“LA MULTI ANI! – 2015”

SHARE

42 Responses

  1. Ștefan Ion comenta următoarele: ,,Pe sectiile unde opereaza numai operatori privati acestia circula cu un pret mai mare la bilete si abonamente ex. Ploiesti-Urziceni, iar pe sectiile unde circula in paralel cu CFR Calatori operatori privati au pretul la jumatate ex. Galati-Bucuresti CFR = 60 lei TFG= 30 lei . Daca si actuala administratie continua aceiasi politica nu stiu unde ajungem. ,, .
    Domnule coleg toate cele sesizate în comentariul dumneavoastră sunt posibile atâta timp cât operatorii de transport feroviar de călători privati nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    Și să nu uităm că ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privati nu sunt toate corect definite ca rang de tren ori trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC,,CFR Călători,,SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic , exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio .

  2. Urmaream evenimentele de Duminica 25.01,2015, ma refer la mitingul celor cu credite in CHF si faceam o paralela intre ei si angajatii SNTFC CFR Calatori SA. Ma uitam la ei cata vointa aveau dar lipsa de putinta. La noi la SNTFC este putinta dar nu este vointa. Transpus inseamna ca noi, sindicatele din SNTFC, putem sa paralizam o tara intreaga, fata de acesti protestatari care nu pot decat sa traga niste semnale de alarma. Politicul si sistemul bancar au facut iarasi front comun pentru indatorarea romanilor si mai mult. Acelasi politic care face(sau mai bine zis NU face nimic ptr. calaea ferata) front comun cu asa zisi privati din calea ferata.
    Cineva aici pe site, ne atragea atentia ca,, A început împărțeala din 2015 “.
    De 25 de ani, se doreste desfintarea CFR-ului sau cel putin cedarea lui firmelor private de transport pe calea ferata. Si anul acesta, subventia CFR Calatori, prin bugetul alocat de Ministerul Transporturilor, este mai mic cu cateva sute de mii de lei. Ce inseamna aceasta: alte trase date operatorilor de transport de calatori pe calea ferata, alte sute de Tr/Km cedate Privatilor, iar aceasta subventie lipsa, se va regasii in visteria privatilor.Este corect? Acelasi MT cedeaza spitale CFR ( un bun castigat in timp si in beneficiul salariatilor CFR). Au desfintat si reteaua spitalelor CFR la fel cum au desfintat si CFR Marfa.
    Ce fac ei (privatii)in plus fata de SNTFC? Ce dotari au ei in plus fata de SNTFC? Trenurile lor au un comfort mai bun? Merg cu viteza superioara fata de noi? Circula pe alte linii? Nu. Daca nu , atunci de ce se cedeaza in fiecare an trase, tr/km?De ce sa pierdem iarasi 20% din prestatii in 2015? Astept raspuns.
    In alta ordine de idei, FSTFR este singura federatie care se misca in concordanta cu timpurile(legile) pe care le traim. In cadrul Federatiei (FSTFR) s-a infintat cel mai mare sindicat din calea ferata, din SNTFC CFR Calatori SA. Acest Sindicat pentru Unitatea Salariaților CFR Călători are un număr de 2000 membrii de sindicat si continua sa creasca, tot mai multi lideri de sindicate intelegand beneficiul unui sindicat mare si puternic si cu cat mai putine functii in conducerea sindicatului. La mai multi.
    Parerea mea conteaza.

  3. Pe sectiile unde opereaza numai operatori privati acestia circula cu un pret mai mare la bilete si abonamente ex. Ploiesti-Urziceni, iar pe sectiile unde circula in paralel cu CFR Calatori operatori privati au pretul la jumatate ex. Galati-Bucuresti CFR = 60 lei TFG= 30 lei . Daca si actuala administratie continua aceias politica nu stiu unde ajungem.

  4. CFR-ul este a doua armată a țării. Păi primei armate a țării i se vor da 2% din PIB-ul României pentru a se dezvolta, iar celei de-a doua armate a țării de ce să i se ia până și Spitalul 2 CFR din București ?
    Și ne întrebăm Ceferiștii vor accepta din nou să piardă dreptul de a avea pentru sănătatea lor Spitalul 2 CFR din București ???

  5. Se solicită Ministerului Transporturilor acordul transferului Spitalului Clinic C.F.2- București la alții ???
    Simbolul sănătății Ceferiștilor Bucureșteni sau altfel spus Spitalul Clinic C.F.2- București va fi cedat de Ministerul Transporturilor la alții ???
    Și ne întrebăm Ceferiștii vor accepta din nou să piardă dreptul de a avea Spital CFR ???

  6. Din 2006 și până în prezent indiferent de ce conducere a avut SNTFC,,CFR Călători,,SA , operatorii privati ,,au mușcat,, din prestația SNFC,,CFR Călători,,SA, mai mult sau mai puțin depinzând puțin și de conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA din momentul când operatorii privati ,,mușcau,,din prestația SNFC,,CFR Călători,,SA .
    Fenomenul se repetă și în anul 2015 . CFR Călători își anulează și în anul 2015 pentru început circa 20 % din prestație. Operatorii private vor solicita să preia cu tot cu subvenție cei 20% prestație la care SNTFC,,CFR Călători,,SA și întrebarea este : ,,De unde se va găsi subvenție pentru operatorii privati ce priau cei 20% prestație la care SNTFC,,CFR Călători,,SA a renunțat pentru că nu a primit subvenție pentru aceasta ?,, .

  7. CFR Călători își anulează și în anul 2015 pentru început circa 20 % din prestație ???
    CNCF,,CFR,,SA va deconta și mai multe abonamente la trenurile private de călători pentru proprii salariați pe secțiile neinteroperabile pentru că se va adăuga la operatorii de transport feroviar de călători privati și prestația de circa 20% anulată de SNTFC,,CFR Călători,,SA la început de an 2015.
    Și ne întrebăm de ce Ceferiștii pierd diferite drepturi rând pe rând și zi după zi ???

  8. CNCF,,CFR,,SA decontează abonamente la trenurile private pentru proprii salariați pe secțiile neinteroperabile. Și operatorii privati sunt încurajați să muște din prestația la care renunță CFR Călători pentru că și în anul 2015 CFR Călători primește de la Guvernul României cu un sfert mai putina subvenție decât cea necesară în anul 2015 pentru ca CFR Călători nu poate menține și în anul 2015 prestația din anul 2014 cu un sfert de subvenție mai putina în anul 2015 decât în anul 2014…

  9. CFR Călători își anulează și în anul 2015 pentru început circa 20 % din prestație ???
    Și ne întrebăm de ce Ceferiștii pierd diferite drepturi rând pe rând și zi după zi ???

  10. Se solicită Ministerului Transporturilor acordul transferului Spitalului Clinic C.F.2- București la alții care să promoveze proiectul de hotărâre a Guvernului necesar reglementării dreptului de administrare către aceștia.
    Și ne întrebăm de ce Ceferiștii pierd diferite drepturi rând pe rând și zi după zi ???

  11. “Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru ca pot…”
    Este valabil pentru alte parti ale lumii, in niciun caz pentru noi!
    Sindicatele “pot…” dar nu fac atita timp cit sunt conduse de specialisti si experti platiti de administratie si care prin fisa postului “…desfasoara activitatea numai in interesul companiei”…(citat din atributiile expertului specialist).
    Cei care se bucura de acest statut cu atitea privilegii (salariul dublu, masina, bonusuri…) isi indeplinesc foarte bine obligatiile fata de companie “…aducind insemnate economii la fondul de salarii…”, bineinteles cu “..ajutorul si intelegerea membrilor de sindicat consultati…” ( din expunerea unui lider specialist de la FNFMC).
    Sunt aceiasi lideri specialisti/experti care afirmau sus si tare ca pe o mare victorie acordarea unei clase prin acord (cind? mai sperati?) sau acordarea dreptului de calatorie gratuita (ce va fi impozitat in continuare cu acordul lor inainte de a fi folosit…)!
    Sindicatele “pot…” dar a putea nu e tot una cu a vrea!
    Ori, se vede ca membrii de sindicat NU VOR sa:
    – schimbe liderii (asa zis negociatori) vinzatori de drepturi din 2009 pina in prezent;
    – sa elimine functia de specialist/expert acordata in schimbul cap. Dispozitii Finale – DREPTURI PIERDUTE – din CCM si mentinuta in schimbul vinzarii coeficientilor de ierarhizare ;
    – sa elimine discriminarile intre sindicate si lideri promovate de specialistii “semnatari” prin CCM pentru intarirea pozitiei lor;
    – sa stopeze avansul salariului minim pe economie pe grila de salarizare care a ajuns deja la clasa 12-14 de salarizare;
    ….si lista a ce nu vor sa faca membrii de sindicat poate continua!
    Daca membrii de sindicat NU VOR (de frica, lasitate, interese personale meschine…) atunci sindicatele vor ramine la acelasi stadiu de “…a putea” fara sa faca insa nimic, valabil si pentru sindicatele care VOR si sunt conduse de lideri “nespecialisti” (ANSF,FSTFR,SUS…) dar care sunt in minoritate!
    Sunt in minoritate pentru ca MAJORITAEA membrilor de sindicat NU VREA ca sindicatul SA POATA FACE …!
    Inseamna ca majoritatea o duce bine…si in curind salariul minim pe economie va fi salariu multumitor al impiegatilor, sefilor de tren, conductorilor, casierelor, secebistilor, sefilor de echipa, picherilor, … pina la pensia de la 65 de ani (cine mai apuca)!

  12. ,,Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă,, says:

    Sindicatele feroviare vor să vadă ce va face mecanicul automat când va fi controlat de organele de Siguranța Circulației de la CFR Călători ?
    Vor constata cei de la Siguranța Circulației că mecanicul de locomotivă uman interpretează mult mai bine anumite date colectate de senzorii locomotivelor decât modul în care interpretează anumite date colectate de senzorii locomotivelor mecanicul de locomotivă automat ?

  13. ,,Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă,, says:

    ,,În lume există căi ferate autonome, dar majoritatea sunt scurte, fiind operate de companiile de transport local. Însă, evoluţia tehnologică ar putea face ca trenurile fără mecanic să fie rentabile şi pe distanţe lungi.,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  14. ,,Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă,, says:

    ,, … ca să renunţe la mecanici, companiile feroviare trebuie să cumpere locomotive autonome, ceea ce ar însemna o investiţie destul de mare, chiar dacă pe termen lung costurile ar fi diminuate. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  15. ,,Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă,, says:

    Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă, aşa că disponibilizarea mecanicilor şi înlocuirea lor cu piloţi automaţi ar fi foarte dificilă.
    Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  16. ,, Marile companii feroviare continuă să folosească mecanicii din mai multe motive. Sindicatele feroviare sunt extrem de puternice, pentru că pot paraliza o ţară dacă intră în grevă, aşa că disponibilizarea mecanicilor şi înlocuirea lor cu piloţi automaţi ar fi foarte dificilă. Apoi, ca să renunţe la mecanici, companiile feroviare trebuie să cumpere locomotive autonome, ceea ce ar însemna o investiţie destul de mare, chiar dacă pe termen lung costurile ar fi diminuate. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  17. Varianta ideală ar fi ca mecanicul uman şi mecanicul automat să lucreze împreună. Calculatorul ar putea să evite accidentele provocate de oboseala sau neatenţia personalului uman, dar mecanicul ar putea interpreta mult mai bine anumite date colectate de senzorii locomotivelor. Pentru companiile feroviare însă, această variantă ideală ar fi şi cea mai costisitoare. Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  18. ,,Varianta ideală ar fi ca mecanicul uman şi mecanicul automat să lucreze împreună. Calculatorul ar putea să evite accidentele provocate de oboseala sau neatenţia personalului uman, dar mecanicul ar putea interpreta mult mai bine anumite date colectate de senzorii locomotivelor. Pentru companiile feroviare însă, această variantă ideală ar fi şi cea mai costisitoare. ,, Citiți mai mult pe:
    http://www.feroviarul.ro/magazin/tehnologie-trenuri-fara-mecanic

  19. Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători se apropie cu viteză de numărul de 2000 membrii de sindicat.
    La mulți ani S.U.S. CFR Călători !

  20. S-a dat spre consultare la Sindicate proiectul de Regulament Intern al CFR Călători din anul 2015 și până pe 22.01.2015 se pot face propuneri de modificare a unor articole. Aviz sindicatelor din CFR Călători și salariaților CFR Călători care doresc o implicare activă pentru bunul mers al CFR Călători în 2015 și în viitor…

  21. Prima veste bună din anul 2015 pentru Ceferiști este că s-a început anul 2015 prin semnarea unui Act Adițional la Acord în data de 14.01.2015 care prevede drepturile istorice la călătorie ale ceferiștilor ce fuseseră restricționate și în urma cărui Act Adițional la Acord s-a certificat că s-au eliminat restricțiile asupra drepturilor istorice la călătorie ale ceferiștilor .
    La mulți ani 2015 !

  22. La multi ani fericiti pentu toți membrii de sindicat ai ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE (ai ANSF ) !

  23. La mulți ani cu sănătate ,mult noroc, fericire,speranță, viață lungă și prosperă, cu îndeplinirea dorințelor și plin de succese pentu toți membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România !

  24. Urează ,,La mulți ani,, la toți cei 1700 membrii de sindicat ai Sindicatului pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ! (La mulți ani la toți cei 1700 membrii de sindicat ai S.U.S. CFR Călători ! ) .

  25. Tuturor celor care I-si serbeaza ziua numelui de Sfantul Ion,le urez :sanatate si multi ani .

  26. Anul 2015 să vă aducă speranta unui nou început și energia necesară pentru a vă împlini toate obiectivele ce vi le-ați propus pentru anul 2015 !
    La mulți ani !

  27. La multi ani fericiti și cu multa sanatate ! Un an nou plin de bucurii !

  28. Fie ca anul 2015 sa-ti aduca mai multe reusite decat neîmpliniri si mai multe realizări decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI!

  29. Vă doresc ca anul 2015 să vă aducă succesul și împlinirile pe care le doriți !

  30. Spunei anului 2015 să-ți aducă tot ce vrea inima ta ! La mulți ani !

  31. Anul nou 2015 să vă aducă numai bucurii și împlinirea tuturor dorințelor de mai bine !

  32. La mulți ani cu sănătate ,mult noroc, fericire,speranță, viață lungă și prosperă, cu îndeplinirea dorințelor și plin de succese !
    Un an nou 2015 cu sănătate, belșug și împliniri alături de cei dragi !
    Mult belșug în casă, sănătate, gânduri bune și numai bine !
    Un an nou 2015 mai frumos decât toți cei care au fost și așa cum îl visați !
    Un an 2015 care să vă aducă numai bine și care să vă aducă tot ce vă doriți !

  33. Doresc ca anul 2015 sa fie un an cu pace, sanatate si bucurie pentru toti! La multi ani!