INFORMARE

Conducerea FSTFR vă aduce la cunoştinţă că nu cenzurează comentarile cititorilor, dar datorită unui vocabular neadecvat care se foloseşte uneori la comentariile articolelor ce sunt publicate pe site, suntem nevoiţi a nu le mai da acceptul acelor comentarii la care facem referire de a fi postate.

Scopul acestui site, este ca membrii de sindicat FSTFR şi toți cititorii care vizitează acest site să poată dialoga între ei, precum și pentru ca cei din conducerea FSTFR să poată dialoga si să afle în timp util poziția și punctele de vedere ale membrilor săi de sindicat şi celor care îl accesează.

Chiar dacă suntem foarte nemulțumiți de ceea ce se întâmplă în unitățile feroviare de stat ( observăm că nemulțumirile sunt foarte mari), trebuie să dăm dovadă că suntem civilizați (nu că ne-ar cere-o cineva, dar pentru că vrem să ne respectăm pe noi şi pe cititori în primul rând), să ne exprimăm în scris cu un vocabular adecvat chiar și atunci când nu există comunicare cu partenerii de Dialog Social, astfel încât să nu lăsăm nemulțumirile să se exprime în locul nostru…

SHARE

67 Responses

  1. Da, domnilor colegi, cei care au ,,negociat,,și semnat Actul Adițional al CCM, de la CFR Infrastructură ( fără K-uri, adică fără grila de ierarhizare), sunt aceeași ,,sindicaliști,, care vor semna din partea FNFMC și la CFR Călători. Până nu se semnează Adiționalul la CCM, de la CFR Călători, am rugămintea de-a face comentarii și mai ales a venii cu propuneri pertinente, ptr. semnatarii CCM-ului din partea FSTFR.
    Sunt foarte curios să văd cât sunteți de curajoși ,în a vă exprima deschis, liber și necenzurat părerile, pe acest site deschis de FSTFR(pe alte site-uri similare, nu puteți face comentarii ).

    1. “Ieri, Fenechiu a anunţat cu emfază că vrea să introducă trasee CFR pentru călători după modelul low-cost din aviaţie, pe ruta București-Constanța, la un tarif modest, undeva în jur de 10 lei un drum. Această declaraţie demonstrează încă o dată, fără niciun dubiu, că ministrul Transporturilor este rupt de realitate feroviară şi, totodată, este paralel de tot ce înseamnă calea ferată. Practic, prin implementarea sistemului low-cost, compania CFR Călători va fi trasă pe linie moartă, întrucât parcul rulant este foarte învechit, iar veniturile din încasări sunt mai mult decât modeste. Recent, Guvernul a fost silit, din nou, să scoată motorină de la Rezervele de Stat pentru ca locomotivele să poată circula. La ora actuală, numărul total de locomotive, automotoare şi rame al CFR Călători este de 1.200, dar parcul feroviar este foarte învechit. Din cele 1.200, 154 de automotoare au vârsta de 62 de ani, 34 de rame au ajuns la 41 de ani, 244 de locomotive diesel electrice şi 185 de locomotive diesel hidraulice au deja vârsta medie de 35,5 ani, iar 363 de locomotive electrice circulă pe calea ferată de peste 31 de ani. Doar 120 de automotoare Desiro sunt relativ noi, circulând doar de 7 ani. În plus, trebuie ţinut cont de faptul că aproximativ 70% din parcul activ rulant tracţiune al CFR Călători este scadent la reparaţii programate, pe fondul alocării în fiecare an a unui buget de reparaţii de numai circa 10% din necesarul maxim anual. Bugetul alocat în 2012 pentru reparaţiile la parcul feroviar al CFR Călători a permis efectuare de reparaţii pentru 32 de locomotive, 5 automotoare şi o ramă electrică, ceea ce a reprezentat doar aproximativ 4,9% din totalul mijloacelor de tracţiune scadente. Şi anul acesta, bugetul alocat pentru reparaţiile parcului feroviar CFR Călători este aproximativ egal cu cel din 2012. În aceste condiţii, se poate constata că CFR Călători va circulă către depoul falimentului, şi astfel băieţii deştepţi de la calea ferată vor prospera de pe urma trecerii pe linie moartă a companiei de stat. Practic, prin această mişcare de implementare a sistemului low-cost la CFR Călători, Relu Fenechiu va grăbi falimentarea companiei…”

  2. Domnilor colegi ,,La Mulți Ani” de ziua CFR-iștilor.
    Luați aminte la modul în care s-a semnat Actul Adițional la CCM la CFR Infrastructură ( fără K-uri, adică fără grila de ierarhizare), să vedem ce aveți de comentat.

    1. cine stie ca este ziua cfr-istilor,nu s-a mediatizat deloc,oricum suntem niste anonimi si nesemnificativi in societate, daca era ziua minerului,armatei sau a oricui alte pipite de apare la tv era altceva asa ca suntem si ramanem niste anonimi.Macar noi sa ne spunem DOMNILOR COLEGI”LA MULTI ANI”si sper ca pe viitor sa o ducem mai bine.

  3. Cătălin Voicu trebuia să se prezinte azi la instanţa supremă pentru a fi audiat, dar s-a internat iar.Voi vă daţi seama prin ce calvar trece omul ăsta, având o boală care îl apucă la date fixe, cunoscute dinainte, în funcţie de termenele procesului? 😛
    La fotbal parcă se da cartonaş galben pentru simulare, în justiţie nu există ceva similar?
    “Acesta a ajuns luni dimineaţă la spital în urgenţă, având rectoragie , adică pierdere de sânge prin rect, dar şi anemie secundară.”

    intr-adevar,catusele provoaca hemoragie generala …:)))

  4. Așa ministru așa manager privat la SNTFC. Angajați ai SNTFC aderați la FSTFR.

  5. Doamnelor, domnilor, după cum a-ți putut vizualiza și auzi la emisiunea ,,După 20 ani,, de pe un post de televiziune foarte urmărit de cetățenii acestei țări, avem cel mai puțin pregătit Ministru al Transporturilor de la revoluție și până azi. Dar informția sau informațile care ni lea dat, sunt foarte sugestive și totodată viitorul sumbru care ne așteaptă.
    Singura mea propunere pe care o fac, pentru toți cei care citesc acest site(chiar și ptr. administrația SNTFC) este acea de a venii și ține aproape de singura federație care mai luptă, ptr. ca SNTFC-ul să și implicit angajații săi să nu-și piardă locurile de muncă, FSTFR și Președintele Rodrigo Maxim.

  6. Fenechiu, driblat de Ghibu
    “Pe zi ce trece, Relu Fenechiu constată că nu are control asupra subalternilor săi, mai ales a celor pentru care a garantat. Ministrul Transporturilor a descoperit că protejaţii săi regizează, fără ştirea sa, o serie de aranjamente controversate. Însă, cea mai mare surpriză a avut-o recent din partea omului său de încredere, secretarul de stat Cristian Ghibu, despre care a aflat că a vorbit şi aranjat în numele său o serie de probleme privind calea ferată, fără ca Fenechiu să aibă habar. Aranjamentele lui Ghibu i-au fost confirmate lui Fenechiu de cei implicaţi, dar şi de consilierul său personal – Bogdan Găureanu.”
    http://www.ziuanews.ro/stiri/fenechiu-driblat-de-ghibu-92340

    ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha…..nu poate decat sa ne bucure ca cei “garantati” de DVS. (micu,dorobantu,ghibu si gastile lor ) va “lucreaza” in stilul SMART …… numai ca Dvs. domnule fenechiu, veti achita NOTA DE PLATA. toate drumurile duc la….

    http://www.ziuanews.ro/stiri/seful-cfr-marfa-si-a-dat-demisia-92399
    Managerul CFR Marfă, Mustafa Aysun, şi-a dat demisia din funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie al CFR Marfă.
    Potrivit declaraţiilor date joi, Aysun şi-a înaintat demisia pe data de 10 aprilie, iar, motivele care au stat la baza acestui gest sunt “de natură personală”.

    dl.dorobantu (zis smart) , dvs ce motive aveti ??? !!!

    SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!SĂ VINĂ ROŞEANU !!!!!!

    1. “Relu Fenechiu: Nu circul cu trenul pentru că nu oferă nici confort, nici viteză decentă.

      Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, cel care promite românilor că vor ajunge în două ore la mare, plătind doar 10 lei, recunoaște că nu circulă cu trenul pentru că nu este confortabil și nu merge cu viteză. În loc să se ocupe de modernizarea CFR-ului, liberalul se „luptă” cu ministrul delegat pentru marile proiecte și investiții străine, Dan Șova, pentru autostrăzi și drumuri naționale.
      Relu Fenechiu decapitează şi managementul privat al CFR Marfă

      Relu Fenechiu va vorbi duminică, în cadrul emisiunii „După 20 de ani”, despre ce vrea să facă la CFR Călători și cum vrea să schimbe imaginea urâtă despre care chiar acesta o are în ceea ce privește serviciile feroviare pentru călători.
      El recunoaște că merge cu maşina, pentru că trenurile nu reuşesc să ofere nici confort, nici o viteză decentă.”
      Nu declaratia socanta de mai sus ne uimeste ci faptul ca nici nu ar fi indicat ca dl. Fenechiu si cu dorobantu sa circule cu trenul !!!!!

  7. Domnule Dorobanțu, vă precizăm, că renunțăm cu plăcere la toate drepturile bănești câștigate în instanță, cu condiția de-a revenii la mersul de tren realizat de domnul Roșeanu, ptr. mersul 2012-2013.

    1. “Pe zi ce trece, Relu Fenechiu constată că nu are control asupra subalternilor săi, mai ales a celor pentru care a garantat. Ministrul Transporturilor a descoperit că protejaţii săi regizează, fără ştirea sa, o serie de aranjamente controversate. Însă, cea mai mare surpriză a avut-o recent din partea omului său de încredere, secretarul de stat Cristian Ghibu, despre care a aflat că a vorbit şi aranjat în numele său o serie de probleme privind calea ferată, fără ca Fenechiu să aibă habar. Aranjamentele lui Ghibu i-au fost confirmate lui Fenechiu de cei implicaţi, dar şi de consilierul său personal – Bogdan Găureanu.”
      Ghici, ghicitoarea mea, cand o sa afle ce “ghidusii” face si omul de incredere de la CFR Calatori ?

    2. “Fenechiu, despre dosarul în care este acuzat

      Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat duminică într-o emisiune, că este convins că sentinţa în dosarul său îi va fi favorabilă.

      Fenechiu a fost întrebat dacă a comis faptele de care este acuzat.

      “Acum ştiţi ce se întâmplă? Niciun hoţ nu spune că a comis o faptă. Niciun infractor nu spune că a comis o faptă. Cred că nici nu are sens să mă întrebaţi. Important este să aşteptăm decizia instanţei. Eu le mulţumesc celor care au în continuare încredere în mine, pentru că până la urmă există şi oameni nevinovaţi care ajung în instanţe”, a spus Fenechiu, duminică la Pro TV, întrebat dacă a comis faptele de care este acuzat.

      El a arătat că în cazul în care va fi găsit vinovat va pleca din Guvern, dar este convins că sentinţa îi va fi favorabilă.

      Fenechiu a fost trimis în judecată de procurorii DNA anul trecut, în dosarul cunoscut ca “Transformatorul”, pentru complicitate la abuz în serviciu în formă calificată şi continuată, fapte care ar fi fost comise în perioada în care a fost acţionar sau administrator la firmele Fene Grup, La Rocca Iaşi şi Tehnorom Iaşi.”

  8. Domnule Dorobanțu (cu d) scoateți toate trenurile de călători și de marfă și conduceți numai TESA pentru că numai aceasta este profitabilă (oricum lucrează cu banii din buzunarul propriu).

  9. Fratiloooooor a inebunit Fenechiu ????? DOUA ore pana la mare?Asta a baut gaz ?Ce viseaza noaptea spune ziua cu voce tare.

  10. Oamenii corecți sunt puși să-și dea DEMISIA. Vezi CNCFR și CFR MARFĂ.
    CE FACEM? stăm cu mâinile-n sân?
    Îi lăsăm să ne vândă cu totul? CFR-iști trezițivă.

  11. Nu mai închideți Depouri de Locomotive etc… Noi credem că DNA scrie pe cei ce închid Depouri de Locomotive…

  12. NU ne mai dați trenurile de călători ale CFR Călători, pentru că noi vom striga tot timpul SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????
    dl PrimMinistru Ponta se aude ??????????????????
    dl Președinte Băsescu se aude ??????????????????…

  13. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????
    dl PrimMinistru Ponta se aude ??????????????????
    dl Președinte Băsescu se aude ??????????????????

  14. SA VINA ROSEANU la CFR Călători . Să VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  15. FSTFR este singura speranță… FSTFR este singura care îl va bloca pe Managerul Privat Valentin Dorobanțu să micșoreze permanent CFR Călători…FSTFR îl va bloca și pe Managerul Privat George Micu să micșoreze infrastructura feroviară de stat…

  16. Fraților, dacă nu facem ceva urgent(miting, oprirea lucrului, etc. sunt deschis la orice propunere), Crăciunul îl vor prinde la SNTFC numai TESA din central. Restul Dumnezeu cu mila. Fenechiu cu gașca lui(Micu, Dorobanțu etc.) termină cea ce nu au reușit să termine PDL-iști. Vor temina CFR-ul până la vară.
    URGENT, FOARTE URGENT TREBUIE SĂ FACEM CEVA.
    Felicitările mele doamnă profesor cof. doctor Popovici Denisa. Pe dumneavoastră și pe Maxim Rodrigo v-aș urma oriunde.

  17. FNFM/C, FMLR, FSRV ce ne spuneți de CFR Marfă etc…Sunteți înțeleși de nu se mai aude nimic de federațiile sindicale istorice sau ați rămas istorie…

  18. Spitalele CFR, CNCF CFR SA, SNTFC,,CFR Călători,,SA…,FNFM/C, FMLR, FSRV etc…Sunteți înțeleși de nu se mai aude nimic de federațiile sindicale istorice sau ați rămas istorie…

  19. Spitalele CFR, CNCF CFR SA, SNTFC,,CFR Călători,,SA…

  20. CFR Călători nu mai dați trenurile de călători pentru că există DNA…
    CFR Infrastructură nu mai vindeți infrastructura feroviară pentru că există DNA…
    Manageri Privați la CFR Călători și la CFR Infrastructură aleși pentru a distruge Calea Ferată Română sau pentru salarii mari în schinbul distrugerii CFR sau chiar pentru un viitor mai bun?…

  21. 17-04-2013

    Ministerul Transporturilor vă informează că au fost deblocate şi transmise către ANRMAP procedurile de achiziţie a 6 contracte de consultanţă şi asitenţă tehnică pentru proiecte feroviare, în valoare totală de 120.850.448 lei, prin semnarea declaraţiilor pe proprie răspundere de noul director general al CFR SA, domnul George Micu.

    Procedura de achiziţie publică a acestor servicii a fost blocată la sfârşitul lunii martie, aproape trei săptămâni, de domnul Dimitris Sophocleous, fostul manager al companiei, prin refuzul semnării declaraţiilor pe proprie răspundere, necesare pentru completarea documentaţiilor în vederea transmiterii la ANRMAP, conform OUG 34/2006 art. 331 alin (4).

    În vederea asigurării supervizării lucrărilor de reabilitare pe secțiunea Coșlariu – Simeria și Coșlariu – Sighișoara, CNCFR a transmis procedura de achiziție publică în vederea achiziționării serviciilor de consultanță pentru două tronsoane aferente Coridorului IV Paneuropean:
    1. „Consultanţă în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii” aferentă obiectivului „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea cf Coşlariu – Sighişoara”. Valoare totală estimată: 68.144.366 lei fără TVA
    2. „Consultanţă în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii” aferentă obiectivului „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea cf Coşlariu – Simeria”. Valoare totală estimată: 47.199.030 lei fără TVA

    Sursa de finanţare este asiguratădin fonduri de coeziune nerambursabile de la Comisia Europeană în proporţie de 85% şi contribuţia de la bugetul de stat în proporţie de 15%.

    De asemenea, pentru îmbunătățirea siguranței traficului feroviar, au fost transmise la ANRMAP şi 4 proceduri de achiziție publică pentru următoarele contracte de asistenţă tehnică:
    1. Asistență tehnică în domeniul managementului de proiect și supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție aferentă obiectivului „Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată”. Valoare totală estimată: 1.966.884 lei fără TVA
    2. Asistență tehnică în domeniul managementului de proiect și supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție aferentă obiectivului “Sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite și a frânelor strânse”. Valoare totală estimată: 934.208 lei fără TVA
    3. Asistență tehnică în domeniul managementului de proiect și supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție aferentă obiectivului „Modernizarea instalațiilor de centralizare electromecanică pe secția de circulație SICULENI – ADJUD”. Valoare totală estimată: 1.704.031 lei fără TVA
    4. Asistență tehnică în domeniul managementului de proiect și supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție aferentă obiectivului „Modernizarea instalațiilor de centralizare electromecanică pe secția de circulație ILIA – LUGOJ”: Valoare totală estimată: 901.929 lei fără TVA.

    Sursa de finanţare este asiguratădinfondurilor externe nerambursabile FEDR (71.12%) şi Buget de stat ( 28.88%).

    Continuarea şi urgentarea demarării proiectelor pentru reabilitarea şi modernizarea infrastructurii feroviare reprezintă o prioritate a Ministerului Transporturilor şi contribuie în mod direct la realizarea obiectivului strategic de creştere a cotei actuale de piaţă a transportului feroviar de călători şi marfă, prin sporirea gradului de siguranţă şi de confort, dar şi prin reducerea timpului de călătorie.

    Tototdată, reabilitarea infrastructurii feroviare va avea un impact pozitiv asupra dezvoltării economice pe plan regional, prin asigurarea unei legături directe şi rapide dintre întreprinderile locale şi antreprenorii care dispun de capital.

  22. 17-04-2013

    Referitor la informaţiile apărute în mai multe publicaţii centrale, în legătură cu respingerea planului de administrare al fostei conduceri a Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, pentru o corectă informare a opiniei publice, Biroul de Presă al Ministerul Transporturilor face următoarea

    Precizare

    Adunarea Generală a Acţionarilor (AGA) a CNCF CFR SA a solicitat Consiliului de Administraţie să prezinte în data de 8 aprilie 2013 forma revizuită a planului de administrare (prezentat în 2 aprilie 2013), întrucât forma iniţială nu prevedea obiective cuantificate privind rezultatele prognozate pentru atingerea obiectivelor şi criteriilor de performanţă, principiile de bună practică stipulate în ghidul de guvernanţă corporatistă realizat de Banca Mondială şi Ministerul Transporturilor, dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru sporirea gradului de siguranţă, dezvoltarea strategiei pentru obţinerea viitoarelor finanţări POS T, şi nu în ultimul rând, corelarea planului cu angajamentele asumate de Guvernul României, Ministerului Transporturilor şi ale CNCF CFR SA în cadrul acordurilor cu instituţiile financiare internaţionale.
    Nefiind îndeplinite măsurile solicitate în temeiul art. 30 (2) din OUG 109/2011, reprezentanţii AGA au respins conform OUG 109/2011, art. 30 (3), în unanimitate, în cadrul şedinţei de luni, 15 aprilie 2013, planul de administrare revizuit, o compilaţie practic între planul de administrare iniţial şi planul de management. Planul de administrare prezentat nu avea caracter de anticipare şi de rezolvarea a cerinţelor operatorilor de transport, analizele referitoare la dinamica generatorilor de cerere pentru transportul de marfă/călători fiind un capitol inabordabil. Măsurile privind dezvoltarea infrastructurii feroviare erau exhaustive şi generale, în contextul în care atragerea şi accesarea fondurilor nerambursabile prin programul POS-T reprezintă o prioritate şi un obiectiv asumat de minister.
    Nu mai puţin important este faptul că orice întârziere în implementarea unor măsuri prompte şi viabile de eficientizare a întreprinderilor publice, influenţează negativ buna funcţionare a acestora, ceea ce ar atrage în mod cert încălcarea angajamentelor asumate în cadrul acordurilor cu instituţiile financiare internaţionale, cu consecinţe grave din perspectiva echilibrului bugetar.
    Pentru Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA prioritare sunt aspectele economico-financiare şi cele de natură tehnică şi legislativă, astfel încât, prin efectul de ansamblu al acestora, să se poată asigura viabilitatea activităţii companiei şi încadrarea în obiectivele stabilite prin acordul încheiat de Guvernul României şi FMI şi prin angajamentele asumate în cadrul acordurilor cu instituţiile financiare internaţionale.
    Astfel, în actualul context economic, considerăm că imperios necesar nu este demararea unei campanii de imagine, ci în mod cert, trebuie să lansăm strategii rapide pentru crearea premiselor legislative şi administrative care să conducă la creşterea eficienţei companiei, iar eficienţa depinde în mod determinant de performanţa managementului şi de corecta implementare a mecanismelor de bună guvernare.

  23. Doamna Denisa Popovici, intradevar actul domnului director Dorobantu Valentin este de a inchide sectiile de circulatie : Tandarei – Slobozia, Fetesti – Tandarei si Slobozia – Ciulnita si de a reduce trenurile pe sectiile de circulatie mentionate, datorita faptului ca domnul Dorobantu vrea cu tot dinadinsul ca pe sectiile modernizate sa le inchirieze privatilor.
    Doamna Popovici, dorim sa ne comunicati care sunt motivele invocate pentru care nu vi s-a aprobat mitingul pentru data de 19.04.2013, pentru a putea prostesta si noi, mecanicii de locomotiva si pentru a va putea sustine in ceea ce veti intreprinde de acum incolo.
    ,

    1. -dau accept pt.cfr-isti din toata tara,toate ramurile
      -CFR-isti din toata tara UNITI-VA
      -singura solutie

  24. Doamnă PROF. CFM. DR. Denisa Popovici, vă rog să ne prezentați MOTIVELE ptr. care nu a fost aprobat mitingul din 19.04. 2013. În loc de puncte, puncte, spuneține motivele reale, pentru că suntem curioși ce-au mai inventat guvernanți, de nu au fost de-acord cu mitingul. De ce le este frică acestor guvernanți? Să nu fi-ți dumneavoastră scânteia care le aduce sfârțitul (Arafat)? Tot așa cum au sfârșit si PDL-IȘTI în primăvara lui 2013?
    Trebuie să le spunem odată, că ne-am săturat să tot fim mințiți. Prea ne cred proști(proști, da mulți).
    Nu vă lăsați, mecanicii de locomotivă sunt alături de dumneavoastră.

  25. Doamna DENISA POPOVICI nu au aprobat mitingul pe 19 nu-i nimic incercati pe 20 pe 21,22 poate 23 pana se vor satura , le puneti legea pe masa si vor aproba pana la urma .Succes .

  26. 15.04.2013 Dnul DirectorGeneral ValentinDorobantu
    nu sevor mai programa trenuri pe sectiaTandarei-SLobozia Veche
    Privind sectia Fetesti-Tandarei, din cele 5 perechride trenuri regio se vor
    pastranumai 2 .
    din cele 4 perechi’ de’trenuri regio:pe secția:,Slobozia-Ciutnita’se vor :
    pastra numai 2 .
    Ce știți iar se anulează trenuri de călători de la CFR Călători…

  27. Doamna Denisa Popovici, ne pare rau sa auzim asta.
    ARTICOLUL 39 din Constitutia Romaniei.
    Mitingurile, demonstraţiile, procesiunile sau orice alte întruniri sunt libere şi se pot organiza şi desfăşura numai în mod paşnic, fără nici un fel de arme.
    Cui i-e frica de mitinguri si demonstarti? Se mai ingradeste un drept prevazut
    expres in Constitutie. Ne intoarcem incet-incet la “epoca de aur”.

  28. iar se ascund in cires ? dl. dorabantu a virat,dl.dorobantu a fost sfant… E CLAR CA DIN CAUZA NEPLATII DREPTURILOR SALARIALE CASTIGATE IN INSTANTA, CONTURILE AU FOST BLOCATE ! cine e de vina pentru asta ??? SCRL ???
    Relu Fenechiu a precizat că a fost informat că au existat greşeli în operarea unor ordine de plată. wow ce inforrrrrrrrrrrr-mare !!!!:)
    “Dacă este aşa, într-adevăr ar trebui să plece acasă, pentru că nu sunt vinovaţi sute de oameni pentru că ei nu sunt în stare să scrie nişte ordine de plată“, a adăugat ministrul Transporturilor.

    nu mai aruncati pisica … trebuie sa PLECE managerul smart, dorobantu valentin, pe care-l preocupa la maxim cum sa dea oamenii afara in loturi de 29 de persoane sa nu sune a “concediere colectiva”, cum sa-i mai trimita in CS inca 4 zile/luna in urmatoarea perioada ….cum…..cummm….cum…..

    nu ne credeti fraieri…va fii ultima miscare… comercial
    dorobantuleeeeeeeeeeee, nu esti nici la degetul mic al D.LUI ROSEANU !!!! te baga-n buzunar de la a-z

    FORTZA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FORTZA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FORTZA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FORTZA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FORTZA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. Dragi colegi de suferinta
    Cu regret va anunt ca nu am aprimit aprobare pentru mitingul ce era programat pentru data de 19.04.2013. Motivele … diverse. Imi pare rau , dara asta este , ma revolt dar nu incalc legea. Va multumesc pentru sustinere si voi fi mereu alaturi de voi.
    Cu drag, cu stima si respect Denisa POPOVICI

  30. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!! dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  31. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  32. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  33. SA VINĂ ROȘEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROȘEANU !!!!!!!!!!!SA VINĂ ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  34. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  35. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????

  36. Din declarațiile domnului ministru Fenechiu ca urmare a încetării spontane a lucrului de angajații SCRL directorul vinovat de neplata la timp a salariilor la SCRL v-a fi demis, prin comparație când au încetat lucrul spontan cei de la mișcare a plătit cu postul domnul Roșeanu, acum cine plătește oare, tot directorul SNTFC ??????????????????

  37. pentru a gasi vinovati si ai pedepsi DOMNULE MINISTRU numitil pe domnul DOROBANTU VALENTIN MANAGER la SCRL BRASOV si va garantez ca vetii pune OMUL POTRIVIT LA LOCUL POTRIVIT iar la CFR CALATORI chematil pe ROSEANU si veti face fericiti mii, sute de mii de oameni atat din randul publicului calator cat si din randul CFR-istilor VA MULTUMESC ANTICIPAT.

  38. Adevarul despre ce s-a intamplat cu banii celor de la SCRL Brasov va fi restabilt in aceste zile,prin acest protest spontan pasnic oamenii au atras atentia opiniei publice si a celor ce ne conduc,sa inteleaga ca sunt drepturi care nu pot fi calcate in picioare la nesfarsit,liderul FSTFR domnul Maxim Rodrigo Gabriel a fost alaturi de protestatari de la primele ore ale diminetii,indeplinind rolul de mediator informatic intre protestatari si directorul Calin Ion,avand grija prin declaratiile din mass media ca acest protest spontan sa nu fie perceput de opinia publica ca altceva pentru ca unele canale de televiziune afisasera deja sloganul” greva la CFR”,nici vorba de asa ceva,oamenii au oprit lucrul spontan dupa doua zile in care au rabdat fiind dusi cu vorba ca li se vor plati salariile.Din interventiile pe mass media a celor care ne conduc oamenii au inteles ca CFR Calatori prin persoana domnului manager Valentin Dorobantu si-a respectat obligatia de-a vira banii de salarii catre SCRL Brasov inca din data de 11.04.2013 deci problema era la SCRL Brasov iar domnul ministru Relu Fenechiu a promis ca vinovatii vor plati.Speram sa nu se mai iveasca astfel de sincope deoarece oamenii de la reparatii au salarii foarte mici si depind in mare masura de ziua de salariu.

  39. Rodrigo Maxim, liderul Federaţiei Sindicatelor Transporturi Feroviare, a declarat la miercuri la România TV: “Este un protest spontan, banii sunt blocaţi la bancă. Este vorba de angajaţii de la CFR Călatori, care îşi primesc din nou salariile întârziate. CFR Călători a virat banii de salarii la SC Reparaţii Locomotive Braşov şi Filiala i-a dat mai departe la BancPost, care a blocat banii”.

    Rodrigo Maxim a admis că dacă situaţia nu se va rezolva în cursul zilei de miercuri protestele ar putea lua o amploare şi mai mare şi s-ar putea merge până la oprirea trenurilor.

    de ce mister smart nu a platit drepturile salariale castigate in instanta ???? ca sa nu mai fie nevoie de blocarea conturilor ???? sentinta definitiva si irevocabila nu se “negociaza” prin hartii si esalonari managere privat, NEPLATA drepturilor salariale castigate in instanta constituie INFRACTIUNE !!!!!!!!!!
    ehe, dorobantule, oricum o dai ESTI IN CULPA SI TREBUIE SA PLECI.

    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. Protest la cfr,angajatii din toata tara protesteaza pentru ca nu si-au primit banii. DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! DEMISIA dorobantuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

    SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
    dl. fenechiu se aude ??????????????????

  41. am fost informat de catre membrii nostri de sindicat de la SCRL Brasov -sectia Automotoare Desiro,ca urmare a neplatii salariilor ,doresc sa inceteze spontan lucrul in aceasta dimineata.

  42. Noapte buna tovarasi ! dorobantu lucreaza pentru voi, la fel de ADECVAT … acest specimen smart si-a atras atata ura si dispret din partea oamenilor incat a devenit cel mai mare TIRAN postdecembrist de la cfr calatori. ii place sau nu, asta e ADEVARUL.
    sa fiti iubiti !

  43. Pentru a curăţa bugetul statului român de diverşii dăunători care-i dau tot felul de găuri, Fondul Monetar Internaţional a recomandat Guvernului de la Bucureşti să numească manageri privaţi, independenţi politic, la companiile publice din industrie, transporturi şi energie. Reţeta pare simplă, la prima vedere (privatul independent opreşte hemoragia financiară şi nu cheltuieşte resursele decât exclusiv pentru redresarea şi dezvoltarea întreprinderii), dar s-a dovedit a fi extrem de complicată în mediul economico-politic de la noi. Cel mai bun exemplu în acest sens este „telenovela“ managementului privat de la CFR SA. La doar două luni după desemnarea ca director general al companiei, Dimitris Sophocleous a fost nevoit să-şi dea demisia, în urma respingerii unui plan de administrare care a deranjat de sus până jos Ministerul Transporturilor. Omul a luat de bune principiile recomandate de FMI şi a încercat să oprească hemoragiile financiare ale CFR, să îndepărteze diverşii dăunători ai afacerii şi să direcţioneze resursele către redresare şi dezvoltare – cel puţin, aşa a declarat de câte ori a ieşit în public. Imediat după primele acţiuni concrete de „deratizare“ s-a trezit însă în mijlocul unui viespar, al unor încrengături şi sforării politice greu de ghicit dinafara sistemului. Mai mult sau mai puţin oficial, Dimitris Sophocleous a fost demis din funcţia de director general al CFR la presiunile ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, după ce acesta a fost extrem de deranjat de planurile „îndrăzneţe“ ale grecului venit în ianuarie la conducerea companiei feroviare de stat. Surse apropiate situaţiei au declarat pentru „Adevărul“ că „fişierul cu planul de administrare elaborat de membrii Consiliului de Administraţie pentru CFR nici măcar nu a fost deschis, acesta fusese respins încă de acum două luni pentru că ideea de manager privat i-a iritat foarte tare pe oamenii din minister“. Unde au „greşit” managerii De fapt, cât de incomod a fost Sophocleous pentru ministrul Fenechiu? Sursele noastre arată că noul Consiliu de Administraţie al CFR, numit în ianuarie pe baza Ordonanţei de Urgenţă 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, pregătea o serie de măsuri şi de controale menite să strice planurile lui Fenechiu vizavi de compania aflată sub autoritatea ministerului pe care îl conduce.

  44. Sunt de acord cu dumneavoastră. Trebuie să dăm dovadă de civilizație.
    Respectăte pe tine, ca să fi respectat de ceilalți.

  45. “Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, l-a numit astăzi, în urmă cu aproximativ o oră, pe George Micu, în funcția de director general al CFR SA, după ce, luni, Dimitris Sophocleopus a demisionat. George Micu a fost șeful CFR Marfă în timul Guvernului Boc, ministrul Transporturilor fiind atunci Anca Boagiu. În timpul mandatului de director al CFR Marfă, Micu a dat ilegal cinci hotărâri ale Consiliului de Administrație, nelegitimitatea acestora fiind confirmată de Ministerul Muncii și Corpul de Control al premierului de atunci, Emil Boc. George Micu este și membru în Consiliul de Administrație al CFR Călători, dar și mâna dreaptă a actualului secretar de stat Cristian Ghibu.”
    La mai mare , fratilor…

    1. …si folositi un vocabular adecvat, civilizat ,ca de restul problemelor au grije managerii privati . Hai, SOMN USOR !