
    •Intr-adevar datele de pe site-ul CFR Calatori indica faptul ca Cristina Cintia Chinde este directorul comercial al companiei. Cea mai recenta declaratie de avere a acesteia, din 2011, (vezi documentul atasat) indica faptul ca sotul sau, Sorin Chinde a avut in 2011 venituri salariale de 254.950 lei la GFR, in timp ce Cristina Cintia Chinde a avut venituri salariale de 78.146 lei.

    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-14767356-cine-sunt-companiile-care-inscris-pentru-cumpara-51-din-actiunile-cfr-marfa-directorul-general-uneia-din-companiile-interesate-fost-director-comercial-cfr-marfa-iar-sotia-lui-este-acum-director-comerc.htm

    …cfr afacere de familie
    A.N.I., se audeeeee ???

  27. Codruţa Kovesi a mai spus că o altă prioritate vor fi infracţiunile din domeniul achiziţiilor publice: “Şi Comisia Europeană, în rapoartele de progres, a monitorizat modul în care se investighează şi se soluţionează dosarele care au ca obiect conflictele de interese şi achiziţiile publice”.
    Laura Codruţa Kovesi a susţinut, că va face o prioritate, din investigarea cauzelor care vizează fraude cu fonduri europene şi achiziţii publice.

    …. frisoane cu zgomot pentru “unii/unele”

    1. Daca se iau la control achizitiile publice la CFR Calatori si se vor lua, directorul smart si mana lui dreapta din achizitii sunt pierduti, prietenii stiu de ce !

  28. Cine sunt INVESTITORII CFR Marfă
    Compania americană OmniTRAX, Grup Feroviar Român (GFR) şi asocierea dintre Transferoviar Grup (TFG) şi Donau-Finanz GmbH & Co KG Austria au depus documentaţia de participare pentru precalificarea la privatizarea CFR Marfă.

    1. Călin Mitică – Transferoviar Grup (TFG) şi Donau-Finanz GmbH & Co KG Austria

    Călin Mitică controlează compania Transferoviar, care a depus o ofertă alături de Donau-Finanz Austria. Fondul austriac cu active de peste 2 miliarde de euro este implicata financiar la Rail CargoAustria compania de transport marfa austriaca, la Mav Ungaria, compania de transport marfa din Ungaria si este compania plasata pe primul loc la licitatia din Bulgaria pentru vanzarea companiei de transport marfa.
    Partenerul ales de cei de la Donau, Transferoviar are sediul la Cluj, unde în 2003 a privatizat compania de reparaţii de material rulant Remarul 16 Februarie. Din acel moment, Transferoviar a avut o colaborare bănoasă cu companii de stat în guvernarile PSD, PNL si PDL. Prietenia lui Călin Mitică cu Vasile Blaga este de notorietate.
    Patronul Transferoviar a angajat-o pe fiica liderului democrat-liberal, Agathe Cristina , într-o funcţie de consilier. Mai mult, Agathe şi soţul acesteia au înfiinţat firma Axis, care a încheiat un contract…tot cu Remarul. Drept răsplată, unul dintre angajaţii omului de afaceri, Emil Sabo, a fost promovat în 2009 de Blaga, pe când acesta conducea ministerul Dezvoltării, directorul general al Companiei Naţionale de Investiţii.
    Mitică a avut şi alţi prieteni puternici, cum ar fi Zaharia Pop, fost şef al DGIPI, serviciul secret al ministerului de Interne. Emil Sabo, Călin Mitică, directori ai companiei Remaru şi fostul şef al CFR Călători, Alexandru Noapteş au fost trimişi în judecată de DNA pentru o presupusă fraudă cu locomotive supraevaluate trecute de la Remarul la CFR Călători. In dosarul ajuns in Instanta, Mitica si ceillati inculpati au fost achitati.

    2. Gruia Stoica – Rolling Stock Company

    În mandatul lui Ludovic Orban a avut loc unul dintre cele mai controversate contracte facute vreodata de CFR Marfa: infiintarea Rolling Stock Company. CFR Marfa se asociaza cu principalul competitor de pe piata – GFR, Grup Feroviar Român, condus de Gruia Stoica, pentru a crea o noua companie. 6400 de vagoane si aproape 100 de locomotive, declarate in plus pentru CFR Marfa au fost puse la dispozitia Rolling Stock.
    In afacerea Rolling Stock statul roman a fost prejudiciat cu peste 100 milioane de euro. Fratii Gruia, Stoica Gruia si Vasile Didilă au fost sprijiniti de-a lungul timpului de Sorin Blejnar fostul sef Anaf, Dan Moldoveanu consilierul pe Securitatea Nationala a presedintelui Basescu, Elena Udrea dar si de Viorel Hrebenciuc.
    Fosti directori Cfr dar şi alte persoane importante din cfr marfa au fost angajate la GFR. De exemplu, actualul director sorin chinde a fost director şi la cfr marfa. Sotia lui chinde e director comercial la cfr calatori. Gruia Stoica a fost in relaţii foarte bune şi cu fostul şef al ANAF, Sorin Blejnar.
    Soţia acestuia, Andreea blejnar, a fost numita cenzor in Consiliul de administratie al GFR. GFR a fost acuzată ca a contribuit activ prin capusarea CFR Marfa la situatia actuala a acesteia.

    3. Cristi Burci

    În cursa pentru cumpărarea a 51% din acţiunile transportatorului feroviar s-a înscris şi o firmă din Statele Unite, reprezentată de Philip Bloom, care peste Ocean a făcut patru ani de puşcărie pentru fraudă şi spălare de bani. Nu este străin de această firmă Cristian Burci, controversat om de afaceri acuzat de procurorii anticorupţie că ar fi prejudiciat CFR cu 1.700 de miliarde de lei vechi.

    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/cine-sunt-investitorii-cfr-marfa_1177178.html#ixzz2SrpwOKVR
    Follow us: @realitatea on Twitter

  29. Pare interesanta asigurarea facuta de Oltchim ,,asigurare pentru management defectuos”asta inseamna ca in cazul in care managementul face greseli plateste firma de asigurari .SUNA BINE ????????????

  30. Vă aduc la cunoștință că s-a publicat în Monitorul Oficial nr. 251/2013 din 30 aprilie 2013, Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 36/2013 (OUG nr. 36/2013) privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protective socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare din cadrul unor societăți naționale, regii autonome, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat etc.

  31. Da Tibi poți fi mândru, probabil o să ne facă statuie la toți ori ne vor transforma în stane de piatră. Mai sigur a doua variantă. Cu politrucii aceștia nu se poate altfel decât cu ,,BÂTA”, ei nu țin cont decât de propriile interese și nu-i interesează de prostime, doar când aceștia ies în stradă se simt amenințați și asta numai ca imagine.

  32. Vremea glumelor a trecut. Dacă nu credeți, întrebațil pe smart Managerul Privat Valentin Doroganțu. El nu glumește deloc cu locurile de muncă și viața a mii de familii. El la glumele și miștourile noastre, răspunde cu decizii arogante, pe care noi le vom digera foarte greu sau deloc.

  33. Și eu sunt mândru că fac parte dintr-o Federație, FSTFR, în care o mână de oameni se luptă pentru 14000 de salariați.

    1. 14 000 DE SALARIATI SUBJUGATI DE UN DIRECTOR INCOMPETENT CARE NU A FACUT ,NU FACE SI NU VA FACE NIMIC BUN PENTRU EI, TOT INAINTE SPRE INSOLVENTA.

  34. Fenechiu, la dezbaterea moţiunii PDL: Pentru prima oară înregistrăm rezultate notabile la Tarom, CFR

    Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marţi, în Camera Deputaţilor, la dezbaterea moţiunii simple a PDL privind managementul companiilor de stat, că este pentru prima oară în ultimii doi ani când se înregistrează “performanţe economice notabile” la Tarom, CFR Călători, CFR SA.

    VA VINE SA CREDETI CAT SE MINTE IN TARA ASTA CHIAR IN PARLAMENTUL ROMANIEI ?
    de ce trebuie sa dati afara 10 000 de angajati daca curge numai lapte si miere la cfr ?

  35. Domnul Croitoru Tiberiu spune ,,Sunt mandru de vitejia de care dă dovadă membrii de sindicat ai FSTFR și cei ce conduc FSTFR pe linie sindicală. Nutresc speranta că viitorul ne apartine, ca o rasplata a muncii sindicale depusa de-a lungul anilor… ,,. Așa este domnule Croitoru Tiberiu ,, viitorul ne aparține. ,, .
    Doamna Ștefania spune ,,DOMNULE FENECHIU, OPRITI BANDITISMUL DE LA CFR CALATORI.AJUNGE…EXPERIMENTUL “SMART” A ESUAT. ,,. Cred că aveți dreptate în sensul că experimentele la CFR Călători trebuie să înceteze și că a venit timpul ca și domnul Ministru Relu Fenechiu să recunoască că CFR Călători este un simbol național.
    Domnul Pavăl Marian spune că ar dori din tot sufletul să nu existe ,,un film serial DISTRUGEREA sub regia domnului Ministru al Transporturilor-RELU FENECHIU , în care în episodul următor coloana sonoră să fie asigurată de Managerul Privat de la CFR Călători-domnul DOROBANTU VALENTIN pe posibile versuri ale domnului VICTOR PONTA si ale domnului CRIN ANTONESCU … ,, . Domnul Pavăl Marian se gândește probabil că a început Filmul serial ,, Distrugerea,, cu episodul ,, CFR Marfă,,…Sper să nu ai dreptate domnule Pavăl Marian, dar totuși toți trebuie să fim vigilenți…

  36. Domnul Iocan spune că ,,Curaj, inseamna ca astia de mai sus trebuie sa ne “apere” pe timp de pace si noi “plebea” trebuie sa-i aparam in timp de razboi. Acum suntem intr-o perioada de pace. Te simti cumva aparat pe tine si familia ta? Intrebare: I-ai apara pe astia? Cu tot cu palatele si conturile lor? Nu curajul ne lipseste noua. Noi suntem complect debusolati de faptul ca oamenii pe care i-am votat vor cu tot dinadinsul sa ne faca rau. Cu inversunare. Si asta pentru propriile lor palate. Scuze…cu cine sa ma bat? Ca am curaj! ,, .
    Domnule Iocan împreună vom stabili cu cine să ne batem sau cui să-i declarăm Război dacă vom considera că degeaba protestăm si că nu mai putem să ne exprimăm nemulțumirile pentru că nu le mai ia nimeni in seamă, pentru ca orice protest sau orice nemulțumire este tratată de către guvernanți cu indiferența cuvenită sau cu jandarmi după caz….
    Domnule Ștefan Ion trebuie să declarăm Război dacă nu mai avem altă soluție, iar când declarăm Război trebuie să mergem până la capăt.

  37. Liviu spune,,Indiferenta asta pe care majoritatea salariatilor din calea ferata o manifesta la momentul actual, o sa ne coste mult… Din peste 3000 de membrii de sindicat ai FSTFR, doar cativa mai scriu sau isi exprima nemultumirile pe site.Restul stau pe la colturi si barfesc-ce face sindicatul??!!!,, și ,,Oare după ce vindem tot in țara asta, ce ne ramâne de făcut?… Și Iocan îi răspunde lui Liviu ,,Nu bârfesc pe la colțuri, ști ce fac? Își așteaptă sfârșitul, cu demnitate si onoare știind că nu mai au ce face, într-o țară în care nu mai pot protesta si nu mai pot sa-și exprime nemulțumirile, pentru că nu le mai ia nimeni in seamă, pentru ca orice protest sau orice nemulțumire este tratată de către guvernanți cu indiferența cuvenită sau cu jandarmi după caz…,,.Maxim Rodrigo Gabriel vă spune și el că Indiferentă nu este la majoritatea salariatilor din Calea Ferata Română , ci indiferența față de ce se întâmplă la Calea Ferată Română în prezent o manifesta la momentul actual unii din Liderii de Sindicat de la FSTFR care nu-și informează membrii de sindicat de existența site-ului http://www.fstf.ro și de scopul lui și asta e posibil sa ne coste mult…Și eu consider că există Indiferență și la alți Lideri de Sindicat din Calea Ferată Română față de ce se întâmplă la Calea Ferată Română în prezent pentru că nu se vede reacțiile lor , dar există Indiferență și la majoritatea salariatilor din Calea Ferata Română ce sunt membrii sindicatelor la care sunt indiferenții Lideri de Sindicat față de ce se întâmplă la Calea Ferată Română în prezent …Mai precizez că pe acest site http://www.fstf.ro așteptăm să scrie toți cfr-iștii și pe toți cei care doresc să ne informeze sau să ne sesizeze ceva anume etc.

  38. Domnule Tiberiu ma bucur ca sunteti optimist și eu cred că multii ne sunt alături dar nu stiu din pacate cum sa ni se alăture, trebuie o mai bună comunicare între toți și o mai bună informare pe care fiecare lider să o facă ân rândul membrilor de sindicat.
    Chiar dacă administratia prin acele ,,declaratii de confidentialitate” a pus pumnul în gura multora, eu cred că nimeni nu ne poate interzice să ne aratam nemultumirea si să ne unim pentru a lupta ca această Cale Ferată ce ne-a fost lăsată de strămoși noștri să mai existe și să o putem lăsă și noi urmașilor noștri !

  39. Lucian se întreabă și ne întreabă ,, Eu ce să fac? Singur pot face ceva? Pot să mă opun eu? Asta e !!! ,, . Maxim Rodrigo Gabriel vă răspunde: Eu sunt hotărât să fac parte din Opoziția împotriva tuturor celor care prin măsurile care le dispun distrug CFR Călători sau care contribue la distrugerea CFR Călători. Am văzut că alături de mine sunt foarte mulți și cred că împreună putem face ca CFR Călători să fie un simbol național și ca CFR Infrastructură de Stat (CNCF,,CFR ,,SA) să ajungă să aibă o infrastructură feroviară competitivă și cu cea rutieră , dar și cu celelalte infrastructuri feroviare Europene. Și da cred că eu pot să mă opun împotriva tuturor celor care prin măsurile care le dispun distrug SNTFC CFR Călători SA și/sau CN CF CFR SA sau care contribue la distrugerea SNTFC CFR Călători SA și/sau a CN CF CFR SA .Asta e Luciane !!! Și aștept să mi se alăture toți cfr-iștii ce doresc să se opună împotriva tuturor celor care prin măsurile care le dispun distrug CFR Călători și/sau CN CF ,,CFR,,SA sau care contribue la distrugerea CFR Călători și/sau CN CF ,,CFR,, SA.

  40. Sunt mandru de vitejia de care dati dovada pe linie de sindicat. Nutresc speranta ca viitorul ne apartine, ca o rasplata a muncii sindicale depusa de-a lungul anilor.

  41. PS. MARIANE, uităte la ziarele online și vei vedea mai multe comentarii făcute de membrii de sindicat acolo, decât pe acest site. Deci sau conluzia, îi doare-n undeva( …) de sindicat. Dar se întrebă toți ce face sindicatul? Și atunci cum să nu te:::.

    1. La scurt timp după instalarea lui Relu Fenechiu la conducerea Ministerului Transporturilor, în fruntea Corupului de Control al acestei instituţii a fost numită Roxana Cozmanciuc, în locul unui liberal controversat Gheorghe Huțanu.

      Noua şefă a controlului de la Transporturi este soţia deputatului PNL de Iași, Mugur Cozmanciuc. Însă, ceea ce nu se prea ştie este faptul că Roxana şi Mugurel Cozmanciuc au fost cununaţi chiar de către actulul ministru al Transporturilor,, Relu Fenechiu. Aşa că nașul Fenechiu şi-a pus fina să-i controleze pe ceferişti.

  42. Domnilor propun sa declaram razboi Japoniei si apoi sa ne predam?????

    1. De ce sa le declaram razboi, cand puteam sa rezolvam problema cu ei foarte simplu. Ii rugam ne faca rost de o autorizatie de miting in fata Ministerului Transporturilor din Tokyo. Si daca nu o pot obtine atunci ne putem preda.

  43. Eu ce să fac? Singur pot face ceva? Pot să mă opun eu? Asta e !!! Dacă zice șefu !!!
    Domnule Iocan și Marian, eu la asta mă refeream. Astea sunt cele mai fregvente propoziții pe care le aud. Curajul este sinonimul Fricii? Nu cred. A băgat acest Manager privat o frică-n noi, de-am ajuns să ne ascundem după tot felul de propoziții ,la figurat, iar la propriu uitațivă că nu mai au curajul nici să citească acest site. Dacă pănă la Paști, accesau în medie 1000 și comentau câteva zeci, acum la trei zile de la sărbătoare, numai jumătate. Care este prima întrebare pe care v-o puneți ? CURAJUL ? sau opusul.
    Ultimele 2 articole postate, au doar câteva comentarii postate. După umila mea părere acum trebuiau 2800 de comentarii în 24 ore , mai ales că-i vorba de DISPONIBILIZĂRI. Numai atunci putea-ți vorbii de CURAJ.
    Deci, ce este curajul? Mai are CFR-istul CURAJ? ??????? !!!!!!!!!!!

  44. Nu cred ca tocmai tu LUCIANE ai dezarmat, ca vei dori sa pleci capul in fata unui MAIMUTOI, (D.V) iar daca acest lucru se intimpla cu adevarat ma speri rau de tot, iara CURAJUL ….. in episodul urmator al serialului DISTRUGEREA regia RELU FENECHIU coloana sonora DOROBANTU VALENTIN pe versuri de VICTOR PONTA si CRIN ANTONESCU si eu ca si domnul IOCAN va urez vizionare placuta !!!

    1. DOMNULE FENECHIU, OPRITI BANDITISMUL DE LA CFR CALATORI.AJUNGE…EXPERIMENTUL “SMART” A ESUAT.

  45. Poate sunt putin off topic.
    Curaj? Hai sa-ti dau un exemplu. Sa presupunem ca Tara noastra este atacata de ..sa zicem prin absurd.., forte ostile. Cine crezi ca o sa mearga la lupta? Sa-si apere glia si ce ne-au lasat strabuni nostri. Cine crezi ca o sa lupte? Fene, Base, Ponta, Berceanu,Videanu, Dorobantu, Mitrea etc, sau noi, plebea?
    Curaj, inseamna ca astia de mai sus trebuie sa ne “apere” pe timp de pace,
    si noi “plebea” trebuie sa-i aparam in timp de razboi. Acum suntem intr-o perioada de pace. Te simti cumva aparat pe tine si familia ta?
    Intrebare. I-ai apara pe astia? Cu tot cu palatele si conturile lor?
    Nu curajul ne lipseste noua. Noi suntem complect debusolati de faptul ca oamenii pe care i-am votat vor cu tot dinadinsul sa ne faca rau. Cu inversunare. Si asta pentru propriile lor palate.
    Scuze…cu cine sa ma bat? Ca am curaj!

  46. DA, din păcate trăim niște vremuri de … . Ne așteaptă o nouă DISPONIBILIZARE marca USL (PSD+PNL+PC) după altele 3, marca PDL și asta numai în 4 ani. În 2 cuvinte, Clasa Politică. Această clasă politică, care în decurs de 23 ani a vândut și vinde tot ce poate, în sau pentru profitul unor foarte puțini ,,Băieți Deștepți,, și în detrimentul celor mulți. De acea în această țară nu se mai respectă nimic : Constituția României, Legile, Sentințe Judecătorești, CCM-urile, cuvântul dat. Nu mai avem nici un drept. Singurul drept pe care-l mai avem este de-a ne SUPUNE. O supunere oarbă și fără să scrâșnim. Singurul lucru care se respectă este BANUL. Ai bani, ai mamă și tată. Nu ai ,ești SCLAV. Pentru acești BANI, unii și-au vândut sufletul și țara. Nu mai există Lege și dacă există, o schimbă după bunul lor plac, nu mai există Cuvânt, nu mai există Onoare, nu mai există Dreptate.
    Toate acestea fiind spuse, noi nu mai avem CURAJ.

  47. Nu barfesc pe la colturi, sti cefac? Isi asteapta sfarsitul, cu demnitate si onoare stiind ca nu mai au ce face, intr-o tara in care nu mai pot protesta si nu mai pot sa-si exprime nemultumirile, pentru ca nu le mai ia nimeni in seama, pentru ca orice protest sau orice nemultumire este tratata de catre guvernanti cu indiferenta cuvenita sau cu jandarmi cuvenit (alegeti voi), pentru ca nici o lege nu-i mai apara, pentru ca tot ce a fost legiuit in ultimi ani a fost pentru angajatori (uitate la codul munci facut de BOC), pentru ca greva nu se mai poate face decat in anumite conditii (veci CM asumat de BOC), pentru ca angajatul ROMAN nu mai are nici un drept in tara asta (in afara de a se uita la televizor in timpul lui liber), pentru ca sindicatul este de forma (stim toti asta), pentru ca daca comentezi nu te mai poate apara nici mama sindicatelor (vezi S.E.L.C Craiova), pentru ca daca i sa scoala unui “manager privat” sa faca restructurare la calea ferata o face indiferent de ce zic sindicatele (ce mai pot sa zica?), si ca sa inchei, pentru ca suntem niste nenorociti de sclavi cu televizor.
    VIZIONARE PLACUTA.

  48. Indiferenta asta pe care majoritatea salariatilor din calea ferata o manifesta la momentul actual, o sa ne coste mult… Din peste 3000 de membri ai FSTFR, doar cativa mai scriu sau isi exprima nemultumirile pe site. Restul stau pe la colturi si barfesc-ce face sindicatul??!!!- Oare cine este SINDICATUL? O mana de 5-6 oameni care trebuie sa rezolve totul ? Ce fac membrii de sindicat? Doar stau pe margine si comenteaza fara sa se implice in vreo actiune. Ce poate sa faca liderul de sindicat singur daca nu are sustinere in actiunile pe care le intreprinde? Se lupta cu morile de vant…

    1. sindicatul, prin conducerea şi liderii de sindicat de la nivelul unitatilor ar trebui sa informeze direct membrii de sindicat si sa vb cu multimea despre nemultumirile oamenilor, in schimb se ascund sub diverse site-uri si repeta papagalic ce scrie unul si altul pe site.
      situatia actuala impune masuri extreme GREVA nu mitinguri unde nu esti ascultat de nimeni