ÎNTALNIRE CFR CĂLĂTORI – DIRECȚIA DE POLIȚIE TRASPORTURI DIN CADRUL IGPR

Pe pagina sa oficială de facebook a CFR Călători, în data de 07.12.2016 a fost distribuită postarea publicată de dl. Director General al SNTFC CFR Călători Iosif Szenteș pe pagina sa personală de facebook, un articol cu referire la: întalnire CFR Calatori – Direcția de Poliție Trasporturi din cadrul IGPR. Principalul subiect al discuțiilor a fost legat de planul de măsuri pentru stoparea fenomenelor antisociale care aduc mari prejudicii materiale si de imagine operatorului de trasnport feroviar de pasageri:
1.furturile de motorina si
2.călătoriile frauduloase”
astfel că la data postării acestui articol (07.12.2016)  a avut loc o ședinta de analiza a CFR Călători pe linie SC si control trenuri la care a participat si Directorul General al Poliției TF-dl. Chestor Marian Motoc. Subiectele discutate se referă la prezentarea situației si măsurile luate pana in prezent, respectiv cele care se impun pentru stoparea unor fenomene antisociale cum ar fi furturile de motorina si călătoriile frauduloase, care aduc mari prejudicii materiale si de imagine companiei naționale”. Întrucât nu toți membrii nostri de sindicat au cont facebook, am preluat această postare pentru o informare cît mai corectă a tuturor membrilor de sindicat (și nu numai)

 

SHARE

8 Responses

  1. La ce dracu să mai cumpărăm draci baltati când compania noastră este sabotata din toate direcțiile?
    Aaa ! Să aibă smecherii cu ce lucra după cumparare pe un leu ( ron).

  2. In atentia administratiei CFR, de la Director general, sefii din SC, sefii de Depouri si pina la ultimul inginer .
    Acum, in ultimele zile ale acestui an, ati multumit in vre-un fel mecanicilor de locomotiva pentru sacrificiile pe care le fac in fiecare zi atunci cind se urca in sicriile umblatoare (sau bombele pe roti) si fac tot posibilul sa duca trenurile in siguranta si la timp?
    Stiti ce inseamna domnilor o locomotiva in ziua de azi?
    Ei bine, in primul rind din Co- Co uri majoritatea au ajuns Bo-Bo uri sau, pe intelesul dumneavoastra din sase motoare cite are o locomotiva au ramas in patru si cu astea trebuie sa tinem timpii de mers.
    Dar ce spuneti Domnilor de faptul ca mecanici conduc orbeste atunci cind Mama Natura isi varsa lacrimile iar stergatoarele geamurilor frontale desi existente nu sint si eficiente astfel ca pe timp ploios vizibilitatea este redusa chiar foarte drastic?
    Sau ce spuneti de pupitrul de conducere din cabina locomotivei care arata foarte dragut cind il vezi plin cu display-uri, manometre, beculete si tot felul de alte aparate ce fiecare in parte isi are rolul bine definit in manipularea corespunzatoare a locomotivei dar, vai, din pacate cele mai multe sint defecte si nefolositoare. Chiar si un singur beculet domnilor poate face diferenta intre producerea sau evitarea unui eveniment de cale ferata.
    Un singur beculet domnilor poate da foc unei locomotive sau poate evita acest lucru.
    Ori poate va faceti griji de sanatatea mecanicilor de locomotiva?
    Pe citi mecanici ati intrebat domnilor cit frig si curent trebuie sa indure pe aceste masini foarte etanse? Faceti un chestionar printre mecanici si vedeti pe citi dintre ei ii dor oasele de la picioare, mijlocul, ceafa, urechile si toata partea dreapta expusa zi de zi la curentul provocat de geamul lateral, de usa din spatele lui, de climatizarea de deasupra capului, de usa de acces pe locomotiva. Si va mai intrebati de ce-si iau concedii medicale?
    Si probabil ca mai sint si altele de adaugat dar las si pe altii sa mai adauge nu vreau sa spuneti ca-i doar imaginatia mea.
    Eu va doresc La multi ani.

    Oare cite locomotive Domnilor ar fi apte in mod real sa iasa pe poarta depoului

  3. DNA a luat la întrebări pe Directorul Exploatare din CFR CĂLĂTORI- domnul GAVRIS TEODOR , dar Stabarimea nu știe nimic, cred ca la ăsta te referi domnule Jack Sparow când spui ca Stabarimea se ia doar de șefii de tren și de mecanicii de locomotiva etc …

  4. Păi ce dracul să facă și ștabarimea,convoacă poliția ca fură mecanicii , lăcătușii , acarii ,conducătorii și șefii de tren,și așa mai departe, ,,fură toți, ce mai”.
    Numai că au uitat o categorie de sustragatori mai aparte , adicatelea, ei, ștabarimea, dar cum sa facă ei asemenea fapt, ce ei șanț cleptomani.
    Restul în nr. Viitor

  5. Nu stiu momentan de ce , dar am senzatia ca Domnul Director Josif Sentes este asemanator ,,Comandorului Bartalosi,fost comandant de distrugator, care arefuzat sa-si taie nava la ordinul sovietic (dovada ca majoritatea maghiarilor sunt buni romani) “