Președintele FEDERATIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA – Maxim Rodrigo Gabriel, răspunde unui membru de sindicat ce efecte are rectificarea bugetară din luna septembrie în minus cu 90.521 lei la CFR Călători pe anul 2017

Domnule Podina Cristian referitor la comentariul tau: ,, nu inteleg nimic ,, am sa incerc sa iti explic eu. Trebuie sa iti spun ca parerea mea este ca trebuie sa vorbim de faptul ca Guvernul Romaniei revine la subcompensarea sistematica a SNTFC CFR Calatori SA, astfel avem 1.697.000.000 lei subcompensare facuta de Guvernul Romaniei anterior anului 2017 (perioada 2008-2014) si subcompensare in anul 2017 (cand in septembrie 2017 se ia din compensatia SNTFC CFR Calatori SA si se da prin rectificare bugetara acesti bani altora in timp ce se destabilizeaza definitiv buna functionare a SNTFC CFR Calatori SA). Mai mult trebuie sa știi ca SNTFC CFR Calatori nu primeste nici cei 90 milioane lei pentru facturile deja emise pentru facilitatile deja efectuate de SNTFC CFR Calatori SA pentru studenti in anul 2017. Deci dupa ce ca s-a luat la rectificarea bugetara din septembrie 2017 circa 121 milioane lei din compensatia acordata catre SNTFC,,CFR Calatori,,SA la inceputul anului 2017 prin Hotarare de Guvern, acum in noiembrie 2017 trebuie aprobat prin alta Hotarare de Guvern bugetul de venituri si cheltuieli al SNTFC CFR Calatori SA pe pierdere in anul 2017 pentru a putea sa se semneze Act Aditional cu compensatie mai putina pentru SNTFC CFR Calatori in anul 2017 si pentru a se putea primi macar restul de compensatie ramasa dupa ce nejustificat Guvernul Romaniei a hotarat micsorarea compensatiei acestei societati, deci nu se va primi compensatie nici in noiembrie 2017, cea din decembrie 2017 fiind practic redusa de rectificarea bugetara din septembrie 2017. In concluzie CFR Calatori se indreapta spre TOPOGAN pe acelasi drum pe care este deja CFR Marfa. Probabil vom mai lua salariu pe 15 noiembrie 2017 si pe urma si CFR Calatori ajunge la TOPOGAN si in consecinta salariatii SNTFC,,CFR Calatori,,SA vor avea probleme in primirea salarilor pe 30 noiembrie 2017, pe 15 decembrie 2017, pe 30 decembrie 2017 si multe alte probleme cu salarile din anul 2018 urmare a BVC-ului societatii ce devine din profitabil in anul 2017 in neprofitabil in anul 2017, toate astea prin rectificarea bugetara facuta de Guvernul Romaniei in septembrie 2017 cand s-a luat de la SNTFC CFR Calatori SA pentru a se da la altii care erau probabil pe pierderi si trebuiau sa devina profitabili, sau poate la care trebuia sa se gaseasca fonduri pentru salarii si s-a gasit solutia (distrugerea SNTFC CFR Calatori SA in schimbul trecerii pe profit al altora — persoane juridice al caror BVC pe 2017 sa devina din neprofitabil in profitabil sau persoane fizice la care le creste astfel salariul in 2017 prin compensaía luata de la prestatiile CFR Calatori…) …

SHARE

42 Responses

  1. Interesant in aceste momente delicate ar fi sa avem sprijnul si celor care considera ca reprezinta 65 % din personalul feroviar. Daca stam sa plimbam vagonul prin gari….probabil vom plimba si …ursul cat de curand.

  2. Aseară am văzut o știre prin care se spunea că bugetele vor fi rectificate pe plus, la mai multe ministere printre care și Ministerul Transporturilor astfel că m-am bucurat că în sfârșit guvernul și-a dat seama că sistemul feroviar nu poate fi subfinanțat. Bucuria mea nu a ținut mult deoarece azi dimineață am aflat că acei bani nu vor fi alocați sistemului feroviar ci doar pentru proiectele europene aflate în derulare la acest minister așa că domnilor colegi plata pentru luna noiembrie (15 decembrie) nu este sigur că poate fi făcută.

    1. Nu va-ti saturat de gogosi ?Ce au promis de 28 de ani si au facut pentru prostii care au muncit corect?Credeti ca doare pe cineva undeva de Romania ,de fraierii care au ramas aici cand aveau si au posibilitatea sa plece? CFR-isti indiferent de ramura sau sacrificat din placerea de a fi lucrator la CFR ,care era considerata a doua armata ,care din pacate se reduce usor odata cu iesirea noastra la pensie.Nici macar in Gara de Nord din Bucuresti nu mai avem peroane fara marginile daramate ,asa se intampla cand ne pasa ?Nu va-ti saturat sa auziti pe la colturi ca sar putea sa nu luam leafa?Credeti ca asta meritam dupa 32-35 de ani vechime la CFR?

  3. La întâlnirile dintre FSTFR / Confederația Meridian cu miniştrii transporturilor domnii Răzvan Cuc şi Felix Stroe ambii au promis rezolvarea problemelor ridicate adică realocarea subvenției tăiate la CFR Călători şi promovarea Statutului personalului feroviar. Ce putem înţelege din asta: nu se poate sau nu se vrea? Pentru că până acum nu s-a rezolvat niciuna.

  4. Dupa cum stim,problemele cu care se confrunta calea ferata au fost aduse la cunostinta celor care pot lua decizii,incepind cu actualul ministru.Asa ca trebuie sa asteptam rectificarea ce va urma,dupa care sa reactionam in functie de decizia luata.

  5. Mă-ntreb şi nu-mi vine a crede că PSD a pus gând rău CFR Călători. Oare chiar vrea să falimenteze această societate prin reducerea cu 10% a subvenției acordate. Mai reprezintă acest partid muncitorii? Eu cred că nu.

  6. Aveti dreptate d-le Stefan Ioan noi ne-am facut treaba cu virf si indesat dar datorita politizari institutiei incet si sigur cu buna stiinta suntem dusi spre faliment cand in septembrie 2017 se iau bani din compensatia SNTFC CFR Calatori SA si se dau in interes politic, sa dat o gramada de facilitati la Studenti,la elevi , la pensionari, la veteravi de razboi, la revolutionari, la motii, la parlamentari pentru ca nu au bani sa-si cumpere bilete, la copii dar bani de la ministerele de care apartin aceste categorii de ce nu vireaza in contul SNTFC CFR Calatori SA la sfirsitul luni pentru ca noi transportam aceste persoane conform legilor date de politicieni asa ca noi trebe sa ne faacem treaba si sa respectam legea dar Ministerele uita sa ne vireze bani cuveniti si dinsi nu patesc nimic. Asa ca ar trebuii sa muncim fara bani ca sa le ajunga bani pentru politicieni. Statuyul CFR-istului a fost blocat tot de politic pentru ca nu mai gasesc prosti ca noi sa muncim pe bani putini si munca in siguranta circulatiei.

  7. Văd ca pentru domniile voastre calea ferata este compusă numai din Călători. De ce nu vorbiti si de datoriile de la Marfa acumulate catre Infra care sufoca pur simplu din cauza stationarilor MR și a TUI?De ce nu spuneți ca Marfa este penalizată lunar cu 12 milioane lei noi către Infra? Când a fost marea schisma a fost stabilit ca Infra sa gestioneze 90% sau poate mai mult din liniile cf inclusiv alea care nu erau de circulație. ..așa ca le intra moca bani în cont de la fraierii de la Marfa care nu au posibilități sa tina parcul de vagoane pe linii proprii.Deci cine a băgat Marfa în rahat!?Acum de ce nu se încearcă un transfer al datoriilor care le are statul către Marfa pentru prestațiile făcute pentru unități de stat și neachitate în valoare de zeci de milioane de euro și sa fie Infra cel ce trebuie sa le recupereze. …Pentru ca statul ne vrea ,binele,cred!

  8. Nu este treaba mea ca societatea este pe pierdere sau pe profit . Eu trebuie sa duc trenul in orice conditii , conform livretelor de mers , sa respect siguranta circulatiei . Treaba conduceri societati este ca sa conduca societatea in asa fel ca aceasta sa devina profitabila Nu am creat eu tot felul de facilitati , nu am redus eu compensatia , sa raspunda cei care au dcis asta .

  9. Nu fratilor , daca domnul ministru nu rezolva aceasta problema pe care dansi au creato , noi ca si angajati ne-am facut treaba cu varf si indesat , in prima zi cand SNCFR Calatori SA nu are bani de salarii sau au decat jumatate din depoul B.C. nu ies decat acele locomotive care corespund regulamentelor si ordinelor in vigoare pe care un prim ministru le-a semnat .

  10. Si ce masuri , actiuni concrete, ati intreprins, acum si-n anii precedenti????

  11. Și da , încheierea cu o pierdere de 90,52 milioane lei în anul 2017 face ca CFR Călători să își înrăutățească situația financiară și să nu mai îndeplinească condițiile de eligibilitate pentru contractarea de credite în vederea achiziției de material rulant motor și vom rămâne și în anul 2018 cu parcul de material rulant motor bun în realitate doar la fier vechi … Se pune întrebarea de ce Guvernul României vrea în anul 2017 prin Hotărâri de Guvern să distrugă CFR Călători ???

  12. Adică reducerea de către Guvernul României a compensației de la prima rectificare bugetară din 2017 , face ca CFR Călători să nu își poată plăti cheltuielile cu Taxa de Utilizare Infrastructură , cu combustibilul și energia electrică ???
    Adică reducerea de către Guvernul României a compensației de la prima rectificare bugetară din 2017 , face ca CFR Călători să nu mai facă reparații la materialul rulant motor al CFR Călători și să nu mai facă nici măcar pregătirile de iarnă la parcul ăsta vechi și insufficient de locomotive, automotoare și rame electrice ale CFR Călători ??? CFR Călători nu va mai asigura nici mentenanța și piesele de schimb la locomotive, automotoare și rame electrice ale CFR Călători ??? Măi Guvern al României pari să nu prea fi pentru români, nu ți se pare ??? Spui că sindicaliștii aud voci ??? O să audă voci cât de curând și Guvernul României dacă nu reîntregește compensația din 2017 a CFR Călători …

  13. Adică reducerea de către Guvernul României a compensației de la prima rectificare bugetară din 2017 , face ca CFR Călători să își întrerupă în decembrie 2017 serviciul continuu de prestări servicii de călătorie feroviară ???

  14. Se știe că în Contractul de Prestări Servicii pe anul 2017 s-a stabilit pentru CFR Călători să fie 52,63 milioane tren-Km ca volum al pachetului minim social de servicii publice și se știe că reducerea cu 10% a compensației presupune reducerea cu 121,61 milioane lei ( reducerea compensației pe o lună din anul 2017) și în consecință reducerea cu o lună a trenurilor de călători aflate în circulație zilnică în anul 2017 , mai exact reducerea prestației CFR Călători din decembrie 2017 , adică de sărbători …

  15. Domnule mechanic locomotive Varga Aurel mai trebuie spus că SNTFC,,CFR Călători,,SA a întocmit un BVC rectificat pe 2017 cu o pierdere de 90,52 milioane lei, urmare a faptului că Autoritatea de Reformă Feroviară a comunicat SNTFC,,CFR Călători,,SA noua valoare a compensației aferente anului 2017 la SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv suma de 1.091.94 milioane lei în loc de 1.213.55 milioane lei aprobată prin HG nr. 258/27.04.2017 .
    Mai trebuie precizat că BVC-ul rectificat din cel pe profit în unul pe pierderi al CFR Călători pe anul 2017, a fost avizat de CA și AGA ale CFR Călători și în prezent este pe Transparență Decizionala pe site-ul Ministerului Transporturilor și va continua pe circuitul de avizare în vederea aprobării prin altă Hotărâre de Guvern decât cea din aprilie 2017 …

  16. Se mai știe că Autoritatea de Reformă Feroviară a comunicat SNTFC,,CFR Călători,,SA noua valoare a compensației aferente anului 2017 la SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv suma de 1.091.94 milioane lei .

  17. Se știe că Bugetul de Venituri și Cheltuieli al SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru anul 2017 a fost aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 258/27.04.2017 și prevede un nivel al compensației în 2017 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA de 1213,55 milioane lei și un profit de 1,48 milioane lei .
    Se mai știe că urmare a rectificării prevăzută de Legea Bugetului de Stat pe anul 2017 aprobată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 63/2017, compensația pentru susținerea transportului public de călători, la un preț dorit de Statul Român care să permită călătoria cu trenul și pentru poporul roman, a fost redusă cu 10%, respectiv cu suma de 121,61 milioane lei.

  18. Pentru că CFR Călători va ieși pe pierderi în 2017 provocate prin HG de Guvernul României , CFR Călători nu va putea în anul 2018 împrumuta bani pentru achiziția de material rulant motor nou și nu va putea schimba la timp locomotivele vechi de peste 45 ani și insuficiente și LVT-urile vechi de 62 ani și insuficiente etc. Nu va putea repara nici cele 2 automotoare DWG de la SELC Jibou cu care SELC Jibou ar fi putut deservi economic și confortabil multe trenuri de călători ale SRTFC Cluj. Să nu uităm că cele 2 automotoare DWG de la SELC Jibou așteaptă reparații mari de circa 3 ani de zile și când CFR Călători era gata să le repare , Guvernul României la rectificarea bugetară din septembrie 2017 a micșorat compensația alocată CFR Călători și ADIO reparații mari la cele două DWG de la SELC Jibou în anul 2017 și în anul 2018 etc.

  19. Guvernul României prin rectificarea bugetară din septembrie 2017 prin care transformă din PROFITABIL în NEPROFITABIL pe CFR CĂLĂTORI pentru că duce CFR Călători de la profit la pierderi prin faptul că îi micșorează compensația alocată pentru anul 2017 cu 121.000 mii lei și prin faptul că nu îi alocă nici restul de 90.000 mii lei ce reprezintă restul de bani pentru facilitate de călătorie ale studenților neplătite încă ,obligă astfel CFR Călători să execute CFR Marfă pentru datoria de 20.000 mii lei pe care o are față de CFR Călători și pe CFR Infrastructură să pună penalități atât CFR Călători cât și CFR Marfă pentru neplata TUI în termenul prevăzut de lege și uite așa se execută ceferiștii între ei pentru că așa vrea Guvernul Tudose …

  20. De la Ministerul de Finanțe se spune că CFR Călători , din păcate , nu mai are începând cu noiembrie 2017 nimic alocat la cele două titluri: 40 compensații și 57 asistență socială . În consecință este grav și este jale deoarece să te termine chiar Guvernul României prin Hotărâre de Guvern nu am crezut …

  21. Sindicatul SUS CFR Calatori- FST Mecanici Jibou prin Președinte Varga Aurel va anunță că salariatii CFR Calatori ce sunt membrii de sindicat în SUS CFR Calatori- FST Mecanici Jibou discută despre viitorul CFR Călători și arată că este o lipsă mare de mecanici de locomotive și de material rulant motor. Mecanicii de locomotive din SELC Jibou discută despre viitor ,,cu ecou,, și vor toți să iasă la Mitingul de Protest ce va urma dar nu poate din cauza lipsei de mecanici de locomotive în asigurarea programului de lucru lunar și a distanței destul de mare față de București ceea ce nu permite deplasarea mecanicilor de locomotive din SELC Jibou spre București , însă aceștia caută soluții pentru a veni în număr mare spre București alături de sperăm noi să fie la Mitingul de Protest majoritatea ceferistilor indiferent de organizatia sindicala din care fac parte …

  22. Victor Ponta la 21.16 in 12.11.2017 la Antena 3 ,, anunta ca va veni din nou criza in 2019 ca in 2009 ,, .

  23. Pentru a “evita topoganul”…interesul nostru fiind comun la toate cele trei companii feroviare de stat, banuiesc ca si celelalte organizatii sindicale federative sunt preocupate de situatie si isi informeaza la fel oamenii despre ce ne asteapta. Sau ma insel? Sa fi ramas de “izbeliste” sau nu sunt probleme? Ma intreb vazand ca numai pe aici (pentru o parte din angajatii la CFR Calatori) sunt discutii despre viitor…fara ecou!

    1. Leonidas pentru a „evita topoganul”…interesul ceferistilor este comun la toate cele trei companii feroviare de stat si de evitarea topoganului si celelalte organizatii sindicale feroviare si toti membrii de sindicat trebuie sa fie preocupati de aceasta situatie … Cand se va intampla sa fie acest interes comun va fi ,,cu ecou,, , acum este insa cum spui ,,fara ecou,, . Trebuie sa retii faptul ca la CFR Calatori este un sindicat SUS CFR Calatori de peste 3000 membrii de sindicat si din cauza asta ,,numai pe aici (pentru o parte din angajatii la CFR Calatori) sunt discutii despre viitor…fara ecou! ,, dar cand sindicatul SUS CFR Calatori va avea jumatate plus unu din salariatii CFR Calatori membriisai de sindicat discutiile despre viitor vor fi cu ecou. Pot fi discutiile pentru viitor ,,cu ecou,, daca ies la Mitingul de Protest ce va urma majoritatea ceferistilor indiferent de organizatia sindicala din care fac parte …

      1. Citez: “Pot fi discutiile pentru viitor ,,cu ecou,, daca ies la Mitingul de Protest ce va urma majoritatea ceferistilor indiferent de organizatia sindicala din care fac parte “. Da, trebuie sa ne unim. Cat despre neachitarea calatoriilor stundentilor de pana acuma de la bugetul de stat, conducerea CFR Calatori ar trebui sa suprime aceasta facilitate IMEDIAT, PANA LA STINGEREA DATORIEI ! Tot pe aceasta cale ar trebui atentionat guvernul, ca in nici o tara europeana, subventia pentru transportul feroviar nu este micsorat sau anulat. Daca nu, sa fie crescut tariful pentru acoperirea unei parti a lipsei subventiei.

  24. Pentru toți cei care ne sunt alaturi la toate acțiunile de protest față de decizia guvernului de a nu ne asigura subvenția și implicit să nu ne luăm salariile pentru munca prestata le spun atât. Ca SUS CFR CĂLĂTORI nu va avea nici o clipă de liniște și cu siguranță împreună cu președintele Maxim Rodrigo Gabriel și cu echipa sa va face toate eforturile pentru a duce la bun sfîrșit și cu rezultatele finale bune această luptă pentru că suntem niște luptătorii. Va doresc tot binele din lume și să ne vedem cu bine

  25. Ministrul Transporturilor -Domnul FELIX STROE a spus că a înțeles că nu trebuia să micșoreze compensația CFR CĂLĂTORI acordata prin Hotărâre de Guvern pentru anul 2017 și a promis ca va face tot ce depinde de dânsul pentru a îndrepta situația /pentru a înlătura greseala făcută la prima rectificare bugetară din septembrie 2017.

  26. aceas melodie de ani de zile , caractere slabe a celor care ne reprezinta nare nimeni nici o treaba cu cea ce se intimpla in cfr doar vorbe, si ei tot mai departe cu buzunarele pline

    1. Domnule Nistor Florin Colea va asteptam sa ne fiti alaturi efectiv la actiunile de protest feroviar ce vor urma : PICHETARI, MITINGURI de PROTEST etc.
      Nu uita cei care va reprezinta sindical trebuie sa va aibe alaturi de ei , adica efectiv, la actiunile de protest feroviar pe care le vor organiza: PICHETARI, MITINGURI de PROTEST etc.

    2. La Antena 3 azi 12.11.2017 la ora 17.08 se spunea ca sindicalistii nu mai protesteaza in strada, ci doar liderii sindicalistilor tipa ca ies in strada si ca din aceasta cauza este aceeasi melodie de ani de zile cu iesirea in strada la Mitinguri de Protest si de aici si rezultatele nemultumitoare pentru membrii de sindicat si pentru opinia publica. Daca nu ne primim compensatia inapoi pentru ca CFR Calatori sa nu incheie anul 2017 pe pierderi, atunci FSTFR cu Presedintele FSTFR Maxim Rodrigo Gabriel si cu liderii de sindicate ce sunt afiliate la FSTFR impreuna cu membrii de sindicat ce sunt liberi in programul de lucru lunar vor iesi la Mitinguri de Protest dupa ce vor organiza inainte informari asupra situatiei CFR Calatori pe care a produs-o Guvernul Romaniei la rectificarea bugetara din septembrie 2017 .

  27. Privatul mai primeste subventie? Putina curatenie prin minister si regionale nu se face?

    1. Da operatorii de transport feroviar de calatori privati primesc in continuare compensatie si pe sectiile interoperabile si pe sectiile neinteroperabile …

  28. CFR Marfa pe topogan…CFR Calatori o urmeaza la sector de bloc…se mai indoieste cineva ca si CFR Infrastructura o va lua in aceeasi directie? Daca cele doua se blocheaza financiar….de unde TUI? La blocajul asta sa nu se uite ca se adauga (prin aceeasi rectificare bugetara) si faptul ca si de la CFR Infrastructura se ia de la lucrarile de investitii…. inclusiv “profitul” raportat la 30.06.2017 (pe primul semestru), la care se adauga si ceva “maruntis”…vreo 19 milioane mai putin de la capitolul “cheltuieli cu personalul”…. Deci “preocuparea” guvernantilor pentru “binele” sectorului feroviar este inca o data dovedita …a fi ramas neschimbata…adica zero!

    1. Leonidas referitor la intrebarea ta : ,,CFR Marfa pe topogan…CFR Calatori o urmeaza la sector de bloc…se mai indoieste cineva ca si CFR Infrastructura o va lua in aceeasi directie? Daca cele doua se blocheaza financiar….de unde TUI? ,, se pare ca sti ca raspunsul este evident urmatorul : ,, CFR Marfa pe topogan…CFR Calatori o urmeaza la sector de bloc…si la fel si CFR Infrastructura urmeaza directia CFR Marfa si a CFR Calatori mai ales ca CFR Calatori este aruncata pe TOPOGAN de catre STATUL ROMAN la rectificarea bugetar din septembrie 2017… ,, .

  29. și ? s-a făcut vreun demers ? sau stăm și așteptăm ?

    1. “Demersuri” se tot fac…fiecare cum poate si pe unde poate…rezultatele insa “confirma” ca sunt “ascultate” de surzi si “vazute’ de orbi!

      1. Da domnule Leonidas „Demersuri se tot fac…fiecare cum poate si pe unde poate…,, si toti factorii decidenti ne promit ca iubesc calea ferata romana si ca vor redresarea acesteia dar rezultatele in acest sens se asteapta inca …

    2. Domnule Podina Cristian si pe dumneavoastra va asteptam sa ne fiti alaturi efectiv la actiunile de protest feroviar ce vor urma : PICHETARI, MITINGURI de PROTEST etc.
      Nu uita cei care va reprezinta sindical trebuie sa va aibe alaturi de ei , adica efectiv, la actiunile de protest feroviar pe care le vor organiza: PICHETARI, MITINGURI de PROTEST etc.

      1. Trebuie sa retii faptul ca la CFR Calatori este un sindicat SUS CFR Calatori de peste 3000 membrii de sindicat ce sunt salariati ai CFR Calatori si din cauza asta ,,numai pe aici (pentru o parte din angajatii la CFR Calatori) sunt discutii despre viitor… ,, iar cand sindicatul SUS CFR Calatori va avea jumatate plus unu din salariatii CFR Calatori membrii sai de sindicat discutiile despre viitor vor fi cu ecou. Pot fi discutiile pentru viitor ,,cu ecou,, daca ies la Mitingul de Protest ce va urma majoritatea ceferistilor indiferent de organizatia sindicala din care fac parte …Va fi intai o dezbatere publica —o masa rotunda— in Parlament unde FSTFR va informa : deputatii, senatorii, ministrii , mass-media etc despre faptul ca Guvernul Romaniei la prima rectificare bugetara din septembrie 2017 a luat bani de la CFR Calatori profitabila si i-a dat la salariile altora etc cu pretul distrugerea CFR Calatori …

    3. La Antena 3 azi 12.11.2017 la ora 17.08 se spunea ca sindicalistii nu mai protesteaza in strada, ci doar liderii sindicalistilor tipa ca ies in strada si ca din aceasta cauza este aceeasi melodie de ani de zile cu iesirea in strada la Mitinguri de Protest si de aici si rezultatele nemultumitoare pentru membrii de sindicat si pentru opinia publica. Daca nu ne primim compensatia inapoi pentru ca CFR Calatori sa nu încheie anul 2017 pe pierderi, atunci FSTFR cu Presedintele FSTFR Maxim Rodrigo Gabriel si cu liderii de sindicate ce sunt afiliate la FSTFR impreuna cu membrii de sindicat ce sunt liberi in programul de lucru lunar vor iesi la Mitinguri de Protest dupa ce vor organiza inainte informari asupra situatiei CFR Calatori pe care a produs-o Guvernul Romaniei la rectificarea bugetara din septembrie 2017 .

      1. pe ceilalți nu îi interesează ? cei de la Meredian ,ne vor sprijinii ?