INFORMARE

Reprezentanţii federaţiilor sindicale feroviare din Romania, s-au întâlnit azi 05.03.2013 împreună cu reprezentanţii  MT la sediul Ministerului Transporturilor. Întâlnirea a vut loc la invitaţia MT ca urmare a solicitărilor scrise ale federaţiilor sindicale feroviare în privinţa acordării autorizaţiilor de călătorie salariaţiilor CFR-işti, drepturi de călătorie avute de la înfiinţarea Cailor Ferate Române şi până la începutul anului 2012 când CFR-iştilor li s-a suspendat şi acest ultim drept. FSTFR a precizat că membrii săi de sindicat nu concep ca în anul 2013  să nu-şi reprimească autorizaţiile de călătorie, aceştia solicitând FSTFR organizarea întrun cadru legal a unui miting de protest în parcul din faţa MT, având ca temă “nu ne subestimaţi, dând vina pe Codul Fiscal şi pe aplicarea acestuia numai CFR-iştilor” (vezi Metrorex, RATB, etc). Toate federaţiile sindicale feroviare din Romania au arătat nemulţumirea salariaţilor CFR-işti pe care îi reprezintă, provocată de neacordarea acestor drepturi de călătorie pe calea ferată…

SHARE

89 Responses

  1. Salariatii de la CFR Calatori au ajuns sa urasca serviciile SC pentru ca unii din aceste servicii SC fura si apoi striga ca hotii sunt angajatii cfr ce fura pe rupte care mai de care…Banuiesc ca la acest aspect te gindeai Anonyn cind spuneai ca ,,salariatii au ajuns sa urasca serviciile sc pentru ca se fura domnule!! angajatii cfr fura pe rupte care mai de care ,,.

  2. Măi anonim-ule, când faci pe cineva hoț, trebuie să ai și dovezi. Probabil te-ai transformat în Dorobanțu 2. El este singurul care conduce o Societate de hoți, după toate declarațile pe care le face. Îți aduc la cunoștință faptul ,că majoritatea lucrătorilor de la CFR Călători sunt oameni cinstiți și numai unul ca tine și Dorobanțu pot băga în aceia-și oală toți angajații CFR Călători. Fă bine și nu generaliza. Dacă ai dovezi adule la cunoștința organele și instituțile competente.
    Și DA mai anonimule, Mecanicii de Locomotivă sunt de o corectitudine exemplara. Dacă nu eram și suntem corecți, trenurile din ERA Dorobanțu n-ar mai ajunge la destinație. Chiar putem fi considerați eroi( poți râde cât vrei). Numai un mecanic de locomotivă știe cu câte lipsuri se confruntă- de la partea financiară, până la piesele de de schimb ale locomotivelor- și totuși î-și face datoria față de Societatea de cale ferată care îi plătesc acest salariu de mizerie. Numai noi știm câte sacrificii cere această meserie. Ar trebui să vezi în ce condiți lucrăm.
    Pot să o țin așa mult și bine, dar mă opresc aici.

  3. n coleg spunea,,fugeau repede cu trenurile de marfa ptr. ca clienți CFR marfă să fie mulțumiți. În schimb, călătorii de la CFR Călători înjurau de mama focului, foarte nemulțumiți ca stateau pe loc si trenul de calatori a acumulat intirzieri de 62 minute.,,
    Părerea mea este, că vor să demonsteze că si CFR Călătorii este nerentabilă. Domnule Director General Valentin Dorobantu de ce nu luati masuri ? Va place sa se spuna ca Societatea pe care o conduceti este nerentabila?

  4. Azi am aflat, pe propria-mi piele , fiind de serviciu în remorcarea a 2 trenuri, cum Ministrul Fenechiu redresează Societatea de Marfă, făcând-o profitabilă și cum dorește dumnealui să demonstreze incapacitatea CFR Călători de a se redresa economic.
    Vă întrebați cum? Simplu, pe mine cu trenul de călători- pe care îl conduceam- mă ținea IDM-ul în stație, iar trenurile de marfă treceau pe lângă mine, probabil ptr. a fii în trasă ( ptr. a circula regulat), eu acumulând o întârziere de 62 min. până la stația finală.
    Concluzia: fugeau repede cu marfa ptr. ca clienți CFR marfă să fie mulțumiți. În schimb, călători CFR Călători înjurau de mama focului, foarte nemulțumiți.
    Părerea mea este, că vor să demonsteze că Marfa este rentabilă iar Călătorii nerentabilă și trebuie Privatizată.Nu contează absolut nimic ptr. ei, doar banu.
    Credeți-mă, dar valorile în țara asta s-au răsturnat . Nu se mai ține cont de nimic la calea ferată( sau furată), nici de instrucții, nici de ordine, de nimic. Este HAOS total. Impresia mea (numai a mea?), este că fiecare face cea ce îl taie capul .
    Î-mi este scârbă să mai vin la servici.

  5. Mulțumesc Gogule, dar nu este compoziție proprie. E de prin lume adunate(Facebuche).

  6. ,,ultima suta de metri ,, ne avertizează ,,D.le Maxim sa stiti ca nu numai mecanicii au viata grea, toti avem aceiasi soarta. Am pierdut bani la salariu si nesimtitu penal de dorobantu a facut angajari ABUZIV/promovari pe pile si relatii/santaj/amenintari. ,,. Ar fi foarte grav ca toți salariații CFR Călători să aibă soarta mecanicilor de locomotivă, în aceste condiții chiar am fi pe ,,ultima suta de metri ,, la CFR Călători și inevitabil ,,ERA Dorobanțu,, se va transforma în ,,Cine este Dorobanțu?De ce nu-l recunosc salariații ca Director General?De ce îl dau toți salariații în judecată pe Dorobanțu Valentin și Societatea pe care o conduce în stil abuziv?…,,.

  7. Lucian am aflat prin postarea ta ca CFR-isti sunt si poeti .Bravo !

  8. Mecanicii de locomotiva din Depoul Ploiesti mambrii SMLDP ,INTREABA cu uimire cum au fost obligati sa li se suspende 1 zi contractul de munca si tot ei fac 230 de ore de serviciu lunar?ESTE legal?OARE SUNTEM PE PLANTATIA DE BUMBAC UNDE MUNCEA ,,KUNTAKINTE?? Cat credeti ca mai suportam umilinta unora pusi pe functii cheie ?Nu uitati ca Mecanicul de locomotiva munceste cu capul.

  9. MAMA LUI ȘTEFAN MECANICUL DE LOCOMOTIVĂ

    Pe o stradă îngustă, într-un bloc recent
    Unde bate vântu și-i pe jos curent,
    Tânăra nevastă plânge și suspină
    Că-i oprită apa și nu e lumină.

    Și că la serviciu soțul ei iubit
    A plecat la 6 și n-a mai venit,
    Orologiul sună noaptea jumătate
    Jos în bloc la poartă, oare cine bate?

    -Eu sunt mamă soacră, sunt făcut covrig
    Vin de la serviciu și sunt mort da frig!
    Tânăra nevastă , fuge să-i deschidă
    Însă din balcon mama soacră-i strigă:

    -Ora e târzie, ești un derbedeu
    Unde-ți e chenzina, nu-ți soacră eu!
    – Nu sunt eu de vină, soarta fuse crudă
    Am muncit ca boul pe 50%… (și cu o zi lipsă la chenzină, DOROBANȚU)

    Am venit acasă să mă încălzesc
    Și să fac o baie, să mă odihnesc.
    -Ai venit degeaba, îi răspunse soacra
    Fiindcă nu-i lumină, și-i oprită apa!

    Dute la serviciu și de-o fi să mori
    Vine sindicatul cu-n buchet de flori….

  10. MAMA LUI ȘTEFAN MECANICUL DE LOCOMOTIVĂ

    Pe o stradă îngustă, într-un bloc recent
    Unde bate vântu și-i pe jos curent,
    Tânăra nevastă plânge și suspină
    Că-i oprită apa și nu e lumină.

    Și că la serviciu soțul ei iubit
    A plecat la 6 și n-a mai venit,
    Orologiul sună noaptea jumătate

  11. NU MAI E LOC DE NEGOCIERI NU E CLAR ? DOROBANTU TREBUIE SA PLECE. PUNCT. IN FIECARE ZI AU LOC EXECUTII. D.le Maxim sa stiti ca nu numai mecanicii au viata grea, toti avem aceiasi soarta. Am pierdut bani la salariu si nesimtitu penal de dorobantu a facut angajari ABUZIV/promovari pe pile si relatii/santaj/amenintari. AJUNGE. VREM SA PLECE DIN CALATORI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU MAI VREM SA NE CONDUCA UN GUNOI CA DOROBANTU. UN INFECT MAI MARE CA ASTA NU A EXISTAT VREODATA LA SNTFC. AFARA CU EL !!!!!!!!!! LUATI O DECIZIE CAT MAI URGENT POSIBIL….SA NU FIE PREA TARZIU. AM AJUNS LA DISPERARE.

  12. Sunt deja peste o suta de mecanici de locomotiva care au imputernicit sindicatul din care fac parte si FSTFR sa notifice CFR Calatori ca daca nu va inceta cu abuzurile asupra mecanicilor de locomotiva si cu jignirea multora dintre acestia care desi sunt un exemplu de corectitudine sunt tratati ca niste hoti ai CFR Calatori,sindicatul din care fac parte si FSTFR vor introduce actiuni in instanta impotriva salariatilor serviciilor SC , impotriva Directorului General Valentin Dorobantu si impotriva CFR Calatori.Acesta este alt motiv pentru care cei mai multi nu mai au incredere in Directorul General Valentin Dorobantu de la CFR Calatori si ca avem la Ministerul Transporturilor un ministru care nu vede si nu aude ce se intimpla in interiorul propriului minister…

    1. CATA DREPTATE AVETI, NIMENI NU VEDE SI NIMENI NU VREA SA AUDA CE SE INTAMPLA LA CFR CALATORI, SCANDALUL ESTE CAT CASA , CUM SE SPUNE, LA NOI IN CENTRAL TENSIUNEA ESTE MAXIMA.

  13. Relu spuneai ca ,,UITATE SI TU PE UN FLUTURAS DE SALARIU LA UN MECANIC SA VEZI CATI BANI PIERDEM LUNAR DIN CAUZA ACELEI ZILE ”CS” DEFAPT DIN CAUZA NEMERNICULUI DE DOROBANTU SI SLUGILOR DIN SUBORDINEA LUI ,,. Acesta este alt motiv pentru care cei mai multi nu mai au incredere in Directorul General Valentin Dorobantu de la CFR Calatori, pentru ca se pune intrebarea cum poti sa faci ore suplimentare intr-o luna in care ti se reduce norma de lucru pe motiv de lipsa de activitate si de probleme financiare ale societatii?….

  14. Relu am retinut ca ,,ai cerut autorizarea unui miting nu am cerut nimic mai mult reprezint un punct de lucru o mana de oameni .Daca am garantia voastra ca ma sustineti si veniti alaturi de mine oricand declansez o spontana dar cel mai bine ar fi sa inceapa un depou mare si cat mai repede, cu simple postari si dicutii nu facem nimic ,nesimtitul asta de Dorobantu nu ne va baga in seama . ,,.
    Vom lua o hotarire la nivel de Federatie in acest sens…

    Reply

  15. Puchi ceea ce ai spus tu o spun si multi alti CFR-isti, respectiv ,,Cu sau fără lideri, că oricum unii lideri nu fac nimic pentru noi și să vezi că în scurt timp o să-i schimbăm. Să punem lîngă Rodrigo oameni care ne reprezintă, nu șefi. Numai mecanici, care știu ce-i ,,Șaiba,,. Nu ești singur cu spontana. Dar o să fie chiar spontană, nu ca ăia de la MC. Noi și știm ce vrem. Te ascunzi și tu după ,,un depou mare,, dacă sunteți bărbați o faceți și gata. Oricum ne pirdem locurile de muncă cu unul ca dorobanțu. Numa Roșeanu o vrut să meargă Călătorii. Măgarii ăia de la FML și MC lor dat jos noi o să-l aducem înapoi, să facem din Călători o societate model.,,.Directorul General Valentin Dorobantu nu intelege ca cei mai multi nu mai au incredere in el pentru ca de cind a preluat functia de Director General s-au anulat foarte multe trenuri de calatori si ca acestia care nu mai au incredere in el isi doresc sa vina inapoi Roseanu pentru ca acesta pastra prestatia transportind calatorii si nu o dadea la privati care cara cu trenurile de calatori subventia lor …

  16. Relu, mitingul îl facem în minister, nu în fața lui. Gata, se învîrte cuțitul în os, nu mai putem . În Depourile în care intru ieu, asta se discută. Cu sau fără lideri, că oricum unii lideri nu fac nimic pentru noi și să vezi că în scurt timp o să-i schimbăm. Să punem lîngă Rodrigo oameni care ne reprezintă, nu șefi. Numai mecanici, care știu ce-i ,,Șaiba,,. Nu ești singur cu spontana. Dar o să fie chiar spontană, nu ca ăia de la MC. Noi și știm ce vrem. Te ascunzi și tu după ,,un depou mare,, dacă sunteți bărbați o faceți și gata. Oricum ne pirdem locurile de muncă cu unul ca dorobanțu. Numa Roșeanu o vrut să meargă Călătorii. Măgarii ăia de la FML și MC lor dat jos noi o să-l aducem înapoi, să facem din Călători osocietate model.
    Să ști că înafară de cîteva gunoaie, pe care le dă afară dorobanțu, 90% suntem hotărîți. O scînteie și gata.

    1. SA VINA ROSEANU INAPOI ! JOS CU MAFIOTUL DOROBANTU !!!!!
      A J U N G E !!!!!!!

    2. astept scanteia aia de ani de zile, dar nu numai pentru ceferisti ci pentru tot poporul sa se aprinda, cfr-ul nu mai este o forta ca la grevele din ’33, iar liderii de sindicat……nusi vad decat interesele proprii.

  17. Puchi nu ma intelege gresit am cerut autorizarea unui miting nu am cerut nimic mai mult reprezint un punct de lucru o mana de oameni .Daca am garantia voastra ca ma sustineti si veniti alaturi de mine oricand declansez o spontana dar cel mai bine ar fi sa inceapa un depou mare si cat mai repede, cu simple postari si dicutii nu facem nimic ,nesimtitul asta de Dorobantu nu ne va baga in seama .

  18. “Ambasadorul Germaniei îi sugerează lui Relu Fenechiu să demisioneze.
    … Nu e vorba de faptul că unii politicieni au fost deja condamnaţi definitiv. Simpla existenţă a unor asemenea acuzaţii, în Germania, duce la depunerea mandatului şi la retragerea din funcţie. E o diferenţă de cultură politică. Această punte trebuie construită”, a afirmat von Mettenheim, explicând de ce Germania se opune aderării României la spațiul Schengen. ”

    „Raportul recent al Comisiei Europene vorbeşte detaliat despre acest lucru. E greu să evidenţiem un punct anume. Unul pe care l-aş enunţa este faptul că încă sunt parlamentari, deputaţi sau senatori care au pe rol dosare penale. E valabil şi pentru guvern”, a spus von Mettenheim, precizând că este vorba despre „acei politicieni cu… cu un trecut penal, iar parlamentul nu a găsit încă o soluţie satisfăcătoare pentru a elucida şi a clarifica rapid astfel de cazuri”.

    se aude si la Palatul Victoria ???

  19. CUM DAU VINA UNII PE ALTII .
    CATA SMECHERIE…

    In 2012 a venit pentru o scurta perioada la ministerul transporturilor Ovidiu Silaghi care n-a facut altceva decat sa faca angajari pe banda rulanta intr-o societate aflata intr-o situatie extreme de dificila.

    Director la Cfr Marfa a fost impus pe linie de partid un pensionar reactivat.

    “Nu l-am ales eu, l-a ales adunarea generala si CA. Si oricum cand l-am numit era pe mandat scurt de 2 luni, 3 luni…pana la privatizare” se scuza Silaghi.

    Ovidiu Silaghi sufera de amnezie: fosta conducere a fost inscaunata prin ordinul de ministru numareul 1178 din 13 iulie 2012 si nu prin hotararile Consiliului de administratie.

    Ultimul venit pe lista ministrilor de la transporturi este liberalul Relu Fenechiu.

    “Ani de zile m-am batut ca CFR Marfa sa ramana o companie in care actionar majoritar sa fie statul roman. Asa cum fiecare stat din UE are. Am ajuns aici si am gasit o companie cu active de aproximativ 1 miliard, 300 de milioane, cu datorii de aproximativ 2 miliarde”

    Privatizarea CFR Marfa

    Relu Fenechiu continua: Vreau sa va spun ca indicatorii economici pe care ii are astazi CFR Marfa nu mi-au permis sa am nici un argument in fata celor de la FMI. Ca o picanterie daca doriti eu i-am intrebat pe cei de la FMI “La dumneavoastra in tara, statul are o companie de transport marfa de stat?” si mi-au spus ca da. Si atunci mie de ce imi cereti sa vindem si mi-au dat raspunsul logic :”pentru ca nu sunteti in stare s-o gestionati, nu ne-ati aratat ca sunteti in stare s-o gestionati”

    Actualul ministru al transporturilor considera suma vehiculata de 62 de milioane de euro ca fiind derizorie, desi a aparut chiar in proiectul de buget si in asteptarile guvernului.

    Acum, la CFR Marfa se mai intampla o aberatie. Tocmai a fost instalat management privat pentru …trei luni. Ani de zile statul roman n-a fost in stare sa faca aceasta miscare si o face tocmai acum inainte de privatizare. Ministru Fenechiu spune ca acest management o sa aduca rezultate spectaculoase.

    Multi investitori se gandesc la CFR Marfa ca la pomul laudat cu…mult fier. Compania ar putea ajunge la fier vechi, nefiind prima firma vanduta cu surle si trambite care a fost luata doar pentru materia prima.

    “Asta intr-adevar e o prostie, CFR Marfa are aproape 39 de mii de vagoane, daca nu sunt toate functionale, macar 20-23 sunt functionale. Nici un nebun nu va cumpara aceste vagoane si sa le dea la fier vechi pentru ca valoarea lor este mult mai mare asa” spune Relu Fenechiu.

    In 15 ani compania CFR Marfa a trecut de la extaz la agonie. Fanionul transporturilor de marfa romanesti, cea mai mare companie de acest fel din Europa de Est a fost pusa pe butuci.

    Curand aceasta isi va schimba proprietarul, probabil pe o suma derizorie, iar vinovati sunt toti cei care au condus destinele transporturilor in ultimii ani.

  20. “Metroul din Drumul Taberei a fost îngropat. Banii s-au dus pe pomeni electorale”

    DIN CE IN CE MAI BINE LA TRANSPORTURI, DEGRIGOLADA TOTALA , NE MIRAM CA DOROBANTU MAI CONDUCE CFR CALATORI, SE PARE CA MAI BINE CA EL NU POATE NIMENI SA DISTRUGA ACESTA SOCIETATE.

    1. “Europarlamentarul PDL Monica Macovei a cerut din nou premierului Victor Ponta sa-l revoce din Guvern pe ieseanul Relu Fenechiu, cercetat penal pentru fapte de coruptie • Macovei a sustinut ca raportul pe justitie al Uniunii Europene privind Romania a fost negativ si din cauza unor ministri penali, ca Relu Fenechiu . Nu mai are PNL un alt ministru decat Fenechiu? Toti sunt cercetati penali”

  21. Citiți Ziua news, și ve-ți avea confirmare, că tot cea ce a-ți comentat d-tră pe acest site, este real. Continuați vă rog să aduceți la cunoștința FSTFR-ului, toate neregulile de la SNTFC CFR Călători.

  22. Relu, nu mai cere de la RODRIGO nimic. Așteptați de la un singur om, cea ce nouă ne este frică să facem ? Ce să facă el singur ? Se bate singur ca un disperat cu această mizerabilă de administrație. Noi, ce facem ? Stăm și ne uităm la un singur om. Nu el este sindicatul, noi suntem. Ne-a spus de nu știu câte ori să venim cu propuneri. Și noi, Nimic.
    Uităte câți intră și citesc saitul. Câți au curajul, cel puțin să-și spună nemulțumirea aici ?
    DECI……..

    1. De retinut,

      “După ce Executivul a anunţat deblocarea posturilor în sistemul bugetar, premierul a solicitat o reducere a cheltuielilor cu personalul, precum şi ale celor cu bunuri şi servicii, cu 15%, măsură care a trezit temeri cu privire la posibilitatea unor noi tăieri salariale şi disponibilizări la stat.”

      1. “Printre cei care au uitat de iesenii ce l-au votat, se numara si deputatul Relu Fenechiu, ajuns ministru al Transporturilor. De cand s-a vazut cu sacii in caruta, Fenechiu nu s-a mai omorat cu munca de parlamentar. Marturie stau cele doua luari de cuvant, din care una tine de depunerea juramantului.”
        Unde o fi dl. Fenechiu ca pe la Minister nu pare a fi ?

      2. DIN CE IN CE MAI BINE !!!

        “Ponta explică ce înseamnă tăieri bugetare de 15%: “Poate fi vorba şi de posturi”

        Tăierile bugetare de 15% pe care premierul Victor Ponta le-a cerut miniştrilor se pot traduce inclusiv prin restructurări sau disponibilizări. “Poate fi vorba şi de posturi”, a explicat primul-ministru la Antena 3.”

  23. RODRIGO, OBTINE MAI REPEDE AUTORIZATIE PENTRU MITING ,SUNT BUNE SI AUTORIZATIILE SI PERMISELE SUNT DREPTUL NOSTRU DAR UITATE SI TU PE UN FLUTURAS DE SALARIU LA UN MECANIC SA VEZI CATI BANI PIERDEM LUNAR DIN CAUZA ACELEI ZILE ”CS” DEFAPT DIN CAUZA NEMERNICULUI DE DOROBANTU SI SLUGILOR DIN SUBORDINEA LUI CARE NU AU CURAJUL SA-I COMENTEZE NIMIC DESI NICI LOR NU LE CONVIN MULTE DECIZII LUATE DE ACEST HOT CARE SUBMINEAZA ECONOMIA DE STAT SI DNA DOARME .TREZESTE-I TU RODRIGO SIGUR AI DESTULE DOVEZI .NEMULTUMIREA ESTE FOARTE MARE INTRE OAMENI DACA NICI ACUM NU FACEM NIMIC VOM PIERDE TOTAL INCREDERA LOR

  24. Din ZIUANEWS

    “Fenechiu nu și-a onorat angajamentul

    Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, şi-a asumat la ultima întâlnire cu reprezentanţii FMI – conform Hotărârii de Guvern privind funcţionarea instituţiei pe care o conduce – finalizarea selecţiei managerilor privaţi la companiile din subordinea ministerului până la 1 martie 2013. „Intenţionez ca în cel mai scurt timp să avem manageri privaţi la CFR Marfă şi CFR Călători şi îmi voi asuma angajamentul faţă de FMI pentru a avea management privat la toate companiile”, a declarat Relu Fenechiu la sfârşitul lunii ianuarie. Până acum, însă, CFR Călători nu are manager privat. Totuși, modul în care actualul director Valentin Dorobanțu înțelege să conducă – în interesul operatorilor privaţi – ar putea fi pus, cu ușurință, pe seama unui management privat.”

    1. LA PROTV:
      Falimentul CFR Marfa, partea II. Experimentul ce arata proportiile unui dezastru.
      Falimentul CFR Calatori.Experimentul dorobantu valentin , arata proportiile unui dezastru …

      1. Va suna cunoscut? Duminica, la “Romania, te iubesc” aflati povestea unei companii care altadata era in varful ierarhiei transportatorilor din Europa, iar acum trage sa moara: CFR Marfa.

        Ingropata in datorii si cu o cota de piata din ce in ce mai mica, CFR Marfa este un model pentru cum nu ar trebui sa fie gestionata o societate de stat.

        De luni intregi, asistam la ultimele acte dintr-o piesa cu deznodamant tragic: privatizarea CFR Marfa. Cine au fost actorii care au jucat un rol in destinul acestei societati, cum s-a ajuns ca despre o companie cu potential enorm sa se vorbeasca ca despre un morman de fier vechi.

        De ani de zile CFR Marfa a fost capusata, bombardata de tot felul de contracte si cu toate acestea nimeni nu a luat niciodata o decizie pana acum.

        LA CFR CALATORI(este un model pentru cum nu ar trebui sa fie gestionata o societate de stat) FAVORIZAREA OPERATORILOR PRIVATI, PRIMA PRIORITATE .
        DL. FENECHIU CHIAR NU SE POATE FACE CEVA LA CFR CALATORI, ACUM ?

  25. Oameni buni, dupa cum vedeti avem un ministru surdo- mut.
    Ca cetateni europeni avem drepturi: “dreptul de a face apel la Ombudsmanul European desemnat de Parlamentul European pentru a analiza cazurile de ADMINISTRARE NECORESPUNZĂTOARE A INSTITUŢIILOR ŞI ORGANISMELOR COMUNITARE.
    Ombudsmanul investighează cazuri de administrare defectuoasă (administrare inadecvată sau incorectă). Administrarea defectuoasă corespunde situaţiilor în care o instituţie nu acţionează în conformitate cu legile în vigoare, nu respectă principiile bunei administrări sau încalcă drepturile omului. Câteva exemple:
    • nereguli administrative
    • incorectitudine
    • discriminare
    • abuz de putere
    • lipsă de răspuns
    • nefurnizare de informaţii
    • întârziere nejustificată

    http://www.ombudsman.europa.eu/ro/atyourservice/ataglance.faces

  26. Valentine, după câte se scrie pe saitul ăsta , câte dispoziți a dat Dorobanțu ăsta de când este director plin, nu va mai demonstra nimic. Ce-a fost de demonstrat, ne-a demonstrat.
    Este unul din cei care caută profit, profit peste noapte, profit personal. ,,Mortul de la groapă nu se mai întoarce,, spune o vorbă românească, tot așa și Dorobanțu nu poate face un lucru bun pentru SNCFR. A fost pus sau promovat de Guvernul Ponta prin ministrul Fenechiu, tocmai pentru a ajunge ca CFR Marfă. Uităte pe România te Iubesc, la PRO.TV de azi și ai să vezi asemănări izbitoare între cele două Societăți de stat. Cică istoria se repetă. Ai să vezi cum au vândut Marfa pe nimic, exact cea ce se întâmplă acum la Călători. Se pare că nu învătăm nimic din trecut.
    Eu unul nu mai am încredere în Dorobanțu, chiar dacă era o speranță( ca la fotbaliști), nu mai am încredere nici în USL, chiar dacă sunt membru PSD. Sîntem cea mai slabă nație din Europa. Australia VINNNNNNN. Trebuie să fac ceva cu viața mea, să-mi iau destinul în mîini și să nu mai depind de acești români corupți (toți ?).
    Pa,Pa, lașilor.

    1. SUBSCRIU. si atata am sa vorbesc de PENALUL dorobantu SI GASCA pana VOR DISPAREA DE LA CALATORI. a aratat INTR-O LUNA ce stie/poate sa faca. ABUZURI/EXECUTII/ANGAJARI/HOTIE/HAOS/AMENINTARI/SANTAJ si MUUUUUUUULTA MINCIUNA. politica pumnului in gura a apus de mult. cine vrea asta, n-are decat sa stea sa fie umilit/calcat in picioare de o clica de GUNOAIE PENALE. NU MAI AVEM CE PIERDE.
      la ora 18 azi pe PRO TV LA “Romania te iubesc “, despre CFR marfa !!!!!!!

      1. “Pentru o corectă informare, ZIUAnews readuce în atenţie câteva clarificări pe care directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, le-a ignorat sau uitat, vis a vis de activitatea companiei din ultima perioadă de timp:

        – Elaborarea noului mers al trenurilor, intrat în vigoare la 9 decembrie 2012, a fost girată direct de către Valentin Dorobanţu, în calitatea sa , de atunci, de director general adjunct al CFR Călători SA, şi dacă ar fi prezentat cu adevărat interesele „statului român”, nu ar fi redus numărul de vagoane la trenurile pe rute scurte- până la 100 km , folosite de navetişti, care circulă la orele cu trafic ridicat,în special, între orele 06.00-08.00 şi 16.00-18.00. În plus, în noul mers se observă că la orele de vârf, cu 10-20 de minute înainte de plecarea trenurile de la CFR Călători , pe aceleaşi rute, pleacă trenurile operatorilor privaţi de transport feroviar de călători.

        – CFR Călători susţine că „a organizat şi finalizat de la începutul anului, o serie de proceduri de achiziţie publică având că obiect aprovizionarea cu diverse cantităţi de motorină”, dar nu precizează nimic de faptul că s-a achiziţionat motorină de la o singură firmă, că a fost doar o singură ofertă, iar cantitatea achiziţionată este necunoscută, pentru că în anunţul de atribuire se menţionează doar suma pentru care s-a cumpărat carburantul.

        – Modificările organigramei de la CFR Călători , trebuiau să ţină cont de prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr.109.2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, iar afirmaţia că „organigramă de la nivel central a fost restrânsă” demonstrează că organigramă a fost stufoasă, dar această organigramă stufoasă a fost elaborată şi pusă în practică, în a doua jumătate a anului trecut, tocmai în perioada când Valentin Dorobanţu era director general adjunct la CFR Călători SA. “

  27. Dorobantu,autorizații si permise…Sa fie asa cum spune Presedintele FSTFR ,,reprezentanții Ministerului Transporturilor cât și Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA- domnul Valentin Dorobanțu s-au arătat dispuși să promoveze în timp cât mai scurt posibil un cadru legal pentru a se putea acorda din nou autorizaţiile de călătorie salariaţiilor CFR-işti, drepturi de călătorie avute de la înfiinţarea Cailor Ferate Române şi până la începutul anului 2012 când CFR-iştilor li s-a suspendat din nou pentru un an încă un drept …,, si va fi un pas spre normalitate…Sa mai renunte si Dorobantu sa ia banii tuturor salariatilor CFR Calatori micsorindu-le salariile timp de 5 luni si va fi inca un pas spre normalitate.CFR Calatori sa redevina transportatorul national feroviar de calatori social al poporului roman cu pachetul minim social de 57,5 milioane trenKm si pe anii 2013, 2014 si 2015 asa cum este prevazut in HG nr. 74/2012, ar mai fi un pas mare spre normalitate… Vrem de la Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA- domnul Valentin Dorobanțu sa lupte pentru pachetul minim social de 57,5 milioane trenKm pentru anii 2013, 2014 si 2015 asa cum este prevazut in HG nr. 74/2012 si nu pentru pachetul minim social de 49 milioane trenKm ce se incearca a se da pentru anul 2013 la CFR Calatori printr-o alta HG de modificare a HG nr. 74/2012. Daca Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA- domnul Valentin Dorobanțu va lupta pentru pachetul minim social de 57,5 milioane trenKm pentru anii 2013, 2014 si 2015 asa cum este prevazut in HG nr. 74/2012 si daca va renunta sa ia bani timp de 5 luni de la toti salariati CFR Calatori micsorindu-le salariile fara un motiv real si daca renunta sa dea Dispozitii scrise si verbale care contravin realitatilor si care duc la sanctionarea abuziva si netemeinica a unor mecanici de locomotiva care desi au peste 10 ani vechime la CFR Calatori nu au avut niciodata nici macar miros de motorina si care acum sunt acuzati nejustificat de supraconsumuri de motorina, atunci vom spune ca CFR Calatori a intrat in normalitate si vom recunoaste ca Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA- domnul Valentin Dorobanțu ar putea ramine singurul Director General de la Unitatile CFR si am avea astfel posibilitatea sa comparam cum conduce o unitate feroviara un Director General Roman si cum conduce alte doua Unitati Feroviare Managerii Privati…Mi-ar place sa-mi demonstreze Dorobanțu ca m-am inselat in privinta lui, important este sa vrea si el sa ne demonstreze prin fapte ca vrea Binele CFR Calatori…

    1. COMPARTIMENTUL DE COMUNICARE AL ANGAJATILOR DE BUN SIMT.

      e tarziu, dorobantu nu mai are ce sa demonstreze, a taiat salariile,a anulat trenuri , a angajat personal tesa in toata tara ,a cheltuit banii societatii dupa bunul plac, SMENURI PE LA SCRL si SCAD…si multe , multe altele care le vom trimite luni 11.03.2013 la Parlamentul European . AJUNGE !

  28. Actuale sunt trei cuvinte: Dorobantu,autorizați si permise.Dorobantu ne ia banii micsorindu-ne salariile timp de 5 luni si am să vorbesc de micuțul Dorobanțu timp de 5 luni, iar autorizațile si permisele ,,ni s-au suspendat,, si am să vorbesc de ele pina ni se dau inapoi.Cred ca puchi are dreptate cind spune,,CFR-iști haideți la Minister. Luați exemplu de la Metrorex.,, .

  29. Am să vorbesc de micuțul dorobanțu cât am să vreau. Permisele și autorizațile sunt un drept câștigat cu sânge.
    CFR-iști haideți la Minister. Luați exemplu de la Metrorex.

  30. Informam că ,,FSTFR la întâlnirea din 05.03.2013 cu reprezentanţii de la toate federaţiile sindicale feroviare din Romania și cu reprezentanţii MT ce a avut loc la sediul Ministerului Transporturilor a precizat că membrii săi de sindicat nu concep ca în anul 2013 să nu-şi reprimească autorizaţiile de călătorie, aceştia solicitând FSTFR organizarea întrun cadru legal a unui miting de protest în parcul din faţa MT, având ca temă “nu ne subestimaţi, dând vina pe Codul Fiscal şi pe aplicarea acestuia numai CFR-iştilor” (vezi că la Metrorex, RATB, etc nu se dă vina pe Codul Fiscal…). ,,. În urma acestei informări speram să comentați pe marginea ei și să vă spuneți punctele de vedere referitoare la ce înseamnă autorizațiile de călătorie pentru cei ce sunt cfr-iști și ce ne solicită cfr-iștii să facem în acest sens. Mai precizez că atât reprezentanții Ministerului Transporturilor cât și Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA- domnul Valentin Dorobanțu s-au arătat dispuși să promoveze în timp cât mai scurt posibil un cadru legal pentru a se putea acorda din nou autorizaţiile de călătorie salariaţiilor CFR-işti, drepturi de călătorie avute de la înfiinţarea Cailor Ferate Române şi până la începutul anului 2012 când CFR-iştilor li s-a suspendat din nou pentru un an încă un drept … În consecință la acest articol de pe site-ul FSTFR sper să comentați despre informarea făcută și să nu mai comentați despre Directorul General al CFR Călători , pentru că acum urmează să se ia o Hotărâre referitoare la autorizațiile de călătorie și trebuie să motivăm că acestea sunt necesare în special în interesul serviciului, dar și în concediul de odihnă când cfr-iștii trebuie să-și refacă forța de muncă prin odihnă care este din ce în ce mai puțină…

  31. in atentia domnului Rodrigo,stati cu ochii pe remiza de automotoare,joi 14 martie s-a anuntat vizita unei delegatii straine,concomitent cu cererea sefilor nostrii sa se alcatuiasca o lista’ clasament valoric’al oamenilor de la sectorul reparatii DESIRO,in vederea stabiliri,probabil,unor eventuale disponibilizari sau privatizare a respectivului sector.

  32. Precizez că articolul ,,CFR Călători a revenit în era Necolaiciuc,, de Ion Teleanu ,din ziarul Ziuanews din data de 08.03.2013 trebuie comparat cu ,, Se schimba organigramele structurilor teritoriale începând cu 25.02.2013. Își vor da demisia oare pe rând și directorii STFC-urilor?,,

    Posted on 24/02/2013 by admin

    ,, FMI observând sistemul feroviar din Romania a dispus ca la CNCF,,CFR ,,SA, SNTFM,,CFR Marfa,,SA si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa se aduca manageri privati.

    Astfel la CNCF,,CFR ,,SA si la SNTFM,,CFR Marfa,,SA s-au pus deja manageri privati.

    La SNTFC,,CFR Calatori,,SA nu s-a pus inca manager privat si se merge inca pe varianta Directorului General Valentin Dorobantu , varianta ce a uimit societatea romaneasca pentru ca a reusit intr-o luna cit altii in mai multi ani, respectiv a reusit:

    – sa scada salarile la toti salariatii societatii pe care o conduce pe timp de 5 luni;

    -sa inventeze modul prin care sa fie schimbata fosta conducere a societatii pe care o conduce si sa-l aplice in acelasi timp, astfel incit Directorul General sa nu-si asume raspunderea schimbarilor efectuate pe motivul ca acestea au rezultat in urma demisiilor impuse salariatilor fostei conduceri a centralului CFR Calatori etc. ;

    – sa scada masiv numarul trenurilor de calatori/zi ale CFR Calatori pe care le anuleaza pe diverse motive;

    -sa emita noi organigrame pentru cele 8 STFC-uri valabile incepind cu data de 25.02.2012 etc.

    Interesant este ca exista o organigrama mare pentru Centralul SNTFC,,CFR Calatori,,SA si acum vor fi alte 8 organigrame mari pentru cele 8 STFC-uri ale SNTFC,,CFR Calatori,,SA si ne intrebam cum se poate explica dezvoltarea organigramelor cu TESA altfel decit prin angajarile ce s-au facut, ce se fac si ce urmeaza probabil a se face la CFR Calatori intrun moment in care se reduc salarile tuturor salariatilor SNTFC ,,CFR Calatori,, SA pe timp de 5 luni pe motivul pentru a nu se face concedieri colective in anul 2013.

    Cele 8 noi organigrame ale celor 8 STFC-uri contin fiecare in plus:

    -consilier director STFC;

    -Serviciul Tehnic;

    -Serviciul Control Trenuri;

    -Birou Patrimoniu-Achizitii;

    -Serviciul Mers Tren si

    -Serviciul Juridic(in loc de Birou Juridic).

    Cei 8 directori de STFC-uri au aflat oficial de noile organigrame, astfel: vineri 22.02.2013- 4 directori si simbata 23.02.2012 alti 4 directori de STFC-uri.

    Precizam ca nu am scos in evidenta toate reusitele variantei autohtone a CFR Calatori prin care se explica FMI ca La SNTFC,,CFR Calatori,,SA nu s-a pus inca manager privat mergandu-se inca pe varianta Directorului General Valentin Dorobantu pentru ca si pe aceasta varianta se pot lua masuri nepopulare .

    FSTFR precizeaza ca masurile nepopulare daca nu sunt urmate si de rezultate de eficientizare a societatii CFR Calatori astfel incit aceasta sa redevina un simbol national, pot sa conduca la dezordine si haos in CFR Calatori si ca FMI a dispus ca si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa-si aduca manager privat pentru a nu se ajunge la dezordine si haos in CFR Calatori care sa conduca obligatoriu spre nejustificata insolventa, sau spre netemeinica privatizare a CFR Calatori. FMI, probabil a dispus ca SNTFM,,CFR Marfa,,SA sa-si aduca manager privat, repetam probabil pentru ca aceasta sa nu se vinda pe ,,un leu,, la unii, care apoi s-o dea la fier vechi si care sa incaseze astfel bani frumosi pe ,,fierul vechi,,…

    FMI a dispus ca si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa-si aduca manager privat pentru a nu se ajunge si cu aceasta la ,, fier vechi,,…

    Posted in Uncategorized|110 Comments ,, .

  33. Rodrigo îți confirmă că ai dreptate Luciane când spui că ,, site-ul fstf.ro este citit de cei din M.T. și chiar oameni de presă,de xemplu, citiți Ziua News( 08.03.2013 și vă ve-ți minuna) ,, . Da este adevărat că dacă comparăm articolul ,,Se schimba organigramele structurilor teritoriale începând cu 25.02.2013. Își vor da demisia oare pe rând și directorii STFC-urilor? ,, de pe site-ul fstf.ro cu articolul ,,CFR Călători a revenit în era Necolaiciuc,, de Ion Teleanu (vezi aici- http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-a-revenit-in-era-necolaiciuc-90364) ,din ziarul Ziuanews din data de 08.03.2013, în această situație se va vedea că articolul precizat din ziar conține multe afirmații din articolul ,,Se schimba organigramele structurilor teritoriale începând cu 25.02.2013. ,, și multe afirmații din comentarile de la acest articol de pe site-ul fstf.ro .

  34. După cum vă spuneam mai sus, site-ul fstf.ro este citit de cei din M.T. și chiar oameni de presă.
    De xemplu, citiți Ziua News( 08.03.2013 și vă ve-ți minuna), Certitudinea. Deci,nu sutem singuri în lupta noastră cu cei ce ne doresc înrobirea. Scrieți în continuare cea ce gândiți, cea ce vreți și mai important veniți cu propuneri( pertinente) ptr. conducerea FSTFR.

    1. Domnu ministru Fenechiu, ce asteptati sa se mai intample ca sa-l DEMITETI DE URGENTA PE GROPARUL DOROBANTU ?????? acest tupeist incompetent, se crede imparatul cfr. un om de bun simt isi dadea demisia, DAR smart dorobant E LIPSIT DE ORICE URMA DE BUN SIMT .
      NEMO EST SUPRA LEGEM !!!

    2. “Relu Fenechiu anunță restructurări în 2013

      Relu Fenechiu, ministru al Transporturilor, spune ca în acest moment în subordinea ministerului funcționează 32 de regii… iar mulți dintre angajați nu-și justifică banii pe care îi primesc – mai spune ministrul.”
      INTERESANT CA LA CFR CALATORI , DIRECTORUL GENERAL FACE ANGAJARI PE BANDA RULANTA.

  35. UNIUNEA SINDICATELOR DIN SPITALELE CFR
    Afiliată FEDERAŢIEI SANITAS DIN ROMÂNIA ȘI ALIANTA NATIONALA SINDICALA FEROVIARA

    În atenţia MANAGERILOR și LIDERILOR de SINDICAT

    Stimaţi colegi,

    Vă este, desigur, cunoscut faptul că ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 8 din 19 februarie 2013 privind reorganizarea reţelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor şi pentru modificarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii a fost publicat în Monitorul Oficial, cu numărul 115 din data de 28 februarie 2013. Vă este, de asemenea, cunoscut faptul că această iniţiativă legislativă a fost întârziată timp de trei luni şi că întârzierea promulgării se datorează unei lupte susţinute din partea sindicatelor ce compun Uniunea Sindicatelor din Spitalele CFR, cu sprijinul unor prieteni de nădejde.

    Stimaţi colegi, lupta continuă în justiţie! Asumarea de către Guvern a acestei Ordonanţe s-a făcut prin încălcarea mai multor articole de legi organice, precum şi a unor articole din Constituţie şi din Codul Civil, iar promulgarea s-a comis pe ascuns, fără respectarea protocolului firesc, începând cu publicarea pe site-ul ministerului şi continuând cu Comisia de Dialog Social şi înscrierea pe ordinea de zi a Guvernului.
    Toate acestea sunt însă de domeniul trecutului. Ceea ce vreau să vă spun este că lupta continuă iar şansele sunt de partea noastră. Am semnat déjà contractul de reprezentare cu unul dintre cei mai buni specialişti din Europa în Drept Constituţional, membru al Comisiei de la Veneţia. Ordonanţa de Urgenţă iniţiată de ministrul Transporturilor, chiar aşa “îmbunătăţită” din mers, ca efect al obiecţiilor noastre, este mai mult decât vulnerabilă, este pur şi simplu descalificantă pentru orice specialist în legislaţie. De aceea nu a fost semnată de d-na Mona Pivniceru, Ministrul Justiţiei. De altfel, d-na Mona Pivniceru şi-a păstrat verticalitatea în faţa tuturor presiunilor venite din partea colegilor de coaliţie şi asta nu poate fi decât un semnal în plus că Justiţia este de partea noastră. Nu uitaţi, stimaţi colegi, că toate luptele purtate atât pentru salvarea Spitalului CF 2 cât şi a altor spitale din reţea au fost câştigate prin intermediul Justiţiei, împotriva Mafiei. Acum, miza este mult mai mare – e vorba de întreaga reţea – dar şi şansele sunt mai mari.

    Stimaţi colegi, nu vă lăsaţi demoralizaţi sau intimidaţi de zvonurile de orice fel, venite de oriunde, cum că soarta spitalelor CFR este pecetluită. Nu e pecetluită, cel puţin nu în sensul în care vor cei din Ministerul Transporturilor. Poziţia actualului ministru este mult mai fragilă decât situaţia reţelei noastre. Ministrul a fost numit de nici trei luni, spitalele CFR există de peste 100 de ani. Depinde numai de noi să le apărăm, aşa cum numai de noi depinde soarta noastră. Nu daţi curs invitaţiei de a face propuneri pentru modalitatea de transfer la Ministerul Sănătăţii! E o formă mascată de a vă transfera dumneavoastră responsabilitatea iniţiativei. Lăsaţi-i pe cei care au iniţiat Ordonanţa să facă şi următoarea greşeală. Măcar pentru motivul că cei care greşesc plătesc. Jalnica Ordonanţă de Urgenţă a fost atât de grosolan alcătuită încât toţi şefii de department din Ministerul Transporturilor, care au lucrat la elaborarea ei, au fost daţi afară. Puteţi verifica informaţia. Dl. Relu Fenechiu face gafă peste gafă şi pedepseşte pe alţii pentru propria incompetenţă. Incompetenţă care pare să se transmită şi la subalternii domniei sale. Dar de pedepsit îi pedepseşte doar pe ei. Corect ar fi să se autosuspende sau să-şi dea demisia de onoare. N-o va face însă până nu-şi va da toată măsura incompetenţei. Îl vom ajuta!

    Stimaţi colegi, apăraţi-vă locul de muncă! Păstraţi-vă încrederea în cei care vă apără drepturile pentru că, odată închise spitalele, ele nu vor mai fi deschise. Plouă deja cu cereri pentru cumpărarea sau preluarea imobilelor care găzduiesc aceste spitale şi ambulatoriile de specialitate. Printre cei interesaţi sunt funcționari din Ministerul Transporturilor, funcționari platiți și din banii dumneavoastră.

    Stimaţi colegi, sunteţi singurii în măsură să vă apăraţi şi numai împreună cu ceilalţi. Vă doresc încredere în justeţea cauzei noastre şi în dreptatea Justiţiei ce-i va urma. Aşa să ne ajute Dumnezeu!
    Cu drag, cu stimă și respect,
    Denisa POPOVICI – Președinte
    FELICITĂRI și RESPECT doamnă Denisa.
    DOMNILOR PREȘEDINȚI de SINDICATE, LUAȚI AMINTE ȘI URMAȚI EXEMPLUL.

    Sursa: ziarul Certitudinea.

  36. Nu poţi cârpi mâneca rupând din poale

    Aşadar, vânzarea Căilor Ferate Române e hotărâtă la cele mai înalte nivele: guvernamental, European şi American. Geopolitic chiar. Asta se numeşte trădare. Nu contează că această trădare se comite din voinţă, inconştienţă sau incompetenţă. Căile Ferate Române, cu tot ce le aparţine, nu au fost construite de Fenechiu, Băsescu sau Victor Ponta. Ei funcţionează prin votul nostru, al tuturor, dar nu ca să ne vândă, ci ca să ne salveze. Dacă nu sunt în stare, să lase pe alţii! Nu poţi cârpi mâneca rupând din poale sau invers. Nu pentru asta sunteţi miniştri, domnilor! Chiar nu puteţi gândi, o clipă măcar, ce consecinţe vor avea măsurile pe care le intenţionaţi, pentru urmaşii noştri şi ai voştri?…
    Revin la chestiune, ca să nu devin patetic. Reţeaua spitalelor CFR a fost desfiinţată teoretic, prin ordonanţa de Urgenţă nr. 8 din 19 februarie 2013. Teoretic, pentru că, practic, e atât de proastă încât nu se poate aplica. De altfel, acest preambul al desfiinţării CFR-ului nu a fost semnat şi de ministrul Justiţiei, Mona Pivniceru. Orice magistrat s-ar fi făcut de râs prin asumarea acestei veritabile porcării legislative, iar Mona Pivniceru este un profesionist de clasă, care nu şi-ar fi putut permite aşa ceva. Ceea ce nu se poate spune despre ceilalţi semnatari ai ordonanţei asumată pe furiş, împotriva legii care reglementează etapele elaborării actelor legislative şi împotriva unui şir de legi organice, constituţionale şi europene. În plus, pe Mona Pivniceru o “suspectez” şi de acea dimensiune morală numită patriotism. Căci nu poţi desfiinţa, printr-o ordonanţă la minut, un sistem sanitar apărut şi dezvoltat organic în peste 100 de ani de existenţă, PE BANII CEFERIŞTILOR, nu prin subvenţie de la Guvern.
    Galeria guvernamentală a ruşinii
    Aşadar, fie că spitalele CFR vor fi desfiinţate, fie că nu, e bine să se ştie cine sunt semnatarii Ordonanţei de Urgenţă nr. 8 din 19 februarie 2013. Pentru că, dacă un singur om va rămâne fără loc de muncă prin această iniţiativă şi dacă UN SINGUR OM VA MURI din cauza haosului creat, prin acest transfer, în sistemul de sănătate, e corect ca toată opinia publică să-i cunoască pe autorii morali ai acestui malpraxis guvernamental.
    Iată cine sunt semnatarii Ordonanţei de Urgenţă:

    PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA; Relu Fenechiu, Ministrul Transporturilor;

    Gheorghe-Eugen Nicolăescu, Ministrul Sănătăţii; Doru Bădescu, Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;

    Daniel Chiţoiu, Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice; Liviu Voinea, Ministrul delegat pentru buget;

    Mariana Câmpeanu, Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice; Titus Corlăţean, Ministrul Afacerilor Externe

    Aceasta e lista celor care ar putea fi numiţi “asasinii economici” ai CFR-ului, indiferent dacă au ştiut sau nu ce semnează sau ce consecinţe are semnătura lor. Voi reveni cu explicaţii. Dar, până atunci, întrucât Relu Fenechiu a declarat 1.) că s-a săturat să stea pe tuşă, 2.) că vrea să arate, în sfârşit, ce poate şi 3.) că privatizarea pachetului majoritar la CFR Marfă e impusă de FMI, i-aş adresa acestuia un avertisment. O parafrază, mai bine zis, la o replică din “Povestea Porcului” de Ion Creangă: “Dacă te-a învăţat cineva, rău te-a învăţat, iar de-ai făcut-o din capul tău, rău cap ai avut”. Pentru că actul al doilea al bătăliei dintre Uniunea Sindicatelor din Spitalele CFR şi Ministerul Transporturilor, pe speţa în cauză, se mută în justiţie. Iată comunicatul trimis de preşedintele acestei Uniuni, Prof. Dr. Denisa Popovici, managerilor şi liderilor din spitalele CFR:
    Sursa: ziarul certitudinea, din 07.03.2013

  37. D-le Ministru al Transporturilor Relu Fenechiu, sper din tot sufletul ca aceste rânduri să vă fie aduse la cunoștință, de consilierii d-tră care țin sub supraveghere și vă inștințează, de ce mai scrie pe site-ul fstf.ro, de muncitorii de la CFR Călători.
    Acest Director General, Dorobanțu Vaentin propus și susținut de d-tră, si-a dat ultimul examen, prin interviul pe care la dat pentru Ziarul de Investigaţii.
    – Cum se poate ca un Meneger, fie el și de la o firmă de stat, să ajute concurența directă ?
    – Cum se poate, ca Ramele Electrice să stea în Depouri defecte, la fel și Automotoarele și el să închirieze( pe câți bani, oare?) de la operatorii Privați?
    – Cum se poate, ca vagoanele CFR Călători, să stea prin grupe tehnice cu RP-ul expirat, iar el să închirieze automotoare de la Privați?
    – Cum se poate, ca după ce sau învestit sute de mii de Euro, în RE 6100, Automotoarele Germane, aduse la mâna a-2-a, și modernizate la Remaru Cluj, acestea să stea pe ,,drepta,,?
    -Cum se poate, ca vagoanele ieșite din RR de la Brașov( nu știu cum se numește Firma Privată), pe sute de mii de Euro, să stea pe ,,drepta,,?
    Acest Director pe care îl susțineți atât de vehement, a reușit performața, de altfel de neegalat, să bulverseze întregul SNTFC. A reușit să provoace atâta haos (HÁOS, haosuri, s. n. 1. Stare primitivă, de neorganizare, în care, după cum presupuneau cei vechi, s-ar fi aflat materia înainte de apariția universului cunoscut de om;), încât nu mai înțelege nimeni, nimic, din acest SNTFC.
    Atâta rău cât a făcut acest director( cu ,,d,,mic)SNTFC-ului, nu au reușit nici PDL-iști. Vă lăudați pe unde puteți și de câte ori aveți ocazia, că d-tră veniți din ,,Privat,,. Așa se conduce o firmă privată? Așa cum conduce Dorobanțu, SNTFC-ul?
    Am rugămintea, de a lua urgent decizia debarcării acestui Dorobanțu din fruntea SNTFC-ului și asta până nu ve-ți fii d-tră debarcat, de la conducerea Ministerului.
    Se spune că, fiecare șef î-și ia colaboratori și subalterni, după chipul și asemănarea sa. Așa să fie?

    1. o zi in care n-ai furat ceva e o zi pierduta, dorobantuleeeeeeeeeee!
      D E M I S I A D E M I S I A D E M I S I A D E M I S I A D E M I S I A

      Achizitie filtre de ulei, filtre combustibil si filtre de aspiratie a aerului
      Valoarea estimata fara TVA: 661,945.92 RON
      DURATA CONTRACTULUI: 1 an
      Data: 09.04.2013 11:00

      bey paranoia, tu nu mai esti normal la cap. la balaceanca cu tine.
      DE ALTE 6 MILIARDE PE LINGA CELELATE 150 INTR-O LUNA ,TU IEI FILTRE BEY NETOTULE SI TRIMITI LUMEA ACASA CA N-AI BANI/FACI ANGAJARI MASIVE ,ETC.
      fenechiuleeeeeeeee tu ce dracu pazesti ? NE-AM SATURAT DE VOI PENALILOR. ATI JEFUIT CFR INTR-O LUNA, gunoaielor.

  38. “Tren privat, cu naş şi mecanic angajaţi la stat. CFR Călători vrea să închirieze automotoare

    Cum nu are bani să le cumpere, conducerea CFR Călători a decis să închirieze automotoare de la firmele private. „Am deja aprobarea Comitetului Tehnico-Economic şi a Consiliului de Administraţie pentru a dezvolta un business-plan privitor la închirierea de automotoare pentru înlocuirea trenurilor cu compunere clasică, locomotivă plus unul sau două vagoane”, a declarat pentru Ziarul de Investigaţii Valentin Dorobanţu, directorul general al CFR Călători. Licitaţia va viza închirierea a patru loturi a câte maximum zece automotoare, care vor fi utilizate pe distanţe mici, la trenuri clasificate ca Regio (fostele personale). Conducerea operatorului feroviar de stat speră ca astfel să reducă semnificativ cheltuielile cu consumul de carburant. Un automotor consumă de zece ori mai puţină motorină decât o locomotivă clasică, folosirea acestora din urmă nefiind eficientă decât atunci când tractează un număr mai mare de vagoane şi trenul parcurge o distanţă mai mare. Cei care vor închiria automotoare către CFR Călători vor fi obligaţi să asigure şi piesele de schimb şi mentenanţa. „Noi vom veni doar cu mecanicii, controlorii şi motorina. Restul va reveni în sarcina proprietarului automotorului respectiv”, a mai spus Valentin Dorobanţu. Cu alte cuvinte, trenul va fi privat, dar naşii şi mecanicii vor lucra la stat. În structura actuală a parcului de material rulant, CFR Călători deţine 274 de automotoare. Dintre acestea, 120 sunt de tip Siemens Desiro (cunoscute sub numele de „Săgeata Albastră”), care au o vechime medie de şase ani şi jumătate. Celelalte 154 de automotoare Diesel au respectabila vârstă medie de 62 de ani, doar 52 dintre ele fiind modernizate. În numărul din luna martie al revistei Jurnal de Investigaţii puteţi citi un amplu interviu cu noul director general al CFR Călători, Valentin Dorobanţu. ”

    FRATILOR, MINUNATI-VA DE ISPRAVILE BRAVULUI DIRECTOR “SMART” DOROBANTU, FARA COMENTARII…

    1. DOROBANTU S-A TAMPIT CU TOTUL , ASTA NE VINDE CU TOT CU SANDRAMA .

  39. Sindicalistii de la metrou vor capul lui Fenechiu!

    Sindicalistii de la metrou au protestat, timp de aproximativ doua ore, in fata sediului Ministerului Transporturilor, strigand “Jos, jos, jos guvernul mincinos” si afisand bannere pe care au scris “Nu ne-a omorat Basescu … Ne omoara Antonescu, el si doctorul Oprescu”, “Azi mandria Romaniei, maine sluga Primariei”, “Radu Aurel – fost director de cantina conduce azi Metroul sustinut de liderii Vanghelie si Bejenariu”, “La metrou e pe avarii numai fondul de salarii”, “Ponta azi propaga noul distrugand intai metroul”.

    NOI CFR-ISTII VREM CAPUL LUI DOROBANTU VALENTIN, ZIS “SPAGARUL”

  40. Reprezentanţii Metrorex se vor întâlni joi cu ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, după ce, miercuri, aproximativ 2.000 de angajaţi au organizat un amplu protest.

    Angajaţii de la metrou mai protestează şi pentru că salariile sunt la nivelul din 2008 şi vor reînnoirea contractelor de muncă.

    Astfel, sindicaliştii se vor întâlni joi cu ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, pentru a discuta revendicările. În cazul în care în urma discuţiilor nu se va ajunge la un acord, angajaţii Metrorex ameninţă cu grevă generală.
    SA LUAM EXEMPLU …

    1. CORECT, domnilor lideri noi ce facem cu DOROBANTII SMART care ne-au invadat/au intrat cu bocancii in viata noastra/ne calca in fiecare zi/ne executa/abuzeaza ???? E CAZUL SA FIM FERMI, NU MAI E LOC DE TEORII/SUPOZITII/PREVIZIUNI PRIVIND APOCALIPSA

  41. Rodrigo pentru Marcela îi transmite că din afirmația că Ministrul Transporturilor a spus că “Intenţionez ca în cel mai scurt timp să avem manageri privaţi la CFR Marfă şi CFR Călători, şi îmi voi asuma angajamentul faţă de FMI , pentru a avea management privat la toate companiile”, constat că și tu ai ajuns să preferi orice alt Director General sau chiar manager privat la CFR Călători cu condiția să ști că Directorul General Valentin Dorobanțu nu mai dă prestația(trenurile de călători) ale CFR Călători (nu le mai anulează pe diverse motive altele decât cele reale)…

    1. AFARA CU DOROBANTU, CAT MAI URGENT, ASTA DISTRUGE SI FURA TOT, CU GASCA LUI , ASTA NU E INTREG LA MINTE , PARANOIA SCRIE PE EL !!!
      ASA CEVA NU AM AVUT LA CFR CALATORI, SA LUPTI DIN RASPUTERI IMPOTRIVA ANGAJATILOR SI A SOCIETATII NATIONALE DE TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI . ASA SA-I AJUTE DUMNEZEU DUPA CAT RAU FACE .

  42. Rodrigo pentru ,,a.m.r.,, : Da ai dreptate,, zi de zi asistam la tot felul de ABUZURI IN FUNCTIE/EXECUTII ale acestui Director General Valentin Dorobanțu,, și da ne întrebăm ,,de ce domnule Ministru Relu Fenechiu NU VEDEȚI și nu NU ȘTIȚI ce face smart-ul dumneavoastră ?,,. Peste tot- în toată țara-salariații CFR-iști au ajuns să urască Serviciile SC care au fost transformate în Servicii de Pază…, Peste tot-în toată țara sindicaliștii întreabă conducerile lor de sindicat și conducerea FSTFR de ce a fost lăsat Directorul General Valentin Dorobanțu să le micșoreze nejustificat timp de 5 luni salarile la toți salariații CFR Călători? Peste tot-în toată țara sindicaliștii întreabă conducerile lor de sindicat și conducerea FSTFR de ce a fost lăsat Directorul General Valentin Dorobanțu să anuleze masiv trenuri de călători ale CFR Călători? Peste tot-în toată țara sindicaliștii întreabă conducerile lor de sindicat și conducerea FSTFR de ce a fost lăsat Directorul General Valentin Dorobanțu să jignească repetat mecanicii de locomotivă de călători prin modul în care conduce CFR Călători?….Din 17.01.2013 și până în prezent asistăm zilnic la tot felul de ABUZURI IN FUNCTIE/EXECUTII ale acestui Director General Valentin Dorobanțu și ale Serviciilor din cadrul CFR Călători și paharul s-a umplut…

    1. au ajuns sa urasca serviciile sc pentru ca se fura domnule!! angajatii cfr fura pe rupte care mai de care

      1. Siguurrr, Doar la serviciul SC din central au venit mascatii prima data si i-au luat pe cei care furau. (Asa TATA, asa COPII)…Cei de la SC au ajuns sa fie “boschetari” la indemnul SMART-CLIPITOR unuia ca tine anonym-ule!!!

        1. si personalul din serviciile SC e angajat al CFR , ca si tesa si mecanicii si nasii. mai zicea un coleg de mecanici de o corectitudine exemplara, nu stiu unde a vazut, eu unul am vazut nasi care nu taie bilete in tren, chiar se roaga de calatori sa nu le taie bilet ca nui control, mecanici care fura, sc-isti care iau spaga si lista continua, toate functii din statutul de functii de la CFR.

  43. Rodrigo pentru ,,Puterea,, precizează că,, este posibil ca în luna aprilie circulaţia subetarană să intre în grevă generală.” și la fel de posibil este ca sindicaliştii de la CFR să se adune în faţa Ministerului Transporturilor pentru unul sau mai multe mitinguri pentru ca CFR CALATORI să nu ajungă să intre în INSOLVENTA , chiar dacă este condusă de Directorul General Valentin Dorobanțu…

    1. Domnule Maxim, afara cu INTERLOPUL/GOLANUL/IMPOSTORUL DOROBANTU. e clar ca buna ziua ca nu mai avem ce negocia cu mizeria numita dorobantu !!!!!!!!! afara cu el din companie

    2. d-nule rodrigo, daca esti si maxim, nu mai fa aprecieri despre sindicalisti de la cfr, pardon nu sindicalisti ci angajatii cfr, pentru ca ati incetat demult sa le mai reprezentati interesele. de cand ne reprezentati nu am facut nimic decat sa pierdem drepturile pe care alta data le aveam, si nu faceti decat sa mimati o lupta sindicala

  44. BAI NESIMTITULE, NU E ZI IN CARE SA NU MAI DAI UN TUN CU GASCA PENALA, GUNOI CE ESTI.
    Salubrizare vagoane de calatori la Revizia de Vagoane Ploiesti Sud, Revizia de Vagoane Constanta, Revizia de Vagoane Mangalia si Post Revizie de Vagoane Vatra Dornei
    Valoarea estimata fara TVA: intre 75,982.5 si 3,121,244 RON
    Durata 2 ani
    Data: 11.04.2013 11:00

    dorobantuleeeeeeeeeeee, ai sa sfarsesti URAT DE TOT. jaful pe care il faci in fiecare zi si iti bati joc de oameni, te va costa……SCUMP. sa nu uiti ca LEGEA E SI PENTRU HOTII “smart”. infectule

    1. ce dracu stam asa ca fraierii sa ne calce pe gat un gunoi ca dorobantu. pe ei , pe mama lor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ORI/ORI

  45. Fenechiu a subliniat că nu va negocia miercuri cu sindicatul de la Metrorex pentru că nu vrea să ia decizii sub presiunea străzii.

    “Nu voi negocia niciodată atâta timp cât sunt oameni în stradă. M-am întâlnit şi ieri cu conducerea sindicatului de la Metrorex, mă voi întâlni şi mâine cu conducerea sindicatului de la Metrorex, dar nu astăzi, pentru că lucrurile nu trebuie discutate sub presiune. Suntem cu toţii oameni care vrem binele şi al Metrorexului, dar şi al călătorilor şi vrem să găsim soluţiile cele mai bune pentru dezvoltarea acestui transport”, a declarat Fenechiu.

    BINELE LA CFR CALATORI CAND O SA-L AVEM ? DOROBANTU OUT !!!

  46. Unde a dispărut “Dreptate până la capăt!”?

    de Cornel Nistorescu

    “Fericit slogan a fost cel legat de dreptatea promisă electoratului! I-a amețit pe mulți. Toată lumea a crezut în schimbare, într-un alt mod de a face politică și, implicit, în această ”dreptate până la capăt”. Ce s-a ales de această promisiune? Cam care este situația cu Dreptatea până la Capăt? S-a topit și a dispărut? A început sau nu?

    Este logic să încercăm un răspuns de vreme ce în lunile noiembrie și decembrie ale anului 2012 mai toate bulevardele principale din orașele României au fost înțesate cu pânze pe care scria mare ”Dreptate până la capăt”.

    De câteva săptămâni, de când au fost reluate obligațiile asumate de Guvernul Ponta în Acordul cu FMI, privirile multora s-au îndreptat aproape instantaneu spre CFR Marfă. Marea firmă de stat, vizată la privatizare de Deutsche Bahn AG (susținută neoficial și de Ion Tiriac), de Grupul Monaco, un grup informal, alcătuit din tot felul de români cu cifre mari din imobiliare sau chiar din alte afaceri cu fabrici de vagoane (Cristian Burci), dar și de mafia fierului vechi din Toflea, județul Galaţi, reprezentată se pare de Grampet și Grup Feroviar Roman (GFR), a devenit afacerea anului 2013.

    Fier vechi de sute de milioane de euro, o piață națională ușor de ocupat, terenuri cât cuprinde și o firmă devalizată, pe butuci, ușor de luat pe o sumă modestă, după ce inițial fusese evaluată la un miliard de euro. Asta a devenit tunul anului! De îndată ce privatizarea CFR Marfă a intrat în categoria evenimentelor inevitabile, presa s-a întors instantaneu spre afacerile grupului Stoica-Didilă, mai ales că afaceriștii din Toflea au izbutit în 2007 marele tun numit Rolling Stock Company SA. Rolling Stock Company SA a fost o asociere teoretic corectă, dar care, în fapt, a devenit o gaură uriașă în bunurile și afacerile CFR Marfă. Asocierea dintre firmele afaceriștilor din colectarea fierului vechi, Raiffeisen Bank (ca finanțator) și CFR Marfă a fost descoperită de presă și a devenit rapid subiectul preferat pentru ziare și televiziuni. Acestea au relatat despre paguba enormă dirijată de oamenii din conducerea CFR Marfă și oamenii lui Gruia și Didilă. Ulterior, mulți dintre cei care au pus umărul la cifra de afaceri a celor doi frați din Toflea s-au mutat ca directori și consilieri la GFR și Grampet.

    Evaziunea fiscală n-a fost cercetată niciodată. Învârtelile lui Gruia și Didilă au rămas în arhive. În ciuda nenumăratelor afirmații despre contracte oneroase semnate cu CFR Marfă și CFR Călători, nimeni n-a purces la o investigație temeinică. Gruia Stoica s-a poziționat când ca un apropiat al lui Sorin Blejnar și al PDL-ului, când ca un prieten al noului guvern Ponta. Firmele celor doi colectori de fier vechi din Toflea sunt pomenite între sponsorii lui Victor Ponta în ralurile auto. Una ar fi sponsorizat cursele premierului pe vremea când își încerca aptitudinile de pilot, în vreme ce o alta ar sprijini clubul de carting la care fiul premierului face curse împreună cu băiatul lui Vasile Didilă.

    Ce au a face sponsorizările pentru automobilism și pentru carting cu Dreptatea până la capăt, promisă în campania electorală? Dacă lăsăm lucrurile în tăcerea și ceața care acoperă mai toate învârtelile din economia și politica românească, nici o legătură! Dar dacă privim cu atenție situația jalnică în care se află CFR Marfă, cândva pe profit, și după marele proiect de relansare semnat cu firmele lui Gruia și Didilă, o gaură neagră, la fel cu cea în care au dispărut vapoarele lui Traian Băsescu, atunci înțelegem. Marile afaceri dubioase rămân în urmă. Atâta doar că acum dispar vagoane, locomotive și, în curând, trenuri și terenuri, clădiri și o piață națională de transport marfă.

    A început să se facă dreptate în jaful de la CFR Marfă? La urma urmelor nu Victor Ponta le face pe toate! Dar nici ANAF-ul nu a pus lupa pe afacerile celor doi din Toflea și pe evaziunea lor fiscală. De câteva zile, de când presa a revenit asupra acestui subiect, ratatul investitor imobiliar Ştefan Pop (președinte la ANAF, numit de de Mihai Răzvan Ungureanu!?) a încropit un soi de control în firmele lui Stoica și Didilă. Culmea, dar numai pe anul 2012, an în care, din cauza interdicțiilor introduse de Anca Boagiu, contractele acestora cu CFR Marfă nu s-au mai putut derula. Cu alte cuvinte, a început și un control de albire a afacerilor derulate pe seama CFR Marfă și CFR Călători!

    Ce a făcut Curtea de Conturi a României? În ciuda nenumăratelor descoperiri prin tot felul de instituții și firme de stat, la cele două CFR-uri, la Marfă și la Călători n-a descoperit mare lucru. Cum Dumnezeu? Cât privește marea afacere Rolling Stock Company SA, nimic! Explicația atât de inexplicabilă poate veni doar de la legăturile subterane ale celui care a și condus Rolling Stock Company și a cărui nevastă lucrează exact la Curtea de Conturi a României. Dacă nici ANAF nu reacționează, dacă și Curtea de Conturi a tras perdeua peste afacerile de la Marfă, cine mai poate face lumină, de vreme ce Victor Ponta, când a fost întrebat la Realitatea TV despre tunurile celor doi rromi din Toflea a dat ochii peste cap și a schimbat subiectul trimițându-ne spre câmpuri semantice necunoscute?

    CFR Marfă şi învârtelile romilor din Toflea formează un caz cunoscut de toată lumea şi nu este singurul. Regimul Băsescu – Boc a făcut din economia românească şi din contractele cu statul un lung şir de asemenea tunuri şi ţepe. Nimeni nu le mai ţine evidenţa şi nu le mai cercetează!

    Este jaful de la CFR Marfă un caz de dreptate pe cale de a fi făcută până la capăt sau este primul mare semn că abuzurile din vremea unei guvernări trec liniștite în mandatul următor? Vorba lui Petru Rareș. Vor fi ce-au fost și mai mult decât atât!
    ”Dreptate până la capăt” tinde să rămână doar un slogan electoral și și nu se poate face din moment ce noul guvern al României nu se grăbește să facă nici măcar lumină!”

    intreb si eu , jaful de la cfr calatori , este mai mare ca la cfr marfa sau nu ???

    CUM RASPUNDE VALENTIN DOROBANTU SI GASCA DE “PRADUITORI” LA ACESTA INTREBARE ?

    el stie DOAR SA FURE, SA FURE SI IAR SA FURE CU MIU ,POPESCU CARMEN,MARCELA NAE,Pescarasu, niste pupincuristi spagari ( scuzati cuvintul niste).si mai stie ceva foarte bine, sa ameninte,santajeze si sa faca abuz de functie. nu-l vad bine pe dorobantu, la cite a facut intr-o luna… pe muschii cui isi permite acest intrus , sa face asemenea ABUZURI ? sa fie nasu Costel ? DEMISIA DOROBANTULE, ESTI PE DUCA… SI MAI MULT. nu sunt bani de salarii si trimiti oamenii in somaj, da bani de achizitii publice (negocieri) pe banda rulanta de miliarde ,SUNT , ASA-I ? s-au facut intr-o luna cit pentru 5 ani. nu ne credeti prosti, ca stim TOT CE MISCATI, penalilor.

  47. Fenechiu vrea la Transporturi succesele sale din mediul privat.
    ”Voi opri robinetul de bani deschis, reprezentat de furturi şi management defectuos”, a promis ministrul.
    CU CINE DL. FENECHIU ? CU DOROBANTU, LA CFR CALATORI CARE IN MAI PUTIN DE DOUA LUNI A “PRADUIT” TOT . INCA O PROMISIUNE NEONORATA .

  48. Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, si-a asumat faţă de reprezentanţii FMI conform Hotărârii de Guvern privind funcţionarea instituţiei pe care o conduce pentru finalizarea selecţiei managerilor privaţi la companiile din subordinea ministerului( cel mai tarziu sfarsitul lunii februarie-2013).
    “Intenţionez ca în cel mai scurt timp să avem manageri privaţi la CFR Marfă şi CFR Călători, şi îmi voi asuma angajamentul faţă de FMI , pentru a avea management privat la toate companiile”, a declarat ministrul.

    TAROM ARE MANAGER PRIVAT,CFR INFRASTRUCTURA ARE MANAGER PRIVAT, CFR MARFA ARE MANAGER PRIVAT, LA CFR CALATORI SE CONTINUA JAFUL, DE CE DL. FENECHIU ?

    1. “Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, vrea să aducă firmele de stat subordonate, majoritatea cu pierderi sau în insolvenţă” pe profit.

      ”Voi opri robinetul de bani deschis, reprezentat de furturi şi management defectuos”, a promis ministrul.

      Asteptam de ceva timp dl.FENECHIU sa opriti “robinetul” la CFR CALATORI , UNDE DIRECTORUL GENERAL VALENTIN DOROBANTU,A DESCHIS ROBINETUL LA MAXIM SI NIMENI NU VEDE.”

  49. miercuri , 06.03.2013.
    ” Sindicaliştii de la metrou, susţinuţi şi de angajaţii CFR şi RATB, se vor aduna în jurul orei 12.30 în faţa Ministerului Transporturilor pentru un miting care va ajunge până în faţa Palatului Victoria. Dacă aceste discuţii nu se vor termina amiabil, este posibil ca în luna aprilie circulaţia subetarană să intre în grevă generală.”
    Intrebarea este :
    PLEACA DOROBANTU SAU BAGA CFR CALATORI IN INSOLVENTA ?????

    1. a bagat-o deja. DEMISIA BEY SMENARULE. apropo, Fenechiu mai e ministru? dupa ABUZURILE /ILEGALITATILE facute de smart, se vede ca el conduce “afacerile” la MT. in ce tara traim oameni buni ? zi de zi asistam la tot felul de ABUZURI IN FUNCTIE/EXECUTII ale acestui interlop si NIMENI nu face/zice nimic…. fenechiiiiiiiiiiule tu NU VEZI/STI ce face smart-u tau ?