Punctul de vedere al FSTFR privind proiectul de Ordin al ministrului transporturilor pentru aprobarea Normelor privind serviciul continuu maxim admis pe locomotivă

FSTFR a solicitat MTI si Comisiei de Dialog Social a MTI si CNS Meridian sa nu promoveze modificarile din proiectul de Ordin al MTI pentru aprobarea Normelor privind serviciul continuu maxim admis pe locomotiva… Citeste punct de vedere FSTFR

SHARE

16 Responses

  1. FSTFR nu cenzurează comentarile cititorilor site-ului https://www.fstf.ro , dar vrem ca să comentați cu un vocabular adecvat, deoarece scopul acestui site https://www.fstf.ro este tocmai ca salariații CFR Călători să poată dialoga între ei , dar și cu toți cititorii acestui site https://www.fstf.ro, precum și pentru ca cei din conducerea FSTFR să poată afla în timp util poziția și punctele de vedere ale salariaților CFR Călători și ale tuturor cititorilor site-ului https://www.fstf.ro

  2. Secretarul General Marinescu Ștefan după întoarcerea de la Ședința comună Administrație -Federații Sindicale Feroviare din cadrul SNTFC,,CFR Călători,,SA din 03.04.2013,a precizat că Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu a solicitat FSTFR prin intermediul domnului Marinescu Ștefan-Secretar General al FSTFR, să avizeze pe cei ce scriu pe site-ul http://www.fstf.ro să nu mai jignească și să aibă grijă să comenteze cu un vocabular adecvat referitor la Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu pentru că altfel va acționa în instanță…
    Ca Președinte al FSTFR revin la solicitarea făcută anterior și rog pe toți cititorii și pe toți cei ce scriu pe site-ul https://www.fstf.ro ca prin ceea ce scriem , chiar dacă suntem foarte nemulțumiți de ceea ce se întâmplă în unitățile feroviare de stat și tocmai pentru că observ că nemulțumirile sunt foarte mari, să dăm dovadă toți care scriem pe site-ul https://www.fstf.ro, că suntem civilizați, că ne spunem și că scriem absolut tot ceea ce gândim, dar că ne exprimăm cu respectul care se cuvine, chiar și atunci când nu există Dialog sau când o partea a administrației face unele abuzuri. Deci vă solicit încă odată, să ne exprimăm în scris cu un vocabular adecvat, cu respectul care se cuvine față de cei la care facem referire și față de cei care scriu pe site-ul https://www.fstf.ro … și să nu lăsăm nemulțumirile să se exprime în locul nostru…

  3. Foarte frumoase versurile de mai jos, ce cred ca in viitor le vor invata toti mecanicii de locomotive si automotor de calatori si toti membrii de sindicat ai FSTFR si sa sti ca sunt fericit ca te cunosc Stefan Ion ce esti unul din umilii mecanici de locomotiva din depoul BC si te felicit inca odata pentru ca te-ai gindit la versurile urmatoare :
    ,,Să nu de-a Dumnezeu cel sfânt ,
    Să vrem noi sânge nu pământ!
    Când nu vom mai putea răbda,
    Când foamea ne va răscula,
    Hristoşi să fiţi , nu veţi scăpa
    Nici în mormânt! ,, .

  4. Ca Președinte al FSTFR am să rog toți cititorii și toți cei ce scriu pe site-ul https://www.fstf.ro prin ceea ce scriem , chiar dacă suntem foarte nemulțumiți de ceea ce se întâmplă în unitățile feroviare de stat și tocmai pentru că observ că nemulțumirile sunt foarte mari, începând cu data imediată vă rog să dăm dovadă toți care scriem pe site-ul https://www.fstf.ro , că suntem civilizați, că ne spunem și că scriem absolut tot ceea ce gândim, dar că ne exprimăm cu respectul care se cuvine ,chiar și atunci când nu există Dialog, sau când o partea a administrației face unele abuzuri. Deci vă solicit să ne exprimăm în scris cu respectul care se cuvine față de cei la care facem referire și față de cei care scriu pe site-ul https://www.fstf.ro … și să nu lăsăm nemulțumirile să se exprime în locul nostru…

  5. O prostie de ordin. Cine crede ca face fata la asa serviciu se inseala amarnic. Cu acest ordin intram direct in pamant . SA NE FIE TARINA USOARA!

  6. Un mecanic de locomotiva si automotor de calatori spunea ca operatorii privati vor sa se modifice disp.35/1996,dar nu realizeaza ca in 12 ore daca se face BUCURESTI-SUCEAVA fara odihna , mecanicul de locomotiva intra rapid in pamant? Crezi domnule coleg ca nu realizeaza? Iti spun eu ii intereseaza pe ei decit banii, iar viata oamenilor sa sti ca nu-i intereseaza.

  7. singurul lucru care ne-a mai ramas este sa ne unim sub o singura aripa a lui FSTFR si sa-i punem la zid pe cei care doresc distrugerea CFR.

  8. INTRUCAT SE DORESTE DISTRUGEREA COMPANIEI DE CALATORI SE DORESTE A SE DISTRUGE SI FARAMA DE DRAGOSTE FATA DE MESERIA DE MECANIC DE LOCOMOTIVA CU TOT FELUL DE ORDINE SI DISPOZITI DATE DE PERSOANE CARE NU AU NIMIC IN COMUN CU MESERIA DE MECANIC DE LOCOMOTIVA…

  9. Ai dreptate Paule ca ,,numai cine nu stie ce sacrificii face mecanicul de locomotiva poate fi de acord cu prelungirea serviciului maxim admis pe locomotiva in situatia in care se afla CFR ul azi, ca si Domnul Maxim Rodrigo fac apel la celelalte SINDICATE si FEDERATII din CFR, NU ACCEPTATI modificarea Disp.35, ganditi-va si la cei care vin din urma noastra.,,

  10. Pentru a mari serviciul maxim admis pe locomotiva vor distruge intii Spitalele CFR care pot spune ca Mecanicul de Locomotiva si Automotor de calatori nu poate face serviciu maxim admis pe locomotiva de 12 ore pentru ca si 7 ore este prea mult si Ministru Transporturilor ar trebui sa dea in schimb un ordin de ministru cu micsorarea normei lunare a mecanicului de locomotiva si automotor incadrat la conditii speciale.

  11. Paul si Paval nu uitati ca Personalul salariat cu atributii in Siguranta Circulatiei trebuie sa fie apt din punct de vedere medical si psihologic si examinarea medicala si psihologica a Personalului salariat cu atributii in Siguranta Circulatiei se asigura in prezent de Spitalele CFR , dar pe linga marirea serviciului maxim admis pe locomotiva de la 7 ore la 12 ore pt mecanicii de locomotiva de calatori din turnus se doreste si transferarea la Ministerul Sanatatii a Spitalelor CFR pentru a le face disparute pt ca Ministerul Sanatatii si-a inchis mare parte din propiile spitale si de ce nu le-ar inchide si pe Spitalele CFR .

  12. Paule spuneai ca se doreste prelungirea serviciului continuu maxim admis pe Dricurile cu roti;LOCOMOTIVE ce sunt Dricuri pe roti si te intrebai CINE trebuia sa vada ,nu vede . Seviciile SC au alte preocupari de paza si pinda . Aprobati cei care vreti sa puneti in pericol Siguranta Circulatiei pe Calea Ferata Romana si VA MANDRITI ca veti reusi sa faceti sa dispara si aceasta.

  13. SCUZATI-MA AM UITAT CA LA ORA 21 UNII CFR isti fac nani,asteptam o replica de la cei interesati.pup.

  14. Oare de ce trebuie sa ia vecinu masuri sa nui fie rau mecanicului,cine il reprezinta?CEREM VOIE SA NE SPUNEM OFURILE?HAI sa fim seriosi domnilor REPREZENTANTI.

  15. Bine ca se doreste prelungirea serviciului continuu maxim admis pe Dricurile cu roti;;LOCOMOTIVE, CINE trebuiia sa vada ,nu vede .Aprobati si VA MANDRITI.