Monthly Archives: mai 2015

F.S.T.F.R. TRAGE UN NOU SEMNAL DE ALARMA!

Deși CFR Călători a fost sesizată de SUS CFR Călători și de FSTFR despre condițiile inumane de la dormitoarele la capete de secție fapt ce se poate observa din Actul Comun Administrație SRTFC Brașov-FSTFR de constatare a stării jalnice a dormitoarelor de pe raza SRTFC Brașov, deși CFR Călători a fost sesizată de starea jalnică a scaunelor din posturile de conducere a locomotivelor, deși CFR Călători a fost sesizată de FSTFR de necesitatea schimbării uniformelor salariaților din Ramura Comercial: șefi tren, conductor tren, casieri etc cu uniforme mai frumoase și de bună calitate etc și deși s-a promis de Administrație că se vor lua măsuri de remediere a situaților sesizate, nu s-a luat încă nicio măsură în acest sens.
În articolul din Ziuanews din 18.05.2015 se face referire la actul FSTFR nr. 109/15.05.2015 arătându-se mai nou că CFR Călători a început să dispună ca mecanicul de locomotivă II să facă din atribuțiile mecanicului de locomotivă automotor I, iar mecanicii de locomotive automotor I să facă din atribuțiile revizorilor de locomotivă și a șefilor de tură, iar Șefii de Tură din Depourile de Locomotive să facă din atribuțile Șefilor de Depou și FSTFR informează pe  SNTFC,,CFR Călători,,SA – domnul Director General Iosif Szenteș și pe Ministerul Transporturilor – domnul Ministru Ioan Rus, că în spiritual gândirii arătate mai sus ar trebui să fie suficient un Șef Serviciu Exploatare Locomotive și Vagoane care să facă atribuțiile Directorului Exploatare de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, ținând cont că și așa în viitorul apropiat nu vom mai avea nici locomotive suficiente și nici vagoane suficiente, nici automotoare, nici rame electrice suficiente, nu vom mai avea nici revizori de locomotive suficienți și nici șefi de tură suficienți, din care cauză vom anula trenuri de călători. Să nu uităm că pentru a completa posturile vacante de șefi depou și șefi depou adjunct societatea se chinuie să completeze locurile vacante de circa 2 luni.
Mai mult FSTFR în actul menționat sesizează că până și la subunități feroviare din București ale CFR Călători, de exemplu până și la Depoul Automotoare București sunt perioade când nu există firme de salubizare și vidanjări și perioade când deși există contract pe 3 luni cu firmă de salubrizare aceasta susține că nu are în caietul de sarcini și în contractual încheiat cu societatea și operația de vidanjare și salariați pentru vidanjare și din această cauză automotoarele Depoului de Automotoare București chiar dacă sunt salubrizate bine –PUT– ceea ce alungă călătorii de la CFR Călători.
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-accelereaza-distrugerea-companiei-cfr-calatori-217585

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg