Hoții de fier vechi au implementat ,,furtul cadențat,, pe magistrala București – Constanța provocând astfel, ,,întârzieri cadențate,, tuturor trenurilor. Peste 300 de milioane de Euro investite pentru reabilitarea segmentului București – Constanța din Coridorul IV Paneuropean, pentru a avea întârzieri de zeci sau chiar sute de minute la fiecare tren.

Extrapolând mult controversatul concept de ,,mers cadențat,, implementat cu greu de SNTFC ,,CFR Călători,, SA, putem constata într-o altă ordine de idei, cum hoții de fier vechi au reuși să adopte ,,cadența,, în acțiunea lor deosebit de riscantă pentru siguranța feroviară dar mai ales pentru publicul călător. Este vorba cu preponderență de segmentul București – Constanța (magistrala 800). Pe această relație de transport, furturile și implicit deranjamentele produse sunt atât de frecvente încât întreaga circulație este la propriu dată peste cap. Cele mai afectate sunt trenurile de călători, iar impactul psihologic asupra călătorilor este greu de cuantificat. Din păcate, din lipsă de informații corecte cu privire la cauze, toată lumea (inclusiv mijloacele MEDIA) dă vina pe însăși calea ferată. Sunt dese cazurile în care întârzierea unui singur tren de călători depășește și 150 de minute. De altminteri, vorbim de un segment ,,reabilitat,,. În ce sens se poate vorbi de o reabilitare sau o eficientizare a transportului feroviar… constituie tematica unor lungi discuții, mai ales că, a pune în pericol în mod repetat viața a sute de oameni, prin accepțiunea legislației din România ,,nu constituie un pericol public,,.

3 responses to “Hoții de fier vechi au implementat ,,furtul cadențat,, pe magistrala București – Constanța provocând astfel, ,,întârzieri cadențate,, tuturor trenurilor. Peste 300 de milioane de Euro investite pentru reabilitarea segmentului București – Constanța din Coridorul IV Paneuropean, pentru a avea întârzieri de zeci sau chiar sute de minute la fiecare tren.