A.N.S.F. A SĂRBĂTORIT ZIUA CEFERISTULUI PRINTR-UN MITING DE PROTEST!

Conducerea Alianței Naționale Sindicale Feroviare mulțumește tuturor salariaților CFR-iști care și-au facut timp pentru a participa la sărbătorirea Zilei Ceferistului și la mitingul de protest din data de 22.04.2016 și de a fi împreună. Așa după cum am anunțat mai înainte, sindicaliştii de la Alianţa Naţională Sindicală Feroviară (ANSF), Confederaţia Sindicală Naţională MERIDIAN, Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România(FSTFR), Federaţia Naţională Sindicală din Infrastructura Feroviară(FNSIF) şi Uniunea Sindicatelor din Spitalele CFR au participat, vineri, la un miting de protest, între orele 10:00 – 13:00, în cadrul căruia organizaţiile lucrătorilor feroviari îşi exprimă nemulţumirea faţă de situaţia în care se află sistemul feroviar, nemulțumirea față de condițiile de muncă, respectiv pentru urgentarea promovării propunerii legislative privind STATUTUL PERSONALULUI FEROVIAR se ce află înregistrat la Senatul României.

Totodată conducerea Alianței Naționale Sindicale Feroviare mulțumește domnului Director General al SNTFC CFR Călători SA, Iosif SZENTEȘ pentru participarea sa în mijlocul salariaților protestatari la sărbătorirea Zilei Ceferistului (unde a fost primit cu aplauze), astfel dând dovadă de responsabilitate față de instituția și salariații pe care îi reprezintă, unde a declarat că: “sunt deschis dialogului, iau în serios ideea de echipă și ideea de performanță în management. Am început anul 2016 cu majorări salariale de 10% și acordarea tichetelor de masă. Încerc să identific cât mai multe din problemele și nevoile cu care ne confruntăm și îmi doresc ca împreună să le găsim rezolvare. Voi sta alături de toți cei care împărtășesc aceleaşi valori ale corectitudinii și mulțumesc fiecărui ceferist onest care vine de aceeași parte a locomotivei cu care va trebui să ducem mai departe trenul numit “CFR”…

Cu ocazia Zilei Ceferistului și a Sf. Gheorghe, pentru toți cei ce au prenumele Gheorghe sau de flori (Duminica Floriilor), vă urăm un sincer: LA MULȚI ANI!

SHARE

20 Responses

  1. Proiectele de acte normative care ar putea fi incluse în şedinţa Guvernului României din 27.04.2016
    Capitolul IV: BUGETE DE VENITURI ȘI CHELTUIELI
    1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători ”C.F.R-Călători”-S.A, aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor
    2. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Companiei Naţionale de Căi Ferate ”C.F.R”-S.A, aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor

    Cititi aici: http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-27-04-2016

  2. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printre altele alocarea fondurilor pentru investiții în material rulant nou : automotoare, rame electrice, locomotive și vagoane și pentru întreținerea acesteia creându-se astfel cadrul legal pentru creșterea eficienței operatorului de transport feroviar de călători de stat, pentru îmbunătățirea confortului călătorilor și pentru îmbunătățirea condițiilor de muncă . Trebuie precizat că actualul material rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA este de o calitate scăzută pentru că 87% din locomotive sunt mai vechi de 20 de ani și condițiile de muncă ale mecanicului de locomotivă din posturile de conducere sunt inumane și , de asemenea 82% din vagoane sunt mai vechi de 25 de ani . Mai mult metoda întreținerii locomotivelor, automotoarelor și ramelor electrice ale SNTFC,,CFR Călători,,SA realizate cu Filiala SCRL Brașov SA pare să fie ineficientă ținând cont că în loc de o singură conducere pentru mecanicii de locomotivă și automotor și pentru reparatorii de locomotivă și automotor care ar trebui să fie toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA, sunt în prezent două conduceri din care una pentru materialul rulant, mecanici de locomotivă și automotor etc și alta separat în altă unitate pentru reparatorii de locomotive și automotoare, conduceri care pot pasa de la una la alta responsabilitatea stării actuale a parcului de material rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA și dăm ca exemplu faptul că din stocul cel mai nou de material rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv din cele 120 Automotoare Desiro încă din primii 10 ani de funcționare au fost scoase din uz mai mult de 40% din aceste Automotoare Desiro . Trebuie menționat și faptul că SNTFC,,CFR Călători,,SA are locomotivele vechi, de putere mare , ineficiente energetic și de productivitate mică ceea ce conduce la costuri mari de operare a trenurilor de călători și la prețuri ale biletelor de călătorie mai ridicate decât cele ale curselor de autobuz între diferite destinații paralele cu calea ferată română .

  3. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printre altele să revină contravaloarea accizei la motorină către infrastructura feroviară de stat sau după caz către achiziții de material rulant nou pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA ținând cont că locomotivele Diesel și automotoarele circulă pe infrastructura feroviară de stat și nu pe infrastructura rutieră .

  4. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printre altele aprobarea Bugetelor de Venituri și Cheltuieli anuale ale Unităților Feroviare de Stat în timp util deoarece din anul 2006 și până în prezent BVC-urile s-au aprobat la sfârșit de an , după ce a trecut anul sau în a doua parte a anului fapt ce a făcut ca anual în ultimii 6 ani să nu se poată cheltui nici măcar jumătate din bugetele alocate pentru reparații locomotive și pentru reparații vagoane .

  5. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printre altele actualizarea legislației naționale în vederea creării cadrului legal care să permită autorităților publice locale să contribuie la întreținerea, dezvoltarea și gestionarea serviciilor de transport pe calea ferată română de interes local și regional și în acest sens trebuie stabilite formule de finanțare, moduri de contractare a serviciilor , moduri de administrare a infrastructurii feroviare , investițiile ce trebuie făcute în sistemele de transport feroviar etc.

  6. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printre altele să se reanalizeze acordarea de spații în gări pentru autogări și pentru agenții de voiaj rutiere pentru că se cunoaște că eficiența CNCF,,CFR,,SA ce reprezintă infrastructura feroviară Română depinde de eficiența operatorilor de transport feroviar de călători și pentru că deși s-a investit în reabilitarea și modernizarea infrastructurii feroviare pe distanța Brașov-București-Constanța și retur și această investiție trebuia amortizată prin creșterea traficului feroviar pe porțiunea de coridor Brașov-București-Constanța , CNCF,,CFR,,SA nu va atrage un trafic suplimentar pe porțiunea de coridor Brașov-București-Constanța și mai mult va sprijini scăderea încasărilor operatorilor de transport feroviar de călători pentru că a închiriat spațiu pentru Agenția de Voiaj rutieră Memento BUS chiar în Gara de Nord din București ce are curse pe o rețea rutieră paralelă cu rețeaua feroviară și nu pe o rețea radială pe calea ferată și pentru că Firma de Transport Rutier Memento BUS ce funcționează sub brandul Cristian Tour are curse București-Constanța și București-Brașov cu tariful 1 EURO /cursă în condițiile în care tarifele celorlalți operatori auto și feroviari sunt de aproximativ 10 EURO/cursă și pentru că pe internet se poate observa că pe zi și sens sunt deja listate 28 curse auto în relația București-Constanța etc , iar operatorii de transport feroviar de călători nu pot efectua mers cadențat ca și operatorii de transport rutier deoarece au ferestre de închideri linii pentru lucrări la infrastructura feroviară pe timp de zi și nu noaptea cum ar fi normal . Pe celelalte secții de circulație feroviară ce nu au fost reabilitate și modernizate , calitatea slabă a infrastructurii feroviare generează din ce în ce mai multe restricții de viteză și în consecință generează o durată mare de parcurs a oricărei distanțe și cheltuieli suplimentare operatorilor de transport feroviar de călători cu personalul și cu motorina, curentul electric, precum și cu imobilizarea materialului rulant și conduce la imaginea falsă a unui sistem feroviar de călători aparent ineficient în ochii călătorilor cu transportul feroviar , precum și la îndepărtarea acestora de transportul feroviar de călători etc.

  7. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că solicităm printer altele și aprobarea Legii privind Statutul Personalului Feroviar în forma în care a fost deja agreată de Ministerul Transporturilor, dar și cu modificările solicitate de organizațiile sindicale feroviare reprezentative. Precizăm că Statutul Personalului Feroviar vine cu reglementări speciale personalului feroviar care tratează toate problemele de personal din acest domeniu, inclusiv pe teme de disciplina muncii, aducând un cadru juridic specific desfășurării muncii la calea ferată și la art. 31 prevede că personalul cu responsabilități în siguranța circulației benificiază de pensie de serviciu , potrivit categoriei profesionale din care provine , cumulativ cu condițiile de pensionare de cel puțin 20 de ani de activitate la siguranța circulației și o vârstă de minimum 50 de ani sau 52 de ani după caz, pentru că după vârsta de 52 ani personalul feroviar cu responsabilități în siguranța circulației ce are vechime cel puțin 20 de ani de activitate la siguranța circulației este uzat fizic și moral și poate deveni un pericol la siguranța circulației. Precizăm că mecanicii de locomotivă și automotor au condiții speciale și în prezent ies la pensie la 52 ani , iar celălalt personal de la siguranța circulației de la CN CF ,,CFR,,SA și de la SNTFC,,CFR Călători,,SA a pierdut inexplicabil grupa de muncă în anul 2001 , dar cu toate acestea nici acest personal nu poate face față în condiții optime la siguranța circulației putând deveni un pericol la siguranța circulației după 52 de ani deoarece și acesta este uzat fizic și moral după vârsta de 52 de ani și 20 de ani de activitate la siguranța circulației (noi considerăm că un exemplu de pericol la siguranța circulației poate fi considerat și cel dat de operatorii de transport feroviar privați care lucrează și cu pensionari de la SNTFC,,CFR Călători,,SA sau de la SNTFM ,,CFR Marfă,,SA ce considerăm noi că nu mai pot face față în condiții optime la siguranța circulației pe calea ferată după ce au fost pensionați în baza grupei speciale, putând însă lucra în continuare la operatorii de transport feroviar de călători privați pentru că pensia nu le este suficientă a trăi , dar în nici un caz considerăm că nu ar trebui să mai lucreze la OTF-urile private ca mecanici de locomotivă după ce au ieșit la pensie etc … ) .

  8. CSN Meridian,ANSF, FSTFR,FNSIFși Uniunea Sindicatelor Spitalelor CFR au făcut Mitingul de protest din 22 aprilie 2016 din fața Ministerului Transporturilor și vrem acum o dezbatere publică în 30 mai 2016 în Parlamentul României pentru că observăm declinul continuu al transportului feroviar și al rețelei feroviare din România după 1990 și până în prezent ceea ce ne face să credem că sectorul feroviar din România ce înainte ajuta la dezvoltarea economiei naționale, acum este în criză , deși în continuare România are nevoie de un transport feroviar care să facă legătura între localitățile României și care să contribuie la dezvoltarea economiei naționale, dar și pentru asigurarea unor standarde de viață mai ridicate . Revenirea sistemului feroviar depinde de creșterea vitezei medii de deplasare în cadrul rețelei feroviare române , viteză care însă a scăzut la trenurile de călători de la 60Km/h în 1990 la 45 Km/h în 2016 datorită existenței unui BVC anual al CNCF,,CFR,,SA inadecvat pentru întreținere și reparații capitale ale infrastructurii feroviare române ceea ce a dus la apariția a circa 1800 restricții de viteză temporare și la întârzieri ale trenurilor de călători, deci viteza medie a trenurilor de călători în cadrul rețelei feroviare române a ajuns să fie mai mică decât viteza unei mașini mici (unui autoturism ) ce se deplasează în interiorul unui oraș și în consecință acestea sunt condițile de concurența cu transportul rutier de călători care însă pe distanța dintre orașe ( în afara orașelor ) își dublează viteza medie a autobuzelor de călători …

  9. ,, În jurul orei 11.00, 4 vagoane din compunerea unui tren de marfă au deraiat, două dintre ele fiind răsturnate, la intrare în stația Craiova, informează Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.
    Trenul aparține unui operator privat de marfă și asigura un transport de cereale pe relația Craiova – Calafat.La faţa locului s-au deplasat comisiile de cercetare ale CFR SA și AFER, precum și echipele de intervenţie din cadrul Regionalei CF Craiova, pentru demararea operaţiunilor de repunere pe șină a vagoanelor răsturnate.

    Traficul feroviar de călători între Craiova şi Calafat se desfăşoară în condiţii de siguranţă, în staţia Craiova trenurile fiind redirecţionate pe celelalte linii, mai scrie în comunicat. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjdn6PxrazMAhWDvhQKHVKGASgQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Ftren-rasturnat-la-intrare-in-craiova-patru-vagoane-au-sarit-de-pe-sina.html&usg=AFQjCNGxR92UlTDl6ywo86Dcm-kE9D7JkQ&bvm=bv.120551593,d.bGs

  10. Mecanicii de locomotivă și automotor au condiții speciale și în prezent ies la pensie la 52 ani pentru că acest personal nu poate face față în condiții optime la siguranța circulației putând deveni un pericol la siguranța circulației după 52 de ani deoarece este uzat fizic și moral după vârsta de 52 de ani și 20 de ani de activitate la siguranța circulației și această realitate face necesară aprobarea Legii privind Statutul Personalului Feroviar în regim de urgență de către Parlamentul României .
    ,, Nu mai puțin de cinci locomotive au fost implicate azi 25.04.2016 într-un accident produs în Gara CFR Curtici. Se pare că trei locomotive staționate au fost lovite de o locomotivă care tracta o altă locomotivă. În urma impactului, au suferit răni superficiale mecanicii celor două locomotive aflate în mișcare. „Din primele cercetări efectuate la fața locului, s-a stabilit că trei locomotive care se aflau staționate în stația CFR Curtici, ar fi fost lovite de o altă locomotiva condusă de un mecanic de 55 de ani. Au fost accidentați ușor doi mecanici, de 55 respectiv 50 de ani„, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție Județean Arad, Lorena Pîrvulescu. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjiwsr3qarMAhXI2ywKHVeIB1UQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fglsa.ro%2Farad%2F234508-accident-feroviar-la-curtici-cinci-locomotive-au-fost-avariate.html&usg=AFQjCNHfGnlE8GkULVIBSRcyWfbWhZeaVA

  11. ,, Peste o mie de CFR-işti vor protesta vineri, între orele 10,00 şi 13,00, în parcul din faţa Ministerului Transporturilor, nemulţumiţi de lipsa de interes a guvernanţilor în amânarea revizuirii legislaţiei privind salarizarea, de falimentarea sistemului feroviar şi de lipsa investiţiilor din ultimii ani în infrastructura feroviară de stat.

    De asemenea, sindicaliştii reclamă lipsa achiziţiilor de material rulant nou, automotoare, rame electrice şi vagoane noi, tergiversarea aprobării legii privind statutul personalului feroviar şi distrugerea identităţii meseriei de CFR-ist, plata cu întârziere a salariaţilor din Unităţile Feroviare de Stat şi deteriorarea continuă a condiţiilor de muncă.

    Nu în ultimul rând, angajaţii din sectorul feroviar protestează din cauza întârzierii adoptării Bugetelor de Venituri şi Cheltuieli în Unităţile Feroviare de Stat aferente anului 2016, deteriorării continue a condiţiilor de muncă şi disponibilizărilor de personal, politizării funcţiilor de conducere din Unităţile Feroviare de Stat şi din cauza lipsei de coordonare şi eficienţă? la nivelul managementului companiilor feroviare de stat.

    Organizaţiile lucrătorilor feroviari intenţionează ca prin această acţiune de protest să atragă atenţia guvernanţilor asupra aspectelor menţionate. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi1h-np_qjMAhWCahoKHcn6Bu8QqQIIGjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Factualitate%2Fprotest-cfr-ministerul-transporturilor-352909.html&usg=AFQjCNEgQfuHiTtzaB6K3J7Vw406WpNcrg&bvm=bv.119745492,d.bGg
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi1h-np_qjMAhWCahoKHcn6Bu8QFggeMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Ftag%2Fprotest-35648.html&usg=AFQjCNEsLlMAVJKjFQ5jak4HkYYgZFzHiA

  12. Imagini și comentarii de la mitingul de protest :
    http://stiri.tvr.ro/sute-de-angajati-ai-cfr-au-protestat…
    http://www.b1.ro/…/peste-o-mie-de-angajati-cfr-protest…
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj0kPn71aLMAhXC_iwKHWcMA7wQFghCMAc&url=http%3A%2F%2Fwww.informatia-zilei.ro%2Fmm%2Fsocial%2Fsindicalistii-cfr-au-protestat-in-fata-ministerului-transporturilor&usg=AFQjCNEFbl7c-jFqPb9rgmOb9e3KKbyZsw&bvm=bv.119745492,d.bGg
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/iosif-szentes-directorul-cfr-calatori-a-fost-in-mijlocul-manifestantilor-din-fata-ministerului-transporturilor
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjPvt6GyKLMAhUEESwKHX4UBfwQFgguMAU&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Factualitate%2Fprotest-cfr-ministerul-transporturilor-352909.html&usg=AFQjCNEgQfuHiTtzaB6K3J7Vw406WpNcrg
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjPvt6GyKLMAhUEESwKHX4UBfwQFghFMAk&url=http%3A%2F%2Fwww.romanialibera.ro%2Fstire-414280.html&usg=AFQjCNE9PJ2E001j0-nFh5LyxHGQX5diGA
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_trbiwqLMAhWK1ywKHYUvASEQFggvMAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.stiripesurse.ro%2Fprotest-la-ministerul-transporturilor-de-ce-ies-feroviarii-in-strada_991815.html&usg=AFQjCNEhGqWYdzPu0-zWniY7ZCDGLrIywQ
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_trbiwqLMAhWK1ywKHYUvASEQFgg-MAc&url=http%3A%2F%2Fwww.ziarulevenimentul.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fprotest-la-ministerul-transporturilor-sindicalistii-cfr-vor-salarii-si-pensii-mai-mari–217301879.html&usg=AFQjCNEci83F-mrZhEXDw0Pcr8u7eas2yw&bvm=bv.119745492,d.bGg
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_trbiwqLMAhWK1ywKHYUvASEQqQIIGjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Factualitate%2Fprotest-cfr-ministerul-transporturilor-352909.html&usg=AFQjCNEgQfuHiTtzaB6K3J7Vw406WpNcrg
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwins6rvwKLMAhXJkCwKHVHDC_AQFgg3MAY&url=http%3A%2F%2Fwww.cotidianul.ro%2Fangajati-ai-cfr-protest-la-ministerul-transporturilor-280006%2F&usg=AFQjCNHnt8r875GcCC2OpQ2PFM0Ho09i4Q&bvm=bv.119745492,d.bGg
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwins6rvwKLMAhXJkCwKHVHDC_AQFgg9MAc&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fsocial%2Fsindicalistii-cfr-protesteaza-in-fata-ministerului-transporturilor-15269024&usg=AFQjCNEqAIzm6IHEvg3Yuf5JsbRpzfaibQ
    http://www.romaniatv.net/protest-la-ministerul-transporturilor-sindicalistii-cfr-vor-salarii-si-pensii-mai-mari_288174.html#ixzz46ZFRbS3z
    http://www.romaniatv.net/protest-la-ministerul-transporturilor-sindicalistii-cfr-vor-salarii-si-pensii-mai-mari_288174.html#ixzz46ZD2Uq4w
    http://www.romaniatv.net/protest-la-ministerul-transporturilor-sindicalistii-cfr-vor-salarii-si-pensii-mai-mari_288174.html#ixzz46ZCXMhro

    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiJ3vDBvaLMAhWBiSwKHZf6B7MQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fprotest-la-ministerul-transporturilor-sindicalistii-cfr-vor-salarii-si-pensii-mai-mari_288174.html&usg=AFQjCNGUYQdH-PZXk2LFEYy-FudcML4Etw&bvm=bv.119745492,d.bGg

  13. Felicitări tuturor salariaților CFR-iști care la mitingul ceferist de protest desfășurat în parcul din fața Ministerului Transportului în data de 22.04.2016 între orele 9.00- 13.00 au solicitat Guvernului României aprobarea de urgență a Bugetelor de Venituri și Cheltuieli pe anul 2016 ale Unităților Feroviare de Stat deoarece nu se pot face achizițile necesare reparaților parcului de material rulant al CFR Călători, respectiv nu se pot face la timp și în întregime achizițile necesare pentru piese etc necesare la locomotive, automotoare ,rame și vagoane la CFR Călători, pentru că nu se pot face la timp achiziții de costume noi și de calitate pentru personalul din Ramura Comercial a CFR Călători, pentru că nu se poate face protocolul pentru plata partială a abonamentelor pe secțiile neinteroperabile , pentru plata a 50% din facturile de tratament și odihnă, pentru plata de diverse ajutoare sociale etc.

  14. Felicitări tuturor salariaților CFR-iști care la mitingul ceferist de protest desfășurat în parcul din fața Ministerului Transportului în data de 22.04.2016 între orele 9.00- 13.00 au solicitat Parlamentului României să aprobe Legea privind Statutul Personalului Feroviar așa cum a fost el aprobat de Ministerul Transporturilor ca reprezentant al Guvernului României și cu modificarea conform Codului Muncii la sporul de festive.

  15. Felicitări tuturor salariaților CFR-iști care la mitingul ceferist de protest desfășurat în parcul din fața Ministerului Transportului în data de 22.04.2016 între orele 9.00- 13.00 au solicitat Parlamentului României ca MASTERPLANUL pe care îl va aproba (pentru investiții în infrastructura feroviară din România și pentru investiții în materialul rulant al CFR Călători) să nu conțină sub nici o formă reducerea (micșorarea) rețelei feroviare și reducerea numărului de salariați ceferiști prin concedieri colective ca urmare a unei nefondate micșorări (reduceri) a rețelei feroviare din România.

  16. Felicitări tuturor salariaților CFR-iști care și-au facut timp pentru a fi împreună la sărbătorirea Zilei Ceferistului din aprilie 2016 și pentru a participa la mitingul ceferist de protest desfășurat în parcul din fața Ministerului Transportului în data de 22.04.2016 între orele 9.00- 13.00, împotriva falimentării sistemului feroviar și împotriva tergiversării aprobării Legii privind Statutul Personalului Feroviar .

  17. Felicitări Domnului Director General al SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că de când a devenit Director General și până acum a dat dovadă că este deschis la un Dialog Social cu toate Federațiile Sindicale Feroviare ce sunt alături de locomotivele și mecanicii de locomotive care duc pe secțiile de circulație feroviară din România trenurile CFR Călători, fapt pe care de altfel l-a declarat, respectiv că: „ sunt deschis dialogului, iau în serios ideea de echipă și ideea de performanță în management. Am început anul 2016 cu majorări salariale de 10% și acordarea tichetelor de masă. Încerc să identific cât mai multe din problemele și nevoile cu care ne confruntăm și îmi doresc ca împreună să le găsim rezolvare. Voi sta alături de toți cei care împărtășesc aceleaşi valori ale corectitudinii și mulțumesc fiecărui ceferist onest care vine de aceeași parte a locomotivei cu care va trebui să ducem mai departe trenul numit “CFR”…„ .

  18. Lamulti ani tuturor CFR-istilor care-si sarbatoresc azi ziua numelui,multa sanatate.

  19. La Multi Ani feroviari, de ziua noastra.
    La Multi Ani Gheorghe.
    La Multi Ani Florin, Florica si tuturor florilor.