CONCURENŢA dintre SNTFC CFR Călători SA şi operatorii privaţi de transport feroviar de călători este corectă?

Operatorii de transport feroviar de călători privaţi nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA .
Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic, exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio. Oare aceasta este o concurenţă corectă atâta timp cât este admisă de Ministerul Transporturilor şi Guvernul României?

242 responses to “CONCURENŢA dintre SNTFC CFR Călători SA şi operatorii privaţi de transport feroviar de călători este corectă?

  1. Operatorii de transport feroviar de călători privaţi nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA .
    Citiți și :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0CFMQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fzeci-de-trenuri-private-circula-ilegal-pe-rutele-cfr-calatori-126571&ei=aq3PVKf0Oor9UvKZgfAL&usg=AFQjCNFmJcE_ebtWZiNQkPwVvcGNM8umTQ&bvm=bv.85076809,d.d24

  2. Presedintele Directoratului CFR Calatori, Vasile Secara, si-a dat demisia.
    ,, Vasile Secară a demisionat din funcția de președinte al Directoratului CFR Călători, funcție pe care o ocupa în structura de conducere executivă a companiei, locul acestuia urmând să fie ocupat de Iosif Szentes, a informat compania. În continuare, conform statutului CFR Călători, conducerea executivă este asigurată de ceilalți doi membri ai Directoratului: Ioan Bălănean și Iosif Szentes, atribuțiile de președinte fiind preluate de Iosif Szentes”, precizează CFR Călători. ,, Potrivit unor surse din domeniu, motivele demisiei lui Vasile Secară din funcția deținută la CFR Călători sunt “personale”. Conducerea executivă a CFR Călători este asigurată de un directorat format din trei membri. Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători este operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.dcnews.ro/vasile-secara-directorul-cfr-calatori-a-demisionat_466388.html?#sthash.kNRzNJPM.dpuf
    și pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dcnews.ro%2Fvasile-secara-directorul-cfr-calatori-a-demisionat_466388.html%3F&ei=FaHPVMB_yOZShqiCIA&usg=AFQjCNESwivFAzSu6l-hlibPBmjDPCbbGw&bvm=bv.85076809,d.d24

  3. ,, Presedintele Directoratului CFR Calatori, Vasile Secara, si-a dat demisia, luni. CFR Calatori anunta, prin intermediul unui comunicat de presa, ca Secara a renuntat la functia pe care o ocupa in structura de conducere executiva a companiei.In continuare, conform statutului CFR Calatori, conducerea executiva este asigurata de catre ceilalti doi membri ai Directoratului: Ioan Balanean si Iosif Szentes, se mai arata in comunicat.
    De asemenea, Iosif Szentes va prelua atributiile de presedinte. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziare.com%2Fstiri%2Fcfr%2Fpresedintele-directoratului-cfr-calatori-si-a-dat-demisia-1346104&ei=tZbPVN3kG8aAU-vAg7AK&usg=AFQjCNEFi9YIWcTAW1WJ0Ajl2wuGSGcdPg

  4. Mecanic (I)responsabil a reținut că un coleg spunea: ,,Pe sectiile unde opereaza numai operatori privati acestia circula cu un pret mai mare la bilete si abonamente ex. Ploiesti-Urziceni, iar pe sectiile unde circula in paralel cu CFR Calatori operatori privati au pretul la jumatate ex. Galati-Bucuresti CFR = 60 lei TFG= 30 lei . Daca si actuala administratie continua aceiasi politica nu stiu unde ajungem. ,, . Mecanic (i)responsabil se întreba: ,,unde sunt institutile abilitate ale statului și în situațiile de concurență neloială? Unde este consiliul concurentei? ,, .
    Eu aș întreba dacă Ministerul Transporturilor nu ar trebui întrebat și acest Minister de DNA și de alte institute abilitate ale statului de ce există totuși concurență neloială de operatorii privati la SNTFC,,CFR Călători,,SA , respective de ce sunt operatorii de transport feroviar de călători privati cu subvenția aferentă prestației pe care o fac cu trenurile lor de călători private pe secțiile interoperabile unde ar trebui să fie numai operatorul de transport feroviar de călători de stat cu subvenție la trenurile din pachetul minim social ?

  5. Cineva îmi spunea că nu se mai aprovizionează nici cu Foi Parcurs Depourile CFR Călători pentru că DNA i-a speriat foarte tare pe cei din TESA de la aprovizionare, reținând pe Directorul Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA și chemând la cercetare pe foarte mulți Șefi de Depouri de Călători din cele existente.
    ,, Aprovizionare la CFR Călători SA. Potrivit unui comunicat al DNA, în relația cu șefii Depourilor CFR Călători SA, pentru a-i determina pe funcționarii publici aflați în subordinea companiei feroviare să încheie contracte cu societățile comerciale pe care le controla, George Didilă a invocat în discuțiile pe care le purta, relațiile apropiate în care se afla cu directorul Teodor Gavriș.Acesta din urmă era factorul de decizie la nivelul companiei, în ceea ce privește aprobarea necesarului de materiale destinate achiziționării, cât și pentru alocările de fonduri bugetare, aspecte cunoscute de funcționarii cu care urmărea să încheie contractele de achiziție publică.
    Mai mult, Teodor Gavriș i-a determinat pe funcționarii publici din subordine să-și exercite în mod defectuos atribuțiile de serviciu, în sensul atribuirii către firmele controlate de George Didilă, prin fraudarea procedurilor de achiziție publică, a unor contracte de furnizare produse. ,, .
    Citiți mai mult pe: http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.agerpres.ro%2Fjustitie%2F2014%2F12%2F11%2Fdna-teodor-gavris-director-la-cfr-calatori-a-intervenit-pentru-ca-firmele-lui-didila-sa-castige-fraudulos-contracte-18-47-18&ei=DYnPVOKrNYmwUc27g_AC&usg=AFQjCNFahf-mlku6_3v4jQbS3UqndDxHrw

  6. Malamen Mihai

    Da , doamna Dina Lucia Violeta aveți dreptate : ,,Nimeni nu trebuie să se creadă mai presus de lege! ,, .
    Și nici eu nu pot fi de accord cu șantajul nici unui salariat al SNTFC,,CFR Călători,,SA asupra altui sau altor salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA …

  7. Malamen Mihai

    Mecanic (I)responsabil are dreptate când spune în comentariul său că : ,,Ce nu te omoara, te face mai puternic. Domnul fost Director Tracțiune- Gavris Teodor a dorit desfintarea SDLBC-ului începând prin fragmentarea sa si a reusit intarirea acestuia prin unirea SDLBC cu încă 13 sindicate din SNTFC CFR Călători SA . Din 400-500 de menbrii de sindicat ai SDLBC a reusit sa ajunga la 2000 de membri de sindicat(sub o alta denumire, respectiv de SUS CFR Calatori). ,, .
    Pot să vă spun că sunt 14 sindicate de la SNTFC,,CFR Călători,,SA care s-au unit într-un sindicat numit Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători (SUS CFR Călători) ce are 2000 membrii de sindicat la care sunt Secretar General și Maxim Rodrigo Gabriel este Președinte și, da : ,,NU UITATI ROLUL SINDICATULUI …IMPREUNA VOM FI MAI PUTERNICI …IMPREUNA PENTRU UN VIITOR PROSPER AL SNTFC CFR CALATORI. ,, .

  8. Malamen Mihai

    Paul Manolescu are dreptate când spune în comentariul său că : ,,La SNTFC CFR CALATORI SA mai sunt oameni foarte bine pregatiti profesional.Hai sa fim capabili sa-i tinem aproape, pentru SNTFC CFR Calatori SA .Hai sa nu ne vindem pregatirea profesionala de 30 de ani pe gratis. ,, .
    Pe toți oamenii foarte bine pregatiti profesional de la SNTFC CFR Călători SA vrem sa-i tinem aproape și vrem să folosim împreună experiența lor profesională și pe cei ce nu sunt încă în sindicatul mare , îi așteptăm să devină membrii de sindicat ai Sindicatului pentru Unitatea Salariaților CFR Călători (SUS CFR Călători) ce are 2000 membrii de sindicat și la care eu sunt Secretar General și Maxim Rodrigo Gabriel este Președinte .

  9. Malamen Mihai

    Popică are dreptate când spune în comentariul său că : ,,Ne pierdem demnitatea dacă tolerăm intolerabilul. NU UITATI ROLUL SINDICATULUI .. NU UTATI ROLUL FSTFR …IMPREUNA VOM FI MAI PUTERNICI …IMPREUNA PENTRU UN VIITOR PROSPER AL SNTFC CFR CALATORI. ,, .
    Pot să vă spun că sunt 14 sindicate de la SNTFC,,CFR Călători,,SA care s-au unit într-un sindicat numit Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători (SUS CFR Călători) ce are 2000 membrii de sindicat la care sunt Secretar General și Maxim Rodrigo Gabriel este Președinte și, da : ,,NU UITATI ROLUL SINDICATULUI …IMPREUNA VOM FI MAI PUTERNICI …IMPREUNA PENTRU UN VIITOR PROSPER AL SNTFC CFR CALATORI. ,, .

  10. Malamen Mihai

    Ștefan Ion are dreptate când spune în comentariul său că :
    ,,iar noi lefegii acestui sistem nu putem face nimic atat cat suntem nehotarati ,dezbinati, si impartiti in sute de sindicate . Impotriva unui sistem mafiot ce face tot ce poate pentru a elimina SNTFC,,CFR Călători,,SA de pe piață, nu poti lupta decat unit avand un singur centru de comanda, fara specialisti in relatii sociale la conducerea sindicatelor si federatiilor sindicale. ,, .
    Pot să vă spun că sunt 14 sindicate de la SNTFC,,CFR Călători,,SA care s-au unit într-un sindicat numit Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători (SUS CFR Călători) ce are 2000 membrii de sindicat la care sunt Secretar General și Maxim Rodrigo Gabriel este Președinte.

  11. stefan ion

    Operatorul privat a pus ochi pe subventia acordata de stat ,ajutat si de numerosi directori carora le-au fost promise functii si bani de operatorul privat,ajutati putin si de media ,platita deastfel, este limede ca societatile nationale devin oaia neagra a acestui sistem mafiot patronat de stat iar noi lefegii acestui sistem nu putem face nimic atat cat suntem nehotarati ,dezbinati, si impartiti in sute de sindicate . Impotriva unui sistem mafiot nu poti lupta decat unit avand un singur centru de comanda, fara specialisti in relatii sociale la conducerea sindicatelor si federatiilor sindicale. Cat priveste concurenta dintre cele doua societati e limpede ca lumina zilei ca este neloiala iar statul se saboteaza singur o data prin facilitatile oferite operatorului privat si a doua oara prin deturnarile de fonduri ,ingineriile financiare , alocarea anumitor servicii catre privati (dormitoare, pompieri chiar si atelierele de reparatii, salubrizarea etc) de unde avea de castigat numai cei din conducerea societati iar sindicatele ce au facut ca sunt multe . Sa fim seriosi daca noi cei multi nu devenim unul singur nu ne ramane decat sa stingem lumina daca mai avem .

  12. Ceea ce trebuie să pună în mişcare acţiunile noastre este demnitatea umană, demnitatea inalienabilă a celor oprimaţi, dar şi demnitatea fiecăruia dintre noi. Ne pierdem demnitatea dacă tolerăm intolerabilul.
    NU UITATI ROLUL SINDICATULUI .. NU UTATI ROLUL FSTFR …IMPREUNA VOM FI MAI PUTERNICI …IMPREUNA PENTRU UN VIITOR PROSPER AL SNTFC CFR CALATORI

  13. paul manolescu

    La CFR CALATORI mai sunt oameni f.b. pregatiti profesional.Hai sa fim capabili sa-i tinem aproape, pentru CFR Calatori .Hai sa nu ne vindem pregatirea profesionala de30 de ani pe gratis.

  14. paul manolescu

    Nu consider normal sa cedam spitaleleCFR-ului altora,atata timp cat parintii nostrii sau tratat la aceste spitale fiind salariati la CFR .Angajatii spitalelor CFR au fost si sunt alaturi de CFR-isti si copii acestora,NUvom renunta la spitalele noastre .

  15. paul manolescu

    Trebuie sa fim alaturi ,pentru a combate :incompetenta ,minciuna sI mafia.Fiti alaturi de FSTFR .Am fost si suntem uniti ,pentru viitorulCFR.Calatori.

  16. mecanic (i)responsabil

    Ce nu te omoara, te face mai puternic.
    Dir. Gavris a dorit desfintarea SDLBC-ului si a reusit intarirea acestuia. Din 400-500 de menbrii a reusit sa ajunga la 2000 de membri(sub o alta denumire SUS Calatori).
    Ma gandesc ce se va intampla daca daca vor mai fi si alti directori, care sa faca la fel ca dir. Gavris, SUS Calatori va ajunge la 6-7000 de membrii? Sa fie.
    Parerea mea conteaza.

  17. Spuneam în comentariul anterior că nu pot fi de acord cu șantajul unui Director asupra celuilalt fost Director (conform instanței-tot Director ) , dar personal recunosc că Directorul reținut pentru șantaj este unul din salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA din categoria celor mai bine pregătiți profesional și mai mult din câte știu eu este și unul din Directorii care s-au implicat efectiv și în luarea de măsuri care să ducă la înbunătățirea condiților de muncă ale salariaților Regionalei/Centrului Comercial/Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători Brașov …

  18. Așa cum arătam într-un comentariu anterior am aflat cu uimire despre 3 ceferiști ( doi Directori ai SRTFC Brașov ce se luptă pentru funcția de Director folosind unul din ei chiar și șantajul ) și un Director din Central SNTFC,,CFR Călători,,SA -fostul Director Tracțiune în prezent reținut de DNA, pe care îi cunosc foarte bine și pot spune că din punct de vedere profesional sunt foarte buni, dar nu pot fi de acord nici cu corupția și nici cu șantajul unui Director asupra celuilalt fost Director ( conform instanței-tot Director ) , pentru că și FSTFR cred că a primit de la fostul Director Tracțiune reținut în prezent de DNA un fel asemănător de șantaj cu efecte urâte asupra activității ramurii tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar și cu efect de spargere a unuia din cele mai puternice sindicate de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv a SDLBC din FSTFR, sindicat al mecanicilor de locomotive din Depoul de Locomotive București Călători care îl avea angajat pe Președintele SDLBC-Maxim Rodrigo Gabriel care era plătit doar de acest sindicat pentru că de la SNTFC,,CFR Călători,,SA nu mai era plătit deoarece își suspendase activitatea pe perioada cât desfășoară numai activități sindicale pentru SDLBC , FSTFR și ANSF. Și mă refer la faptul că fostul Director Tracțiune al SNTFC,,CFR Călători,,SA- Teodor Gavriș știind că FSTFR are în sindicate majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de călători din România și majoritatea mecanicilor instructori de școala personalului ( de instruire teoretică ) a dat un ordin prin care dispunea înlocuirea de la școala personalului a tuturor mecanicilor instructori de școala personalului care sunt în conducerile sindicatelor și astfel unii au renunțat să mai fie mecanici instructori de școala personalului și alții au renunțat să mai fie în conducerile sindicatelor și , mai mult, fostul Director Tracțiune a facilitat constituirea altui sindicat în Depoul B.C. și în consecință spargerea SDLBC. Ne punem acum întrebarea : SDLBC și FSTFR sau Președintele Maxim Rodrigo Gabriel îl deranja pe fostul Director Tracțiune – Gavriș Teodor în activitatea pentru care a fost acuzat de DNA și din această cauză vroia să scape de SDLBC și FSTFR sau de Maxim Rodrigo Gabriel ?
    Pentru o informare corectă SDLBC s-a unit prin fuziune cu alte 13 sindicate și în prezent s-a constituit astfel Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători (SUS CFR Călători) al cărui Președinte este Maxim Rodrigo Gabriel și care are în present circa 2000 de membrii de sindicat.

  19. Citesc cu uimire despre doi buni ceferiști , respectiv despre un director de SRTFC și un alt director al aceluiași SRTFC , care în competie fiind pentru funcția cea mai mare de la nivelul SRTFC-ului , cel ce conduce folosește diverse constrângeri asupra celuilalt concurent pentru a păstra funcția cea mai mare de la nivelul SRTFC-ului . Și să nu uităm că FSTFR a tot vorbit de faptul că este necesară o competiție corectă în interiorul SNTFC,,CFR Călători,,SA între toți salariații acestei societăți pentru ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să poată fi puternic într-o competeție cu ceilalți operatori de transport feroviar de călători privati , competitie în care SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să-și folosească cei mai buni profesioniști pe care îi are (care să poată fi stabiliti fără constrângerea unora pentru a ieși altul cel mai bun, pentru că dacă s-ar fi luptat corect odată ar fi ieșit primul unul , altădată ar fi ieșit primul celălalt sau în orice caz competiția ar trebui să-și spună cuvântul ) și care chiar dacă sunt cei mai buni profesioniști să nu fie implicați nici în alte fapte de anticorupție pentru că am mai avut cu puțin timp în urmă un alt Director în Ramura Tracțiune ce este un foarte bun profesionist dar care a fost reținut pentru a fi cercetat de unele fapte considerate ca putând fi de anticorupție.
    Este bine de știut pentru toți cetățenii României că procurorii cu sprijinul de specialitate din partea Serviciului Român de Informații pot elimina diverse constrângeri ale unor persoane asupra altor persoane .
    ,, În cauză, procurorii au beneficiat de sprijin de specialitate din partea Serviciului Român de Informații. ,, . Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CD4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuaconstanta.ro%2Fdiverse%2Fstiri-calde%2Fdna-gheorghe-radulescu-director-in-cadrul-regionalei-cfr-brasov-retinut-pentru-santaj-530112.html&ei=t_zJVO3BHsj3UNing-AP&usg=AFQjCNFZLtMzU4F24XrdnKqH62a7NcdldA&bvm=bv.84607526,d.d24

  20. Reducere la biletele CFR. Oferta este disponibila la vanzare pana in 31 martie
    Postat la: 29.01.2015 – 17:50 | Scris de: Ziua News
    Pentru calatoria cu trenul in intreaga Europa, CFR Calatori anunta ca, de la data de 1 februarie 2015, oferta InterRail Global Pass aduce o noua reducere de 15%. Oferta promotionala este pusa in vanzare in perioada 01 februarie – 31 martie 2015, iar prima zi de valabilitate este in perioada 1 februarie – 16 mai 2015. Legitimatia InterRail Global Pass ofera posibilitatea efectuarii de calatorii nelimitate in 30 de tari europene, din Scandinavia pana in Turcia, si in plus traversarea maritima cu vaporul intre Italia si Grecia. Perioada de valabilitate a legitimatiilor este de la cinci zile pana la o luna, pasagerii avand libertatea de a alege si chiar a schimba ruta in timpul calatoriei. Citeste si: TRENURILE ZAPEZII 2015: CFR Calatori ofera de la 1 ianuarie REDUCERI pentru drumurile spre STATIUNILE MONTANE InterRail GlobalPass se adreseaza tuturor categoriilor de calatori: tineri, adulti, copii, seniori si reprezinta o varianta avantajoasa si relaxanta de a explora continentul european, la preturi atractive. Copiiide pana la 12 ani beneficiaza de gratuitate, iar tinerii (varsta pana in 26 de ani), adultii si seniorii (varsta peste 60 de ani) dispun de asemenea, de tarife reduse.
    Sursa: mondonews.ro

  21. Dina Lucia Violeta

    Nimeni nu trebuie să se creadă mai presus de lege!

  22. O arestare pentru ȘANTAJ. În atenția celor care procedează la fel.
  23. O arestare pentru ȘANTAJ. În atenția celor care procedează la fel.

    ,,Procurorii din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie – Serviciul Teritorial Brașov au dispus punerea în mișcare a acțiunii penale și reţinerea pentru 24 de ore, începând de la data de 28 ianuarie 2015, ora 19.10, până la data de 29 ianuarie 2015, ora 19.00, a inculpatului RĂDULESCU GHEORGHE, director în cadrul Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători Brașov, la data săvârșirii faptei, cu privire la săvârşirea infracțiunii de șantaj.
    În ordonanţa de reținere se arată că, în cauză, există date şi indicii din care rezultă suspiciunea rezonabilă ce conturează următoarea stare de fapt:
    Începând cu luna august 2014, în calitate de director în cadrul Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători (SRTFC) Brașov, în baza unei înțelegeri prealabile cu o persoană din conducerea SNTFC CFR Călători S.A., inculpatul Rădulescu Gheorghe a efectuat acte de constrângere morală (ex. cercetare disciplinare pentru fapte prescrise și propunere de sancționare cu desfacerea contractului de muncă) asupra unui subordonat, cu scopul de a-l determina pe acesta din urmă să renunțe la un litigiu de muncă înregistrat la Tribunalul Brașov, prin care solicita să fie repus în funcția de director al SRTFC Brașov.
    Prin efectuarea constrângerii asupra acestei persoane, Rădulescu Gheorghe urmărea să-și salveze funcția în care tocmai fusese numit, la sfârșitul lunii iulie 2014, evitând astfel o posibilă reintegrare în funcția de director a subordonatului său.
    În cauză, procurorii au beneficiat de sprijin de specialitate din partea Serviciului Român de Informații. ,, .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CD4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuaconstanta.ro%2Fdiverse%2Fstiri-calde%2Fdna-gheorghe-radulescu-director-in-cadrul-regionalei-cfr-brasov-retinut-pentru-santaj-530112.html&ei=t_zJVO3BHsj3UNing-AP&usg=AFQjCNFZLtMzU4F24XrdnKqH62a7NcdldA&bvm=bv.84607526,d.d24

  24. Cred că mecanicul (i)responsabil are dreptate când spune că : ,, iarasi se aplica tactica pasilor marunti la Ministerul Transporturilor, adica incet incet se predau sectii de circulatie privatilor, trase de tren, pe care cu buna stiinta si profitabile, conducerile SNTFC le cedeaza acestor privati, la indicatile pretioase a oricarui ministru care se/ s-a perindat pe la MT ,, .

  25. Florin Mecanicul

    Chiar își va anula din nou CFR Călători și în anul 2015 circa 20 % din prestație ca urmare a acordării de către Ministerul Transporturilor și de către Guvernul României cu un sfert mai puțină subvenție în 2015 decât în anul 2014 ???

  26. Un calator

    Statul, patronul de facto al CFR Calatori se comporta altfel decit un patron normal! Care patron normal la tartacuta si-ar desfiinta afacerea, cedind concurentei de buna voie obiectul muncii, ca apoi sa se vaite ca nu-i mai merge afacerea…si trebuie sa traga obloanele? Tot se vorbeste UE ca si model in toate, pe acolo tot asa s-o proceda? Ca tot avem un neamt in fruntea tarii pe care il credem ca vrea un lucru bine facut, ma intreb daca oare DB nemtilor se “faulteaza” singuri si dau la privati lor trasele si subventiile? Sau la frantuji ?
    Poate stie careva cum e pe acolo…sa ne spuna si noua…sa vada ai care trebuie!

  27. A început împărțeala din 2015

    CFR Călători își anulează și în anul 2015 pentru început circa 20 % din prestație ca urmare a acordării cu un sfert mai puțină subvenție în 2015 decât în anul 2014 ???
    CNCF,,CFR,,SA va deconta și mai multe abonamente la trenurile private de călători pentru proprii salariați pe secțiile neinteroperabile pentru că se va adăuga la operatorii de transport feroviar de călători privati și prestația de circa 20% anulată de SNTFC,,CFR Călători,,SA la început de an 2015.
    Și ne întrebăm de ce Ceferiștii pierd diferite drepturi rând pe rând și zi după zi ??? Și ne întrebăm de ce se asigură condiții operatorilor privati să aibă tarife mai ieftine la trenurile lor de călători pe secțiile pe care circulă și SNTFC,,CFR Călători,,SA și operatorii de transport feroviar privat de călători și de ce atunci când SNTFC,,CFR Călători,,SA primește mai putina subvenție anuală decât cea necesară efectuării prestației, operatorii de transport feroviar privat de călători preiau prestația la care renunță SNTFC,,CFR Călători,,SA cu tot cu subvenția corespunzătoare prestației preluate ?

  28. mecanic (i)responsabil

    Asa cum spuneam intr-un comentariu recent, iarasi se aplica tactica pasilor marunti la Ministerul Transporturilor, adica incet incet se predau sectii de circulatie privatilor, trase de tren, pe care cu buna stiinta si profitabile, conducerile SNTFC le cedeaza acestor privati, la indicatile pretioase a oricarui ministru care se/ s-a perindat pe la MT.
    Voi sunteti neprofitabili, iar voi operatori de transport privati pe calea ferata sunteti foarte profitabili; sunteti cei mai buni, cei mai frumosi, cei mai cinstiti, aveti tarifele cele mai mici,trenuri numai unul si unul, se vede dupa gradul de ocupare, cat sunt de profitabile aceste firme private de transport de calatori pe calea ferata.
    Un coleg spunea: ,,Pe sectiile unde opereaza numai operatori privati acestia circula cu un pret mai mare la bilete si abonamente ex. Ploiesti-Urziceni, iar pe sectiile unde circula in paralel cu CFR Calatori operatori privati au pretul la jumatate ex. Galati-Bucuresti CFR = 60 lei TFG= 30 lei . Daca si actuala administratie continua aceiasi politica nu stiu unde ajungem. ,, . Unde sunt institutile abilitate ale statului? Unde este consiliul concurentei?
    Presedintele FSTFR Maxim Rodrigo, spune: Domnule coleg toate cele sesizate în comentariul dumneavoastră sunt posibile atâta timp cât operatorii de transport feroviar de călători privati nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    Și să nu uităm că ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privati nu sunt toate corect definite ca rang de tren ori trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC,,CFR Călători,,SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic , exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio .
    Intrebare: ce facem? Ce fac celelalte federatii sindicale? care la nivel declarativ apara interesele membrilor de sindicat.
    Parerea mea conteaza.

  29. mecanic (i)responsabil

    Asa cum spuneam intr-un comentariu recent, iarasi se aplica tactica pasilor marunti la Ministerul Transporturilor, adica incet incet se predau sectii de circulatie privatilor, trase de tren, pe care cu buna stiinta si profitabile, conducerile SNTFC le cedeaza acestor privati, la indicatile pretioase a oricarui ministru care se/ s-a perindat pe la MT.
    ,, Voi sunteti neprofitabili, iar voi operatori de transport privati pe calea ferata sunteti foarte profitabili; sunteti cei mai buni, cei mai frumosi, cei mai cinstiti, aveti tarifele cele mai mici,trenuri numai unul si unul, se vede dupa gradul de ocupare, cat sunt de profitabile aceste firme private de transport de calatori pe calea ferata“.
    Un coleg spunea: ,,Pe sectiile unde opereaza numai operatori privati acestia circula cu un pret mai mare la bilete si abonamente ex. Ploiesti-Urziceni, iar pe sectiile unde circula in paralel cu CFR Calatori operatori privati au pretul la jumatate ex. Galati-Bucuresti CFR = 60 lei TFG= 30 lei . Daca si actuala administratie continua aceiasi politica nu stiu unde ajungem. ,, . Unde sunt institutile abilitate ale statului? Unde este consiliul concurentei?
    Presedintele FSTFR Maxim Rodrigo, spune: Domnule coleg toate cele sesizate în comentariul dumneavoastră sunt posibile atâta timp cât operatorii de transport feroviar de călători privati nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    Și să nu uităm că ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privati nu sunt toate corect definite ca rang de tren ori trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC,,CFR Călători,,SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic , exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio .
    Intrebare: ce facem? Ce fac celelalte federatii sindicale? care la nivel declarativ apara interesele membrilor de sindicat.
    Parerea mea conteaza.