Președintele FSTFR se întreabă ce se vrea cu CFR Călători în anul 2013?

Ce se întâmplă începând din anul 2013 la CFR Călători ?
De ce începând cu anul 2013 se prezintă numai părțile negative ale CFR Călători?
De ce în anul 2012 abia s-a realizat de CFR Călători pachetul minim social pentru ca s-a anulat lunar zeci de trenuri de călători și de ce nu se tine cont că puteam avea nerealizarea pachetului minim social dacă  CFR Călători nu ar fi avut ca Director General în ultima perioadă a anului pe domnul Ştefan Roșeanu?
De ce începând cu anul 2013 după ce pe un motiv aberant ca au oprit lucrul cei de la compania de Înfrastructura Feroviară s-a schimbat Directorul General de la altă societate feroviară, respectiv de la CFR Călători și odată cu schimbarea Directorului General de la CFR Călători se anulează lunar zeci de trenuri de Călători fără nici un motiv real?
De ce începând cu anul 2013 se anulează lunar zeci de trenuri de călători pe motiv că Compania de Înfrastructura Feroviara este furată și trenurile de călători au din această cauză întârzieri foarte mari?
De ce începând cu anul 2013 se anulează lunar zeci de trenuri de călători pe motiv că timpul de mers este prea mare datorită limitărilor și restricțiilor impuse de Compania de Infrastructură?
De ce începând cu anul 2013 se reduce programul lunar de lucru al salariaților CFR Călători cu una zi pe luna timp de 5 luni? Oare această reducere a programului lunar de lucru nu este echivalentă unei sancțiuni cu 5 % din salariu pentru fiecare salariat al CFR Călători timp de 5 luni în 2013? Oare nu se dorește astfel la negocierea salariului pe anul 2013 să nu se mai dea nimic la salariu? Oare nu se dorește ca să nu se mai facă promovări în anul 2013? Oare nu se dorește să nu se mai dea clase de salarizare salariaților în 2013?
De ce începând cu anul 2013 dispar fără nici un program de reorganizare Posturi de Revizii?
De ce începând cu anul 2013 dispar fără nici un program de reorganizare comenzi de personal din diverse stații?
De ce începând cu anul 2013 dispar fără nici un program de reorganizare PELC-uri, SELC-uri etc.?
De ce începând cu anul 2013 dispar fără nici un program de reorganizare mecanici de locomotivă pe motiv de o aberantă dispoziție nr. 18/2013 a Directorului General. Precizăm că în Dispoziția menționată nu se precizează că pentru fiecare mecanic de locomotivă dat afără se va angaja altul și asta pentru că se dorește o concediere mascată a mecanicilor de locomotivă pentru că  dacă  aceștia nu sunt suficienți atunci se pot anula trenuri de călători din lipsă mecanici de locomotivă?
De ce începând cu anul 2013 dispar fără nici un program de reorganizare trenuri de călători pentru că nu avem suficiente locomotive, automotoare și rame electrice,  vagoane pentru trenurile de călători si pentru că ramân pe jos călătorii plătitori?
De ce se spune că au scăzut călătorii CFR  an de an fără a se spune că dacă se anulează trenuri de călători an de an, atunci este normal să scadă și numărul de călători și veniturile CFR Călători?
De ce Directorii iși dau demisii din funcțile avute în anul 2013?
De ce se cere Directorilor de STFC-uri să propună pâna miercuri 06.02.2013 cât mai multe trenuri pentru a fi anulate, etc.?
De ce se cere Șefilor de Serviciu SC de pe cele 8 STFC-uri ca pâna miercuri 06.02.2013 să dea afără disciplinar cât mai mulți salariați CFR Călători?
Domnule Director General Valentin Dorobanțu, spuneați la întilnirea cu președinții de Federații Sindicale că pentru a nu concedia în anul 2013 salariați de la CFR Călători, veți reduce programul de lucru cu 1 zi / luna timp de 5 luni , dar consecința reducerii numărului de trenuri de Călători /zi, a numărului structurilor organizatorice teritoriale de la vagoane, comercial și de la tracțiune nu va duce oare și la concedieri colective în anul 2013?
Domnule Director General Valentin Dorobanțu, momentan analizăm ce se întâmplă în prezent, dar nu uitați ca CFR-iștii și FSTFR doresc pe bună dreptate ca CFR Călători sa fie un simbol național.

Președinte FSTFR Maxim Rodrigo Gabriel

34 responses to “Președintele FSTFR se întreabă ce se vrea cu CFR Călători în anul 2013?